abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 september 2014 @ 20:11:29 #126
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_144179543
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 20:01 schreef silliegirl het volgende:

Ah! Vertel, wat komt er in je op bij het kijken naar het plaatje?
Het volgende: Dit is één van de laatste foto's die Lisanne of Kris gemaakt heeft... ;(
Qua huisdieren en Fokkers heb ik alleen de schildpadden van Domnivoor en de hond van @:mascara-klodder irl gezien (Koen66)
pi_144179641
op 1 april!
pi_144179777
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 20:14 schreef schuschuho het volgende:
op 1 april!
[ afbeelding ]
Het blijft moeilijk. :X
pi_144179927
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 20:17 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Het blijft moeilijk. :X
Die doet het trouwens ook niet hoor.
pi_144179960
quote:
op 1 april!
[ afbeelding ]
Zelfde rots! Op ws gaan ze hier mee verder want schijnt behoorlijk in de richting te zitten .

This is the second zarso bridge, the person who is over the bridge, go direction Alto Romero, who take the photo will cross after him.
This dark picture seem very similar to the stone at the bridge, and the erosion could be caused by the cable.
Baru the picture from telemetro with the person on the brige (left picture). Is that person coming toward the camera or away from the camera/photographer?
pi_144179979
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 20:21 schreef schuschuho het volgende:

[..]

Zelfde rots! Op ws gaan ze hier mee verder want schijnt behoorlijk in de richting te zitten .

This is the second zarso bridge, the person who is over the bridge, go direction Alto Romero, who take the photo will cross after him.
This dark picture seem very similar to the stone at the bridge, and the erosion could be caused by the cable.
Baru the picture from telemetro with the person on the brige (left picture). Is that person coming toward the camera or away from the camera/photographer?
Huh??? Bij mij wel!
pi_144180034
pi_144180036
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 16:38 schreef jackie12 het volgende:
Vraagje over 911 en 112 bellen.

Er wordt hier gesteld dat het niet logisch zou zijn dat als er derden in het spel zijn dat deze dan iedere dag een plek zouden moeten vinden waar geen bereik is. Daarvandaan 911 bellen zodat het wel in het geheugen van de telefoon staat alsof er geprobeerd is te bellen.

Kun je dit niet simpeler doen gewoon vanaf je huis zonder idd een plek te zoeken waar geen bereik is.

1- 911 bellen en direct op t rode knopje drukken (heb net heel gemeen 112 gebeld en ging 1x over en ik hing op voor het contact

2- zonder simkaartje bellen?

3- ??
3. Flightmode bv.

Kan allemaal, maar je kan het ook gewoon achterhalen als er geen eerlijke poging gedaan is.

Ben eigenlijk wel benieuwd of het 112 nummer lokaal doorgeschakeld wordt.

quote:
1- 911 bellen en direct op t rode knopje drukken (heb net heel gemeen 112 gebeld en ging 1x over en ik hing op voor het contact
Ik zou dat niet te vaak doen, want je zou zomaar bezoek kunnen krijgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2014 20:24:19 ]
pi_144180134
quote:

[..]

Huh??? Bij mij wel!
quote:

[..]

Doe je dit om de spanning op te voeren? :D ik zie nog steeds nix :?
  donderdag 4 september 2014 @ 20:27:08 #135
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_144180194
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 19:49 schreef Za het volgende:

[..]

Vreemde woordkeuze in geval van een verdwaling? Of niet?
Humberto reconoció que este caso [h]a costado mucho trabajo a los investigadores, por no contar con una escena del crimen la cual pueda ser procesada, así como lo dificil de la topografía de la región donde ocurrió el hecho.

Mijn vrije vertaling:
Humberto erkende dat de zaak de onderzoekers veel werk heeft gekost, omdat er geen plaats delict voorhanden was die kon worden onderzocht, waar nog bij komt dat het feit [ik denk dat hij als arts doelt op het overlijden] zich in moeilijk begaanbaar/bereikbaar terrein heeft voorgedaan.
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_144180305
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 20:25 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

[..]

Doe je dit om de spanning op te voeren? :D ik zie nog steeds nix :?
Ik weet veel maar dus niet hoe ik deze foto hier plaats..
pi_144180400
quote:
op 1 april!
[ afbeelding ]
Het lukt niet omdat websleuth plaatjes afschermt, je moet eerst het plaatje op je computer opslaan of er een printscreen van maken en in paint kopieren. Daarna:

open je plaatje in paint

doe:

ctrl-a + ctrl-c

ga dan naar www.snag.gy

doe ctrl-v

kopieer de URL van het plaatje

ga naar dit forum en voeg een plaatje toe

plak de url in de popup en ga akkoord en posten maar.

[ Bericht 4% gewijzigd door Poolbal op 04-09-2014 20:37:43 ]
pi_144180588
quote:
denk je dat dit dezelfde kabelbrug is ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_144180657
quote:
11s.gif Op donderdag 4 september 2014 20:29 schreef schuschuho het volgende:

[..]

uploaden hier http://nl.tinypic.com/view.php?pic=jsp0z5&s=8#.VAiwcsV_uSqen dan het linkadres vd foto kopieeren en dan hier linkadres plakken in de tool
pi_144180732
Snaggy is de shit voor even snel uploaden, je kan daar namelijk al je plaatjes gewoon naar het web CTRL-Ven (plakken).
pi_144180789
quote:
Even een aanvulling nog: Er zijn verschillende leslocaties n.l. Turrialba /Costa Rica, Bocas del Toro/Panama, Boquete/Panama en Panama City/Panama. En Kris en Lisanne begonnen in Bocas del Toro en daarna gingen ze verder in Boquete.

http://www.spaanstaligewe(...)at+locations&cat=All
pi_144180854
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 20:39 schreef gynaika het volgende:

[..]

Even een aanvulling nog: Er zijn verschillende leslocaties n.l. Turrialba /Costa Rica, Bocas del Toro/Panama, Boquete/Panama en Panama City/Panama. En Kris en Lisanne begonnen in Bocas del Toro en daarna gingen ze verder in Boquete.

http://www.spaanstaligewe(...)at+locations&cat=All
ja
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_144181101
Vraag m.b.t. de video die op de site van answersforkris staat (deze dus):

Tijdens de reconstructie die de ouders maken moeten ze op de heenweg richting de Mirador op een gegeven moment stoppen voor een aantal van die gasten die met koeien het pad oversteken.

Iemand enig idee wie deze gasten zijn? waar ze wonen en hoe vaak ze daar met die koeien op het pad lopen?
  donderdag 4 september 2014 @ 20:46:29 #144
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_144181155
quote:
14s.gif Op donderdag 4 september 2014 19:24 schreef Domnivoor het volgende:

Wil je er ook een maken van 550 a.u.b.?
De difference cloud van IMG_550:

pi_144181291
pi_144181406
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 20:46 schreef Perico het volgende:

[..]

De difference cloud van IMG_550:

[ afbeelding ]
moeilijk om er iets uit te halen ja
wat dat rondje is weet ik ook niet
kan een stuk glas zijn oid
pi_144181492
quote:
Zien jullie nu de foto?
Op 1 april gemaakt. Zelfde rots! Vergroot zie je duidelijk een man met iemand/wat op zijn rug.
pi_144181580
quote:
11s.gif Op donderdag 4 september 2014 20:29 schreef schuschuho het volgende:

[..]

Mijn mening is dat de alle foto's na 1 april "bullshit" foto's zijn niet door hen gemaakt.

Als zij nog 11 dagen geleefd zouden hebben dan hadden ze in de eerste 10 dagen ook wel wat foto's overdag gemaakt. Van elkaar of van de omgeving voor de nabestaanden mocht het onverhoopt verkeerd aflopen.
pi_144181776
quote:
deze link plak je in de tool, de optie om foto bij te voegen boven het invoerveld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')