Top!!!quote:Op donderdag 11 september 2014 00:40 schreef Osvaldo2 het volgende:
En we hebben eindelijk een derde plaats...
Heb de deadline inderdaad een dagje verlengd. Ik weet niet of ik op zaterdagavond tijd heb om de battle te starten...quote:Op donderdag 11 september 2014 07:13 schreef Nattekat het volgende:
Hmmm... pittige. Gelukkig veel te laat de deadline.
Goede tactiek, dat doe ik ook vaak. Als je te lang aan zo'n paint werkt zie je soms de foutjes niet meer, maar na een pauze zie je ze meteen...quote:Op donderdag 11 september 2014 07:28 schreef ToT het volgende:
Als ik zo doorga krijg ik hem vandaag wel af, maar ik denk dat ik 1 of 2 dagen tussenpauze neem straks, om nog met een fris, kritisch oog naar de details te kijken.
Wat layers samenvoegen?quote:
I know, dat doe ik ook zo vaak als het kan, maar ik wil vaak nog wel onderlinge correcties toepassen in de tussentijd. Bijvoorbeeld als ik de kleur van layer A aanpas, moet het ook bij B en C, en als ik de layer mask van layer B aanpas, heeft het weer gevolgen voor layers A, D en E, en als ik nog een object onder layer C wil toevoegen.....nou ja, je snapt me wel!quote:Op donderdag 11 september 2014 08:16 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Wat layers samenvoegen?
Met ctrl ingedrukt wat layers selecteren en dan boven bij layers "merge layers" doen...
Zaterdag en zondag heb ik geen tijd op te soepen, dus ik moet snel iets verzinnen....quote:Op donderdag 11 september 2014 03:54 schreef Osvaldo2 het volgende:
Nieuwe foto...
Ik hoop dat jullie er wat mee kunnen...
[ afbeelding ]
Uiterlijk inleveren op Zondag 14 september 20.00 uur...
Sturen naar Osvaldo2
Veel succes allemaal...
Ik weet (bijna) zeker dat jou dat wel gaat lukken...quote:Op donderdag 11 september 2014 19:03 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Zaterdag en zondag heb ik geen tijd op te soepen, dus ik moet snel iets verzinnen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |