Ok zal zo even kijken.quote:Op zondag 7 september 2014 11:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
er hoort een plaatje tussen, das een leeg pixeltje.
Volgens mij is die dan 15x15 (dat zijn die 15x15 img dingen)
zeker bij ygz voor 52eur ?quote:Op zondag 7 september 2014 12:06 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Kreeg gisteren een bericht dat destiny verzonden is... had schijnbaar nog een pre-order staan.... Oh well
Ik vind dit juist leuk. Als ik in een nieuwe stad ben verzamel ik eerst al die dingen en begin dan pas aan het verhaal.quote:Op zondag 7 september 2014 11:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jammer dat die game zo eentonig is.
Ben nu op 75% van de story ong, en kom echt niet meer verder
quote:Op zondag 7 september 2014 13:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vind dit juist leuk. Als ik in een nieuwe stad ben verzamel ik eerst al die dingen en begin dan pas aan het verhaal.
De besturing is soms wel erg tergend en de 100% sync haalt wel het tempo eruit maar daar kies ik natuurlijk zelf voor
Wie zegt dat ik die Day-One reviews afwachtquote:Op zondag 7 september 2014 07:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uitgaan van Day-One reviews als je weet dat zij het spel ook pas maandag kunnen spelen
quote:
Zit wat in, maar dit is wat Bungie zelf zegtquote:Op zondag 7 september 2014 03:15 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Vergis je niet, als er een MMORPG gereviewd wordt is het vaak iedereen op een server en dan heb je altijd nog best veel mensen online en dat is dan alleen pers en eventueel ontwikkelaars zelf nog erbij. Gaat prima
licht?quote:
Dat mag ik ook hopen voor jequote:
Van Yourgamezone? Heb daar namelijk ook besteld maar is nog niet verzonden.quote:Op zondag 7 september 2014 12:06 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Kreeg gisteren een bericht dat destiny verzonden is... had schijnbaar nog een pre-order staan.... Oh well
Ik kreeg gister een bericht "Klaar voor verzending"quote:Op zondag 7 september 2014 14:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Van Yourgamezone? Heb daar namelijk ook besteld maar is nog niet verzonden.
Zal dus wel morgen verstuurd worden.quote:Uw bestelling is ingepakt en ligt klaar voor verzending. De verzending zal plaats vinden op de eerstvolgende dag dat de post bij PostNL kan worden aangeboden. Indien u een pre-order product heeft besteld dan zal het product op de dag van release bij u worden bezorgd.
Ik heb net gekeken op de website van YGZ.quote:Op zondag 7 september 2014 15:03 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ik kreeg gister een bericht "Klaar voor verzending"
[..]
Zal dus wel morgen verstuurd worden.
Een week van tevoren is niet echt ruim op tijdquote:Op zondag 7 september 2014 15:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik heb net gekeken op de website van YGZ.
http://www.yourgamezone.nl/PS4-Destiny
Baart me toch wel een beetje zorgen.29/08 besteld dus lijkt mij ruim op tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |