Het volgende: Dit is één van de laatste foto's die Lisanne of Kris gemaakt heeft...quote:Op donderdag 4 september 2014 20:01 schreef silliegirl het volgende:
Ah! Vertel, wat komt er in je op bij het kijken naar het plaatje?
Zelfde rots! Op ws gaan ze hier mee verder want schijnt behoorlijk in de richting te zitten .quote:
Huh??? Bij mij wel!quote:Op donderdag 4 september 2014 20:21 schreef schuschuho het volgende:
[..]
Zelfde rots! Op ws gaan ze hier mee verder want schijnt behoorlijk in de richting te zitten .
This is the second zarso bridge, the person who is over the bridge, go direction Alto Romero, who take the photo will cross after him.
This dark picture seem very similar to the stone at the bridge, and the erosion could be caused by the cable.
Baru the picture from telemetro with the person on the brige (left picture). Is that person coming toward the camera or away from the camera/photographer?
3. Flightmode bv.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:38 schreef jackie12 het volgende:
Vraagje over 911 en 112 bellen.
Er wordt hier gesteld dat het niet logisch zou zijn dat als er derden in het spel zijn dat deze dan iedere dag een plek zouden moeten vinden waar geen bereik is. Daarvandaan 911 bellen zodat het wel in het geheugen van de telefoon staat alsof er geprobeerd is te bellen.
Kun je dit niet simpeler doen gewoon vanaf je huis zonder idd een plek te zoeken waar geen bereik is.
1- 911 bellen en direct op t rode knopje drukken (heb net heel gemeen 112 gebeld en ging 1x over en ik hing op voor het contact
2- zonder simkaartje bellen?
3- ??
Ik zou dat niet te vaak doen, want je zou zomaar bezoek kunnen krijgen.quote:1- 911 bellen en direct op t rode knopje drukken (heb net heel gemeen 112 gebeld en ging 1x over en ik hing op voor het contact
quote:
Doe je dit om de spanning op te voeren?quote:Op donderdag 4 september 2014 20:21 schreef schuschuho het volgende:
[..]
Zelfde rots! Op ws gaan ze hier mee verder want schijnt behoorlijk in de richting te zitten .
This is the second zarso bridge, the person who is over the bridge, go direction Alto Romero, who take the photo will cross after him.
This dark picture seem very similar to the stone at the bridge, and the erosion could be caused by the cable.
Baru the picture from telemetro with the person on the brige (left picture). Is that person coming toward the camera or away from the camera/photographer?
Humberto reconoció que este caso [h]a costado mucho trabajo a los investigadores, por no contar con una escena del crimen la cual pueda ser procesada, así como lo dificil de la topografía de la región donde ocurrió el hecho.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:49 schreef Za het volgende:
[..]
Vreemde woordkeuze in geval van een verdwaling? Of niet?
Ik weet veel maar dus niet hoe ik deze foto hier plaats..quote:Op donderdag 4 september 2014 20:25 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
[..]
Doe je dit om de spanning op te voeren?ik zie nog steeds nix
Het lukt niet omdat websleuth plaatjes afschermt, je moet eerst het plaatje op je computer opslaan of er een printscreen van maken en in paint kopieren. Daarna:quote:
denk je dat dit dezelfde kabelbrug is ?quote:
uploaden hier http://nl.tinypic.com/view.php?pic=jsp0z5&s=8#.VAiwcsV_uSqen dan het linkadres vd foto kopieeren en dan hier linkadres plakken in de toolquote:Op donderdag 4 september 2014 20:29 schreef schuschuho het volgende:
[..]
Ik weet veel maar dus niet hoe ik deze foto hier plaats..
Even een aanvulling nog: Er zijn verschillende leslocaties n.l. Turrialba /Costa Rica, Bocas del Toro/Panama, Boquete/Panama en Panama City/Panama. En Kris en Lisanne begonnen in Bocas del Toro en daarna gingen ze verder in Boquete.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:09 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ja hier dus
http://www.spanishatlocat(...)panish-in-turrialba/
jaquote:Op donderdag 4 september 2014 20:39 schreef gynaika het volgende:
[..]
Even een aanvulling nog: Er zijn verschillende leslocaties n.l. Turrialba /Costa Rica, Bocas del Toro/Panama, Boquete/Panama en Panama City/Panama. En Kris en Lisanne begonnen in Bocas del Toro en daarna gingen ze verder in Boquete.
http://www.spaanstaligewe(...)at+locations&cat=All
De difference cloud van IMG_550:quote:Op donderdag 4 september 2014 19:24 schreef Domnivoor het volgende:
Wil je er ook een maken van 550 a.u.b.?
moeilijk om er iets uit te halen jaquote:Op donderdag 4 september 2014 20:46 schreef Perico het volgende:
[..]
De difference cloud van IMG_550:
[ afbeelding ]
Zien jullie nu de foto?quote:Op donderdag 4 september 2014 20:50 schreef schuschuho het volgende:
http://nl.tinypic.com/r/33ud92f/8
Mijn mening is dat de alle foto's na 1 april "bullshit" foto's zijn niet door hen gemaakt.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:29 schreef schuschuho het volgende:
[..]
Ik weet veel maar dus niet hoe ik deze foto hier plaats..
deze link plak je in de tool, de optie om foto bij te voegen boven het invoerveldquote:Op donderdag 4 september 2014 20:50 schreef schuschuho het volgende:
http://nl.tinypic.com/r/33ud92f/8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |