jij koopt veelquote:Op zondag 7 september 2014 16:19 schreef Vault-Boy het volgende:
Misschien eens The Last of Us Remastered Strategy Guide kopen![]()
De enige keer dat ik zoiets kocht was voor Fallout 3
Heb je alle collectibles al gevonden, sommige van de firefly medals hangen in bomen of lantaarnpalen, waar je ze echt nooit zou vinden.quote:Op zondag 7 september 2014 16:19 schreef Vault-Boy het volgende:
Misschien eens The Last of Us Remastered Strategy Guide kopen![]()
De enige keer dat ik zoiets kocht was voor Fallout 3
Nog niet neequote:Op zondag 7 september 2014 16:35 schreef Cikx het volgende:
[..]
Heb je alle collectibles al gevonden, sommige van de firefly medals hangen in bomen of lantaarnpalen, waar je ze echt nooit zou vinden.
Zie dat ze Watch Dogs en InFamous SS naar 44,98 hebben veranderd, zullen wel teveel mensen met die games zijn gaan inruilenquote:Op zondag 7 september 2014 17:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Net bij de Game Mania geweest, blijkt dat Watch Dogs geen ¤50,- inruilprijs meer is.![]()
Geen Destiny dus voorlopig.
Gelukkig wou ik ook nog langs de Chinese supermarkt, dus ik ben niet voor niets geweest.
Dat denk ik ook. Toen ik vorige week keek was 'ie nog ¤49,98 en kwam dus in aanmerking voor die actie. Ze zullen per filiaal wel 100 van die dingen gekregen hebben en daarom de prijs maar iets aangepast hebben zodat 'ie niet meer voor de actie meetelt.quote:Op zondag 7 september 2014 17:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zie dat ze Watch Dogs en InFamous SS naar 44,98 hebben veranderd, zullen wel teveel mensen met die games zijn gaan inruilen
Nouja Fallout had wel wat meer replay-value met de open wereld en wat er wel niet allemaal te doen en te ontdekken viel.quote:Op zondag 7 september 2014 16:39 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Nog niet nee![]()
Binnenkort weer eens starten en dan wil ik wel inderdaad echt alles proberen te vinden. Daarom wil ook zo'n guide kopen. Kan ik dat lekker bij de hand houden en zo alles gaan vinden.
Metro Redux toch weer kunnen verkopen voor 30 euro (1 euro verlies). Dus van dat geld kan ik mooi zo'n guide kopen
![]()
Merk trouwens wel dat ik een beetje hetzelfde gevoel krijgt als wat ik bij Fallout 3 had. Kon dat spel blijven spelen en het verveelde nooit. Wilde daar ook alles vinden wat er te vinden was
De beide Game Mania's waar ik vroeger heen ging zijn sinds kort dicht, dus ik moest er flink voor omfietsen. Heb het daarom maar gecombineerd met wat shoppen.quote:Op zondag 7 september 2014 17:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zoiets moet je altijd in de eerste week doen en niet 3 dagen voor een release ermee aankomen.
4 weken geleden besteld hier. De status staat bij mij nu op 'Klaar voor verzending'.quote:Op zondag 7 september 2014 15:56 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Een week van tevoren is niet echt ruim op tijd. Volgens mij de meest gepreorderde PS4 game tot nu toe. YGZ heeft waarschijnlijk veel preorders binnengekregen omdat ze tijd lang bovenaan op budgetgaming stonden met de laagste prijs.
precies, jij verkoopt de dag erop toch alles weerquote:
Lachen hequote:Op zondag 7 september 2014 18:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
precies, jij verkoopt de dag erop toch alles weer
En de andere users bepalen zelf wel of ze daarom willen lachenquote:Op zondag 7 september 2014 18:10 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Lachen he![]()
![]()
![]()
Ik bepaal zelf wel wat ik met mijn spullen doe
je moet het helemaal zelf weten inderdaad. Ik vind het grappig om langs de zijlijn aan te zienquote:Op zondag 7 september 2014 18:10 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Lachen he![]()
![]()
![]()
Ik bepaal zelf wel wat ik met mijn spullen doe
Ah komt een bijdehandje even mee bemoeienquote:Op zondag 7 september 2014 18:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En de andere users bepalen zelf wel of ze daarom willen lachen
crisis is iets dat de overheid verzonnen heeft om op alles te kunnen bezuinigenquote:Op zondag 7 september 2014 18:14 schreef Mystikvm het volgende:
Als ik in dit topic kijk hoe er soms met geld gesmeten wordt, verbaas ik mij dat er nog crisis is
Sommige mensen doen alsof ik elke dag tientallen spullen koop en verkoopquote:Op zondag 7 september 2014 18:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
je moet het helemaal zelf weten inderdaad. Ik vind het grappig om langs de zijlijn aan te zien
Hopelijk heb je dezelfde koopobsessie niet met kleren
Same here, begin juli besteld. Zal dus morgen op de post gaan.quote:Op zondag 7 september 2014 17:55 schreef Morri het volgende:
[..]
4 weken geleden besteld hier. De status staat bij mij nu op 'Klaar voor verzending'.
Tja, ik bel morgen even en als ik dinsdag geen exemplaar van YGZ kan verwachten cancel ik mijn pre-order wel. Als ze niet genoeg op voorraad hebben om elke pre-order ook echt op release te kunnen versturen moeten ze dat ook niet op de website laten staan. Ze hebben gewoon meer pre-orders dan exemplaren binnen gekregen, wat op zich begrijpelijk is, maar wel lullig voor de mensen die hem niet krijgen.quote:Op zondag 7 september 2014 15:56 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Een week van tevoren is niet echt ruim op tijd. Volgens mij de meest gepreorderde PS4 game tot nu toe. YGZ heeft waarschijnlijk veel preorders binnengekregen omdat ze tijd lang bovenaan op budgetgaming stonden met de laagste prijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |