• Het laatste nieuwsquote:Het nieuwe seizoen van The Voice Of Holland kent een aantal veranderingen. Zo worden de rode stoelen niet meer omgedraaid als geen van de coaches tijdens een lied op de knop heeft gedrukt.
Deze kandidaten zullen dus niet meer op het podium te horen krijgen waarom zij niet door mogen naar de volgende ronde, meldt De Telegraaf.
Ook de ontvangst van de kandidaten in de hal van Studio 24 in Hilversum verdwijnt. In plaats daarvan interviewen presentatoren Jeroen Krabbé en Wendy van Dijk de talenten in aparte 'huiskamers', met een rocksfeer of een R&B-uitstraling. Dat zorgt voor persoonlijkere gesprekken.
Na de Battles worden de Clashes geïntroduceerd: ook in de eerste twee liveshows moeten kandidaten tegen elkaar zingen. Het gaat dan om een medley die de kandidaten die zelf mogen aandragen.
Een van de dingen die niet verandert, is de aanwezigheid van John de Mol. Hoe druk de televisietycoon het ook heeft, hij woont elke opname bij. The Voice is en blijft zijn kindje, weet de krant. De talentenjacht is vanaf 29 augustus weer te zien op RTL4.
Precies dit dus... maar ik denk dat ze te bang waren voor een Johannes 2quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:33 schreef Cee het volgende:
Niet dat ik het geweldig vind, maar waarom drukten ze vorige week wel op een slechte gimmick en dit keer niet op een betere gimmick?
wat was de slechte gimmick van vrige week ook al weer?quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:33 schreef Cee het volgende:
Niet dat ik het geweldig vind, maar waarom drukten ze vorige week wel op een slechte gimmick en dit keer niet op een betere gimmick?
Denk dat hij alleen dit nummer kan. Niet letterlijk maar denk dat er weinig verder in zat.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:33 schreef Symphonic het volgende:
leuk voor feessies maar verder ook niet
quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:33 schreef Uccie het volgende:
Eindelijk een muzikaal iemand...dus we draaien niet.
het was leuk, maar reteslecht gezongen. Leuk voor op de bruiloft van Henk en Ingridquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:33 schreef Uccie het volgende:
Eindelijk een muzikaal iemand...dus we draaien niet.
Die "rapper".quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wat was de slechte gimmick van vrige week ook al weer?
Dat kunnen zij heul niet weten.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies dit dus... maar ik denk dat ze te bang waren voor een Johannes 2
Er moet toch kanonnenvoer door voor the battle!quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
het was leuk, maar reteslecht gezongen. Leuk voor op de bruiloft van Henk en Ingrid
Of Jan en Greet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
het was leuk, maar reteslecht gezongen. Leuk voor op de bruiloft van Henk en Ingrid
quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Worden ze gesponsord door Andrelon?
Twix denk ikquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Haren zijn inderdaad mooiquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:35 schreef TheVulture het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:36 schreef TheVulture het volgende:
"Doen jullie veel met het koor?"
"Ja Wendy, we fistfucken elkaar"
Godv...quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:36 schreef TheVulture het volgende:
Jij bent echt erg.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:36 schreef TheVulture het volgende:
Deze zijn wel goed gelukt jaquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!
Countryquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Zingt dat beter als je wijdbeens staat?
quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]Kan dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Overigens niet bij mannen.
proestquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
dacht precies t zelfdequote:Op vrijdag 5 september 2014 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ja, maar charmant is het nietquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
als je net gefistfucked hebt kennelijk wel jaquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Is ook iets van 5 jr ouder dacht ikquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:38 schreef Stroom het volgende:
[..]
als je net gefistfucked hebt kennelijk wel ja
Dat.quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:38 schreef Stroom het volgende:
[..]
als je net gefistfucked hebt kennelijk wel ja
Dacht dat ze tweeling waren.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is ook iets van 5 jr ouder dacht ik
Het kabbelde maar een beetje.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:39 schreef iBenny het volgende:
Hoe kun je dat nummer zo saai brengen?
ik heb ook een zachte Gquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Oh god weer de zachte g. Alsof ze daar nooit hersens hebben
quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Oh god weer de zachte g. Alsof ze daar nooit hersens hebben
Wel lekker....zo'n uitzending die je zonder ondertiteling kan kijkenquote:
Ik vond deze toen ook al de leukste van de 2.... prettig gestoordquote:
In programma's als dezequote:
Had wel ff de spijkerbroek op de cowboylaarsen als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
wat wil je, zo zingen Dolly parton.
NIet alles uit Geldrop is goed inderdaadquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:43 schreef Symphonic het volgende:
ze zat er een paar keer lelijk tegenaan te schuren....
sorry ik vind di echt helemaal niks
Nee.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:43 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Had wel ff de spijkerbroek op de cowboylaarsen als je begrijpt wat ik bedoel![]()
ah oke, dank jequote:
Nee vond ik nietquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
Is het zó goed? 4 draaiende stoelen?
Pyke... R.I.P.quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:45 schreef vencodark het volgende:
Het geluid is live vast beter dan op tv.
Het is op TV heel erg bewerktquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:45 schreef vencodark het volgende:
Of het staat zachter.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:45 schreef vencodark het volgende:
Het komt niet in de buurt van Amerikaans of Engels talent. Die lachen ons uit.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:45 schreef hunter2011 het volgende:
Heb echt zo´n gevoel dat er misschien max 1 of 2 uitschieters bij zullen zitten dit seizoen. Zeer matig
quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Ze lijkt op een collega van me... de uitstraling alsof ze meer lullen heeft geslikt dan dat er klinkers in de brug van Zaltbommel zitten
Subtiel. Zeg je dat weleens tegen d'r?quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Ze lijkt op een collega van me... de uitstraling alsof ze meer lullen heeft geslikt dan dat er klinkers in de brug van Zaltbommel zitten
hoe kom je dr op...quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Treurnietquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:47 schreef Le_Professeur het volgende:
Hoe heet zij? Eva.. huppeldepup.
Je bent op dreefquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Ja, en dan moet ze lachen, dat zegt feitelijk al genoegquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Subtiel. Zeg je dat weleens tegen d'r?
Haha, wat een slettebak.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja, en dan moet ze lachen, dat zegt feitelijk al genoeg
ow wach nu weet ik het weerquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Buurman en buurman.
Toen vond ik haar ook al zo leuk.
Marlayne suppupula ofzoquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:49 schreef hunter2011 het volgende:
Ze lijkt op die blonde di Hart Van Nederland doet en ook zingt
quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:49 schreef iBenny het volgende:
Hilbrand Nawijn is de enige echte zingende politicus
dat was best genant maar ook wel weer leukquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:49 schreef iBenny het volgende:
Hilbrand Nawijn is de enige echte zingende politicus
Maylane Sahoepalen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:49 schreef hunter2011 het volgende:
Ze lijkt op die blonde di Hart Van Nederland doet en ook zingt
Eva van Achteren zou best toepasselijk zijnquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:49 schreef Le_Professeur het volgende:
Maar weet iemand hoe die Eva van achteren heet?
Whatever?quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:50 schreef Joooo-pi het volgende:
maar buurman&buurman kreeg toen een andere naam. Welke ook alweer??
oh hun waren buurman & buurman?quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:50 schreef Joooo-pi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!
Ja met haar beugeltje.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ow wach nu weet ik het weer
Dat was best schattig ja
quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eva van Achteren zou best toepasselijk zijn
whateverquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:50 schreef Joooo-pi het volgende:
Wendy heeft nog nooit iets spot-on gezegdquote:
Ohja....dat was vlotterquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oh hun waren buurman & buurman?![]()
ik dacht hieraan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heitieh
Ja!quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Buurman en buurman.
Toen vond ik haar ook al zo leuk.
moet jr eens kijken... Eind van de week staat t helemaal volquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Eva doet als jaaaaren niks meer met haar Twitter
Zeg, wat drink jij vanavond?quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:47 schreef TheVulture het volgende:
ze was haar wachtwoord kwijtquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
moet jr eens kijken... Eind van de week staat t helemaal vol
Paas door dan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Eva doet als jaaaaren niks meer met haar Twitter
Cola Light.... wordt je high vanquote:
Word.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Cola Light.... wordt je high van
Excuusquote:
Wendy is er nog steeds door dat mannetje van haar, maar het zou met niet verbazen als dat mannetje straks zijn ogen op Nance laat vallenquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wendy heeft nog nooit iets spot-on gezegd
Wendy was er ook zonder Galbak.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:55 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Wendy is er nog steeds door dat mannetje van haar, maar het zou met niet verbazen als dat mannetje straks zijn ogen op Nance laat vallen
Zie mijn post: Treurnietquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:49 schreef Le_Professeur het volgende:
Sjors kon er wat vanquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:56 schreef Stickertje het volgende:
programma is al meer dan een uur bezig en nog geen zielig verhaal gehoord
Was net al vermeld: Treurnietquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:49 schreef Le_Professeur het volgende:
Het feit dat we dit al meer dan een uur vrijwillig aan het kijken zijn vind ik best wel een zielig verhaal.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:56 schreef Stickertje het volgende:
Hmmm...quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wendy was er ook zonder Galbak.
Sabine bekent zometeen dat ze is betast door Brumaquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:56 schreef Stickertje het volgende:
dan wil je niet weten hoe ik me voelde nadat ik beat it 15 minuten vrijwillig aan het kijken wasquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Het feit dat we dit al meer dan een uur vrijwillig aan het kijken zijn vind ik best wel een zielig verhaal.
Welke is het die linker of rechter?quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze ziet er wel een stuk beter uit nu, maar toen was ze ook al zo vrolijk.
obvious!quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:58 schreef Le_Professeur het volgende:
'Kan mij het schelen'
Allemaal doorgestoken kaart dit, ofwa?
Ja, voor de hype en publiciteitquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:58 schreef Le_Professeur het volgende:
'Kan mij het schelen'
Allemaal doorgestoken kaart dit, ofwa?
en een dirty sanches gekregen van frutten?quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sabine bekent zometeen dat ze is betast door Bruma
"Voor het zingen de urn in"quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Spijker op de kop.
Ik zou 'r nog niet eens op de koffietafel willen.
Zou er iemand Waylon coveren.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Ilse draait niet vanwege de Anouk-song
zou goed kunnenquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:59 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:59 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:59 schreef JaneDoe het volgende:
jezus, waarom kamt ze die suikerspin niet een keer?
heeft ze ook leren p.....quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Leren broek als CDA'er, SCHANDE!!
quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Dan doe je dat beestje pijnquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:59 schreef JaneDoe het volgende:
jezus, waarom kamt ze die suikerspin niet een keer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |