Als ik Ned zou kennen was het vast grappigquote:Op donderdag 4 september 2014 21:12 schreef Momo... het volgende:
Sabrina Stark de dochter van Ned Stark
Ik denk ook Na, maar dan omdat ze zichzelf tegenkomt.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:13 schreef Faux. het volgende:
[..]
Na. Ze lijkt me zo'n opkropper die in t heetst van de strijd keihard gaat janken om zieltjes te winnen.
Game of Thronesquote:Op donderdag 4 september 2014 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik Ned zou kennen was het vast grappig
Krijg je nu een autistische aanval?quote:
Even genieten voor tijdens de reclamequote:
Nee van Tourette..quote:Op donderdag 4 september 2014 21:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Krijg je nu een autistische aanval?
Wat een teringherriequote:Op donderdag 4 september 2014 21:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Even genieten voor tijdens de reclame![]()
Geen sprookje hoorquote:Op donderdag 4 september 2014 21:22 schreef D. het volgende:
[..]
Neuh, ooit een trailer van gezien, en 'dat soort' sprookjes kunnen mij niet boeien
Bij Ranking The Stars lachte hij ook iedereen uit, vooral Halina, die heel beledigd was. Dit moet jou toch aanspreken.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ferry lacht gewoon iedereen uit, niet alleen FOK!kers.
Dat is sympathiek van hem.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bij Ranking The Stars lachte hij ook iedereen uit, vooral Halina, die heel beledigd was. Dit moet jou toch aanspreken.
Je kan ook bij #TeamViezeFur&MrPolskaquote:Op donderdag 4 september 2014 21:28 schreef Cee het volgende:
Ik schakel trouwens net in, de TT shockeert me een beetje.
Je mag je bij ons aansluiten hoor.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:28 schreef Cee het volgende:
Daar ga ik m'n tentje maar opzetten dan.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Je kan ook bij #TeamViezeFur&MrPolska
Die Baardmans? Penoze geloof ik.quote:
Had ie een baard?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:31 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die Baardmans? Penoze geloof ik.
Kloptquote:
Die 3 zonder Ancilla lijkt me een goed teamquote:Op donderdag 4 september 2014 21:32 schreef CeliaHodes het volgende:
Ik zou in het team willen bij mr Polska, Ancilla, die grote brede acteur en Remy.
Altijd plek voor Ancillaquote:Op donderdag 4 september 2014 21:33 schreef D. het volgende:
[..]
Die 3 zonder Ancilla lijkt me een goed team
Je mag haar hebben.quote:
En andersom ook.quote:
Hoi :_)quote:Op donderdag 4 september 2014 21:28 schreef Cee het volgende:
Dat wordt niks. Met die jetsers kan ze niet zwemmen zonder weer andersom te komen bovendrijven.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:18 schreef Yaaar het volgende:
Polska wordt nog wat. Ik wil Barbie ook wel eens zien in Expeditie.
Als het die forse kerel is kaal met baard. Hij speelt inderdaad in Penoze en hij speelt ook de grappige oncoloog in Achtste Groepers Huilen Niet. Hele andere kant van hem te zien.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:31 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die Baardmans? Penoze geloof ik.
Volgens mij zien ze het verschil niet tussen Leo Alkemade en Loek Peters.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:22 schreef Poeke het volgende:
[..]
Als het die forse kerel is kaal met baard. Hij speelt inderdaad in Penoze en hij speelt ook de grappige oncoloog in Achtste Groepers Huilen Niet. Hele andere kant van hem te zien.
Ben slecht in namen en het scheelt maar een letter en wat gehusselquote:Op donderdag 4 september 2014 22:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Volgens mij zien ze het verschil niet tussen Leo Alkemade en Loek Peters.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shouf Shouf Habibi (de serie) voor de wat ouderen hier.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Smeris
Komt een man bij de dokter
Sluipschutters
Hoe kom je erbij dat ze eruit ligt?quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:13 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Jammer dat Sabrina er al uit ligt.
Met verlegenheid/geslotenheid kom je niet heel ver in dit spel.
Het is al bekend wie er wintquote:Op vrijdag 5 september 2014 09:24 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ze eruit ligt?
Mensen gaan in het begin altijd op gevoel af, wie is bevriend met wie en dat soort dingen. Als zij verlegen is en zich gesloten voordoet, dan ben je een makkelijk doelwit.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:24 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ze eruit ligt?
Je weet nooit hoe het spel loopt, misschien zijn er wel een stel bij die eerst alle sterke kandidaten willen uitschakelen (of iets dergelijks). Ging mij er meer om dat jij het als een feit bracht. Nu is er van minstens twee kandidaten al zeker dat die heel snel afvallen (1 zelfs voor de eerste opdracht wegens ziekte), maar van Sabrina heb ik nog niets gelezen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:46 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Mensen gaan in het begin altijd op gevoel af, wie is bevriend met wie en dat soort dingen. Als zij verlegen is en zich gesloten voordoet, dan ben je een makkelijk doelwit.
Welke 2 kandidaten zijn dat?quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:50 schreef Max23 het volgende:
[..]
Je weet nooit hoe het spel loopt, misschien zijn er wel een stel bij die eerst alle sterke kandidaten willen uitschakelen (of iets dergelijks). Ging mij er meer om dat jij het als een feit bracht. Nu is er van minstens twee kandidaten al zeker dat die heel snel afvallen (1 zelfs voor de eerste opdracht wegens ziekte), maar van Sabrina heb ik nog niets gelezen.
Ze hadden wel top 3 goed toch?quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
Net zoals iedereen vorig jaar dacht dat Geraldine ging winnen, wat ook "uitgelekt" was
Ik hoop Ferry, dat die een been breekt bij een proefquote:Op vrijdag 5 september 2014 09:55 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Welke 2 kandidaten zijn dat?
Dit is er 1quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:55 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Welke 2 kandidaten zijn dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van de 2e kan ik de bron ff niet meer vinden.
Ik vind hem een schatje.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:56 schreef RVer het volgende:
[..]
Ik hoop Ferry, dat die een been breekt bij een proef
jaquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:00 schreef CapnIzzy het volgende:
Haha wat, is dat Remy wel in die foto uit de OP?
Lijkt op John de Molquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |