abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144172576
Half Nederland staat vol open rehab-instellingen. I fail to see any significance. Behalve dat wijzen naar drugsverslaafden wegwijst van niet opgenomen al dan niet drugsverslaafden in dat gebied.
pi_144172709
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 16:45 schreef Perico het volgende:

[..]

Ja daar heb je gelijk in, die verkleiningen zijn gemaakt, om verspreiding gemakkelijk te maken.

Maar dan toch.. Panama heeft de geheugenkaart met de foto's dus het eerst in handen en niet het NFI. In theorie kun je namen veranderen en alle metadata zelf invoeren, ook het "laatst ge-edit" veld. En dat laat geen sporen achter.

Het is iets anders, of ik dat geloof. Maar het is gewoon jammer dat ze er aan hebben gezeten, want alles aan iedere uitspraak van Betzelda Pitti ademt erg de sfeer uit van: Panama moet vooral niet onder verdenking staan en verdwaling blijft onze aanname, dus blijf vooral komen,en spek de beurs van Chani en Plinio ook blij.
Hoe ook gewend of gekeerd, jouw vondst, dat foto 508 volgens de data eerder genomen is dan 507, staat nog steeds als een pijnlijke paal boven snelstromend water.
Zeer opmerkelijk in de hele context.
pi_144172791
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 16:46 schreef Deiner het volgende:
Half Nederland staat vol open rehab-instellingen. I fail to see any significance. Behalve dat wijzen naar drugsverslaafden wegwijst van niet opgenomen al dan niet drugsverslaafden in dat gebied.
Daarnaast moet je bedenken, er zijn nogal wat mensen die dusdanig bekrompen van geest zijn dat ze bij ieder wissewasje naar de drugsverslaafden of daklozen wijzen. Of die nou aanwezig zijn op straat of niet. Van anonieme facebook comments zou ik wat dat betreft dan ook niet uitgaan.
pi_144172793
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 16:35 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Zeker ik heb ze hier regelmatig om mijn huis heen hangen. Ik ga als het donker is dan ook alleen nog naar buiten met mijn herdershond. (ja echt waar) Maar in de jungle ben je met 2 jonge vrouwen alleen op pad toch wel kwetsbaar.
Maar ik bedoelde er eigenlijk mee dat niet alle verslaafden met een strak getrokken riem om hun bovenarm lopen. Natuurlijk, verslaafden vormen een verhoogd risico, maar ze zijn niet per definitie allemaal kierewiet ofzo.
pi_144172850
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 16:46 schreef Deiner het volgende:
Ik blijf er bij dat als er 2 mooie jonge vrouwen alleen in de jungle lopen waar je geen telefoonbereik hebt, je liever geen sexverslaafde mannen tegenkomt. Is toch anders dan in bv Nederland, dan pak je je mobiel of gaat schreeuwen/gillen. Grote kans dat iemand je hoort.
  donderdag 4 september 2014 @ 16:53:14 #31
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_144172869
Op dit moment heeft Panama er belang bij dat de zaak snel wordt opgelost, ook als er een misdrijf in het spel is.
Als in april bekend was geworden dat L & K zijn vermoord en dat de daders vastzitten, dan hadden we er nu in september niets meer over gehoord, en was in Boquete alles allang weer zoals voorheen.
Nu blijft het maar terugkomen in het nieuws (dankzij de ouders en hun advocaat), en daar heeft het toerisme in Panama zeker geen belang bij.
Qua huisdieren en Fokkers heb ik alleen de schildpadden van Domnivoor en de hond van @:mascara-klodder irl gezien (Koen66)
pi_144173036
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 16:49 schreef Deiner het volgende:

[..]

Hoe ook gewend of gekeerd, jouw vondst, dat foto 508 volgens de data eerder genomen is dan 507, staat nog steeds als een pijnlijke paal boven snelstromend water.
Zeer opmerkelijk in de hele context.
Dat valt wel mee. :P

pi_144173107
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 16:51 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Daarnaast moet je bedenken, er zijn nogal wat mensen die dusdanig bekrompen van geest zijn dat ze bij ieder wissewasje naar de drugsverslaafden of daklozen wijzen. Of die nou aanwezig zijn op straat of niet. Van anonieme facebook comments zou ik wat dat betreft dan ook niet uitgaan.
Onzin, dat het niet eerder hier ter sprake is gekomen bewijst het tegendeel. Er zijn al heel veel verdenkingen voorbij gekomen, zoals het kan een gids zijn, het kunnen de 2 jongens uit het restaurant zijn, het kan de zoon van... zijn, gangmembers, ben ik nog wat vergeten? Maar o wee als je wat over verslaafden zegt, dan komt de bekrompen inslag weer boven. Want dáár mag je niets over zeggen. Over de rest wel, dat moet kunnen 8)7
  donderdag 4 september 2014 @ 17:00:53 #34
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_144173151

Dat is wat Photoshop ervan vindt... gemaakt om 19:54:00, gewijzigd op 19:54:58..

Opanda Exifdata software bevestigt dat ook:

Date Time Original en Date Time Digital geven hier beide aan, dat foto 508 om 19:54:00 is gemaakt.

[ Bericht 35% gewijzigd door Perico op 04-09-2014 17:08:53 ]
pi_144173204
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 16:59 schreef Grijzemassa het volgende:
Onzin, dat het niet eerder hier ter sprake is gekomen bewijst het tegendeel. Er zijn al heel veel verdenkingen voorbij gekomen, zoals het kan een gids zijn, het kunnen de 2 jongens uit het restaurant zijn, het kan de zoon van... zijn, gangmembers, ben ik nog wat vergeten? Maar o wee als je wat over verslaafden zegt, dan komt de bekrompen inslag weer boven. Want dáár mag je niets over zeggen. Over de rest wel, dat moet kunnen 8)7
Ach wel nee, ik vind het gewoon ver gezocht, net als de hele orgaan handel theorie, niet meer niet minder
pi_144173341
quote:

[..]

Tuurlijk moet je dat kunnen zeggen. Want iemand heeft in een reactie op een artikel op een boquete-blog verteld dat hij op een ochtend drie vrouwen puffend zag lopen, aan een weg. Een heel stuk verderop, schijnt een kliniek te staan. Logisch dat je denkt dat er seksverslaafden, alsof die bestaan, rondlopen tientallen kilometers daarvandan in de bergen. Niet bekrompen of zo. Welnee.
pi_144173387
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 16:57 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Dat valt wel mee. :P

[ afbeelding ]
Wat Perico zegt.
pi_144173393
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 17:05 schreef Deiner het volgende:

[..]

Tuurlijk moet je dat kunnen zeggen. Want iemand heeft in een reactie op een artikel op een boquete-blog verteld dat hij op een ochtend drie vrouwen puffend zag lopen, aan een weg. Een heel stuk verderop, schijnt een kliniek te staan. Logisch dat je denkt dat er seksverslaafden, alsof die bestaan, rondlopen tientallen kilometers daarvandan in de bergen. Niet bekrompen of zo. Welnee.
Lees de blog even dan, ja ze behandelen ook sexverslaafden daar. Dus die lopen er ook rond.
pi_144173530
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 17:05 schreef Deiner het volgende:

[..]

een heel stuk verderop ? 200 a 300 meter
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_144173590
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 17:11 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

een heel stuk verderop ? 200 a 300 meter
Dus, de man, deze Nilsen, ziet drie vrouwen puffen. Dus die hebben te maken met een verslavingskliniek? Dus wat?
pi_144173645
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 17:00 schreef Perico het volgende:
[ afbeelding ]

Dat is wat Photoshop ervan vindt... gemaakt om 19:54:00, gewijzigd op 19:54:58..

[ afbeelding ]

Date Time Original en Date Time Digital geven hier beide aan, dat foto 508 om 19:54:00 is gemaakt.

en kijk eens bij 507 :7
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_144173782
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 17:13 schreef Deiner het volgende:

[..]

Dus, de man, deze Nilsen, ziet drie vrouwen puffen. Dus die hebben te maken met een verslavingskliniek? Dus wat?
dus mijn vraag was
Is er al eens onderzoek gedaan welke gekkies daar allemaal rondlopen ?
pi_144173807
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 17:13 schreef Deiner het volgende:

[..]

Het is meer het idee van, aan wie kunnen Kris en Lisanne verteld hebben van hun plannen om de trail te gaan lopen. We weten niet of ze in de 2 voorafgaande dagen kennissen hebben gemaakt. En dit is gewoon een van de scenario's die besproken worden hier. Waarom gaan mensen gelijk op hun achterste benen staan als dit als mogelijkheid genoemd wordt? Wat is het probleem?
pi_144173817
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 17:00 schreef Perico het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En bij RAW data of advanced?

OSX Mavericks
links: Photoshop CS5
rechts: Exiftool

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2014 17:26:17 ]
pi_144173841
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 17:19 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

dus mijn vraag was
Is er al eens onderzoek gedaan welke gekkies daar allemaal rondlopen ?
Uh, mensen die van hun verslaving af willen?
pi_144173847
quote:

[..]

Altijd zo makkelijk om de bal terug te kaatsen....

Voel je niet zo aangevallen....

Ik noem jou toch niet bekrompen (jij mij wel, waarvoor bedankt, voel je je nu beter? lucht het op?)?

Ik zeg alleen dat er heel wat bekrompen mensen rondlopen :) Mijn schoonma zegt ook dit soort dingen kunnen roepen; ja, er lopen altijd junks door de straat 's nachts (lees: gewoon een stel jongeren die nogal luidruchtig zijn, waar ze nog nooit mee heeft gepraat). Nog nooit last van ze gehad. En ja, dat soort oordelen, gebaseerd op bijna niets, dat vind ik redelijk bekrompen ja, los van hoe lief ik haar vind. Uitgaan van één comment op een anonieme fb pagina die vervolgens verwijderd is vind ik daarom gewoon nogal optimistisch. Ik ken ook mensen die fel protesteren tegen zorginstituten en zelfs iemand die de varkens bij een bejaardentehuis weg wou hebben.... Als iedereen dat maar klakkeloze aannam waren de bejaarden hun varkens kwijt en de bewoners van het zorginstituut hun huis en begeleiding.

Hoe kan deze persoon aan het hoofd van die mensen zien dat ze (sex)verslaafd zijn als die ze op straat ziet lopen? Hebben ze een tattoo op hun voorhoofd? Een verslaving, zeker een sexverslaving, is niet iets dat je zo makkelijk van buiten waarneemt.
En... je zegt het eigenlijk zelf al.... Waarom zijn er niet meer klachten als het probleem zo groot is als deze anonieme facebook commenter stelt?

Sorry, maar ik blijf het vergezocht vinden en ik sta daar erg kritisch tegenover omdat er geen bron voor is. Maar het is verder jou goed recht om er dieper op in te spitten natuurlijk (je kan ze altijd mailen om te kijken hoe en wat). En jammer dat je me dan maar bekrompen vind omdat ik het vergezocht vind. Dat zal mijn mening hierover echter niet veranderen.

Die blog doet het trouwens bij mij niet. :)
pi_144173952
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 17:21 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Altijd zo makkelijk om de bal terug te kaatsen....

Voel je niet zo aangevallen....

Ik noem jou toch niet bekrompen (jij mij wel, waarvoor bedankt, voel je je nu beter? lucht het op?)?

Ik zeg alleen dat er heel wat bekrompen mensen rondlopen :) Mijn schoonma zegt ook dit soort dingen kunnen roepen; ja, er lopen altijd junks door de straat 's nachts (lees: gewoon een stel jongeren die nogal luidruchtig zijn, waar ze nog nooit mee heeft gepraat). Nog nooit last van ze gehad. En ja, dat soort oordelen, gebaseerd op bijna niets, dat vind ik redelijk bekrompen ja, los van hoe lief ik haar vind. Uitgaan van één comment op een anonieme fb pagina die vervolgens verwijderd is vind ik daarom gewoon nogal optimistisch. Ik ken ook mensen die fel protesteren tegen zorginstituten en zelfs iemand die de varkens bij een bejaardentehuis weg wou hebben.... Als iedereen dat maar klakkeloze aannam waren de bejaarden hun varkens kwijt en de bewoners van het zorginstituut hun huis en begeleiding.

Hoe kan deze persoon aan het hoofd van die mensen zien dat ze (sex)verslaafd zijn als die ze op straat ziet lopen? Hebben ze een tattoo op hun voorhoofd? Een verslaving, zeker een sexverslaving, is niet iets dat je zo makkelijk van buiten waarneemt.
En... je zegt het eigenlijk zelf al.... Waarom zijn er niet meer klachten als het probleem zo groot is als deze anonieme facebook commenter stelt?

Sorry, maar ik blijf het vergezocht vinden en ik sta daar erg kritisch tegenover omdat er geen bron voor is. Maar het is verder jou goed recht om er dieper op in te spitten natuurlijk (je kan ze altijd mailen om te kijken hoe en wat). En jammer dat je me dan maar bekrompen vind omdat ik het vergezocht vind.

Die blog doet het trouwens bij mij niet. :)
Mijn hemel, ik stel hier toch niet dat het perse in deze hoek gezocht moet worden? Ik snap alleen niet waarom juist dit zoveel negatieve reacties oproept.
pi_144174006
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 17:24 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Mijn hemel, ik stel hier toch niet dat het perse in deze hoek gezocht moet worden? Ik snap alleen niet waarom juist dit zoveel negatieve reacties oproept.
Zoveel negatieve reacties zijn er toch ook weer niet? Maar ik sta er inderdaad kritisch tegenover ja.
pi_144174014
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 17:20 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Het is meer het idee van, aan wie kunnen Kris en Lisanne verteld hebben van hun plannen om de trail te gaan lopen. We weten niet of ze in de 2 voorafgaande dagen kennissen hebben gemaakt. En dit is gewoon een van de scenario's die besproken worden hier. Waarom gaan mensen gelijk op hun achterste benen staan als dit als mogelijkheid genoemd wordt? Wat is het probleem?
Geen probleem. Het lijkt zo uit de bloglucht gegrepen.
pi_144174019
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 17:21 schreef blondetrien het volgende:
Uitgaan van één comment op een anonieme fb pagina die vervolgens verwijderd is vind ik daarom gewoon nogal optimistisch
Dit was helemaal geen anonieme FB pagina
Gewoon de pagina van de Families
Er kwamen daar mensen uit de omgeving berichten posten over die Rehab
en niet positief
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')