SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe tijdlijn vermissing en vondst Lisanne Froon (22) en Kris Kremers (21) - 27-08
op basis van video EénVandaag, zie bovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn (kort):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerder nieuws na de vondst van de rugzak en resten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vondsten en vindplaatsen Zaak Lisanne en Kris, Boquete:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaarten en luchtfoto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spullen Lisanne en Kris - mee op de hike:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Algemene foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn - zoals van 20-06 - 03-08 - voor nieuwe zie boven:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betrokkenen (getuigen dan wel verdachten):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flora, fauna, klimaat, zon en maan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatie op video:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwslinks & ouder nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere vermissingen in het gebied:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Berovingen in het gebied rond Boquete:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lonely Planet-beschrijving El Pianista:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interessante docu over verdwalen in de jungle:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Laatst bekende foto van Lisanne Froon met uitzicht op Palo Alto vanaf de Mirador (Pacifische zuidkant), genomen op 1 april 2014 ~13:00 - 29-07
• Laatst bekende foto van Kris Kremers bij de eerste quebrada ("steil bergbeekje") aan de Caribische noordkant van de waterscheiding (Continental Divide) genomen op 1 april 2014 ~14:00 - 04-08"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Op de plek waar Allan Nilsen (uit Boquete) op dinsdag 3 meiden heeft zien lopen
ligt op 100 meter een- Serenity Vista Addiction Recovery Rehab Panama
Is er al eens onderzoek gedaan welke gekkies daar allemaal rondlopen ?
http://boquete.ning.com/forum
http://boquete.ning.com/f(...)5%3AComment%3A501530
They had a Germanic appearance. At least one had a small backpack
+ Gorraay
Drie meisjes, van wie de langste een bril droeg en een nogal blozend gezicht had, op 1 april tegen het eind van de ochtend in Jaramillo"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Heb ik al eens bekeken en is hier nog niet ter sprake gekomen dacht ik hier de linkquote:Op donderdag 4 september 2014 15:20 schreef StaceySinger het volgende:
Op de plek waar Allan Nilsen (uit Boquete) op dinsdag 3 meiden heeft zien lopen
ligt op 100 meter een- Serenity Vista Addiction Recovery Rehab Panama
Is er al eens onderzoek gedaan welke gekkies daar allemaal rondlopen ?
[ afbeelding ]
http://boquete.ning.com/forum
http://boquete.ning.com/f(...)5%3AComment%3A501530
They had a Germanic appearance. At least one had a small backpack
+ Gorraay
Drie meisjes, van wie de langste een bril droeg en een nogal blozend gezicht had, op 1 april tegen het eind van de ochtend in Jaramillo
http://www.holisticlight.com/alcohol-or-drug-problem/
[ Bericht 1% gewijzigd door Grijzemassa op 04-09-2014 15:43:07 ]![]()
Is deze al voorbij gekomen?
http://www.nieuws.nl/alge(...)-en-Lisanne-gevondenBen benieuwd naar de "nieuwe" info dan..quote:Indianen hebben in Panama wederom botresten gevonden die mogelijk van de omgekomen Kris Kremers en Lisanne Froon zijn. Dat schrijven lokale media op gezag van de Panamese justitie.
Het OM stelt dat de resten vrijdag zijn gevonden in het westen van Panama waar ook eerder stoffelijke overschotten van de vrouwen werden aangetroffen. DNA-onderzoek moet nu uitwijzen of ook deze botten van de Nederlanders zijn.
Kremers en Froon werden op 1 april rond het plaatsje Boquete voor het laatst gezien, waarna grote zoekacties werden opgestart. In juni werd duidelijk dat de twee om het leven zijn gekomen. Over de omstandigheden van hun dood bestaat echter nog onduidelijkheid.
Maandag wordt er volgens de Panamese advocaat van de familie Kremers in Panama, Enrique Arrocha, meer bekend over het onderzoek naar de mobiele telefoons, de rugzak en kleding van de twee.![]()
Ja, vanmorgen al gepost.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:36 schreef silliegirl het volgende:
Is deze al voorbij gekomen?
http://www.nieuws.nl/alge(...)-en-Lisanne-gevondenDie nieuwe info zou wel eens alles overhoop kunnen halen wat we hier in 82 topics hebben besprokenquote:Ben benieuwd naar de "nieuwe" info dan..
Qua huisdieren en Fokkers heb ik alleen de schildpadden van Domnivoor en de hond van @:mascara-klodder irl gezien (Koen66)![]()
ah! Ik had geen zin om het oude topic nog te zoekenquote:Op donderdag 4 september 2014 15:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, vanmorgen al gepost.
[..]
Die nieuwe info zou wel eens alles overhoop kunnen halen wat we hier in 82 topics hebben besproken.
En vast niet, er is hier zoveel (onzin) langsgekomen dat er vast wel ergens een kern van juistheid in zat.
![]()
Absoluut. Als je alle 82 topics doorneemt, dan heb je tot in de kleinste getails gelezen wat er allemaal gebeurd isquote:Op donderdag 4 september 2014 15:49 schreef silliegirl het volgende:
En vast niet, er is hier zoveel (onzin) langsgekomen dat er vast wel ergens een kern van juistheid in zat.
Qua huisdieren en Fokkers heb ik alleen de schildpadden van Domnivoor en de hond van @:mascara-klodder irl gezien (Koen66)![]()
Ik vermoed eigenlijk dat we de conclusie of strekking van het aankomend (tussentijdse) rapport aan de hand van de huidige stand van zaken en voortgang wel kunnen gokken eerlijk gezegd. Ik heb van deze casus in ieder geval geleerd dat je er in zo'n situatie zonder genade bovenop moet blijven zitten. Het zou me niets verbazen als het afloopt met "we weten het niet". En dat is echt verschrikkelijk.![]()
Over het Recovery Center vond ik ook nog deze blog, waarin deze zin me opviel;
So April 1st I went down to Boquete, Panama to work in this treatment center (see blog below) I ended up spending three weeks there instead of four and he paid me very well for my time. I ended up knowing two guys there who used to live in Costa Rica
http://teachingcouple.net/Blog.html
[ Bericht 0% gewijzigd door Grijzemassa op 04-09-2014 17:39:38 ]![]()
Boquete Drug Rehab - Healing during Hikingquote:Op donderdag 4 september 2014 15:56 schreef Grijzemassa het volgende:
Over het Recovery Center vond ik ook nog deze blog, waarin deze zin me opviel;
So April 1st I went down to Boquete, Panama to work in this treatment center (see blog below) I ended up spending three weeks there instead of four and he paid me very well for my time. I ended up knowing two guys there who used to live in Costa Rica
http://teachingcouple.net/Blog.html![]()
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
dat zou betekenen dat er geen berichten voor thuis te vinden zijn in de telefoons.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:56 schreef Stratotanker het volgende:
Ik vermoed eigenlijk dat we de conclusie of strekking van het aankomend (tussentijdse) rapport aan de hand van de huidige stand van zaken en voortgang wel kunnen gokken eerlijk gezegd. Ik heb van deze casus in ieder geval geleerd dat je er in zo'n situatie zonder genade bovenop moet blijven zitten. Het zou me niets verbazen als het afloopt met "we weten het niet". En dat is echt verschrikkelijk.![]()
Die kliniek is hier wel eens genoemd maar verder niet besproken.
'Healing during hiking' geeft wel te denken...Qua huisdieren en Fokkers heb ik alleen de schildpadden van Domnivoor en de hond van @:mascara-klodder irl gezien (Koen66)![]()
Want iemand die verslaafd is is een moordenaar?quote:Op donderdag 4 september 2014 16:11 schreef Domnivoor het volgende:
Die kliniek is hier wel eens genoemd maar verder niet besproken.
'Healing during hiking' geeft wel te denken...![]()
???quote:Op donderdag 4 september 2014 16:12 schreef liedetector het volgende:
[..]
Want iemand die verslaafd is is een moordenaar?"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Nee maar het gaat om, drugs, alcohol en sexverslaving. Geeft wel te denken dat je die tegen kunt komen tijdens je hike. Het is een open instelling op vrijwillige basis. Zonder begeleiding op pad dus.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:12 schreef liedetector het volgende:
[..]
Want iemand die verslaafd is is een moordenaar?![]()
Nee, ik blijf erbij dat dit de moordenaar is. Tenzij er nieuwe info komt die in een andere richting wijst.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:12 schreef liedetector het volgende:
[..]
Want iemand die verslaafd is is een moordenaar?Qua huisdieren en Fokkers heb ik alleen de schildpadden van Domnivoor en de hond van @:mascara-klodder irl gezien (Koen66)![]()
Ja, dat zou dan een automatische bijhorende conclusie zijn die ik dan ook weer niet helemaal met overtuiging nu zou willen uitspreken. Er is kennelijk wel een mogelijkheid geweest om een bericht te maken, namelijk tussen het bellen van de alarmnummers (als dat waar is). En als er shit aan de knikker is geweest is er een grote kans dat ze de mogelijkheid hebben gegrepen. Aan de andere kant vanuit mijn NL opvoeding (William Shatnerquote:Op donderdag 4 september 2014 16:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat zou betekenen dat er geen berichten voor thuis te vinden zijn in de telefoons.) heb ik mee gekregen dat er flink shit aan de knikker moet zijn wil je 911 bellen ... Maar volgens mij is zelfs dat niet eens bevestigd. Mochten er andere personen in het spel zijn, dan was er vast al actie gekomen.
Die kom ik ook gewoon in een donker pad van de Vomar tegen.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:18 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Nee maar het gaat om, drugs, alcohol en sexverslaving. Geeft wel te denken dat je die tegen kunt komen tijdens je hike. Het is een open instelling op vrijwillige basis. Zonder begeleiding op pad dus.
[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2014 16:29:55 ]![]()
Een drugsverslaafde mug?quote:Op donderdag 4 september 2014 16:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, ik blijf erbij dat dit de moordenaar is. Tenzij er nieuwe info komt die in een andere richting wijst.![]()
En deze heeft hen allebei gedood??quote:Op donderdag 4 september 2014 16:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, ik blijf erbij dat dit de moordenaar is. Tenzij er nieuwe info komt die in een andere richting wijst.![]()
Open instelling betekend niet dat je niet begeleid wordt en dat je kan gaan en staan waar je wil hè.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:18 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Nee maar het gaat om, drugs, alcohol en sexverslaving. Geeft wel te denken dat je die tegen kunt komen tijdens je hike. Het is een open instelling op vrijwillige basis. Zonder begeleiding op pad dus.![]()
Zeker ik heb ze hier regelmatig om mijn huis heen hangen. Ik ga als het donker is dan ook alleen nog naar buiten met mijn herdershond. (ja echt waar) Maar in de jungle ben je met 2 jonge vrouwen alleen op pad toch wel kwetsbaar.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:27 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Ja, dat zou dan een automatische bijhorende conclusie zijn die ik dan ook weer niet helemaal met overtuiging nu zou willen uitspreken. Er is kennelijk wel een mogelijkheid geweest om een bericht te maken, namelijk tussen het bellen van de alarmnummers (als dat waar is). En als er shit aan de knikker is geweest is er een grote kans dat ze de mogelijkheid hebben gegrepen. Aan de andere kant vanuit mijn NL opvoeding (William Shatner) heb ik mee gekregen dat er flink shit aan de knikker moet zijn wil je 911 bellen ... Maar volgens mij is zelfs dat niet eens bevestigd. Mochten er andere personen in het spel zijn, dan was er vast al actie gekomen.
[..]
Die kom ik ook gewoon in een donker pad van de Vomar tegen. : P![]()
Vraagje over 911 en 112 bellen.
Er wordt hier gesteld dat het niet logisch zou zijn dat als er derden in het spel zijn dat deze dan iedere dag een plek zouden moeten vinden waar geen bereik is. Daarvandaan 911 bellen zodat het wel in het geheugen van de telefoon staat alsof er geprobeerd is te bellen.
Kun je dit niet simpeler doen gewoon vanaf je huis zonder idd een plek te zoeken waar geen bereik is.
1- 911 bellen en direct op t rode knopje drukken (heb net heel gemeen 112 gebeld en ging 1x over en ik hing op voor het contact
2- zonder simkaartje bellen?
3- ??![]()
Niet perse, het schijnt hier wel het geval te zijn. Dat heb ik van een post op de FB pagina die er toen nog was van Kris en Lisanne. Een inwoner van Boquete postte dat er in en rond Boquete heel wat figuren rondlopen met een twijfelachtige achtergrond, afkomstig van het rehab centre. Zonder begeleiding. In kan hier geen bron van geven want die FB pagina is gesloten, dus iedereen gelooft maar wat ie wilquote:Op donderdag 4 september 2014 16:28 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Open instelling betekend niet dat je niet begeleid wordt en dat je kan gaan en staan waar je wil hè.![]()
![]()
Ja daar heb je gelijk in, die verkleiningen zijn gemaakt, om verspreiding gemakkelijk te maken.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:36 schreef Stupidisco het volgende:
Ik ga er vanuit dat NFI gewoon over de bronfoto's beschikken in het originele formaat danwel zelf de foto's nog een keer van de camera afhalen.
De foto's die wij nu hebben gezien (ivm lekken van de media) zijn volgens mij gewoon geopend en opnieuw opgeslagen in een kleiner formaat ivm verspreiding. Foto's van 4 MB (of meer) per stuk doorsturen naar de media over die jaren 80 internetverbinding in Panama schiet namelijk niet echt op.
Maar dan toch.. Panama heeft de geheugenkaart met de foto's dus het eerst in handen en niet het NFI. In theorie kun je namen veranderen en alle metadata zelf invoeren, ook het "laatst ge-edit" veld. En dat laat geen sporen achter.
Het is iets anders, of ik dat geloof. Maar het is gewoon jammer dat ze er aan hebben gezeten, want alles aan iedere uitspraak van Betzelda Pitti ademt erg de sfeer uit van: Panama moet vooral niet onder verdenking staan en verdwaling blijft onze aanname, dus blijf vooral komen,en spek de beurs van Chani en Plinio.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: