SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De bedoeling is voor iedereen om dat zo leuk, mooi en origineel mogelijk te bewerken (met paint en/of photoshop). Dit moet opgestuurd worden naar het aangewezen inleverpunt voor het eindigen van de deadline. Het leuke is om het plaatje te begeleiden met titel. Mocht je nog ietsjes meer tijd nodig hebben na de deadline. Geef dit dan even van te voren aan.
Na de deadline zal diegene naar wie de inzendingen zijn gestuurd alle deelnames posten met titel. Er wordt geen naam van de maker erbij vermeld. Ook zet diegene er een poll bij zodat *lurkers* en liefhebbers kunnen stemmen op hun favoriet. Neem even de tijd om ze allemaal goed te bekijken voor je een keuze maakt. (Het is tof, als de stemmer, in een bericht post op wie en waarom er gestemd is, maar dat is geen moetje.)
Het plaatje dat binnen de vastgestelde tijd de meeste stemmen heeft is de winnaar. Deze krijgt 3 punten. (nummer 2 krijgt 2 punten en nummer 3 krijgt 1 punt). Bij gelijkspel spreken we onderling een verlenging af.
De makers zullen dan ook bekend gemaakt worden door de "battle master". En deze past de lijst der deelnemers aan door de punten erbij op te tellen.
Spelregels
- Iedereen mag meedoen.
- Je mag paint, photoshop, etc. gebruiken. Zorg er wel voor dat hij origineel is, dus niet klakkeloos van internet halen!
- Je mag maar 1 plaatje per ronde inzenden.
- De deadline wordt onderling steeds afgesproken.
- Bij het stemmen: per persoon mag er maar 1x gestemd worden per ronde (niet op jezelf).
- De Battle master schat de stemtijd in en post deze sluitingstijd bij de poll.
- De winnaar mag het plaatje voor de volgende ronde uitkiezen, of hij zegt dat de volgende poster het mag doen.
- De Battle master is in principe de winnaar van de vorige ronde, maar hij of zij mag ook hulp inschakelen door een vervangende battle master te vragen.SPOILER: Vorige DelenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Scorebord 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Scorebord 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige Links:
Link naar poll creator
Linkje naar de OP
Linkje naar de Battlepost
De almachtige trommels
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Het origineel:quote:
De inzendingen
![]()
1: Nattekat's reactie op deze challenge
2: Cthulhu-cat
3: Mice bucket challenge
4: Patty's Big Fat Tattoo
5: Nog steeds een beetje boos...
Stem hieronder op jouw favoriet! (inzendingen random gesorteerd)
Poll: And the winner is...?
• Nattekat's reactie op deze challenge
• Cthulhu-cat
• Mice Bucket Challenge
• Patty's Big Fat Tattoo
• Nog steeds een beetje boos...
Tussenstand:
Het plaatje met de meeste punten op vrijdag 5 September om 19:00 wint deze ronde.
Niet op jezelf stemmen.
Nummer 1 krijgt : 3 punten
Nummer 2 krijgt : 2 punten
Nummer 3 krijgt : 1 punt
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Osvaldo kan jij gewoon uploaden via tinypic of iets dergelijks.. want als je quote kan je precies zien welke van jou is.......Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Fixed. Voor langer behoud van de plaatjes.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:16 schreef Dottey het volgende:
Osvaldo kan jij gewoon uploaden via tinypic of iets dergelijks Imgur.. want als je quote kan je precies zien welke van jou is.......![]()
![]()
Kunnen jullie 1 en 3 zien? Mijn laptop heeft er moeite mee..Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
http://imgur.com/quote:Op donderdag 4 september 2014 10:16 schreef Dottey het volgende:
Osvaldo kan jij gewoon uploaden via tinypic of iets dergelijks.. want als je quote kan je precies zien welke van jou is.......![]()
Tinypic is gewoon bagger de laatste dagen... Ze doen het wel voor mij iig.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:49 schreef Dottey het volgende:
Kunnen jullie 1 en 3 zien? Mijn laptop heeft er moeite mee..100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Leuken inzendingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱![]()
Ooh, dat wist ik niet, zal de volgende keer wel ergens anders uploaden... Ik gebruik altijd photobucket want daar heb ik al mijn werk mooi in eigen mappen staan, mijn back-up dus eigenlijk...quote:Op donderdag 4 september 2014 10:16 schreef Dottey het volgende:
Osvaldo kan jij gewoon uploaden via tinypic of iets dergelijks.. want als je quote kan je precies zien welke van jou is.......Photoshop your own reality...![]()
photobucket bewaard niet lang je werk buiten photobucketquote:Op donderdag 4 september 2014 19:56 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ooh, dat wist ik niet, zal de volgende keer wel ergens anders uploaden... Ik gebruik altijd photobucket want daar heb ik al mijn werk mooi in eigen mappen staan, mijn back-up dus eigenlijk...
Ik heb er een account en zet alles altijd in mijn eigen mappen. Dat gaat al jaren goed, nooit ook maar één foto kwijtgeraakt...quote:Op donderdag 4 september 2014 20:05 schreef Dottey het volgende:
[..]
photobucket bewaard niet lang je werk buiten photobucket
Photoshop your own reality...![]()
Was wel een beetje n moeilijk plaatje eigenlijk.
Maar gestemd, volgende keer doe ik misschien weer mee![]()
![]()
Maar dat zeg ik ook nietquote:Op donderdag 4 september 2014 20:10 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik heb er een account en zet alles altijd in mijn eigen mappen. Dat gaat al jaren goed, nooit ook maar één foto kwijtgeraakt...![]()
Ik bedoel als je een plaatje van daar op Fok! plaatst.. dan verdwijnt de inhoud al snel..Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 22:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nepschaduw, lijkt wel alsof er gewoon twee stokjes staanDa's ook weer waar ja!
![]()
![]()
Osvaldo verdient meer stemmen, dat grapje was ook leuk, was zelfs voor mij de op één na beste
Eigenlijk moeten we gewoon twee polls uitbrengen, om ook onderaan de ladder een duidelijke rangorde te krijgen
En een andere poll, zodat de resultaten niet direct zichtbaar zijn
Gewoon het plaatje weglaten bijvoorbeeld
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Of gewoon niet stemmen met een poll maar dat iedereen 3,2 en 1 punten mag geven. Dan krijgen de andere inzendingen ook wat punten en kickt elke stemmer het topic weer omhoog...quote:Op donderdag 4 september 2014 23:01 schreef Nattekat het volgende:
Osvaldo verdient meer stemmen, dat grapje was ook leuk, was zelfs voor mij de op één na beste
Eigenlijk moeten we gewoon twee polls uitbrengen, om ook onderaan de ladder een duidelijke rangorde te krijgen
En een andere poll, zodat de resultaten niet direct zichtbaar zijn
Gewoon het plaatje weglaten bijvoorbeeld
Maar dan moeten de stemmen wel geteld worden en is het dus wel wat meer werk...Photoshop your own reality...![]()
En wat minder mensen stemmen, omdat de drempel om te reageren hoger ligt...quote:Op donderdag 4 september 2014 23:25 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Of gewoon niet stemmen met een poll maar dat iedereen 3,2 en 1 punten mag geven. Dan krijgen de andere inzendingen ook wat punten en kickt elke stemmer het topic weer omhoog...
Maar dan moeten de stemmen wel geteld worden en is het dus wel wat meer werk...100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja, dat misschien wel... Maar dan is het in ieder geval wel onmogelijk om op je zelf te stemmen...quote:Op donderdag 4 september 2014 23:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En wat minder mensen stemmen, omdat de drempel om te reageren hoger ligt...
Dat is 5 minuutjes werk toch?quote:Op donderdag 4 september 2014 23:25 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Of gewoon niet stemmen met een poll maar dat iedereen 3,2 en 1 punten mag geven. Dan krijgen de andere inzendingen ook wat punten en kickt elke stemmer het topic weer omhoog...
Maar dan moeten de stemmen wel geteld worden en is het dus wel wat meer werk...
Denk dat het wel beter is dat het topic dan steeds gebumpt wordt.
Of in de battlepost komt een lijstje van alle deelnemers met een 0 erachter, dan kopieer je die en zet je je punten erbij.
De volgende stemmer neemt dat lijstje van de vorife stemmer en telt zijn punten er bij op. Etc..![]()
Ik zou dat prima vinden maar besef dat dat voor sommigen al een reden zou zijn om maar niet te stemmen. Eerst iets moeten kopiëren, dan plakken en aanpassen is best wel ingewikkeld...quote:Op donderdag 4 september 2014 23:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat is 5 minuutjes werk toch?
Denk dat het wel beter is dat het topic dan steeds gebumpt wordt.
Of in de battlepost komt een lijstje van alle deelnemers met een 0 erachter, dan kopieer je die en zet je je punten erbij.
De volgende stemmer neemt dat lijstje van de vorife stemmer en telt zijn punten er bij op. Etc..![]()
Maar zoiets als dit zou volgens mij wel werken en het is idd maar een paar minuten werk om het te tellen...
Voorbeeld:
1- Foto 3
2- Foto 1
3- Foto 5Photoshop your own reality...![]()
Dat zou helemaal perfect zijn!!!quote:Op donderdag 4 september 2014 23:43 schreef Nattekat het volgende:
Ben nu op zoek naar een poll die een top3 kan maken
Ik denk alleen dat ik er zelf één moet gaan maken, ik kan niet eens iets vinden dat in de buurt komt
En mezelf kennende duurt dat een maandje, of 3100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
3 maanden is nog snel, ikzelf zou niet eens weten hoe ik daarmee zou moeten beginnen...quote:Op donderdag 4 september 2014 23:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk alleen dat ik er zelf één moet gaan maken, ik kan niet eens iets vinden dat in de buurt komt
En mezelf kennende duurt dat een maandje, of 3
Het is niet zo moeilijk... het enige wat het lastig maakt is de limiet van het forum, dan werkt het toevoegen van 3 polls nog beter.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:01 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
3 maanden is nog snel, ikzelf zou niet eens weten hoe ik daarmee zou moeten beginnen...
Zoals:
Foto 1: 1 | 2 | 3
Foto 2: 1 | 2| 3
En dan kan dat zo een top 3 worden in 3 polls, die pas na sluiting bekend worden gemaakt
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
3 polls zou ook werken idd...quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk... het enige wat het lastig maakt is de limiet van het forum, dan werkt het toevoegen van 3 polls nog beter.
Zoals:
Foto 1: 1 | 2 | 3
Foto 2: 1 | 2| 3
En dan kan dat zo een top 3 worden in 3 polls, die pas na sluiting bekend worden gemaaktPhotoshop your own reality...![]()
Met zo'n nek-aan-nek race als deze hebben we altijd dat de eerste die 10 stemmen heeft, de winnaar is.
Dus idd: STEMMEN, FO(L)K(S)!![]()
![]()
--< Battle repost! >--
Het origineel:
De inzendingen
![]()
1: Nattekat's reactie op deze challenge
2: Cthulhu-cat
3: Mice Bucket Challenge
4: Patty's Big Fat Tattoo
5: Nog steeds een beetje boos...
Stem hieronder op jouw favoriet! (inzendingen random gesorteerd)
• Nattekat's reactie op deze challenge
• Cthulhu-cat
• Mice Bucket Challenge
• Patty's Big Fat Tattoo
• Nog steeds een beetje boos...
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Het plaatje met de meeste punten op vrijdag 5 September om 19:00 wint deze ronde.
Niet op jezelf stemmen.
Nummer 1 krijgt : 3 punten
Nummer 2 krijgt : 2 punten
Nummer 3 krijgt : 1 punt![]()
Bizarre ontwikkeling idd, die inhaalslag!quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:34 schreef Gloorbek het volgende:
WTF just happened here, Spannend !!
![]()
![]()
Zeker bizar te noemen lolquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Bizarre ontwikkeling idd, die inhaalslag!, hoe werkt het eigenlijk bij gelijk spel? wachten we dan op de doorslaggevende punt?
![]()
Dat deden we eerst wel ja.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:49 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Zeker bizar te noemen lol, hoe werkt het eigenlijk bij gelijk spel? wachten we dan op de doorslaggevende punt?
![]()
![]()
Meh, laat de muisjes maar winnen; ik heb het vermoeden dat iemand er achter is gekomen dat dat plaatje van mij was en dat diegene anderen heeft ingeseind om op mijn foto te stemmen. Weet ik niet zeker, maar die inhaalslag is gewoon te bizar om op een andere manier te kunnen verklaren.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:49 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Zeker bizar te noemen lol, hoe werkt het eigenlijk bij gelijk spel? wachten we dan op de doorslaggevende punt?
Lief bedoeld natuurlijk, als het echt zo is, maar natuurlijk niet helemaal de bedoeling!![]()
![]()
Ik heb geen idee, maar mij boeit het dan ook niks!quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, laat de muisjes maar winnen; ik heb het vermoeden dat iemand er achter is gekomen dat dat plaatje van mij was en dat diegene anderen heeft ingeseind om op mijn foto te stemmen. Weet ik niet zeker, maar die inhaalslag is gewoon te bizar om op een andere manier te kunnen verklaren.
Lief bedoeld natuurlijk, als het echt zo is, maar natuurlijk niet helemaal de bedoeling!
Dit topic is voor mij niets meer dan een leuke ontmoetingsplek voor mensen die het leuk vinden te painten
Als er mensen zijn die niet tegen verlies kunnen of voorkeur hebben en daardoor gaan manipuleren ben ik er vrij snel klaar mee.![]()
Snap ik, ik heb er sowieso niet om gevraagd en weet ook niet of het daadwerkelijk ook echt zo is (diegene van wie ik het vermoed is niet online nu), maar aan de andere kant lijkt het me ook geen actie die die persoon zou doen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:14 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar mij boeit het dan ook niks!
Dit topic is voor mij niets meer dan een leuke ontmoetingsplek voor mensen die het leuk vinden te painten
Als er mensen zijn die niet tegen verlies kunnen of voorkeur hebben en daardoor gaan manipuleren ben ik er vrij snel klaar mee.
Ik wil het ook gewoon eerlijk spelen, daarom spreek ik mijn vermoedens uit; die inhaalslag was uiteraard een fijne verrassing, maar gevoelsmatig klopt het gewoon niet. Als er echt opzet in het spel was, had ik het niet zo kenbaar gemaakt.![]()
Dat ik het bizar vind wil trouwens niet zeggen dat ik denk dat er vals gespeeld word of zo, laat dat even duidelijk zijnquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Snap ik, ik heb er sowieso niet om gevraagd en weet ook niet of het daadwerkelijk ook echt zo is (diegene van wie ik het vermoed is niet online nu), maar aan de andere kant lijkt het me ook geen actie die die persoon zou doen.
Ik wil het ook gewoon eerlijk spelen, daarom spreek ik mijn vermoedens uit; die inhaalslag was uiteraard een fijne verrassing, maar gevoelsmatig klopt het gewoon niet.![]()
Die inhaalslag is alleen maar mooi, maar mensen die niet tegen hun verlies kunnen en gaan janken heb ik geen zin in.
Het is een leuk gebeuren hier en hou dat dan ook zo![]()
![]()
Er wordt toch niet gejankt?quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:02 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Dat ik het bizar vind wil trouwens niet zeggen dat ik denk dat er vals gespeeld word of zo, laat dat even duidelijk zijn![]()
Die inhaalslag is alleen maar mooi, maar mensen die niet tegen hun verlies kunnen en gaan janken heb ik geen zin in.
Het is een leuk gebeuren hier en hou dat dan ook zo
Sowieso heb ik zelf ook op de mice bucket challenge gestemd, want die vind ik oprecht de beste!Een terechte winnaar!
![]()
![]()
--< Battlepost, de uitslag! >--
de poll is gesloten en de stemmen zijn geteld!
De winnaar is:Gloorbek
![]()
1. Nattekat - Derde plaats! 1 punt
2. ToT: -Tweede plaats! 2 punten
3. Gloorbek - Winnaar! 3 punten
4. Mubassi
5. Osvaldo2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ToT
Gefliciteerd met je 2e plaats, ik geef jou de eer een nieuwe battle te starten!
(deze jongen gaat lekker op vakantie morgen)
![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:00 schreef Gloorbek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
4. Mubassi
5. Osvaldo2Netjes gedaan man, feli!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ToT
![]()
![]()
De volgende opdracht:
Een soortgelijke van dezelfde band heb ik ook in het onderschrift-topic gebruikt, maar deze is geschikter om mee te shoppen, lijkt me!
Uiterlijk 8-9-'14 om 19.00 bij mij inleveren!(Is 3 dagen genoeg?)
GAME ON!!!
![]()
![]()
Gefeliciteerd Gloorbek...![]()
Leuke nieuwe foto... Maar weer eens wat verzinnen...Photoshop your own reality...![]()
niet echt duidelijk nu las ik dus foto 3 krijgt 1 punt , foto 1 de 2 punten en foto 5 de drie punten.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:40 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik zou dat prima vinden maar besef dat dat voor sommigen al een reden zou zijn om maar niet te stemmen. Eerst iets moeten kopiëren, dan plakken en aanpassen is best wel ingewikkeld...![]()
Maar zoiets als dit zou volgens mij wel werken en het is idd maar een paar minuten werk om het te tellen...
Voorbeeld:
1- Foto 3
2- Foto 1
3- Foto 5
Wat een gedoe om niets. Gewoon lekker de poll houden. Geloven dat deelnemers echt niet op zichzelf stemmen en steeds een schopje geven.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:00 schreef Gloorbek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
4. Mubassi
5. Osvaldo2Gefeliciteerd Gloorbek en Tot en NattekatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ToT
![]()
overigens fijne vakantie Gloortje!
quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:30 schreef ToT het volgende:
De volgende opdracht:
[ afbeelding ]
Een soortgelijke van dezelfde band heb ik ook in het onderschrift-topic gebruikt, maar deze is geschikter om mee te shoppen, lijkt me!
GAME ON!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ohw en voor het geval je dacht dat ik er iets mee kon...
Ehhh....okee?quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:00 schreef Dottey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ohw en voor het geval je dacht dat ik er iets mee kon...
![]()
Ja *zucht*quote:
wat moet je hier nou mee dan?Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Pik gewoon 1 van die 3 er uit en ga daar mee aan de slag.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:02 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja *zucht*
wat moet je hier nou mee dan?![]()
![]()
mijn inzending![]()
edit: verstuurdOok al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
* Dottey zit in moppermodusquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Pik gewoon 1 van die 3 er uit en ga daar mee aan de slag.
Je kunt ze niet los van elkaar gebruiken.. of je moet weer frankenstein gaan spelen...
*zucht*
ik houd het wel bij die inzending ..Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Je kunt ze ook achter iets of iemand zetten.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:04 schreef Dottey het volgende:
[..]
* Dottey zit in moppermodus
Je kunt ze niet los van elkaar gebruiken.. of je moet weer frankenstein gaan spelen...
*zucht*
ik houd het wel bij die inzending ..
Ik heb 4 concrete ideeën en 2 beginnetjes.![]()
Oké.......quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:30 schreef ToT het volgende:
De volgende opdracht:
[ afbeelding ]
GAME ON!!!
Dat ga ik maar doen denk ik.....quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:08 schreef ToT het volgende:
Slaap er anders ff een nachtje over.
Sowieso die voorste kun je wel los knippen van de rest,![]()
![]()
Whehehe!quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:29 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Oké.......
[..]
Dat ga ik maar doen denk ik.....
Ik had niet verwacht dat mensen hier van terug zouden schrikken!Er zijn zo veel mogelijkheden mee!
![]()
Is er een PNG beschikbaar....?quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!
Ik had niet verwacht dat mensen hier van terug zouden schrikken!Er zijn zo veel mogelijkheden mee!
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2014 23:31:27 ]![]()
Nee ik ben er zelf nog niet aan begonnen, misschien morgen. Is van een aantal factoren afhankelijk. 1 daarvan is of ik komende nacht voor de verandering een keer WÉL kan slapen.quote:![]()
![]()
Hoelang ben je al wakker dan?!quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee ik ben er zelf nog niet aan begonnen, misschien morgen. Is van een aantal factoren afhankelijk. 1 daarvan is of ik komende nacht voor de verandering een keer WÉL kan slapen.![]()
Ach ik slaap elke nacht wel 3 uurtjes of zo, vannacht 2, maar bij lange na niet genoeg.quote:
Een bepaalde medicatie die ik slik is weer met 50% verhoogd zodat ik nu op 300% van de reguliere dosering zit. (De vorige dosering was al zeer uitzonderlijk.)
De meest voorkomende bijwerking: slapeloosheid.![]()
![]()
Oh en soms val ik ook nog even rond een uur of 10 's ochtends in slaap voor een hazenslaapje.
Maar goed, dat kan allemaal verder via de DM he!![]()
![]()
IDDquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:38 schreef ToT het volgende:
Oh en soms val ik ook nog even rond een uur of 10 's ochtends in slaap voor een hazenslaapje.
Maar goed, dat kan allemaal verder via de DM he!![]()
![]()
Ik heb al iets gemaakt maar weet het nog niet, morgen er nog maar eens kritisch naar kijken...
![]()
Alledrie in wat grof uitgeknipte .PNG'tjes. Finetuning volgt.
Alledrie zijn inmiddels wat verbeterd. (Niet geweldig, maar genoeg om goed mee te kunnen werken!)
[ Bericht 13% gewijzigd door ToT op 06-09-2014 16:56:47 ]![]()
Mochten mensen hier echt geen inspiratie voor hebben; DM mij ff voor ideeën. Ik heb er veel te veel en kan er toch maar 1 of 2 van uitvoeren.![]()
![]()
Zal ik anders wat ideetjes posten? Ik heb niet echt het idee dat veel mensen hier iets serieus mee gaan doen.
Of anders misschien deze maar annuleren?![]()
True, maar meteen de eerste reactie er op verpest het plezier in zo'n battle wel meteen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:07 schreef Nattekat het volgende:
De deadline is maandag pas... Het komt vanzelf wel![]()
De mijne is ook af.Ik had liever 2 ideeën gecombineerd in 1 plaatje, maar dat lukt helaas niet echt.
![]()
Goed, na in 2 dagen slechts 7u in totaal te hebben geslapen heb ik even geen inspiratie
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ideetjes nodig?quote:Op zondag 7 september 2014 20:20 schreef Nattekat het volgende:
Goed, na in 2 dagen slechts 7u in totaal te hebben geslapen heb ik even geen inspiratie![]()
![]()
quote:Op zondag 7 september 2014 21:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog niet
Het wordt sowieso een snelle...No prob!
![]()
2!quote:Met de mijne er bij 3.
Ja eigenlijk was er nog eentje ingezonden, maar dat volledig zwarte protestplaatje zonder ook maar iets van het battleplaatje er in is ook publiekelijk gepost, en dat is uiteraard niet de bedoeling!![]()
![]()
Over een half uur gooi ik de batte er in. (20.00) Je hebt nog even de tijd!quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door ToT op 08-09-2014 19:37:47 ]![]()
Mijn vorige heb ik 3u aan gewerktquote:Op maandag 8 september 2014 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Over een half uur gooi ik de batte er in. (20.00) Je hebt nog even de tijd!
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
14 minuten, nieuw record
Het is alleen niet echt ten goede gekomen van de kwaliteit
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
---BATTLE-POST---
Origineel:
En dit hebben we ervan gemaakt:
1: Midnight concert
2: Need a shave, mr. president?
3: Nieuw seizoen Topchef spectacuairder dan ooit!
4: Let the fight begin!
5: Deze bruiloft, mediasensatie of complot?
---DE POLL ---
• Midnight concert
• Need a shave, mr. president?
• Nieuw seizoen Topchef spectaculairder...
• Let the fight begin!
• Deze bruiloft, mediasensatie of complot?
Tussenstand:
- Niet op jezelf stemmen
- Slechts 1x stemmen![]()
Valt idd hartstikke mee!quote:Op maandag 8 september 2014 20:41 schreef Osvaldo2 het volgende:
Toch nog vijf inzendingen...Stemmen folks!!!
![]()
![]()
Ik vind iets van 5 stemmen op de winnaar terwijl nummer 2 een paar stemmen lager zit wel zo'n beetje het minimum, liefst 7 of meer. Er moet wel een duidelijke winnaar zijn.quote:Op maandag 8 september 2014 22:41 schreef Nattekat het volgende:
24 uur
De meeste stemmen zijn dan ook wel binnen...
We kijken wel ff hoe lang we het open houden.![]()
Yep, je kunt veel zeggen over deze PS-battles hier in ONZ... Maar niet dat ze niet spannend zijn...quote:
Zozo, topchef staat ineens voor!
Dan was die plotselinge inhaalslag van mijn plaatje in de vorige ronde misschien toch niet eens zo heel raar.![]()
![]()
Leukon soeps hoor!![]()
Ik twijfelde tussen Midnight concert & Topchef.
Uiteindelijk gekozen voor Midnight concert.![]()
Zooooo irritant op mobiel dat de battlepost onderaan pagina 1 staat
Vermijd het posten van die posts dichtbij 100 en 200 svp
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nog geen stemmen op mijn plaatjequote:Op dinsdag 9 september 2014 19:53 schreef ToT het volgende:
We hebben nog niet een 100% duidelijke winnaar, en ook nog geen nummer 3!
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Same here!quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog geen stemmen op mijn plaatje![]()
![]()
idd, en het verschil tussen nummer 1 en 2 vind ik ook niet echt overtuigend, maar er IS tenminste een verschil.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:28 schreef Osvaldo2 het volgende:
Bepalen wie de nummer 3 is gaat zo idd nog lastig worden...![]()
![]()
Hoelang kan er nu nog gestemd worden? Tot morgenavond?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:40 schreef ToT het volgende:
[..]
idd, en het verschil tussen nummer 1 en 2 vind ik ook niet echt overtuigend, maar er IS tenminste een verschil.Photoshop your own reality...![]()
Zullen we dat maar doen, ja?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:43 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Hoelang kan er nu nog gestemd worden? Tot morgenavond?Vind ik fijner dan nu een winnaar te kiezen.
![]()
Lijkt mij ook het beste, tot morgenavond... En als er dan nog steeds geen nummer 3 is, misschien nog een avond kunnen stemmen op de 3 foto's die nu nog geen stemmen hebben...quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Zullen we dat maar doen, ja?Vind ik fijner dan nu een winnaar te kiezen.
Kan, of deze keer gewoon geen nummer 3 benoemen; dan krijgen alleen de nummers 1 en 2 punten.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:47 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook het beste, tot morgenavond... En als er dan nog steeds geen nummer 3 is, misschien nog een avond kunnen stemmen op de 3 foto's die nu nog geen stemmen hebben...![]()
![]()
Kan, maar is toch leuker als er ook een nummer 3 is... Maar misschien is die er voor morgenavond al, afwachten...quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan, of deze keer gewoon geen nummer 3 benoemen; dan krijgen alleen de nummers 1 en 2 punten.Photoshop your own reality...![]()
Ja crap, staan ze weer gelijk!
Zullen we weer sudden death doen? De eerste van die 2 die nu een stem krijgt, wint?![]()
idd ff doorschuiven naar morgen; ik kan vanavond waarschijnlijk sowieso niet online komen.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:00 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Kan, maar is toch leuker als er ook een nummer 3 is... Maar misschien is die er voor morgenavond al, afwachten...![]()
![]()
Ik zie een winnaar, nu stemmen voor de nummer3 uit de3 verschrikkelijk lelijke inzendingen
(Ik ben er één van)
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Top!!!quote:Op donderdag 11 september 2014 00:40 schreef Osvaldo2 het volgende:
En we hebben eindelijk een derde plaats...
Nummer 1: Midnight concert: Osvaldo2
Nummer 2: Topchef: Noodgang
Nummer 3: Need a shave?: ToT
Let the fight begin: NatteKat
Deze bruiloft: GekkePoes
Osvaldo mag de volgende ronde hosten!
De scoreboard:
Gloorbek: 9
Osvaldo2 : 7 (+3)
GekkePoes: 5
GuitarJJ : 4
Dottey : 2
d4v1d: 2
Nattekat: 2
ToT 3 (+1)
Noodgang: 2 (+2)
Osvaldo2
Noodgang
ToT
NatteKat
GekkePoes
Controleer even of dit klopt! Ik heb dit snel met mijn dronken kop nagerekend van de score uit de OP, plus zelf scores van de vorige en deze battle er bij berekend.
Osvaldo2: GAME ON!
[ Bericht 3% gewijzigd door ToT op 11-09-2014 21:12:32 ]![]()
Nummer 1: Midnight concert: Osvaldo2
Nummer 2: Topchef: Noodgang
Nummer 3: Need a shave?: ToT
Let the fight begin: NatteKat
Deze bruiloft: GekkePoes
De scoreboard:
Osvaldo2 : 7 (+3)
GekkePoes: 7 (+2)
Nattekat: 3
ToT: 3 (+1)
Controleer even of dit klopt! Ik heb dit snel met mijn dronken kop nagerekend van de score uit de OP, plus zelf scores van de vorige en deze battle er bij berekend.
[/quote]
Scoreboard klopt niet helemaal... Noodgang moet 2 punten krijgen en niet GekkePoes...Photoshop your own reality...![]()
Nieuwe foto...
Ik hoop dat jullie er wat mee kunnen...
Uiterlijk inleveren op Zondag 14 september 20.00 uur...
Sturen naar Osvaldo2
Veel succes allemaal...
Heb de deadline inderdaad een dagje verlengd. Ik weet niet of ik op zaterdagavond tijd heb om de battle te starten...quote:Op donderdag 11 september 2014 07:13 schreef Nattekat het volgende:
Hmmm... pittige. Gelukkig veel te laat de deadline.
Dus iedereen een dagje langer om er wat moois van te maken...
Als ik zo doorga krijg ik hem vandaag wel af, maar ik denk dat ik 1 of 2 dagen tussenpauze neem straks, om nog met een fris, kritisch oog naar de details te kijken.![]()
![]()
Goede tactiek, dat doe ik ook vaak. Als je te lang aan zo'n paint werkt zie je soms de foutjes niet meer, maar na een pauze zie je ze meteen...quote:Op donderdag 11 september 2014 07:28 schreef ToT het volgende:
Als ik zo doorga krijg ik hem vandaag wel af, maar ik denk dat ik 1 of 2 dagen tussenpauze neem straks, om nog met een fris, kritisch oog naar de details te kijken.Photoshop your own reality...![]()
Wat layers samenvoegen?quote:
Met ctrl ingedrukt wat layers selecteren en dan boven bij layers "merge layers" doen...Photoshop your own reality...![]()
I know, dat doe ik ook zo vaak als het kan, maar ik wil vaak nog wel onderlinge correcties toepassen in de tussentijd. Bijvoorbeeld als ik de kleur van layer A aanpas, moet het ook bij B en C, en als ik de layer mask van layer B aanpas, heeft het weer gevolgen voor layers A, D en E, en als ik nog een object onder layer C wil toevoegen.....nou ja, je snapt me wel!quote:Op donderdag 11 september 2014 08:16 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Wat layers samenvoegen?
Met ctrl ingedrukt wat layers selecteren en dan boven bij layers "merge layers" doen...![]()
![]()
Ingestuurd en ff een tukkie gedaan omdat ik wel ERG vroeg wakker was!
Morgen kijk ik toch nog ff of er nog verbeterpuntjes zijn, maar in principe ben ik tevreden met het resultaat zo.
Alleen merk ik nu echt dat opslaan als JPG de kwaliteit wel degelijk verslechtert.![]()
![]()
![]()
Gekloot met een gecorrigeerde versie te uploaden. Ik heb Osvaldo2 onbedoeld zitten spammen met steeds een oud plaatje. Blijkt dus dat als je een nieuwe hebt opgeslagen en die in Windows geopend hebt, hij om één of andere bizarre reden de OUDE versie uploadt. Zowel met imgur als met zippyshare had ik dit probleem. Op mijn schijf stond hij gewoon goed, maar zodra ik 'm online slingerde, ging het dus mis met die versie.
![]()
Ik heb al twee inzendingen binnen... Allebei hele mooie... Zo gaat ie goed...
Zaterdag en zondag heb ik geen tijd op te soepen, dus ik moet snel iets verzinnen....quote:Op donderdag 11 september 2014 03:54 schreef Osvaldo2 het volgende:
Nieuwe foto...
[ afbeelding ]
Sturen naar Osvaldo2
Veel succes allemaal...![]()
![]()
Ik weet (bijna) zeker dat jou dat wel gaat lukken...quote:Op donderdag 11 september 2014 19:03 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Zaterdag en zondag heb ik geen tijd op te soepen, dus ik moet snel iets verzinnen....
Same here!quote:Op donderdag 11 september 2014 19:50 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik weet (bijna) zeker dat jou dat wel gaat lukken...HeaN82 = paintgod!
![]()
![]()
Je hebt nog tijd zat hoor!quote:Op donderdag 11 september 2014 23:02 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Klaar!
Niet helemaal tevreden, maar we zien wel.
Ik zag net ook 2 details die ik eigenlijk nog wel zou willen bijwerken, maar dat moet bij een versie gebeuren waar meerdere stappen nog niet gebeurd zijn, en ik weet niet of het verstandig is om dat allemaal op de gok opnieuw te gaan doen. (Waren allemaal trial and error processen.)![]()
Ik kreeg net een tip van iemand om slechts 1 element van het plaatje te gebruiken, maar ja: ik heb de mijne al ingeleverd!quote:![]()
![]()
Nee, ik heb niet genoeg tijd.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt nog tijd zat hoor!
Ik zag net ook 2 details die ik eigenlijk nog wel zou willen bijwerken, maar dat moet bij een versie gebeuren waar meerdere stappen nog niet gebeurd zijn, en ik weet niet of het verstandig is om dat allemaal op de gok opnieuw te gaan doen. (Waren allemaal trial and error processen.)
Ik heb een druk weekend!![]()
![]()
Leuk druk?quote:Op donderdag 11 september 2014 23:22 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet genoeg tijd.
Ik heb een druk weekend!
Vast niet, vanwege die smiley!![]()
![]()
Werkuhhhh, zaterdag en zondag om 4 uur mijn bedje uit!quote:Op donderdag 11 september 2014 23:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Leuk druk?
Vast niet, vanwege die smiley!
En ik heb zaterdagavond ook nog feest, dus weinig slaap!!!!![]()
![]()
![]()
Klinkt als mijn nachtrust van de afgelopen weken, joy!quote:Op donderdag 11 september 2014 23:25 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Werkuhhhh, zaterdag en zondag om 4 uur mijn bedje uit!
En ik heb zaterdagavond ook nog feest, dus weinig slaap!!!!![]()
![]()
![]()
Ik was/ben vandaag en morgen van 9 tot 9 bezig, heb er niet eens tijd voor gehadquote:Op donderdag 11 september 2014 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kreeg net een tip van iemand om slechts 1 element van het plaatje te gebruiken, maar ja: ik heb de mijne al ingeleverd!
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik ben er vanochtend rond half 6 of 6 uur aan begonnen en zo rond een uurtje of 10 had ik mijn eerste versie af.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was/ben vandaag en morgen van 9 tot 9 bezig, heb er niet eens tijd voor gehad![]()
![]()
Er zijn nu al drie inzendingen binnen, gaat goed zo...![]()
En die van mijzelf is ook al bijna af, morgen nog even een half-uurtje beter afwerken...Photoshop your own reality...![]()
quote:Op donderdag 11 september 2014 23:57 schreef Osvaldo2 het volgende:
Er zijn nu al drie inzendingen binnen, gaat goed zo...![]()
En die van mijzelf is ook al bijna af, morgen nog even een half-uurtje beter afwerken...Aight aight!
![]()
Voor de laatkomers...
Nieuwe foto...
Sturen naar Osvaldo2
Veel succes allemaal...
Zo, de mijne is ook af... Nu dus al 4 deelnemers, maar dat mogen er nog wel wat meer worden...
Ik ben echt HEEEEEEEEEEL benieuwd naar de resulaten!quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:53 schreef Osvaldo2 het volgende:
Zo, de mijne is ook af... Nu dus al 4 deelnemers, maar dat mogen er nog wel wat meer worden...![]()
![]()
Het zijn allemaal goede inzendingen!!! Als battlemaster voor deze keer mag ik helaas niets verraden... Maar ik mag wel zeggen dat het een goede battle gaat worden...quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben echt HEEEEEEEEEEL benieuwd naar de resulaten!![]()
Je kan nog steeds meedoen, tot zondagavond 20.00 uur...Photoshop your own reality...![]()
Echt helemaal niks, op wat vage ideetjes waar ik nu niks mee kan na dan...quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:26 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Echt helemaal niets? Je hebt nog tot morgenavond...100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja uhh, ik heb nog 22 minutenquote:Op zondag 14 september 2014 19:32 schreef Osvaldo2 het volgende:
Niemand meer??? Dan ga ik zo de inzendingen posten...
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op zondag 14 september 2014 19:43 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ben je nog bezig? Dan wacht ik nog even...
Heb zelfs een back-up voor als ik het niet op tijd af krijg
Tevens jammer dat uigerekend deze challenge er geen handige png'tjes vrijgegeven zijn
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Yep, ontvangen... Nog net op tijd...quote:Op zondag 14 september 2014 19:59 schreef Nattekat het volgende:
DM van jou aan Osvaldo2
14-09-2014 @ 19:59:14
Het is toch niet pijnlijk duidelijk dat ik dit heel snel in elkaar gezet heb?quote:Op zondag 14 september 2014 20:02 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Yep, ontvangen... Nog net op tijd...
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Battle Post...
Het origineel...
De inzendingen...
1: Ah, daar komt de anal probe al aan!
2: Eitalage
3: Independence Day
4: Twins
5: Ook God grote fan "I, Robot"
Poll: Welke vind jij het beste?
• Anal probe
• Eitalage
• Independence Day
• Twins
• Ook God fan "I, Robot"
Tussenstand:
Stemmen tot dinsdagavond 20.00 uur...
[ Bericht 1% gewijzigd door Osvaldo2 op 14-09-2014 20:30:48 ]Photoshop your own reality...![]()
Leuke inzendingen!
Ik heb op Independance day gestemd vanwege de nostalgische look!
Daarnaast komen die alien-poppen serieus echtcreepy over zo!![]()
![]()
Ik heb gewoon een stem dit keer, nu al meer dan de vorige ronde
Iedereen trouwens
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Gaat behoorlijk gelijk op!quote:Op zondag 14 september 2014 23:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb gewoon een stem dit keer, nu al meer dan de vorige ronde
Iedereen trouwensDie laatste snap ik alleen eigenlijk niet.
![]()
Het gaat inderdaad mooi gelijk op, anders dan bij de voorgaande battles... Kan zomaar een hele spannende strijd gaan worden...
Na 16 stemmen lijkt me de nummer 1 wel duidelijk, maar het gaat tussen de nummers 2 en 3 nog spannend worden...
Kom op!!! Stemmen mensen!!! Het kan nog tot vanavond 20.00 uur, dan gaat de poll op slot... Dan kan je niet meer stemmen, hoezeer je dat ook wilt, gemiste kans...
De einduitslag...
De winnaar JPO met "Eitalage" en krijgt 3 punten....
En een gedeelde tweede en derde plaats...
HeaN82 met "Independence Day" en
ToT met "Ah, daar komt de anal probe al aan!"
Ze krijgen allebei 2 punten...
Verder deden nog mee...
Osvaldo2 met "Twins" en
Nattekat met "Ook God grote fan "I, Robot"
Het scoreboard:
Osvaldo2 : 7
ToT: 5 (+2)
JPO: 3 (+3)
Noodgang: 2
HeaN82: 2 (+2)
JPO mag de volgende battle hosten en een nieuwe foto uitkiezen...
[ Bericht 0% gewijzigd door Osvaldo2 op 17-09-2014 01:19:31 ]Photoshop your own reality...![]()
Danku danku! Eerste keer dat ik mee doe meteen 3 punten in de pocketen nu dus ook de eer om een nieuwe ronde te starten! Ik hoop dat ik alles goed doe!
Nieuwe Pica
Gezellig dansje!
Berichtje naar moi met uwe kunstwerk en dat op de 20e! Zullen we zeggen ergens s'avonds 20.00uur?
Maak er iets moois van!
Good luck all![]()
O god, ik heb echt een verschrikkelijk creatief brein
Komt vast wel weer wat te binnen, hopelijk nu wel op tijd.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik heb ook al een ideetje, nu alleen nog bijpassende foto's zien te vinden...
Ah, ik heb iets![]()
Vannacht even iets te slecht geslapen om nu direct te beginnen, ik doe dat morgenavond maar
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
FF iets verzinnen...quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:56 schreef JPO het volgende:
Danku danku! Eerste keer dat ik mee doe meteen 3 punten in de pocketen nu dus ook de eer om een nieuwe ronde te starten! Ik hoop dat ik alles goed doe!
Nieuwe Pica
Gezellig dansje!
[ afbeelding ]
Berichtje naar moi met uwe kunstwerk en dat op de 20e! Zullen we zeggen ergens s'avonds 20.00uur?
Maak er iets moois van!
Good luck all![]()
Goh jij ook al?quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:28 schreef Nattekat het volgende:
Ah, ik heb iets![]()
Vannacht even iets te slecht geslapen om nu direct te beginnen, ik doe dat morgenavond maar![]()
![]()
quote:
Ik mijn hele leven al, maar de laatste weken is het extra erg. Ik dacht dat het door de aanpassing van mijn medicatie kwam, maar dat is nu teruggedraaid en nog steeds slaap ik bagger.
(Vannacht wat beter door zo'n Brainsessies-CD.)![]()
Vroeger kon ik met gemak tot 1u wakker blijven doordeweeks (vrijdag), om daarna prima wakker te worden rond 10u. Nu stort ik rond 11u al in en heb ik het idee dat ik iedere ochtend vanaf 7u al wakker lig zonder goede reden...quote:Op woensdag 17 september 2014 10:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik mijn hele leven al, maar de laatste weken is het extra erg. Ik dacht dat het door de aanpassing van mijn medicatie kwam, maar dat is nu teruggedraaid en nog steeds slaap ik bagger.
(Vannacht wat beter door zo'n Brainsessies-CD.)100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Heh dit topic moet niet in een SC verzanden, dus ff verder via DM!quote:Op woensdag 17 september 2014 10:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vroeger kon ik met gemak tot 1u wakker blijven doordeweeks (vrijdag), om daarna prima wakker te worden rond 10u. Nu stort ik rond 11u al in en heb ik het idee dat ik iedere ochtend vanaf 7u al wakker lig zonder goede reden...![]()
![]()
Indirect OTquote:Op woensdag 17 september 2014 10:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Heh dit topic moet niet in een SC verzanden, dus ff verder via DM!
Zie nu pas dat de deadline zaterdag is
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja ik dacht ik geef jullie wat extra tijd, toch een beetje rekening houden met de oudjes... En aangezien ToT al 9 uur nodig had voor zijn voorgaande kunstwerk in minder tijd, heeft hij nu iets meer tijd om die 9 uur over te verdelen! (y)
Verwachting ligt nu natuurlijk ook iets hoger.
![]()
Whehehe!quote:Op woensdag 17 september 2014 10:57 schreef JPO het volgende:
Ja ik dacht ik geef jullie wat extra tijd, toch een beetje rekening houden met de oudjes... En aangezien ToT al 9 uur nodig had voor zijn voorgaande kunstwerk in minder tijd, heeft hij nu iets meer tijd om die 9 uur over te verdelen! (y)
Verwachting ligt nu natuurlijk ook iets hoger.
Ik ben deze dagen alleen wel druk aan het klussen!En mijn eerste opzetje gaat 'm nie worden nie. Wordt veel te complex weer!
Wat ik nu in gedachten heb is ook vrij dubieus qua eindresultaat en mijn 3e idee is weer vrij simpel en voorspelbaar!![]()
![]()
Ik heb ook nog geen lijn op papier staan laat staan een idee, wat minder tijd nu tijdens men werk en na lange reistijd weinig zin meer in dit soort crap en andere dingen te doen... Maar wie weet wat er nog gemaakt gaat worden.
![]()
Die van mij is al bijna af... Vanavond nog even een half uurtje wat beter afwerken...
De verkoudheid heeft mij in zijn greep, heb door het vroeg naar bed gaan geen tijd gehadquote:Op donderdag 18 september 2014 19:18 schreef JPO het volgende:
Die van mij is af, verder geen inzendingen gehad.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Hoe zit dat eigenlijk met de regels? Mag je ook met meerdere inzendingen meedoen? Nog tot overmorgen te gaan en ik heb nog wel een ideetje...
Ik vind het prima, mogelijk een strijd tussen twee posts van jezelf dan. Of je kiest voor zaterdag nog even welke je zelf het beste vind.
![]()
Leuke inzendingquote:Op donderdag 18 september 2014 22:55 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik heb de mijne af en ingezonden... En hoe gaat het bij jullie?brings back memories?
![]()
![]()
Eindelijk weer lekker geslapen/wakker gewordenquote:Op donderdag 18 september 2014 22:55 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik heb de mijne af en ingezonden... En hoe gaat het bij jullie?
Kan eindelijk beginnen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik wil deze ronde ook mee doen.![]()
ik heb gisteravond een opzetje gemaakt.
Voor morgen avond heb ik hem af ( hoop ik ).![]()
Goh, jij ook al?quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eindelijk weer lekker geslapen/wakker geworden(Ik heb wel extreme maatregelen genomen om zeker te zijn dat ik kon slapen.)
Paar pogingen gedaan, maar bij 1 idee gaat er weer extreem veel tijd in zitten, en de andere is vrijwe onmogelijk realistisch te doen.quote:Kan eindelijk beginnen
Een 3e idee is weer veel te simpeltjes, maar goed: simpele ideeën kunnen ook tof uitpakken.Godver, en nu krijg ik weer 5 nieuwe ideeën!
![]()
Moest ook wel een keer, ging best bergafwaarts met me deze weekquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Goh, jij ook al?(Ik heb wel extreme maatregelen genomen om zeker te zijn dat ik kon slapen.)
[..]
Paar pogingen gedaan, maar bij 1 idee gaat er weer extreem veel tijd in zitten, en de andere is vrijwe onmogelijk realistisch te doen.
Een 3e idee is weer veel te simpeltjes, maar goed: simpele ideeën kunnen ook tof uitpakken.Godver, en nu krijg ik weer 5 nieuwe ideeën!
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Same here.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moest ook wel een keer, ging best bergafwaarts met me deze week
Gisternacht geen seconde geslapen, de nachten ervoor ook erg weinig.Zou er iets in de atmosfeer hangen of zo dat we het beiden hebben?
![]()
Verkoudheidquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Same here.
Gisternacht geen seconde geslapen, de nachten ervoor ook erg weinig.Zou er iets in de atmosfeer hangen of zo dat we het beiden hebben?
Mijn paint is ook ietwat geïnspireerd daardoor
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ah!quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verkoudheid
Mijn paint is ook ietwat geïnspireerd daardoor
Ja nu is het zo dus wel meteen duidelijk welke van jou is he!![]()
![]()
Ik kan nog steeds van onderwerp veranderen hè, ik ga dat toch niet weggevenquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah!
Ja nu is het zo dus wel meteen duidelijk welke van jou is he!
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nog maar even een nachtkickje... Je kan nog tot vanavond meedoen. Daarna niet meer hé!!! Dan ben je te laat en is je kans verkeken, jammer maar helaas... Dus!!!
En er valt genoeg te verzinnen met deze, in talloze richtingen die niet eens met dansen te maken hoeven hebben!quote:Op zaterdag 20 september 2014 02:11 schreef Osvaldo2 het volgende:
Nog maar even een nachtkickje... Je kan nog tot vanavond meedoen. Daarna niet meer hé!!! Dan ben je te laat en is je kans verkeken, jammer maar helaas... Dus!!!![]()
![]()
Ik ga geen nieuwe meer maken, maar even als voorbeeld:quote:Op zaterdag 20 september 2014 08:12 schreef JPO het volgende:
Bedenk is iets dan want heb van jullie alleen nog maar dansers binnen! Goodluck!
Die kerel kan mooi op een springplank en die vrouw op een paard met de teugels in d'r handen. (Stukkie bij de kont er weer aan painten.) Of die vrouw aan tafel met de Jostiband, met mes en vork in d'r handen.![]()
Magic lasso tool, copy, nieuw plaatje openen, paste. Beetje resizen, klaar!quote:Op zaterdag 20 september 2014 10:56 schreef HeaN82 het volgende:
Ik weet niet of ik het ga redden....![]()
![]()
Als je idee maar leuk en origineel is en naar voren komt in je paint. Kwalitatief hoeft het allemaal niet geweldig te zijn.
![]()
---BATTLE-POST---
Origineel:
En dit hebben we ervan gemaakt:
Saturday Night Fever
Het is hier fantasties!
Mario Kart
Cliffdancer
---DE POLL ---
Poll: Wie of wie heeft de leukste paint!?
• Saturday Night Fever
• Het is hier fantasties!
• Mario Kart
• Cliffdancer
Tussenstand:
Poll sluit op maandagavond om 20:00![]()
Laatste dag om te stemmen menschen! Als u gestemd heeft mag u de winnende afbeelding straks als bureaublad achtergrond instellen!!! Deze actie loopt tot 20.00 vandaag dus wees er snel bij!![]()
De einduitslag...
De winnaar 44rdbei met "Mario kart"! Van harte
44rdbei krijgt 3 punten
Dan een tweede plaats voor de winnaar van het vorige deel JPO met zijn "Cliffhanger"
2 punten
En een gedeelde 3e plek voor ToT met: Het is hier fantasties! en Osvaldo met: Saturday Night Fever.
Beide krijgen 1 punt
Nattekat had deze ronde graag meegedaan maar kreeg vanwege een verkoudheid niets op papier geniest. (goeie naam trouwens voor iemand die verkouden is...)
Het scorebord
Osvaldo2 : 8 (+1)
ToT: 6 (+1)
JPO: 5 (+2)
44rdbei 3 (+3)
Noodgang: 2
HeaN82: 2
44rdbei aan jouw de eer om de volgende battle te hosten en dus ook een nieuwe pica uit te kiezen!
Succes allen! (alle info voor het bouwen van een battle staan op pagina 1 van dit topic)![]()
Misschien wel, misschien niet.....quote:Op maandag 22 september 2014 20:27 schreef 44rdbei het volgende:
Kunnen jullie hier wat mee?
Nieuwe Foto
[ afbeelding ]
deadline instellen op de 27e om 20:00 ?![]()
Waar is HaJee toch?
Ik mis deze paintbaas!!!![]()
![]()
Jawel, heb al een paar ideetjes!quote:Op maandag 22 september 2014 20:27 schreef 44rdbei het volgende:
Kunnen jullie hier wat mee?
Nieuwe Foto
[ afbeelding ]
deadline instellen op de 27e om 20:00 ?![]()
![]()
Even mijn creativiteit weer opstarten, die laat me de laatste tijd nogal in de steek
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Die van mij begint ook al ergens op te lijken, maar is nog wel veel werk...
Koffie op en alles open. Nu nog een goede uitwerking van mijn idee en ik doe eindelijk weer mee
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Bij mij komen de ideeen dit keer nog niet erg door, ja eentje maar die gaat me veel teveel tijd kosten...![]()
Ik heb na een lange speurtocht maar eentje gekozen die "goed genoeg" is.quote:
Het effect wat ik wilde bereiken komt niet helemaal tot z'n recht met deze, maar fuck it!![]()
![]()
Vanavond ingestuurd, maar ik ben er absoluut niet tevreden over, en misschien moet het van scratch af aan weer opnieuw gemaakt worden.![]()
Alvast insturen maar dan gaan mopperen dat je weer vanaf het begin moet beginnen... Perfectionist...quote:Op donderdag 25 september 2014 02:21 schreef ToT het volgende:
Vanavond ingestuurd, maar ik ben er absoluut niet tevreden over, en misschien moet het van scratch af aan weer opnieuw gemaakt worden.![]()
Die van mij is ook af... Maar ik wil daar morgen ook nog een keer naar kijken voor ik hem inzend...
Ja ik stuur het vast in omdat ik overdag vaak aan het klussen ben en 's avonds druk met de radio en aanverwante zaken, dus ik weet nooit of ik de tijd ga nemen hier weer een paar uur aan te gaan zitten!quote:Op donderdag 25 september 2014 02:43 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Alvast insturen maar dan gaan mopperen dat je weer vanaf het begin moet beginnen... Perfectionist...![]()
Die van mij is ook af... Maar ik wil daar morgen ook nog een keer naar kijken voor ik hem inzend...![]()
![]()
Ik heb de mijne zonet verzonden... Hoeveel inzendingen zijn er nu al in totaal?Photoshop your own reality...![]()
tot nu toe 5quote:Op donderdag 25 september 2014 22:41 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik heb de mijne zonet verzonden... Hoeveel inzendingen zijn er nu al in totaal?![]()
Maar ik verwacht sowieso nog 1 inzending....toch Nattekat?![]()
Oh, dat gaat best goed...quote:Op donderdag 25 september 2014 22:53 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
tot nu toe 5![]()
Maar ik verwacht sowieso nog 1 inzending....toch Nattekat?
Koffie voor morgen staat al klaarquote:Op donderdag 25 september 2014 22:53 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
tot nu toe 5![]()
Maar ik verwacht sowieso nog 1 inzending....toch Nattekat?
Als ik niet te lang blijf hangen en pas laat thuis kom
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nog geen 24 uur meer te gaan. Wie nog mee wil doen moet dus opschieten. Anders heb je weer een Battle gemist, en de rest van je leven spijt over deze gemiste kans...
Die 'weer' maakt duidelijk dat het aardig aan mij gericht isquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:54 schreef Osvaldo2 het volgende:
Nog geen 24 uur meer te gaan. Wie nog mee wil doen moet dus opschieten. Anders heb je weer een Battle gemist, en de rest van je leven spijt over deze gemiste kans...
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nee hoor, jij doet toch altijd mee. Ik doelde meer op al die mensen die wel meededen in andere paint-topics, die het dus best wel kunnen, maar nooit hier bij deze PS-Battles meedoen...quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die 'weer' maakt duidelijk dat het aardig aan mij gericht is
Goed, begin het zat te worden dus gooi het zooitje nu in de grote renderer (aka fine-tuner). Bijna klaar
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nog even een boekentip...Ik kreeg een waardebon van die blauwe bolle en heb daarmee het volgende boek besteld (moest wel nog wat bijbetalen hoor)
http://www.bol.com/nl/p/h(...)cc/9200000014024870/
Ben zeer tevreden, echt een boek wat gespecialiseerd is op "realistic photomontages". Super duidelijk uitgelegd door iemand die het ook eenvoudig weet te houden.
Veel PS boeken en tutorials worden gemaakt door types die echt voor elke verandering weer nieuwe layers aanmaken. Moeilijk doen om niets...
Deze auteur houdt het gewoon op een paar layers met hetzelfde resultaat...
Aan het boek is ook een website gekoppeld waar je allemaal extra video's kan bekijken, foto's die in het boek gebruikt zijn kan downloaden etc...
En in het forum is er zelfs een "friday evening challenge"... De auteur van het boek host dat, plaatst een foto met opdracht en dan kan je chops insturen waar je dan weer van hem "opbouwende" kritiek op krijgt...![]()
http://howtocheatinphotoshop.net/Photoshop your own reality...![]()
De opdracht van vanavond was wel moeilijk... Een reuze speelgoed-nijlpaard half onder water met op de achtergrond de fabriek van de LP-hoes van Pink Floyd "Animals", (waar dat varken boven zweeft...) En nog een andere (close-up) foto van die oude fabriek...
Reconstrueer daarmee de originele foto van die legendarische LP-hoes ...![]()
Tja... Maar als ik er volgende week vrijdag niet ben...
[ Bericht 3% gewijzigd door Osvaldo2 op 27-09-2014 01:40:22 ]Photoshop your own reality...![]()
Goed boek, wel beetje prijzig.
Ik gebruik altijd vrij veel layers, voordeel is dat je alle elementen los van elkaar kan schuiven en bewerken.
Ohja 6 inzendingen
[ Bericht 0% gewijzigd door 44rdbei op 27-09-2014 11:37:52 ]![]()
Op die manier gebruik ik layers ook en bij een complexe chop kunnen het er dan best al veel worden. Maar je hebt ook mensen die voor elke kleurcorrectie ofzo al weer een nieuwe (color adjustment) layer gaan aanmaken. Dan loopt het aantal snel op terwijl dat allemaal niet hoeft...quote:Op zaterdag 27 september 2014 09:48 schreef 44rdbei het volgende:
Ik gebruik altijd vrij veel layers, voordeel is dat je alle elementen los van elkaar kan schuiven en bewerken.
Ohja 6 inzendingen
Dus al 6 inzendingen...
En de slechtste: die is van mij!quote:Op zaterdag 27 september 2014 09:48 schreef 44rdbei het volgende:
Ohja 6 inzendingen![]()
![]()
Ik had de laatste battle ook maar 1 stem...quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooi, de laatste 2 edities had ik de slechtstePhotoshop your own reality...![]()
Maar toch had Ik de slechtstequote:Op zaterdag 27 september 2014 19:46 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik had de laatste battle ook maar 1 stem...
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Als we dit topic nu nog even vol kletsen dan kan de battle in een nieuw topic geopend worden...Photoshop your own reality...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: