Als ik Ned zou kennen was het vast grappigquote:Op donderdag 4 september 2014 21:12 schreef Momo... het volgende:
Sabrina Stark de dochter van Ned Stark
Ik denk ook Na, maar dan omdat ze zichzelf tegenkomt.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:13 schreef Faux. het volgende:
[..]
Na. Ze lijkt me zo'n opkropper die in t heetst van de strijd keihard gaat janken om zieltjes te winnen.
Game of Thronesquote:Op donderdag 4 september 2014 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik Ned zou kennen was het vast grappig
Krijg je nu een autistische aanval?quote:
Even genieten voor tijdens de reclamequote:
Nee van Tourette..quote:Op donderdag 4 september 2014 21:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Krijg je nu een autistische aanval?
Wat een teringherriequote:Op donderdag 4 september 2014 21:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Even genieten voor tijdens de reclame![]()
Geen sprookje hoorquote:Op donderdag 4 september 2014 21:22 schreef D. het volgende:
[..]
Neuh, ooit een trailer van gezien, en 'dat soort' sprookjes kunnen mij niet boeien
Bij Ranking The Stars lachte hij ook iedereen uit, vooral Halina, die heel beledigd was. Dit moet jou toch aanspreken.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ferry lacht gewoon iedereen uit, niet alleen FOK!kers.
Dat is sympathiek van hem.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bij Ranking The Stars lachte hij ook iedereen uit, vooral Halina, die heel beledigd was. Dit moet jou toch aanspreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |