Ik zeker niet hequote:Op zondag 7 september 2014 23:55 schreef Jimbo het volgende:
En schiet nou maar op typ, dan mag je in mn fireteam. Als een baas!
een 70 kan je makkelijk helpen op Torment...quote:Op maandag 8 september 2014 00:51 schreef Santello het volgende:
Diablo level 62. Moet Malthael verslaan. Wie wil er helpen?
Liefst met 4 man omdat ik op Torment difficulty speel. Rete moeilijk
Edit: Shiiiiit. Master is ook taai. Dit moet je niet alleen spelen
Dat mag natuurlijk ook! Dan doen we het gewoon difficulty IIquote:Op maandag 8 september 2014 01:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
een 70 kan je makkelijk helpen op Torment...
Ga morgen wel even een rondje bellen.quote:Op zondag 7 september 2014 23:55 schreef Jimbo het volgende:
En schiet nou maar op typ, dan mag je in mn fireteam. Als een baas!
Nee je begrijpt het nietquote:Op maandag 8 september 2014 07:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat paniekerige hierHet is maar een spelletje... De servers zijn toch onbereikbaar op launch day
Zul je zien: hebben ze het spel is het uneens niet meer zo leuk als ze dachtenquote:Op maandag 8 september 2014 07:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat paniekerige hierHet is maar een spelletje... De servers zijn toch onbereikbaar op launch day
Als het een nieuwe Mario was lag jij al 2 weken voor de deur mangquote:Op maandag 8 september 2014 07:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op zondag 7 september 2014 23:13 schreef Jimbo het volgende:
Zieke library inmidds53 digital games en nog t idee dat ik niks heb om te spelen.
Dat is de hype in dit topic bij elke game. Maandenlang roepen dat ze er zo'n zin in hebben, en een week later is het niet meer leuk. In plaats van zich maanden kunnen vermaken met een game, wordt er doorheen geracet en is het op naar de volgende hype.quote:Op maandag 8 september 2014 08:01 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Zul je zien: hebben ze het spel is het uneens niet meer zo leuk als ze dachten
ook goedquote:
Sorry moest ineens weg gisteren, maar damn na 30x dood te gaan tegen Malthael had ik het ook wel een beetje gehadquote:Op maandag 8 september 2014 00:51 schreef Santello het volgende:
TypischFeyenoord010quote:Op maandag 8 september 2014 01:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ga morgen wel even een rondje bellen.
Even een PSNnaam verzinnen.
Dat hoop ik, koop ik hem over 2 weken tweedehands voor drie tientjesquote:Op maandag 8 september 2014 08:01 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Zul je zien: hebben ze het spel is het uneens niet meer zo leuk als ze dachten
Heb m alleen op de pc, dus gaat niet werken voor mij.quote:Op maandag 8 september 2014 00:51 schreef Santello het volgende:
Je kunt er wel vanuit gaan dat Destiny snel 2ehands beschikbaar is ja.quote:Op maandag 8 september 2014 09:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat hoop ik, koop ik hem over 2 weken tweedehands voor drie tientjes
idd, helemaal omdat mensen goedkoper uit zijn met dat pakket kopen, destiny voor 30 verkopen ipv ps4 los halen.quote:Op maandag 8 september 2014 09:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je kunt er wel vanuit gaan dat Destiny snel 2ehands beschikbaar is ja.
Dat gaat vaak hand in hand he, teveel games kopen en je weet niet meer waar je aan moet beginnen.quote:Op zondag 7 september 2014 23:13 schreef Jimbo het volgende:
Zieke library inmidds53 digital games en nog t idee dat ik niks heb om te spelen.
quote:Op maandag 8 september 2014 09:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat hoop ik, koop ik hem over 2 weken tweedehands voor drie tientjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |