Ik heb het een beetje opgezocht. Hier http://www.panama-guide.com/article.php/20090220190727387 een duidelijke uitleg. 911 Is alleen voor medische noodgevallen. Verder, ook op alle minder gedetailleerde sites staat verder niets over 112, dat nummer kennen ze daar helemaal niet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 02:19 schreef Za het volgende:
Ik vraag me iets af, Kris en Lisanne bellen 911 ongeveer rond 16:30.
Men gaat uit van een noodsituatie, een van de twee gevallen gebroken been iets dergelijks. Stel dat dat het geval is, er wordt pas na 12 minuten weer een oproep gedaan, indien je echt in een noodsituatie zit dan zijn 12 minuten heel erg lang, eerder zou je elke 30 seconden bellen.
Maar goed, dan wordt het later en begint het zelfs donker te worden, een van de twee heeft een gebroken been (bv) ze zijn de weg kwijt, de situatie wordt steeds lastiger, desondanks is er pas de volgende dag weer een noodoproep gedaan.
Waarom geen oproepen die dag na 16:42, gedurende de rest van de middag, de avond of de nacht?
Indien je uitgaat van een val, met een verdwaling tot gevolg, waarom dan slechts 2 luttele pogingen 911 te bellen? Zover ik weet staat dit vast, past dit in iemands scenario?
Ik denk zelf dat ze of niet zelf gebeld hebben, of na 16:42 dachten hulp te hebben gevonden en op de terugweg naar Boquete waren, toen bv ingestapt bij iemand in de auto.
Dat whatsapp-bericht is om 2 uur Panamese tijd ontvangen, maar eerder verstuurd.quote:Op vrijdag 5 september 2014 02:43 schreef vronie het volgende:
In de video sprak de vader van Kris Kremers dat kris op dinsdag 1 april om 2 uur nog contact had met haar vriend Stefan.
En daarna was er geen contact meer in welk uur is er dan 112 of 911 gebeld
Ik kan me wel vinden in die vertaling.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:27 schreef Gorraay het volgende:
Humberto reconoció que este caso [h]a costado mucho trabajo a los investigadores, por no contar con una escena del crimen la cual pueda ser procesada, así como lo dificil de la topografía de la región donde ocurrió el hecho.
Mijn vrije vertaling:
Humberto erkende dat de zaak de onderzoekers veel werk heeft gekost, omdat er geen plaats delict voorhanden was die kon worden onderzocht, waar nog bij komt dat het feit [ik denk dat hij als arts doelt op het overlijden] zich in moeilijk begaanbaar/bereikbaar terrein heeft voorgedaan.
Dat kan ik me nauwelijks voorstellen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:42 schreef SAJ het volgende:
[..]
Ach, misschien is dat hun favoriete muziek. Dat hebben we te respecteren.
Respect moet wel van twee kanten komen, niet?quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:08 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Jij zei dat het niveau omhoog kon. Zeker dat is waar. Maar niet met berichten waarin respectloos en beledigend over de familieleden wordt gesproken. Maar kennelijk vind jij dat wel een verbetering.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:21 schreef SAJ het volgende:
Daarbij, ze lopen daar bij die video met z'n zessen rond met foto in de hand, en dan zouden wij het beter kunnen zien op een stukje video dan zij zessen in werkelijkheid?
Ah dank voor de correctie.quote:Op vrijdag 5 september 2014 02:02 schreef Za het volgende:
[..]
Die ouders hebben er niks mee te maken, de vriend van Kris heeft het nummer geschreven en alles geregeld.
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)mers-op-iTunes.dhtml
Voor de rest heb ik er geen mening over.
Precies, dat lijkt mij ook.quote:Op vrijdag 5 september 2014 02:37 schreef Domnivoor het volgende:
Za, ik heb het vermoeden dat ze het in de recente berichten uitsluitend over de telefoongegevens van Kris hebben, omdat Arrocha niet de ouders van Lisanne vertegenwoordigt.
10:53? Die is nieuw?quote:Kris probeerde te bellen om 16:30 en 16:42, de volgende ochtend om 10:53, daarna niet meer.
Dat eerste dus idd. Maar hoe weet je dat Kris na 2 april niet meer heeft geprobeerd??quote:In dat geval zijn alle andere oproepen met de telefoon van Lisanne gedaan: 1 april tussen 15:00 en 16:00, diverse keren op 2 tot 8 april, en 11 april.
Het is maar een idee. Maandag horen we meer.
El informe parcial del instituto holandés revela que hubo dos llamadas de auxilio. El martes 1 de abril, a las 4 de la tarde, las chicas intentaron marcar al 112, línea de emergencia en Holanda, y al día siguiente a las 10:53 de la mañana trataron de comunicarse con el 911, línea de auxilio en Panamá.quote:Op vrijdag 5 september 2014 04:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
10:53? Die is nieuw?
[..]
Dat eerste dus idd. Maar hoe weet je dat Kris na 2 april niet meer heeft geprobeerd??
Nee, integendeel: de afwezigheid van info (tot op heden) wijst er eerder op dat er heel veel meer op die telefoons is gevonden.quote:Op vrijdag 5 september 2014 04:57 schreef El_Matador het volgende:
[...]
Enige is dat volgens mij afwezigheid van info geen bewijs is dat er niet getracht is te bellen...
Hahaha, dankjewel!... De reden achter de nickname is echter niet spannend.quote:Op vrijdag 5 september 2014 04:29 schreef El_Matador het volgende:
Dat vind ik ook met die fototijden. Uiteraard bedoel ik niet het uitstekende werk van Perico (heerlijke username)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 491 24 C. 493 22 C. 499 22 C. 500 22 C. 505 25 C. 507 23 C. 508 23 C. 542 24 C. 550 24 C. |
Wat is er maandag?quote:Op vrijdag 5 september 2014 05:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, integendeel: de afwezigheid van info (tot op heden) wijst er eerder op dat er heel veel meer op die telefoons is gevonden.
We zullen het maandag wel zien.
"Maandag wordt er volgens de Panamese advocaat van de familie Kremers in Panama, Enrique Arrocha, meer bekend over het onderzoek naar de mobiele telefoons, de rugzak en kleding van de twee."quote:
Top, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 5 september 2014 05:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
"Maandag wordt er volgens de Panamese advocaat van de familie Kremers in Panama, Enrique Arrocha, meer bekend over het onderzoek naar de mobiele telefoons, de rugzak en kleding van de twee."
http://www.nieuws.nl/alge(...)-en-Lisanne-gevonden
Zeker!quote:
Ik heb nog nooit gehoord van compactcamera's met temperatuursensors?!quote:Met name die temperaturen vind ik interessant, voor zover die betrouwbaar zijn.
Als we temperatuurmetingen van 8 april kunnen achterhalen dan kunnen we een schatting maken op welke hoogte die nachtfoto's gemaakt zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |