abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144190409
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 00:42 schreef SAJ het volgende:

[..]

Ach, misschien is dat hun favoriete muziek. Dat hebben we te respecteren.

O ja, met dit soort posts

[ Bericht 5% gewijzigd door Lavenderr op 05-09-2014 09:49:59 ]
pi_144190425
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 00:40 schreef hermanos het volgende:

[..]

Jazeker kan dat:

[ afbeelding ]
De rij stenen van 5 waar kris op staat zijn volgens mij allemaal verdwenen.
De stenen links op zowel de video als de foto zijn volgens mij idd dezelfde.
  vrijdag 5 september 2014 @ 00:44:15 #228
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_144190442
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 00:40 schreef hermanos het volgende:

[..]

Jazeker kan dat:

[ afbeelding ]
Geen twijfel mogelijk. Maar wel opmerkelijk hoeveel er in die paar maanden veranderd is.
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_144190570
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:52 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Ja je bedoelt een mijnwerkerslamp. Had ik ook aan gedacht!
Nee, deze
pi_144190583
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 september 2014 00:20 schreef megamandy het volgende:

[..]

Die glinstering kan toch ook gewoon een lens flare zijn.
Jawel, maar dat verklaart het gezicht onder de lamp niet.......
pi_144190660
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 00:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Eens, maar hetzelfde valt te zeggen over zijn eigen ouders In plaats van hun eigen zaak eens consequent te bekijken, toegeven dat "in 1e quebrada om 13:54" en "whatsapp gestuurd om 14:00" niet samengaat.

Ook de blauwe schoen kan nooit van Kris zijn.

Een nummer opnemen begrijp ik ook niet.
Aan de andere kant, ze hebben geld nodig en willen de zaak onder de aandacht blijven houden wat ik volkomen begrijp.
Maar ik schreef t gisteren al, als iemand hun een goed bedoeld een bericht stuurt krijgt diegene niet eens een bedankje of wat voor een mail dan ook terug.
En dat vind ik niet kunnen.

Je mag best gebruik maken van de media en het Hollandse volk maar het mes snijdt wel een beetje aan 2 kanten

[ Bericht 8% gewijzigd door Lavenderr op 05-09-2014 09:50:53 ]
  vrijdag 5 september 2014 @ 00:52:29 #232
433440 hermanos
quedate con los pollos
pi_144190690
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 00:44 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Geen twijfel mogelijk. Maar wel opmerkelijk hoeveel er in die paar maanden veranderd is.
Ja, eigenlijk wel verdacht dat dat hele groepje stenen verdwenen is. Die steen waar Kris op staat weegt alleen al zo'n 100kg, die kan nooit ver weg zijn. Misschien wel de moeite waard op die rots te vinden, misschien zitten er sporen op.
  vrijdag 5 september 2014 @ 00:59:05 #233
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_144190857
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 00:42 schreef SAJ het volgende:
[..]
Ach, misschien is dat hun favoriete muziek. Dat hebben we te respecteren.

Helemaal mee eens.

[ Bericht 5% gewijzigd door Lavenderr op 05-09-2014 09:53:27 ]
Qua huisdieren en Fokkers heb ik alleen de schildpadden van Domnivoor en de hond van @:mascara-klodder irl gezien (Koen66)
pi_144190859
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 00:48 schreef SAJ het volgende:

[..]

Nee, deze
Ik beledig geen familieleden. Maar dit vind je erger, als ik zeg dat ik dacht aan een mijnwerkerslamp, bij die foto?
  vrijdag 5 september 2014 @ 01:02:03 #235
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_144190919
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 00:52 schreef hermanos het volgende:

[..]

Ja, eigenlijk wel verdacht dat dat hele groepje stenen verdwenen is. Die steen waar Kris op staat weegt alleen al zo'n 100kg, die kan nooit ver weg zijn. Misschien wel de moeite waard op die rots te vinden, misschien zitten er sporen op.
Die stenen kunnen toch onmogelijk in die ene geologische seconde zijn weggespoeld (als het wel kan hoor ik het wel van Mata). Dan komt de vraag op wie daar met stenen heeft staan slepen.
  vrijdag 5 september 2014 @ 01:03:45 #236
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_144190953
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 01:02 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Die stenen kunnen toch onmogelijk in die ene geologische seconde zijn weggespoeld (als het wel kan hoor ik het wel van Mata). Dan komt de vraag op wie daar met stenen heeft staan slepen.
Het is een wandelroute dus er zal wel eens een steen verplaatst worden om het begaanbaar te houden.
Qua huisdieren en Fokkers heb ik alleen de schildpadden van Domnivoor en de hond van @:mascara-klodder irl gezien (Koen66)
pi_144190955
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 00:13 schreef jackie12 het volgende:
Ik steek Perico even een hart onder de riem.
Heb alle discussies over foto's ed allemaal aan me voorbij laten gaan en dus ook niet gevolgd.

Toen Hans Kremers de route liep in de reportage bij answersforkris kwam hij op een gegeven moment aan met de foto van Kris in zijn hand bij de 1e quebrada.

Zet die video eens stil bij 11.53 en kijk dan naar dit

BNW / Kris Kremers en Lisanne Froon, Panama #82 - News?

Ik keek eerst niet goed en dacht "die zijn dezelfde" maar toen ik beter keek....ik mag een boon worden, is niet dezelfde plek (tenzij rotsen ook door stroming kunnen bewegen)

Ze staat op een platte rots met links een smalle opstaande rots. Kijk eens naar de video
Oneens.

pi_144190983
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 01:03 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Oneens.

[ afbeelding ]
hahaha Strotanker hier word ik duizelig van !
pi_144191002
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 00:59 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Ik beledig geen familieleden. Maar dit vind je erger, als ik zeg dat ik dacht aan een mijnwerkerslamp, bij die foto?
Oh, dacht dat je doelde op niveau. Ik heb namelijk niks met kleine vage zwevende mannetjes in verre achtergrond op foto's.
Wordt niemand beledigd hoor.
  vrijdag 5 september 2014 @ 01:06:44 #240
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_144191010
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 01:03 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Het is een wandelroute dus er zal wel eens een steen verplaatst worden om het begaanbaar te houden.
Klinkt aannemelijk.
pi_144191019
Ik heb ook goed zitten kijken, maar ik vind ook bijna niks hetzelfde op die 2 foto `s , zou best een andere plek kunnen zijn
pi_144191040
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 01:06 schreef SAJ het volgende:

[..]

Oh, dacht dat je doelde op niveau. Ik heb namelijk niks met kleine vage zwevende mannetjes in verre achtergrond op foto's.
Wordt niemand beledigd hoor.
Jij zei dat het niveau omhoog kon. Zeker dat is waar. Maar niet met berichten waarin respectloos en beledigend over de familieleden wordt gesproken. Maar kennelijk vind jij dat wel een verbetering.
  vrijdag 5 september 2014 @ 01:12:44 #243
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_144191124
Mijn soep van de twee beken waar de Kremers bij staan... Ja, die stenen aan de linkerkant van de waterval, boven de tekst Quebrada #1 lijken toch overeen te komen, qua vorm. [ninja edit]

Okee, ben overtuigd nu.

[ Bericht 14% gewijzigd door Perico op 05-09-2014 01:39:42 ]
pi_144191240
Daarbij, ze lopen daar bij die video met z'n zessen rond met foto in de hand, en dan zouden wij het beter kunnen zien op een stukje video dan zij zessen in werkelijkheid?
  vrijdag 5 september 2014 @ 01:21:37 #245
433440 hermanos
quedate con los pollos
pi_144191253
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 01:12 schreef Perico het volgende:
Mijn soep van de twee beken waar de Kremers bij staan... Die massieve bedrock gaan niet van hun plek af, net als de wanden. Ik zie het overtuigende bewijs ook niet zo, met Quebrada #1 uit de video.

Veel stenen herken ik niet tenminste. Of ik ben echt aan Chani's tour naar de aardbeienfarm toe.

[ afbeelding ]
Die wanden hebben ze wel laten staan. Alleen toen Kris er was stonden achter haar (dus links want ze staat naar rechts) een bos planten. Die zijn voor een deel geplet als haar vader er is waardoor de wand ineens voor een groot deel zichtbaar is. Een stuk naar links staat weer een plant die zowel op de foto als op de video zichtbaar is.

Dat stukje bij die 2e rivier is niet van belang, daar hebben Kris en Lisanne ook geen foto's gemaakt dus die moet je er niet mee vergelijken.
pi_144191290
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 00:31 schreef Domnivoor het volgende: De broer van Kris op FB (1-9): "Ik kan er niet bij hoe 'mensen' over zo ontzettend weinig empathie en inlevingsvermogen kunnen beschikken..."
Ging dit in specifiek over het NFI? Of doelde hij op onbehoorlijke uitingen van bepaalde 'amateur speurders' :7

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 00:51 schreef jackie12 het volgende: Een nummer opnemen begrijp ik ook niet. Aan de andere kant, ze hebben geld nodig en willen de zaak onder de aandacht blijven houden wat ik volkomen begrijp.Maar ik schreef t gisteren al, als iemand hun een goed bedoeld een bericht stuurt krijgt diegene niet eens een bedankje of wat voor een mail dan ook terug. En dat vind ik niet kunnen. Je mag best gebruik maken van de media en het Hollandse volk maar het mes snijdt wel een beetje aan 2 kanten.
Ik begrijp het juist wel, ze zoeken gewoonweg allerlei manieren om geld in te zamelen, dat is nou eenmaal essentieel en noodzakelijk om door te kunnen zoeken. En als dat nou d.m.v evenementen opzetten gaat, of optochten, of nummers opnemen, etc etc, wat is het verschil?

Waar ik het wel volkomen mee eens ben is dat ze vol dank geld/aandacht/begrip in dank ontvangen maar tegelijkertijd eisen ze dat informatie absolúút niet gelekt mag worden, velen vinden dit logisch omdat ze het volk niks verschuldigd zijn maar ik vind het toch wel degelijk wat dubbel, gezien de enorme collectieve aandacht en interesse voor de zaak.
pi_144191306
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 20:23 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

3. Flightmode bv.

Kan allemaal, maar je kan het ook gewoon achterhalen als er geen eerlijke poging gedaan is.

Ben eigenlijk wel benieuwd of het 112 nummer lokaal doorgeschakeld wordt.

[..]

Ik zou dat niet te vaak doen, want je zou zomaar bezoek kunnen krijgen.
Stel de vraag nog maar eens.

Volgens de telefoongegevens hebben K en L diverse keren tevergeefs 911 en 112 proberen te bellen.
(ze hadden geen bereik)

Mijn scenario is dat andere(n) dat gedaan hebben.
Anderen zeggen dan dat dat veel te ver gezocht is omdat diegene dan iedere dag een plek moest opzoeken waar geen bereik was.
Ik vroeg of het op wat voor manier dan ook mogelijk is voor een dader om 911 te bellen in zijn eigen omgeving met bereik.
1- bellen en snel op t rode knopje drukken voordat er contact is
2-bellen zonder sim kaartje
3-flightmodus
4
5
6
enz
Als dit idd op een hele makkelijke manier mogelijk is dan kan ik die optie sowieso iig openhouden
pi_144191316
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 01:05 schreef jackie12 het volgende:

[..]

hahaha Strotanker hier word ik duizelig van !
pi_144191407
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 01:24 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Stel de vraag nog maar eens.

Volgens de telefoongegevens hebben K en L diverse keren tevergeefs 911 en 112 proberen te bellen.
(ze hadden geen bereik)

Mijn scenario is dat andere(n) dat gedaan hebben.
Anderen zeggen dan dat dat veel te ver gezocht is omdat diegene dan iedere dag een plek moest opzoeken waar geen bereik was.
Ik vroeg of het op wat voor manier dan ook mogelijk is voor een dader om 911 te bellen in zijn eigen omgeving met bereik.
1- bellen en snel op t rode knopje drukken voordat er contact is
2-bellen zonder sim kaartje
3-flightmodus
4
5
6
enz
Als dit idd op een hele makkelijke manier mogelijk is dan kan ik die optie sowieso iig openhouden
Dit scenario kun je sowieso open houden omdat we niet zeker weten welke dagen alarmnummers zijn gebeld. Misschien is dat maar op een paar dagen gebeurd. Dus argument van 'plek op moeten zoeken zonder bereik' hoeft helemaal niet van toepassing te zijn.
pi_144191416
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 01:23 schreef Jezus9 het volgende:

[..]

Ging dit in specifiek over het NFI? Of doelde hij op onbehoorlijke uitingen van bepaalde 'amateur speurders' :7

[..]

Ik begrijp het juist wel, ze zoeken gewoonweg allerlei manieren om geld in te zamelen, dat is nou eenmaal essentieel en noodzakelijk om door te kunnen zoeken. En als dat nou d.m.v evenementen opzetten gaat, of optochten, of nummers opnemen, etc etc, wat is het verschil?

Waar ik het wel volkomen mee eens ben is dat ze vol dank geld/aandacht/begrip in dank ontvangen maar tegelijkertijd eisen ze dat informatie absolúút niet gelekt mag worden, velen vinden dit logisch omdat ze het volk niks verschuldigd zijn maar ik vind het toch wel degelijk wat dubbel, gezien de enorme collectieve aandacht en interesse voor de zaak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')