Als ik Ned zou kennen was het vast grappigquote:Op donderdag 4 september 2014 21:12 schreef Momo... het volgende:
Sabrina Stark de dochter van Ned Stark
Ik denk ook Na, maar dan omdat ze zichzelf tegenkomt.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:13 schreef Faux. het volgende:
[..]
Na. Ze lijkt me zo'n opkropper die in t heetst van de strijd keihard gaat janken om zieltjes te winnen.
Game of Thronesquote:Op donderdag 4 september 2014 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik Ned zou kennen was het vast grappig
Krijg je nu een autistische aanval?quote:
Even genieten voor tijdens de reclamequote:
Nee van Tourette..quote:Op donderdag 4 september 2014 21:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Krijg je nu een autistische aanval?
Wat een teringherriequote:Op donderdag 4 september 2014 21:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Even genieten voor tijdens de reclame![]()
Geen sprookje hoorquote:Op donderdag 4 september 2014 21:22 schreef D. het volgende:
[..]
Neuh, ooit een trailer van gezien, en 'dat soort' sprookjes kunnen mij niet boeien
Bij Ranking The Stars lachte hij ook iedereen uit, vooral Halina, die heel beledigd was. Dit moet jou toch aanspreken.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ferry lacht gewoon iedereen uit, niet alleen FOK!kers.
Dat is sympathiek van hem.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bij Ranking The Stars lachte hij ook iedereen uit, vooral Halina, die heel beledigd was. Dit moet jou toch aanspreken.
Je kan ook bij #TeamViezeFur&MrPolskaquote:Op donderdag 4 september 2014 21:28 schreef Cee het volgende:
Ik schakel trouwens net in, de TT shockeert me een beetje.
Je mag je bij ons aansluiten hoor.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:28 schreef Cee het volgende:
Daar ga ik m'n tentje maar opzetten dan.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Je kan ook bij #TeamViezeFur&MrPolska
Die Baardmans? Penoze geloof ik.quote:
Had ie een baard?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:31 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die Baardmans? Penoze geloof ik.
Kloptquote:
Die 3 zonder Ancilla lijkt me een goed teamquote:Op donderdag 4 september 2014 21:32 schreef CeliaHodes het volgende:
Ik zou in het team willen bij mr Polska, Ancilla, die grote brede acteur en Remy.
Altijd plek voor Ancillaquote:Op donderdag 4 september 2014 21:33 schreef D. het volgende:
[..]
Die 3 zonder Ancilla lijkt me een goed team
Je mag haar hebben.quote:
En andersom ook.quote:
Hoi :_)quote:Op donderdag 4 september 2014 21:28 schreef Cee het volgende:
Dat wordt niks. Met die jetsers kan ze niet zwemmen zonder weer andersom te komen bovendrijven.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:18 schreef Yaaar het volgende:
Polska wordt nog wat. Ik wil Barbie ook wel eens zien in Expeditie.
Als het die forse kerel is kaal met baard. Hij speelt inderdaad in Penoze en hij speelt ook de grappige oncoloog in Achtste Groepers Huilen Niet. Hele andere kant van hem te zien.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:31 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die Baardmans? Penoze geloof ik.
Volgens mij zien ze het verschil niet tussen Leo Alkemade en Loek Peters.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:22 schreef Poeke het volgende:
[..]
Als het die forse kerel is kaal met baard. Hij speelt inderdaad in Penoze en hij speelt ook de grappige oncoloog in Achtste Groepers Huilen Niet. Hele andere kant van hem te zien.
Ben slecht in namen en het scheelt maar een letter en wat gehusselquote:Op donderdag 4 september 2014 22:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Volgens mij zien ze het verschil niet tussen Leo Alkemade en Loek Peters.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shouf Shouf Habibi (de serie) voor de wat ouderen hier.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Smeris
Komt een man bij de dokter
Sluipschutters
Hoe kom je erbij dat ze eruit ligt?quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:13 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Jammer dat Sabrina er al uit ligt.
Met verlegenheid/geslotenheid kom je niet heel ver in dit spel.
Het is al bekend wie er wintquote:Op vrijdag 5 september 2014 09:24 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ze eruit ligt?
Mensen gaan in het begin altijd op gevoel af, wie is bevriend met wie en dat soort dingen. Als zij verlegen is en zich gesloten voordoet, dan ben je een makkelijk doelwit.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:24 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ze eruit ligt?
Je weet nooit hoe het spel loopt, misschien zijn er wel een stel bij die eerst alle sterke kandidaten willen uitschakelen (of iets dergelijks). Ging mij er meer om dat jij het als een feit bracht. Nu is er van minstens twee kandidaten al zeker dat die heel snel afvallen (1 zelfs voor de eerste opdracht wegens ziekte), maar van Sabrina heb ik nog niets gelezen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:46 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Mensen gaan in het begin altijd op gevoel af, wie is bevriend met wie en dat soort dingen. Als zij verlegen is en zich gesloten voordoet, dan ben je een makkelijk doelwit.
Welke 2 kandidaten zijn dat?quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:50 schreef Max23 het volgende:
[..]
Je weet nooit hoe het spel loopt, misschien zijn er wel een stel bij die eerst alle sterke kandidaten willen uitschakelen (of iets dergelijks). Ging mij er meer om dat jij het als een feit bracht. Nu is er van minstens twee kandidaten al zeker dat die heel snel afvallen (1 zelfs voor de eerste opdracht wegens ziekte), maar van Sabrina heb ik nog niets gelezen.
Ze hadden wel top 3 goed toch?quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
Net zoals iedereen vorig jaar dacht dat Geraldine ging winnen, wat ook "uitgelekt" was
Ik hoop Ferry, dat die een been breekt bij een proefquote:Op vrijdag 5 september 2014 09:55 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Welke 2 kandidaten zijn dat?
Dit is er 1quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:55 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Welke 2 kandidaten zijn dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van de 2e kan ik de bron ff niet meer vinden.
Ik vind hem een schatje.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:56 schreef RVer het volgende:
[..]
Ik hoop Ferry, dat die een been breekt bij een proef
jaquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:00 schreef CapnIzzy het volgende:
Haha wat, is dat Remy wel in die foto uit de OP?
Lijkt op John de Molquote:
Niet om terug te kijken. Maar was wel aardig vond ikquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:48 schreef Moira. het volgende:
Fjezze Furr
Was de afgelopen aflevering nog de moeite waard om terug te kijken?
Uhhh... Ja...quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:54 schreef Keyos het volgende:
Van mij mogen die Rick en die Polska er snel uit, ordinaire typetjes.
Ancilla mag er wel een tijdje in blijven.
Dat is de grootste baas van deze editie. Wen er maar aanquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:45 schreef casper019 het volgende:
die freddy wat een domme gozer is dat, is er wat mis met hem?
Ga jij lekker naar #teamFerry dan.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:45 schreef casper019 het volgende:
die freddy wat een domme gozer is dat, is er wat mis met hem?
Remy Bonjasky is een baas.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zit te kijken ken er drie ofzo Manuel Broekman is een kneus ah vriendje van Geza dat verklaart.
Leo Alkemade zag er in de film Shouf Shouf Habibi net zo uit als Loek Peters ^^. Kijk maar eens terug, haha.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Volgens mij zien ze het verschil niet tussen Leo Alkemade en Loek Peters.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet alleen de serie toch? In de film was zijn rol ook leuk.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Shouf Shouf Habibi (de serie) voor de wat ouderen hier.
Wauw, die Knock-Out die Bonjasky hier uitdeelt aan die vetzak is epic.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:51 schreef Nober het volgende:
We hoeven in ieder geval niet te vrezen voor een lekker wijf in de finale zoals Geraldine vorig jaar en Fajah het jaar daarvoor.
Ik ben voor Remy en Loek.
Sekjoeritie
http://www.npo.nl/sekjoeritie/20-08-2013/EO_101203640
Maar dat ze zoiets als twee jeugdvrienden in zo'n serie mee laten spelen is dan wel erg de kat op 't spek binden. Je weet dan toch dat die samenwerken...quote:Op zondag 7 september 2014 10:20 schreef djkoelkast het volgende:
Dat komt omdat je met allemaal ego's te maken hebt die allemaal ook vergelijkbare beroepen hebben. Je hebt de muzikanten, de acteurs, de sporters. Maar geen timmermannen, vakkenvullers, stewardessen of steigerbouwers meer.
Ik heb de preview niet bekeken maar zit die gayza er weer in?quote:Op zondag 7 september 2014 12:02 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Maar dat ze zoiets als twee jeugdvrienden in zo'n serie mee laten spelen is dan wel erg de kat op 't spek binden. Je weet dan toch dat die samenwerken...
Je doet toch je huiswerk als redactie van zo'n programma... dat vind ik jammer.
Plus heb ik ook niets met teveel van die complotjes, dus vond ik 't wel erg zuur om die kop van een Geza weer te zien naast één van de nieuwe kandidaten... dan doen ze 't erom denk ik dan...
Geza is een vriend van Manuel Broekman en kwam even in beeld om hem tips te geven. Was voor mij al te veel en verder ben ik het geheel met je post eens.quote:Op zondag 7 september 2014 12:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb de preview niet bekeken maar zit die gayza er weer in?
Ze moeten al helemaal geen 'vrienden' van elkaar er in stoppen, dat maakt het echt veel minder leuk. Toen ook met die kut van een Fatima met haar pokervriendjes, de laatste paar afleveringen van dat seizoen heb ik niet eens meer gekeken zo slecht vond ik het.
Negers doen het op de een of andere manier nooit goed in ER, gebeurd vanzelf wel.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Remy 'Afwas' Bonjasky. Sympathieke gast, maar die moet je er natuurlijk zo snel mogelijk uit stemmen. daar heeft niemand kans tegen in de finale.
Sugar Jackson was wel een held.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:15 schreef opreis het volgende:
[..]
Negers doen het op de een of andere manier nooit goed in ER, gebeurd vanzelf wel.
(zo veel negers doen er ook niet mee maar als ze mee doen dan nooit lang).
Sugarquote:Op woensdag 10 september 2014 12:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sugar Jackson was wel een held.
Te vaak op zijn hoofd geslagen denk ik maar kwam nog redelijk ver. Die Maurice en Bing van vorig jaar waren gewoon kneusjes.
Hola op je browser instaleren dan kan het wel.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:55 schreef bloempjuh het volgende:
Ik wil graag Expeditie Robinson kunnen kijken, maar dat gaat niet vanuit het buitenland
Suggesties?
Je bent een held!quote:Op woensdag 10 september 2014 20:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hola op je browser instaleren dan kan het wel.
Je kan oude seizoenen ook online terugkijken, staan allemaal op YTquote:Op donderdag 11 september 2014 10:35 schreef S15 het volgende:
Vanavond weer
Eindelijk kan ik het eens bekijken, moest altijd donderdagavond trainen, dus ik keek (volgde) het nooit. Ik ben benieuwd.
Nee.quote:
quote:Op donderdag 11 september 2014 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op RTL7 hadden ze vechtende dwergen op van die eilanden gedropt.
Topshow zou dat zijn! En vliegende haaienquote:Op donderdag 11 september 2014 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ferry haat FOK!kers, wist je dat?quote:Op donderdag 11 september 2014 20:33 schreef Greys het volgende:
Volgens bij is die Ferry dus gewoon best wel heel tof
En wel héél stom dat er twee beste vrienden in zitten qua nomineren
Ditquote:Op donderdag 11 september 2014 20:33 schreef Greys het volgende:
lekker knipogen jatogquote:Op donderdag 11 september 2014 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ferry haat FOK!kers, wist je dat?
En jij had zeker gewild dat Waylon mee zou doen?
Ik mis alleen Geraldine.quote:
Vraag me af of dit bij de organisatie bekend was voorafquote:Op donderdag 11 september 2014 20:33 schreef Greys het volgende:
Remy is echtquote:Op donderdag 11 september 2014 20:36 schreef JanCees het volgende:
Remy heeft wel wat weg van Humberto Tan
Die huidskleur he, viel mij ook al opquote:Op donderdag 11 september 2014 20:36 schreef JanCees het volgende:
Ancilla lijkt op Hugo Borstquote:Op donderdag 11 september 2014 20:36 schreef JanCees het volgende:
Hou je bek.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:36 schreef JanCees het volgende:
In een keer gelezen, en ben er trots opquote:Op donderdag 11 september 2014 20:36 schreef zoem het volgende:
#hashtagszijnkutwantopeengegevenmomentishetnietmeerleesbaaromgwtfbbq
Welnee. Ik was er toen ook, mij haatte hij niet hoorquote:Op donderdag 11 september 2014 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ferry haat FOK!kers, wist je dat?
Nee, ik vind de vrouwen meestal toffer in ER. Ik ben TeamFerry en TeamLone.quote:En jij had zeker gewild dat Waylon mee zou doen?
dat was mijn pauze, om spanning op te bouwenquote:Op donderdag 11 september 2014 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet maar 1 puntje zijn daar hoor
Ah vandaar de punt achter de D voor de spanning.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:38 schreef D. het volgende:
[..]
dat was mijn pauze, om spanning op te bouwen
quote:Op donderdag 11 september 2014 20:39 schreef Geo4kant het volgende:
Volgens mij ken ik de helft niet eens
Dit wilde ik net zeggenquote:Op donderdag 11 september 2014 20:39 schreef Geo4kant het volgende:
eejjjjjjjjquote:Op donderdag 11 september 2014 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah vandaar de punt achter de D voor de spanning.
De helft vind ik al veelquote:Op donderdag 11 september 2014 20:39 schreef Geo4kant het volgende:
Dan zit je altijd goedquote:Op donderdag 11 september 2014 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
eejjjjjjjj
Ik weet hem nooit precies, ik doe altijd ctrl-c ctrl-v
Herkenbaarheid hequote:
Nee, die zitten niet bij elkaar volgens mij.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:39 schreef Greys het volgende:
Zitten die twee vrienden nou bij elkaar? Ik weet niet wie het zijn![]()
Jammer dat Jennifer niet meedoet hequote:
Dit.quote:
Nee! En de vrienden zijn Freddy en Kay.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:39 schreef Greys het volgende:
Zitten die twee vrienden nou bij elkaar? Ik weet niet wie het zijn![]()
Jenniferquote:Op donderdag 11 september 2014 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer dat Jennifer niet meedoet he
Geraldinegodin.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit.
Al voel ik mij wel hypocriet, zat vorig jaar dat irritante blondje van BNN af te kraken dat zee naandachtshoer was met der reet er steeds uit en nu hoop ik zoveel mogelijk te zien van Ancilla
Karina begrijptquote:
Ok dank!quote:Op donderdag 11 september 2014 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, die zitten niet bij elkaar volgens mij.
Ancilla is hartstikke slim johquote:Op donderdag 11 september 2014 20:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit.
Al voel ik mij wel hypocriet, zat vorig jaar dat irritante blondje van BNN af te kraken dat zee naandachtshoer was met der reet er steeds uit en nu hoop ik zoveel mogelijk te zien van Ancilla
Hahahahaaa!quote:Op donderdag 11 september 2014 20:41 schreef Yaaar het volgende:
Hahahah deze man is echt autistisch ofzo.
hahaha ja echtquote:Op donderdag 11 september 2014 20:41 schreef Yaaar het volgende:
Voorproefje voor Expeditie Robinson met FOK!kersquote:Op donderdag 11 september 2014 20:41 schreef Yaaar het volgende:
Meh.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ancilla is hartstikke slim joh
Vieze Freddy, alsof je dat niet wistquote:
Nee dacht freddy fishquote:Op donderdag 11 september 2014 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vieze Freddy, alsof je dat niet wist
Dit op FOK! zeggen is een beetje als tussen een groep negers ze aanspreken met "You people" .. er staan nu veel ogen op jou gericht dame.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:41 schreef Yaaar het volgende:
quote:Op donderdag 11 september 2014 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vieze Freddy, alsof je dat niet wist
Oh ik dacht altijd juist dat het echt wasquote:Op donderdag 11 september 2014 20:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vieze Fur is gewoon echt zo dus. Ik dacht altijd dat het een act was.
WiWa is ook echt zo, en Pepijn an Lanen ook. Tis geen act, alleen overdrijven ze het een beetje omdat ze zichzelf niet zo serieus nemenquote:Op donderdag 11 september 2014 20:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hij kan zijn act ook in dit programma vol houden hequote:Op donderdag 11 september 2014 20:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op donderdag 11 september 2014 20:44 schreef friekin_ het volgende:
Nu al gek op vjeze. Wat een baas.
Hier sluit ik me bij aanquote:
Herhaling van vorig jaar met Geza?quote:Op donderdag 11 september 2014 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die doen een flopshowquote:Op donderdag 11 september 2014 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat is er dan met Geer & Goor?
homo'squote:Op donderdag 11 september 2014 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat is er dan met Geer & Goor?
quote:Op donderdag 11 september 2014 20:45 schreef Karina het volgende:
Ferry mag wel door een krab worden opgegeten of zo.
Die zijn toch niet giftig?quote:Op donderdag 11 september 2014 20:45 schreef Karina het volgende:
Ferry mag wel door een krab worden gebeten of zo.
Ik moest denken aan dat programma met die blote mensen, die waren ook elke keer superverbrand.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:52 schreef Greys het volgende:
Coosje lijkt nu al bijna fataal verbrand
Adam zoekt eva?quote:Op donderdag 11 september 2014 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest denken aan dat programma met die blote mensen, die waren ook elke keer superverbrand.
waarom kijk jij naar kanaal 950?quote:Op donderdag 11 september 2014 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest denken aan dat programma met die blote mensen, die waren ook elke keer superverbrand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |