op de linker of rechter foto ?quote:Op donderdag 4 september 2014 20:52 schreef schuschuho het volgende:
[..]
Zien jullie nu de foto?
Op 1 april gemaakt. Zelfde rots! Vergroot zie je duidelijk een man met iemand/wat op zijn rug.
Zie niks. Wordt wel steeds spannenderquote:Op donderdag 4 september 2014 20:52 schreef schuschuho het volgende:
[..]
Zien jullie nu de foto?
Op 1 april gemaakt. Zelfde rots! Vergroot zie je duidelijk een man met iemand/wat op zijn rug.
wij kunnen m nog niet zien, kan jij m er op zetten?quote:Op donderdag 4 september 2014 20:57 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
op de linker of rechter foto ?
kan je een pijltje bij die man zetten ?
Hoezo op 1 april gemaakt?quote:Op donderdag 4 september 2014 20:52 schreef schuschuho het volgende:
[..]
Zien jullie nu de foto?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 | Format : MPEG-4 Format profile : Base Media / Version 2 Codec ID : mp42 File size : 5.97 MiB Duration : 35s 410ms Overall bit rate mode : Variable Overall bit rate : 1 414 Kbps Encoded date : UTC 2014-08-30 20:00:13 Tagged date : UTC 2014-08-30 20:00:13 gsst : 0 gstd : 35456 gssd : B4A7D0881MH1409682968233291 gshh : r1---sn-5hn7sney.googlevideo.com Video ID : 1 Format : AVC Format/Info : Advanced Video Codec Format profile : High@L3.0 Format settings, CABAC : Yes Format settings, ReFrames : 1 frame Format settings, GOP : M=1, N=60 Codec ID : avc1 Codec ID/Info : Advanced Video Coding Duration : 35s 400ms Bit rate : 1 220 Kbps Maximum bit rate : 1 499 Kbps Width : 406 pixels Height : 720 pixels Display aspect ratio : 0.564 Frame rate mode : Constant Frame rate : 30.000 fps Color space : YUV Chroma subsampling : 4:2:0 Bit depth : 8 bits Scan type : Progressive Bits/(Pixel*Frame) : 0.139 Stream size : 5.15 MiB (86%) Tagged date : UTC 2014-08-30 20:00:13 Audio ID : 2 Format : AAC Format/Info : Advanced Audio Codec Format profile : LC Codec ID : 40 Duration : 35s 410ms Bit rate mode : Variable Bit rate : 192 Kbps Maximum bit rate : 204 Kbps Channel(s) : 2 channels Channel positions : Front: L R Sampling rate : 44.1 KHz Compression mode : Lossy Stream size : 830 KiB (14%) Title : IsoMedia File Produced by Google, 5-11-2011 Encoded date : UTC 2014-08-30 20:00:13 Tagged date : UTC 2014-08-30 20:00:13 |
Denk ik eigenlijk ook. Het is afwachten wat er maandag voor nieuwe info komt, maar ik kan er niet bij dat deze appende, mailende, foto's makende dames niets op hun telefoon zouden achterlaten waar iets uit blijkt. Geen berichtje, appje, foto... niets.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:54 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Mijn mening is dat de alle foto's na 1 april "bullshit" foto's zijn niet door hen gemaakt.
Als zij nog 11 dagen geleefd zouden hebben dan hadden ze in de eerste 10 dagen ook wel wat foto's overdag gemaakt. Van elkaar of van de omgeving voor de nabestaanden mocht het onverhoopt verkeerd aflopen.
wtfquote:Op donderdag 4 september 2014 20:52 schreef schuschuho het volgende:
[..]
Zien jullie nu de foto?
Linker plaatje is een screencap en komt uit deze video:quote:Op donderdag 4 september 2014 20:52 schreef schuschuho het volgende:
[..]
Zien jullie nu de foto?
waar is dat gefilmd dan ?quote:Op donderdag 4 september 2014 20:59 schreef Perico het volgende:
Er is toch nog wel wat discussie over de volgende video van Alexandro Espinosa, een vriend van Henry:
" 'onde estan las holandesas de mierda' "... etc.
Sommigen dachten: het kanaal is pas nieuw, vast aangemaakt door iemand van Fok of WS..
Maar ik heb de video door de data-mangel gehaald en na cross check met eigen video's etc. mag je met zekerheid stellen dat de video is geschoten op 30 augustus 2014.
Het is dus geen filmpje ten tijde van het WK, toen Nederland tegen Costa Rica speelde bijvoorbeeld.
Dat maakt het toch interessanter. De data:
[ code verwijderd ]
N.B: IsoMedia File Produced by Google, 5-11-2011 krijg je als veld bij alle video's die je downloadt van YouTube, dat heb ik gedubbelcheckt.
ga het proberen met paintquote:Op donderdag 4 september 2014 21:04 schreef Poolbal het volgende:
[ afbeelding ]
waar zijn de lijnen?
waar zijn de rotsen?
wat maakt het uit als een man op een video iets op zijn rug heeft? het is een andere maand enz.
please geef het aan met paint, want met woorden komen we er niet uit.
Dat is dan hoogstens dood door schuld, en geen moord met voorbedachte rade.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, ik blijf erbij dat dit de moordenaar is. Tenzij er nieuwe info komt die in een andere richting wijst.
die 2 staalkabels zouden met flitslicht te zien moeten zijnquote:Op donderdag 4 september 2014 21:04 schreef Poolbal het volgende:
[ afbeelding ]
waar zijn de lijnen?
waar zijn de rotsen?
wat maakt het uit als een man op een video iets op zijn rug heeft? het is een andere maand enz.
please geef het aan met paint, want met woorden komen we er niet uit.
Ze zouden ook moeten opvallen in de difference cloud van Perico:quote:Op donderdag 4 september 2014 21:11 schreef StaceySinger het volgende:
die 2 staalkabels zouden met flitslicht te zien moeten zijn
zie wel ergens 1 streepje
er zou hier dan iemand moeten staan ?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze zouden ook moeten opvallen in de difference cloud van Perico:
[ afbeelding ]
Ik zie de gelijkenis ook wel maar vind het niet overtuigend.
nee ik doe niet mee aan de honden en mensen in bomen en boswachters met jachtgeweren theorie. Het gaat erom dat het punten zijn die hetzelfde zijn op de 2 fotosquote:Op donderdag 4 september 2014 21:20 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
er zou hier dan iemand moeten staan ?
[ afbeelding ]
Heb je überhaupt enig idee waar je naar zit te kijken?quote:
Gezellig filmpje, maar ach. Verbaas me nergens meer over tegenwoordig.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:59 schreef Perico het volgende:
Er is toch nog wel wat discussie over de volgende video van Alexandro Espinosa, een vriend van Henry:
Sommigen dachten: het kanaal is pas nieuw, vast aangemaakt door iemand van Fok of WS..
ik zie het ook hoorquote:Op donderdag 4 september 2014 21:36 schreef hallo1234 het volgende:
ben ik dan serieus echt de enige die die lijn ziet lopen, precies voor het donkere stuk van de rots langs?
Act 3, scene 2. ;-)quote:Op donderdag 4 september 2014 22:06 schreef Gorraay het volgende:
HAMLET Do you see yonder cloud that's almost in shape of a camel?
POLONIUS By th'mass, and 'tis like a camel indeed.
HAMLET Methinks it is like a weasel.
POLONIUS It is backed like a weasel.
HAMLET Or like a whale?
POLONIUS Very like a whale.
O ik dacht dat het alleen nog maar kon opknappenquote:Op donderdag 4 september 2014 22:34 schreef Pipo_de_C. het volgende:
Wazige vlekjes net zo lang verscherpen en oprekken tot je er personen inziet..het niveau holt achteruit hier.
Wat zegt de persoon in kwestie eigenlijk in dit filmpje? Ik ben al de vorige topics aan het doorzoeken maar tot op heden nog niet gevonden dat dit filmpje al eerder is besproken. Weet iemand zo nog wat dit filmpje 'interessant' maakt? Zo niet dan zoek ik gewoon door hoorquote:Op donderdag 4 september 2014 20:59 schreef Perico het volgende:
Maar ik heb de video door de data-mangel gehaald en na cross check met eigen video's etc. mag je met zekerheid stellen dat de video is geschoten op 30 augustus 2014.
Het is dus geen filmpje ten tijde van het WK, toen Nederland tegen Costa Rica speelde bijvoorbeeld.
Dat maakt het toch interessanter. De data:
[ code verwijderd ]
N.B: IsoMedia File Produced by Google, 5-11-2011 krijg je als veld bij alle video's die je downloadt van YouTube, dat heb ik gedubbelcheckt.
Nu wil ik niet al te paranoide doen, maar eh, wtf? Ik zie er wel degelijk een persoon in. En profil zeg maar, iemand die een beetje naar beneden kijkt..quote:Op donderdag 4 september 2014 21:20 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
er zou hier dan iemand moeten staan ?
[ afbeelding ]
Eens. Heb de afgelopen 2 weken vol verbazing meegelezen hier hoe mensen de raarste hallucinaties hebben bij de nieuwe foto's. Het enige wat ik kan aanraden is om wat afstand te nemen.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:34 schreef Pipo_de_C. het volgende:
Wazige vlekjes net zo lang verscherpen en oprekken tot je er personen inziet..het niveau holt achteruit hier.
Die is inderdaad weg zo te zien.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:46 schreef BijDePinken het volgende:
Klopt het dat de laatste video uit 'Informatie op video' (OP) niet meer beschikbaar is?
Dat was idd schandalig.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eens. Heb de afgelopen 2 weken vol verbazing meegelezen hier hoe mensen de raarste hallucinaties hebben bij de nieuwe foto's. Het enige wat ik kan aanraden is om wat afstand te nemen.
Naast de beschuldigingen aan het adres van de zoon van de bekendste gids, slechts op basis van geruchten en een gebrek aan kennis van de latijns-amerikaanse cultuur.
Ik denk dat de foto met Kris aan de overkant van het beekje wel later gemaakt is. Op de foto rechts zie je een voetafdruk op de steen waar Kris in de linker foto precies haar rechter voet neerzet.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:00 schreef Perico het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is wat Photoshop ervan vindt... gemaakt om 19:54:00, gewijzigd op 19:54:58..
Opanda Exifdata software bevestigt dat ook:
[ afbeelding ]
Date Time Original en Date Time Digital geven hier beide aan, dat foto 508 om 19:54:00 is gemaakt.
Kan ook goed voor de foto zijn geweest; "wacht even, ik zet je er nog een keer op" en dan een paar stappen achteruit voor het totaalbeeld..quote:Op donderdag 4 september 2014 23:17 schreef hermanos het volgende:
[..]
Ik denk dat de foto met Kris aan de overkant van het beekje wel later gemaakt is. Op de foto rechts zie je een voetafdruk op de steen waar Kris in de linker foto precies haar rechter voet neerzet.
[ afbeelding ]
Het lijkt vanuit het perspectief trouwens dat de 2e (rechter) foto vanaf een hoger/verder punt van de rivier is genomen. Bij de rechter foto krijg ik ook het gevoel dat Kris verder wilt maar dat Lisanne al een stukje terug gelopen is.
En daarna hebben ze dan alles weer keurig terug in de rugzak gedaan?quote:Op donderdag 4 september 2014 22:46 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Nu wil ik niet al te paranoide doen, maar eh, wtf? Ik zie er wel degelijk een persoon in. En profil zeg maar, iemand die een beetje naar beneden kijkt..
Stel dat dat zo is, dat er iemand op staat, dan heeft 1 vd meiden misschien wel in haar laatste wanhoop geprobeerd daders vast te leggen..
Hey, back online, al is het nog mobiel. Terugvliegen naar huis, Peru is weer zeer goed bevallen...quote:
Nee, die eerste regels moet je negeren, die zijn van [SYSTEM], dus jouw computer.. iedereen die de tool gebruikt, krijgt hier een waarde, denk ik.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:40 schreef Stratotanker het volgende:
En de verschillen. Ik vermoed dat er twee digitale afdrukken zijn gemaakt VANAF het origineel met twee verschillende EXIF parsers. Of er is onderweg toch door websoftware met een minder nauwkeurige (secondes eraf? sub-sec erbij?) EXIF parser gewerkt.
edit: mehhh ben niet overtuigd
Ik vermoed dat deze tijden [ < File Modification Date/Time : 2014:09:03 12:10:19+02:00
< File Access Date/Time : 2014:09:04 17:31:32+02:00
< File Inode Change Date/Time : 2014:09:03 12:15:29+02:00] door mijn computer zijn veroorzaakt. Ik verwacht eigenlijk dat mijn bestand ouder is. Immers data (:58) erbij verzinnen zou niet moeten kunnen.
[ code verwijderd ]
Ja dat zou inderdaad ook kunnen, hoewel Kris niet echt een pose voor een mooi foto momentje aanneemt. Maar die voetstap (die je wel goed ziet op het origineel met een beetje zoomen) geeft voor mij wel aan dat de rechter foto later genomen is.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:21 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Kan ook goed voor de foto zijn geweest; "wacht even, ik zet je er nog een keer op" en dan een paar stappen achteruit voor het totaalbeeld..
De enige foto waar ik mn vraagtekens bij zet uit de 1 april reeks is die waar Kris zo vreemd voorovergebogen staat. Of ze liepen te dollen, dat kan natuurlijk, maar ik vind het een vreemde foto.
Ter info, da's weer die verrekte MS Photo Viewer, die overschrijft de thumbnails die embedded in de foto's zitten zonder waarschuwing. Als je die foto's later terug op de camera zou zetten kunnen sommige camera's ze dan ook niet meer lezen.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:43 schreef Perico het volgende:
[..]
Nee, die eerste regels moet je negeren, die zijn van [SYSTEM], dus jouw computer.. iedereen die de tool gebruikt, krijgt hier een waarde, denk ik.
Ik heb nu ook die Exiftool, in het Dos window, die jij gebruikt. Hartelijk bedankt!
Ik heb de reparatie commando's uitgevoerd en het commando, dat de originele waarden alle andere waarden moeten overschrijven...
En ook de volgende waardes: exiftool -a -G1 -s
Maar hij blijft de waardes die er eerder al waren aangegeven, bij mijn versie van IMG_508:
[ afbeelding ]
Dus gemaakt om 19:54:00, 50 seconden voor IMG_507.
IFD0 heeft dan betrekking op de Image File Directory, de eigenlijke foto op de camera.
IFD1 is dan de thumbnail, maar die onbreekt in alle data steeds. Dus zou de camera geen thumbnails hebben gemaakt -- of ze zijn verwijderd.
BNW / Kris Kremers en Lisanne Froon, Panama #82 - News?quote:Op donderdag 4 september 2014 20:39 schreef gynaika het volgende:
[..]
Even een aanvulling nog: Er zijn verschillende leslocaties n.l. Turrialba /Costa Rica, Bocas del Toro/Panama, Boquete/Panama en Panama City/Panama. En Kris en Lisanne begonnen in Bocas del Toro en daarna gingen ze verder in Boquete.
http://www.spaanstaligewe(...)at+locations&cat=All
Doet het er echt toe welke foto van die 2 eerder of later is genomen?quote:Op donderdag 4 september 2014 23:44 schreef hermanos het volgende:
[..]
Ja dat zou inderdaad ook kunnen, hoewel Kris niet echt een pose voor een mooi foto momentje aanneemt. Maar die voetstap (die je wel goed ziet op het origineel met een beetje zoomen) geeft voor mij wel aan dat de rechter foto later genomen is.
ja, zie je, ik snap dus echt niet dat dat dus nergens als punt 1 van het begin van de tijdlijn geldt, ze begonnen in CR en gingen daarna pas naar Hablaya in Bocas del Toro, en toen naar Boquete.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:42 schreef Grijzemassa het volgende:
Jerome Van Passel, vocero y traductor de las familias de las turistas perdidas, explicó que inicialmente las chicas llegaron a Turrialba, Costa Rica, donde comenzaron a estudiar en la escuela Spanish at Locations
Jerome Van Passel, woordvoerder en vertaler voor de families van de verloren toeristen, legde uit dat in eerste instantie de meisjes aangekomen in Turrialba, Costa Rica, waar ze begonnen om Spaans te studeren op locaties in de school.
http://www.prensa.com/imp(...)jar-guarderia/332415
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |