• Het laatste nieuwsquote:Het nieuwe seizoen van The Voice Of Holland kent een aantal veranderingen. Zo worden de rode stoelen niet meer omgedraaid als geen van de coaches tijdens een lied op de knop heeft gedrukt.
Deze kandidaten zullen dus niet meer op het podium te horen krijgen waarom zij niet door mogen naar de volgende ronde, meldt De Telegraaf.
Ook de ontvangst van de kandidaten in de hal van Studio 24 in Hilversum verdwijnt. In plaats daarvan interviewen presentatoren Jeroen Krabbé en Wendy van Dijk de talenten in aparte 'huiskamers', met een rocksfeer of een R&B-uitstraling. Dat zorgt voor persoonlijkere gesprekken.
Na de Battles worden de Clashes geïntroduceerd: ook in de eerste twee liveshows moeten kandidaten tegen elkaar zingen. Het gaat dan om een medley die de kandidaten die zelf mogen aandragen.
Een van de dingen die niet verandert, is de aanwezigheid van John de Mol. Hoe druk de televisietycoon het ook heeft, hij woont elke opname bij. The Voice is en blijft zijn kindje, weet de krant. De talentenjacht is vanaf 29 augustus weer te zien op RTL4.
Ze heeft -durven we 't te zeggen?- UITSLAG.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:00 schreef vencodark het volgende:
Onder die laag make up heeft ze geen mooie huid.
Of Hans Liberg.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:02 schreef Myraela het volgende:
Ik vind die jury trouwens afschuwelijk.Als ze er wat grappigs van hadden willen maken hadden ze der cabaretiers neer moeten zetten.
Het wordt ook met de minuut ergerquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:02 schreef Myraela het volgende:
Ik vind die jury trouwens afschuwelijk.Als ze er wat grappigs van hadden willen maken hadden ze der cabaretiers neer moeten zetten.
quote:
Is dit bij andere landen ook zo eigenlijk?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:02 schreef Cee het volgende:
Wel typisch dat in een programma dat The Voice of Holland heet, de provincialen vaak door zijn.
Hilarisch ja.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:03 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat een bak, uitermate grappig zo onderling.
zou er niet aan moeten denken dat het the voice of randstad wordtquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:02 schreef Cee het volgende:
Wel typisch dat in een programma dat The Voice of Holland heet, de provincialen vaak door zijn.
Daar heet het gewoon "The Voice of" en dan de naam van het land. Dus ik zou het niet weten.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dit bij andere landen ook zo eigenlijk?
Vies hè.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:04 schreef Stroom het volgende:
mijn zussen zijn mijn prinsessen.................
En schoenen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:04 schreef Myraela het volgende:
Had ze hem geen ander shirt aan kunnen laten doen?
Oh ik dacht dat een aantal hier alle mogelijke versies van Xfactor/voice/whatever kekenquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar heet het gewoon "The Voice of" en dan de naam van het land. Dus ik zou het niet weten.
faalquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik had hem geadopteerd maar er gaat geen mens drukken
Alsof ze wallen heeft. Beetje ziek lijkt ze.quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:06 schreef TheVulture het volgende:
ad libs overal...quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:06 schreef hunter2011 het volgende:
Hij heeft eigenlijk wel een lekkere stem
Zit je dan, met je soulboy.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:06 schreef TheVulture het volgende:
KEEP THE SOUL ALIVEquote:
Die mariah carey riedeltjes,quote:
Die onderlichamen liggen bij Anouk in de voorraadkastquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie nu een rij negers zonder onderlichaam voor me.
Mijn zin klopte niet nee.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:07 schreef Cee het volgende:
[..]
The Voice is eigenlijk alleen leuk door het fok forum, want het seizoen vind ik maar erg matigquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:08 schreef Symphonic het volgende:
Niet slecht maar ik zou niet draaien
Okéquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
daarom wordt jij niet door ome john gevraagd om jury te zijn
Briljant.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:09 schreef vencodark het volgende:
Ja.![]()
Ik hoop dat Ilse draait en dan is het Waylon.
Zo is het mij ook ooit uitgelegdquote:
dat zou de grootste bak zijnquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:09 schreef vencodark het volgende:
Ja.![]()
Ik denk een soort Luxaflex.quote:
Liedjes van Garbagequote:
te kort t/shirtquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou, in elk geval een grote buik
whehehehehequote:Op vrijdag 5 september 2014 22:09 schreef vencodark het volgende:
Ja.![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:11 schreef Myraela het volgende:
Als ik had gedraaid, zou ik na zijn hoofd gezien te hebben graag nog een stukje doordraaien.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:11 schreef Myraela het volgende:
Als ik had gedraaid, zou ik na zijn hoofd gezien te hebben graag nog een stukje doordraaien.
Dat laat wel zien hoeveel hij er voor over heeft.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:11 schreef marcodej het volgende:
300,- van je loon inleveren om je geld te verdienen met muziek.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:11 schreef TheVulture het volgende:
Cee, hij lijkt een beetje op Hans Liberg
Hij wint het op sympathie.quote:
Hij krijgt een metamorfosequote:Op vrijdag 5 september 2014 22:12 schreef Le_Professeur het volgende:
Jammer dat iedereen maar zo'n kapsel kan laten aanmeten. Staat van geen kant.
Als hij met muziek maken zijn huidige salaris -300 per maand zou verdienen, zou hij tevreden zijn.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:11 schreef marcodej het volgende:
300,- van je loon inleveren om je geld te verdienen met muziek.
Zijn moeder hoopte dat die woeste Braziliaan de verwekker van haar kind was maar het bleek de schoenenverkoper bij Bristol te zijnquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn vraag is: hoe komt hij aan de naam Alejandro? Dat zou net zo logisch zijn als dat Ali B Henk zou heten.
Tis zonde.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:13 schreef Le_Professeur het volgende:
Zouden ze dit aan het begin gezegd hebben?
'Je mag meedoen, maar met jouw hoofd ga je mooi achter het doek'
quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zijn moeder hoopte dat die woeste Braziliaan de verwekker van haar kind was maar het bleek de schoenenverkoper bij Bristol te zijn
Kleindochter toch ?quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zijn moeder hoopte dat die woeste Braziliaan de verwekker van haar kind was maar het bleek de schoenenverkoper bij Bristol te zijn
ja, maar dit is The Voice of Hollandquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:14 schreef Symphonic het volgende:
Deze gozer is echt heel goed op de percussie
Zum kotsen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:15 schreef TheVulture het volgende:
Goh wat spontaan, Lee Towers die daar toevallig is als zijn cover wordt gezongen
Anders had ze wel op gezegdquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
"Ik ben opgegroeid in het woonwagenkamp."
Please
Jij kijkt ook?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
STOP DE TIJD.
Iemand die Utopia kijkt.
Is toch zijn kleindochter?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:15 schreef TheVulture het volgende:
Goh wat spontaan, Lee Towers die daar toevallig is als zijn cover wordt gezongen
En er voor uitkomt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
STOP DE TIJD.
Iemand die Utopia kijkt.
ik denk dat dat ook wel goed zitquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:15 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ja, maar dit is The Voice of Holland
Nee, maar ik kom gewoon in het dagelijks leven niemand tegen die het kijkt en ik vraag me al maanden af hoe ze aan al die kijkers komen.quote:
Nee dat dacht ik eerst wel, maar Lee is met zijn drummer meegekomen om te supportenquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
STOP DE TIJD.
Iemand die Utopia kijkt.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, maar ik kom gewoon in het dagelijks leven niemand tegen die het kijkt en ik vraag me al maanden af hoe ze aan al die kijkers komen.
What the fudge.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik eerst wel, maar Lee is met zijn drummer meegekomen om te supporten
alleen de cos is nog leuk...maar dat geldt voor tvoh ook merk ikquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:17 schreef vencodark het volgende:
Dat Utopia trouwens nog loopt, lees er nooit meer wat over.
Dat probleem heeft Lucille Werner ook.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:17 schreef vencodark het volgende:
D'awwwquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat probleem heeft Lucille Werner ook.
Ja.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:18 schreef Le_Professeur het volgende:
Zit die labiele Billy er nog steeds in, trouwens?
Het gaat mij te ver om daarvoor Utopia te volgen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:17 schreef Stroom het volgende:
[..]
alleen de cos is nog leuk...maar dat geldt voor tvoh ook merk ik
Die vergelijking gaat een beetje mankquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat probleem heeft Lucille Werner ook.
Dat vind ik zo'n goor wijf... ik weet zeker dat je daar nog een condoom uit de jaren 90 uit kan vissen als je een keer goed grabbeltquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:18 schreef Le_Professeur het volgende:
Zit die labiele Billy er nog steeds in, trouwens?
Jij moet ergens een boekje klaar hebben liggen met dit soort zinnen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n goor wijf... ik weet zeker dat je daar nog een condoom uit de jaren 90 uit kan vissen als je een keer goed grabbelt
gofferquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n goor wijf... ik weet zeker dat je daar nog een condoom uit de jaren 90 uit kan vissen als je een keer goed grabbelt
Wij hebben hetzelfde boekje mopquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Jij moet ergens een boekje klaar hebben liggen met dit soort zinnen.
Ze heeft ook zo'n oud hoofd, maar wat eruit komt.. mijn hemel.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nog altijd meer dan een half miljoen kijkers.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:17 schreef vencodark het volgende:
Ik heb ooit de eerste aflevering gekeken en ik weet nog dat dat zo'n vuig geperoxideerd wijf was. Labielly.quote:
quote:
Was mijn leraar. Echt een geweldige kerel. Sympathieker en normaler kom je ze niet tegen. En spreek hem bij Heracles nog wel eensquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb de kuise versie.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wij hebben hetzelfde boekje mop
quote:
volgende keer dat je hem ziet, zeg maar dat Fok! de groeten aan hem doetquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
[..]
Was mijn leraar. Echt een geweldige kerel. Sympathieker en normaler kom je ze niet tegen. En spreek hem bij Heracles nog wel eens
Tof.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
[..]
Was mijn leraar. Echt een geweldige kerel. Sympathieker en normaler kom je ze niet tegen. En spreek hem bij Heracles nog wel eens
Bedankt. *zet tv uit*quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:23 schreef Cee het volgende:
Deze is niet door en de volgende, de laatste, wel.
ze is eerst twee keer tegen een betonnen muur gevlogenquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
is ze utopia inkomen vliegen op haar bezeml?
Dat is nog een bewerkte foto.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
is ze utopia inkomen vliegen op haar bezeml?
FOUT! Excuses, NU!quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik gok ook maar wat. Maar het is te verwachten.
ha, fout gegoktquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik gok ook maar wat. Maar het is te verwachten.
Hij heet Jan, maar vond zijn naam zo on origineel dat hij hem zelf veranderd heeft. De eerste schooldag dachten alle meiden dat het een of andere Italiaanse mooi boy was en toen ze hem zagen kwam niemand meer bijquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Tof.
En waarom heeft hij Alejandro? Buiten het feit dat z'n moeder hem zo heeft genoemd. Witter kan je ze niet hebben.
#teamalejalmeloooo
*rock the boat*quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Hallo cruisebootzanger... Hij doet me denken aan die ex van Manon Thomas (die recent is overleden)
neuh, deze heeft wel soulquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Hallo cruisebootzanger... Hij doet me denken aan die ex van Manon Thomas (die recent is overleden)
[..]
Oké, deze man is mijn held.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij heet Jan, maar vond zijn naam zo on origineel dat hij hem zelf veranderd heeft. De eerste schooldag dachten alle meiden dat het een of andere Italiaanse mooi boy was en toen ze hem zagen kwam niemand meer bij
quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij heet Jan, maar vond zijn naam zo on origineel dat hij hem zelf veranderd heeft. De eerste schooldag dachten alle meiden dat het een of andere Italiaanse mooi boy was en toen ze hem zagen kwam niemand meer bij
Dit meen je niet?!quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zo zou ik hem ook wel willen beschrijven, ja.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:25 schreef Cee het volgende:
Sjezus zeg, doe normaal, dit klonk als een dronken piraat met een houten poot.
[..]
Er zijn 429 mensen die hetzelfde klinkenquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:25 schreef Cee het volgende:
Sjezus zeg, doe normaal, dit klonk als een dronken piraat met een houten poot.
[..]
Dit ís de taart.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]De uitzending is matig, maar de SC blijft zo de kers op de taart.
[..]
En ze zaten allemaal op de Costa Concordia.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er zijn 429 mensen die hetzelfde klinken
[..]
Nja, ik zei dat ik de tv had uitgedaan, wat natuurlijk niet zo is, anders had ik het niet kunnen weten.quote:
Cee kijk je morgen HGT?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:23 schreef Cee het volgende:
Deze is niet door en de volgende, de laatste, wel.
loooolllquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
En ze zaten allemaal op de Costa Concordia.
Nee, het zal je misschien verbazen, maar ik heb grenzen.quote:
Wat een baasquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
quote:
Jawel serieus waar. Ik doe hem de groeten namens FOK. Zou me niks verbazen als hij hier stiekem een account heeft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |