Dit jaquote:Op maandag 8 september 2014 09:20 schreef Jimbo het volgende:
Nog een dagje tot destiny(maakt schreeuw geluiden)
Kan niet wachten tot ik terug ben van mn werk morgen
Ik heb morgenavond een meeting van de zaak... Wat een horror-timing is dat zegquote:Op maandag 8 september 2014 09:20 schreef Jimbo het volgende:
Waarom heb je 3 destinys besteld?quote:Op zondag 7 september 2014 19:09 schreef Jimbo het volgende:
Hmph niu twijfel ik
destiny uit de usa limited edition, 69 eur.
Heb de normale voor 52 (exp passes er nog bij kom je op 90 uit)
maar ook de ghost edition is onderweg, die is 150... en heb je items die ik toch nooit meer gebruik
zodat hij straks kan zeggen dat hij 56 spellen heeftquote:Op maandag 8 september 2014 11:05 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Waarom heb je 3 destinys besteld?
quote:Op maandag 8 september 2014 11:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zodat hij straks kan zeggen dat hij 56 spellen heeft
Hatseflats !!quote:Hey David
Gefeliciteerd! Je hebt een exemplaar van Diablo III UEE (PS4) gewonnen met onze wedstrijd.
Bezorg aub zsm je volledige adresgegevens zodat we de game kunnen opsturen.
De OPM-crew
De boetes daarop kunnen nogal hoog zijn weet ik... Je hebt wel altijd van die tenten die het toch doen en je hoort dan weinig over die boetes is mijn ervaring. Ben wel eens benieuwd hoe dat nu echt zit.quote:Op maandag 8 september 2014 11:18 schreef 7nightwing7 het volgende:
ps4 Destiny:
Verschillende winkels hier in de buurt al gebeld. (Bart Smit, Mediamarkt, Game Mania). Ze hebben hem wel al, maar mogen nog niet verkopen. Wat maakt het uit, de servers gaan toch pas morgen online. Dus spelen gaat nog niet. Verkoop die game gewoon al. Scheelt mij weer een ritje morgen.
Ik werk bij een filmdistributeur en bij sommige films werkt het ook zo.quote:Op maandag 8 september 2014 11:23 schreef jackson het volgende:
[..]
De boetes daarop kunnen nogal hoog zijn weet ik... Je hebt wel altijd van die tenten die het toch doen en je hoort dan weinig over die boetes is mijn ervaring. Ben wel eens benieuwd hoe dat nu echt zit.
Kijk, goed om te horen.... Aanpakken die tenten.quote:Op maandag 8 september 2014 11:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik werk bij een filmdistributeur en bij sommige films werkt het ook zo.
En wij hebben weldegelijk boetes uitgedeeld aan klanten die een titel te vroeg in de schappen legten.
Ik maak echt mega veel typfouten, maar deze is wel echt koningquote:Op maandag 8 september 2014 11:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En wij hebben weldegelijk boetes uitgedeeld aan klanten die een titel te vroeg in de schappen legten.
Ja ja ja ja ja jaquote:Op maandag 8 september 2014 11:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik maak echt mega veel typfouten, maar deze is wel echt koning![]()
Verstandig! De webapp voor FUT gaat aankomende vrijdag los is de verwachting.quote:Op maandag 8 september 2014 12:06 schreef Massief het volgende:
Fifa 15 besteld.
Mijn tweede game op de ps4 na Fifa 14.
Ja er zullen vast nieuwe irritaties inzitten maar we gaan het weer een kans geven. Ondanks dat EA er natuurlijk geen flikker aan doet als je op jaarbasis kijkt..quote:Op maandag 8 september 2014 12:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Verstandig! De webapp voor FUT gaat aankomende vrijdag los is de verwachting.
Heb er wel weer zin in.
Er zitten inderdaad elk jaar weer nieuwe frustraties in... Moet zeggen dat ik van weinig games zo over de rooie kan gaan als Fifa. Sterker nog, heb het met geen enkel andere titel dat ik me er überhaupt iets van aantrek.quote:Op maandag 8 september 2014 12:21 schreef Massief het volgende:
[..]
Ja er zullen vast nieuwe irritaties inzitten maar we gaan het weer een kans geven. Ondanks dat EA er natuurlijk geen flikker aan doet als je op jaarbasis kijkt..
wees blij dat jullie troep verkocht wordtquote:Op maandag 8 september 2014 11:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En wij hebben weldegelijk boetes uitgedeeld aan klanten die een titel te vroeg in de schappen plaatsten.
Doe dat dan ook niet!quote:Op maandag 8 september 2014 12:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Er zitten inderdaad elk jaar weer nieuwe frustraties in... Moet zeggen dat ik van weinig games zo over de rooie kan gaan als Fifa. Sterker nog, heb het met geen enkel andere titel dat ik me er überhaupt iets van aantrek.
EA doet er inderdaad bijzonder weinig aan. Het feit dat de huidige webapp al maanden achterelkaar niet functioneert zegt genoeg. De server problemen zijn enorm terwijl Fifa 14 al bijna een jaar live is. Als je erover nadenkt moet je die troep eigenlijk niet meer kopen... Enfin.
Jij had ook besteld bij Bart Smit toch? Staat er bij jou al dat PostNL het pakket aan het verwerken is? Bij mij zegt Track and Trace nog steeds dat het pakket bij Bart Smit ligt nog.quote:Op maandag 8 september 2014 09:20 schreef Jimbo het volgende:
Laat maar weten... Dan ben ik erbijquote:Op maandag 8 september 2014 12:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Doe dat dan ook niet!
Kunnen we tenminste weer eens BF4 spelen
Ik heb de game al bijna een half jaar niet meer opgestartquote:Op maandag 8 september 2014 12:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Laat maar weten... Dan ben ik erbij. Multiplayer BF sowieso voor Fifa hoor!
Ben alleen vrij (lees: heel erg) slecht. Maar dan schieten ze mij overhoop en kun jij verder lopen.
Geen paniek. Bol geeft hier ook nog niks aanquote:Op maandag 8 september 2014 12:27 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Jij had ook besteld bij Bart Smit toch? Staat er bij jou al dat PostNL het pakket aan het verwerken is? Bij mij zegt Track and Trace nog steeds dat het pakket bij Bart Smit ligt nog.
Erm?quote:Op maandag 8 september 2014 12:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wees blij dat jullie troep verkocht wordt
Met je boetes
Is toch stoer om op een forum te zeggen dat je er 3 besteld hebt maar in werkelijkheid er maar eentje of geen besteld hebt?quote:Op maandag 8 september 2014 11:05 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Waarom heb je 3 destinys besteld?
Hehe. Maakt niet uit joh. Was we lachen!quote:Op maandag 8 september 2014 09:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sorry moest ineens weg gisteren, maar damn na 30x dood te gaan tegen Malthael had ik het ook wel een beetje gehad
Ik krijg vrijdag al een mailtje dat hij verstuurd was, inclusief Track&Trace code. De mijn pakket app en postnl.nl geven echter al sinds vrijdag aan dat de verzender het pakket klaar maakt voor verzending etc, vandaar.quote:Op maandag 8 september 2014 12:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Geen paniek. Bol geeft hier ook nog niks aan. Ik verwacht vannacht een mailtje dat ze hem opsturen, dat is eigenlijk altijd zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |