abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144185194
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 22:06 schreef Gorraay het volgende:
HAMLET Do you see yonder cloud that's almost in shape of a camel?
POLONIUS By th'mass, and 'tis like a camel indeed.
HAMLET Methinks it is like a weasel.
POLONIUS It is backed like a weasel.
HAMLET Or like a whale?
POLONIUS Very like a whale.
Act 3, scene 2. ;-)
Maar goed, die schuine lijn zie ik inderdaad wel. De rest is denk ik 'wishful thinking'.
pi_144186141
Wazige vlekjes net zo lang verscherpen en oprekken tot je er personen inziet..het niveau holt achteruit hier.
pi_144186419
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 22:34 schreef Pipo_de_C. het volgende:
Wazige vlekjes net zo lang verscherpen en oprekken tot je er personen inziet..het niveau holt achteruit hier.
O ik dacht dat het alleen nog maar kon opknappen :+
pi_144186474
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 20:59 schreef Perico het volgende:
Er is toch nog wel wat discussie over de volgende video van Alexandro Espinosa, een vriend van Henry:

" 'onde estan las holandesas de mierda' "... etc.

Sommigen dachten: het kanaal is pas nieuw, vast aangemaakt door iemand van Fok of WS..

Maar ik heb de video door de data-mangel gehaald en na cross check met eigen video's etc. mag je met zekerheid stellen dat de video is geschoten op 30 augustus 2014.

Het is dus geen filmpje ten tijde van het WK, toen Nederland tegen Costa Rica speelde bijvoorbeeld.

Dat maakt het toch interessanter. De data:
[ code verwijderd ]

N.B: IsoMedia File Produced by Google, 5-11-2011 krijg je als veld bij alle video's die je downloadt van YouTube, dat heb ik gedubbelcheckt.
Wat zegt de persoon in kwestie eigenlijk in dit filmpje? Ik ben al de vorige topics aan het doorzoeken maar tot op heden nog niet gevonden dat dit filmpje al eerder is besproken. Weet iemand zo nog wat dit filmpje 'interessant' maakt? Zo niet dan zoek ik gewoon door hoor :)
pi_144186599
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 21:20 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

er zou hier dan iemand moeten staan ?

[ afbeelding ]
Nu wil ik niet al te paranoide doen, maar eh, wtf? Ik zie er wel degelijk een persoon in. En profil zeg maar, iemand die een beetje naar beneden kijkt..

Stel dat dat zo is, dat er iemand op staat, dan heeft 1 vd meiden misschien wel in haar laatste wanhoop geprobeerd daders vast te leggen..
pi_144186601
Klopt het dat de laatste video uit 'Informatie op video' (OP) niet meer beschikbaar is?
pi_144186692
En mijn vriend, die dus niet weet waar 'ie naar keek (hij volgt niks van deze zaak) zei ook vrijwel meteen "he, daar staat toch iemand?"
pi_144186955
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 22:34 schreef Pipo_de_C. het volgende:
Eens. Heb de afgelopen 2 weken vol verbazing meegelezen hier hoe mensen de raarste hallucinaties hebben bij de nieuwe foto's. Het enige wat ik kan aanraden is om wat afstand te nemen.

Naast de beschuldigingen aan het adres van de zoon van de bekendste gids, slechts op basis van geruchten en een gebrek aan kennis van de latijns-amerikaanse cultuur.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_144187004
Heeey Matador
  donderdag 4 september 2014 @ 23:05:04 #185
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_144187127
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 22:46 schreef BijDePinken het volgende:
Klopt het dat de laatste video uit 'Informatie op video' (OP) niet meer beschikbaar is?
Die is inderdaad weg zo te zien.
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_144187445
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 22:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Eens. Heb de afgelopen 2 weken vol verbazing meegelezen hier hoe mensen de raarste hallucinaties hebben bij de nieuwe foto's. Het enige wat ik kan aanraden is om wat afstand te nemen.

Naast de beschuldigingen aan het adres van de zoon van de bekendste gids, slechts op basis van geruchten en een gebrek aan kennis van de latijns-amerikaanse cultuur.
Dat was idd schandalig.
  donderdag 4 september 2014 @ 23:17:56 #187
433440 hermanos
quedate con los pollos
pi_144187557
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 17:00 schreef Perico het volgende:
[ afbeelding ]

Dat is wat Photoshop ervan vindt... gemaakt om 19:54:00, gewijzigd op 19:54:58..

Opanda Exifdata software bevestigt dat ook:

[ afbeelding ]

Date Time Original en Date Time Digital geven hier beide aan, dat foto 508 om 19:54:00 is gemaakt.

Ik denk dat de foto met Kris aan de overkant van het beekje wel later gemaakt is. Op de foto rechts zie je een voetafdruk op de steen waar Kris in de linker foto precies haar rechter voet neerzet.

Het lijkt vanuit het perspectief trouwens dat de 2e (rechter) foto vanaf een hoger/verder punt van de rivier is genomen. Bij de rechter foto krijg ik ook het gevoel dat Kris verder wilt maar dat Lisanne al een stukje terug gelopen is.
pi_144187689
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:17 schreef hermanos het volgende:

[..]

Ik denk dat de foto met Kris aan de overkant van het beekje wel later gemaakt is. Op de foto rechts zie je een voetafdruk op de steen waar Kris in de linker foto precies haar rechter voet neerzet.

[ afbeelding ]

Het lijkt vanuit het perspectief trouwens dat de 2e (rechter) foto vanaf een hoger/verder punt van de rivier is genomen. Bij de rechter foto krijg ik ook het gevoel dat Kris verder wilt maar dat Lisanne al een stukje terug gelopen is.
Kan ook goed voor de foto zijn geweest; "wacht even, ik zet je er nog een keer op" en dan een paar stappen achteruit voor het totaalbeeld..
De enige foto waar ik mn vraagtekens bij zet uit de 1 april reeks is die waar Kris zo vreemd voorovergebogen staat. Of ze liepen te dollen, dat kan natuurlijk, maar ik vind het een vreemde foto.
pi_144187959
Keith Woolforth in Boquete over hetgeen Jerome van Passel zei over de start van de dames in Costa Rica Turrialba Hablaya, zie midden pagina:

" http://boquete.ning.com/f(...)3AComment%253A533433"

link werkt vanuit hier niet, he, als je zoekt met JvP en Turrialba kun je het nalezen onder chronologie, maar niet meer de link kopieren en heropenen, vreemd.

[ Bericht 10% gewijzigd door Poekje01 op 04-09-2014 23:35:10 ]
pi_144188186
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 22:46 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Nu wil ik niet al te paranoide doen, maar eh, wtf? Ik zie er wel degelijk een persoon in. En profil zeg maar, iemand die een beetje naar beneden kijkt..

Stel dat dat zo is, dat er iemand op staat, dan heeft 1 vd meiden misschien wel in haar laatste wanhoop geprobeerd daders vast te leggen..
En daarna hebben ze dan alles weer keurig terug in de rugzak gedaan?
pi_144188478
Jerome Van Passel, vocero y traductor de las familias de las turistas perdidas, explicó que inicialmente las chicas llegaron a Turrialba, Costa Rica, donde comenzaron a estudiar en la escuela Spanish at Locations

Jerome Van Passel, woordvoerder en vertaler voor de families van de verloren toeristen, legde uit dat in eerste instantie de meisjes aangekomen in Turrialba, Costa Rica, waar ze begonnen om Spaans te studeren op locaties in de school.

http://www.prensa.com/imp(...)jar-guarderia/332415
pi_144188508
quote:
14s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:00 schreef Spocke het volgende:
Heeey Matador
Hey, back online, al is het nog mobiel. Terugvliegen naar huis, Peru is weer zeer goed bevallen... :9
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 4 september 2014 @ 23:43:49 #193
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_144188546
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 17:40 schreef Stratotanker het volgende:
En de verschillen. Ik vermoed dat er twee digitale afdrukken zijn gemaakt VANAF het origineel met twee verschillende EXIF parsers. Of er is onderweg toch door websoftware met een minder nauwkeurige (secondes eraf? sub-sec erbij?) EXIF parser gewerkt.

edit: mehhh ben niet overtuigd

Ik vermoed dat deze tijden [ < File Modification Date/Time : 2014:09:03 12:10:19+02:00
< File Access Date/Time : 2014:09:04 17:31:32+02:00
< File Inode Change Date/Time : 2014:09:03 12:15:29+02:00] door mijn computer zijn veroorzaakt. Ik verwacht eigenlijk dat mijn bestand ouder is. Immers data (:58) erbij verzinnen zou niet moeten kunnen.
[ code verwijderd ]

Nee, die eerste regels moet je negeren, die zijn van [SYSTEM], dus jouw computer.. iedereen die de tool gebruikt, krijgt hier een waarde, denk ik.

Ik heb nu ook die Exiftool, in het Dos window, die jij gebruikt. Hartelijk bedankt!

Ik heb de reparatie commando's uitgevoerd en het commando, dat de originele waarden alle andere waarden moeten overschrijven...

En ook de volgende waardes: exiftool -a -G1 -s

Maar hij blijft de waardes die er eerder al waren aangegeven, bij mijn versie van IMG_508:

Dus gemaakt om 19:54:00, 50 seconden voor IMG_507.

IFD0 heeft dan betrekking op de Image File Directory, de eigenlijke foto op de camera.

IFD1 is dan de thumbnail, maar die onbreekt in alle data steeds. Dus zou de camera geen thumbnails hebben gemaakt -- of ze zijn verwijderd.
  donderdag 4 september 2014 @ 23:44:21 #194
433440 hermanos
quedate con los pollos
pi_144188570
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:21 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Kan ook goed voor de foto zijn geweest; "wacht even, ik zet je er nog een keer op" en dan een paar stappen achteruit voor het totaalbeeld..
De enige foto waar ik mn vraagtekens bij zet uit de 1 april reeks is die waar Kris zo vreemd voorovergebogen staat. Of ze liepen te dollen, dat kan natuurlijk, maar ik vind het een vreemde foto.
Ja dat zou inderdaad ook kunnen, hoewel Kris niet echt een pose voor een mooi foto momentje aanneemt. Maar die voetstap (die je wel goed ziet op het origineel met een beetje zoomen) geeft voor mij wel aan dat de rechter foto later genomen is.
pi_144188617
ouder 1 om 09.06 : klopt ja ! Die bedoelde ik, de Bodyfarm
ouder 1 om 09.16 : slachtoffers MH17, ook een gebeurtenis die niet klopt, maar dat is hier niet aan de orde.
Rowlf om 09.21 : er is bij mij geen sprake van `` in het wilde weg speculeren `` maar het is iedereen VRIJ, om dat te vinden, net zo goed als dat ik hier ook VRIJ ben om een bepaald scenario aan te hangen.
ouder 1 om 09.23 : je hebt gelijk, behalve wanneer er hoornvliezen verwijderd zouden zijn,...maar misschien had je daar niet aan gedacht.....Ik ook niet in het begin, pas later dacht ik daaraan...
Lavenderr om 09.48 : Ik verwacht van een Moderator, geen overgenomen , onsympathieke beschuldiging `van mijn ` dronken hoofd ` ( terwijl ik TOTAAL NIET DRINK ! ) Overigens ben jij wel VRIJ om dat te denken....foutje....geeft niet....bij deze is het je vergeven.....
Ik heb nog wel een vraag : Is dit Forum aangemaakt voor de ouders dan ? ( dat wist ik niet, heb steeds gedacht dat dit gewoon een `meedenk - discussie - website ` was....waar ieder gewoon wat gedachten neerschrijft over deze zaak, en uiteraard zullen er wel ouders van de meisjes meelezen, maar zij kunnen ook besluiten om dat niet te doen. Ik heb overigens die ouders nimmer gekwetst of benadeeld met opzet...wij zitten hier immers om mee te denken, en ik ben WEL serieus, al denken sommigen van niet, maar dat moeten zij weten ) ..Mij heb je nog nooit commentaar zien schrijven, over wat iemand anders mening is, elke mening respecteer ik.
Maar ik krijg de indruk dat je hier niet vrij bent, om te schrijven, HOE je denkt dat het in elkaar zit...
dat is jammer...
Rowlf om 10.49 : waarheidsvinding, is inderdaad niet het doel van Panama, maar ook niet van het NFI , want inderdaad gaan die het dadelijk ` invullen ` naar buiten toe, zoals het hun uitkomt......
Dat hebben we al bij veel zaken gezien, en dat is 90% feit !
StaceySinger om 14.03 : de link naar dat interview, bij Humberto Tan aan tafel, was een filmpje van 31 minuten....maar op de 27e minuut, werd er gerefereerd naar de de `georganiseerde misdaad ` ....
dat doen ze daar NOTABENE aan tafel bij RTLNight !!.......
en dan zou ik niet mijn scenario hier neer mogen schrijven ? Terwijl ToniB, Grijzemassa en nog een paar anderen ook denken `in die richting ` .......vreemd, heel vreemd...........
maar afijn, maak niet uit allemaal.....maar ik mag me zelf wel even verdedigen, dacht ik zo.....of mag dat ook niet ?....
maar is niet de bedoeling, dat bovenstaande nu weer een hoop tijd gaat kosten, aan reacties.....we gaan gewoon verder nu, ....en als het mij niet meer bevalt, ben ik zo uitgelogd....dan lees ik gewoon weer mee, net als eerst....
  donderdag 4 september 2014 @ 23:47:10 #196
433440 hermanos
quedate con los pollos
pi_144188701
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:43 schreef Perico het volgende:

[..]

Nee, die eerste regels moet je negeren, die zijn van [SYSTEM], dus jouw computer.. iedereen die de tool gebruikt, krijgt hier een waarde, denk ik.

Ik heb nu ook die Exiftool, in het Dos window, die jij gebruikt. Hartelijk bedankt!

Ik heb de reparatie commando's uitgevoerd en het commando, dat de originele waarden alle andere waarden moeten overschrijven...

En ook de volgende waardes: exiftool -a -G1 -s

Maar hij blijft de waardes die er eerder al waren aangegeven, bij mijn versie van IMG_508:

[ afbeelding ]

Dus gemaakt om 19:54:00, 50 seconden voor IMG_507.

IFD0 heeft dan betrekking op de Image File Directory, de eigenlijke foto op de camera.

IFD1 is dan de thumbnail, maar die onbreekt in alle data steeds. Dus zou de camera geen thumbnails hebben gemaakt -- of ze zijn verwijderd.
Ter info, da's weer die verrekte MS Photo Viewer, die overschrijft de thumbnails die embedded in de foto's zitten zonder waarschuwing. Als je die foto's later terug op de camera zou zetten kunnen sommige camera's ze dan ook niet meer lezen.
pi_144188831
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 20:39 schreef gynaika het volgende:

[..]

Even een aanvulling nog: Er zijn verschillende leslocaties n.l. Turrialba /Costa Rica, Bocas del Toro/Panama, Boquete/Panama en Panama City/Panama. En Kris en Lisanne begonnen in Bocas del Toro en daarna gingen ze verder in Boquete.

http://www.spaanstaligewe(...)at+locations&cat=All
BNW / Kris Kremers en Lisanne Froon, Panama #82 - News?
pi_144188846
Ik zat foto 550 (lichtbol en takje met oranje zakjes) in te zoemen en ik herken daarin toch een soort vorm van een gezicht direct onder die lamp. En daar weer iets onder lijkt het alsof ik ook een hand zie of zo.
En naast die lichtbol lijkt het op een silhouet van een hoofd waarin ik in het haar zelf een scheiding kan zien.

Het heeft een hoog Q&Q gehalte.
Maar er bestaan toch van die lampen met hoofdband, of helmen met een lamp erop?

Wie weet zagen K&L dat licht, en om de aandacht te trekken flitsten ze in het donker met hun fotocamera.

pi_144188898
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:44 schreef hermanos het volgende:

[..]

Ja dat zou inderdaad ook kunnen, hoewel Kris niet echt een pose voor een mooi foto momentje aanneemt. Maar die voetstap (die je wel goed ziet op het origineel met een beetje zoomen) geeft voor mij wel aan dat de rechter foto later genomen is.
Doet het er echt toe welke foto van die 2 eerder of later is genomen?
pi_144188929
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:42 schreef Grijzemassa het volgende:
Jerome Van Passel, vocero y traductor de las familias de las turistas perdidas, explicó que inicialmente las chicas llegaron a Turrialba, Costa Rica, donde comenzaron a estudiar en la escuela Spanish at Locations

Jerome Van Passel, woordvoerder en vertaler voor de families van de verloren toeristen, legde uit dat in eerste instantie de meisjes aangekomen in Turrialba, Costa Rica, waar ze begonnen om Spaans te studeren op locaties in de school.

http://www.prensa.com/imp(...)jar-guarderia/332415
ja, zie je, ik snap dus echt niet dat dat dus nergens als punt 1 van het begin van de tijdlijn geldt, ze begonnen in CR en gingen daarna pas naar Hablaya in Bocas del Toro, en toen naar Boquete.
Het is nu niet helemaal on topic, maar goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')