Valt idd hartstikke mee!quote:Op maandag 8 september 2014 20:41 schreef Osvaldo2 het volgende:
Toch nog vijf inzendingen...Stemmen folks!!!
Ik vind iets van 5 stemmen op de winnaar terwijl nummer 2 een paar stemmen lager zit wel zo'n beetje het minimum, liefst 7 of meer. Er moet wel een duidelijke winnaar zijn.quote:Op maandag 8 september 2014 22:41 schreef Nattekat het volgende:
24 uur
De meeste stemmen zijn dan ook wel binnen...
Yep, je kunt veel zeggen over deze PS-battles hier in ONZ... Maar niet dat ze niet spannend zijn...quote:
Nog geen stemmen op mijn plaatjequote:Op dinsdag 9 september 2014 19:53 schreef ToT het volgende:
We hebben nog niet een 100% duidelijke winnaar, en ook nog geen nummer 3!
Same here!quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog geen stemmen op mijn plaatje
idd, en het verschil tussen nummer 1 en 2 vind ik ook niet echt overtuigend, maar er IS tenminste een verschil.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:28 schreef Osvaldo2 het volgende:
Bepalen wie de nummer 3 is gaat zo idd nog lastig worden...
Hoelang kan er nu nog gestemd worden? Tot morgenavond?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:40 schreef ToT het volgende:
[..]
idd, en het verschil tussen nummer 1 en 2 vind ik ook niet echt overtuigend, maar er IS tenminste een verschil.
Zullen we dat maar doen, ja?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:43 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Hoelang kan er nu nog gestemd worden? Tot morgenavond?
Lijkt mij ook het beste, tot morgenavond... En als er dan nog steeds geen nummer 3 is, misschien nog een avond kunnen stemmen op de 3 foto's die nu nog geen stemmen hebben...quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Zullen we dat maar doen, ja?Vind ik fijner dan nu een winnaar te kiezen.
Kan, of deze keer gewoon geen nummer 3 benoemen; dan krijgen alleen de nummers 1 en 2 punten.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:47 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook het beste, tot morgenavond... En als er dan nog steeds geen nummer 3 is, misschien nog een avond kunnen stemmen op de 3 foto's die nu nog geen stemmen hebben...
Kan, maar is toch leuker als er ook een nummer 3 is... Maar misschien is die er voor morgenavond al, afwachten...quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan, of deze keer gewoon geen nummer 3 benoemen; dan krijgen alleen de nummers 1 en 2 punten.
idd ff doorschuiven naar morgen; ik kan vanavond waarschijnlijk sowieso niet online komen.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:00 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Kan, maar is toch leuker als er ook een nummer 3 is... Maar misschien is die er voor morgenavond al, afwachten...
Top!!!quote:Op donderdag 11 september 2014 00:40 schreef Osvaldo2 het volgende:
En we hebben eindelijk een derde plaats...
Heb de deadline inderdaad een dagje verlengd. Ik weet niet of ik op zaterdagavond tijd heb om de battle te starten...quote:Op donderdag 11 september 2014 07:13 schreef Nattekat het volgende:
Hmmm... pittige. Gelukkig veel te laat de deadline.
Goede tactiek, dat doe ik ook vaak. Als je te lang aan zo'n paint werkt zie je soms de foutjes niet meer, maar na een pauze zie je ze meteen...quote:Op donderdag 11 september 2014 07:28 schreef ToT het volgende:
Als ik zo doorga krijg ik hem vandaag wel af, maar ik denk dat ik 1 of 2 dagen tussenpauze neem straks, om nog met een fris, kritisch oog naar de details te kijken.
Wat layers samenvoegen?quote:
I know, dat doe ik ook zo vaak als het kan, maar ik wil vaak nog wel onderlinge correcties toepassen in de tussentijd. Bijvoorbeeld als ik de kleur van layer A aanpas, moet het ook bij B en C, en als ik de layer mask van layer B aanpas, heeft het weer gevolgen voor layers A, D en E, en als ik nog een object onder layer C wil toevoegen.....nou ja, je snapt me wel!quote:Op donderdag 11 september 2014 08:16 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Wat layers samenvoegen?
Met ctrl ingedrukt wat layers selecteren en dan boven bij layers "merge layers" doen...
Zaterdag en zondag heb ik geen tijd op te soepen, dus ik moet snel iets verzinnen....quote:Op donderdag 11 september 2014 03:54 schreef Osvaldo2 het volgende:
Nieuwe foto...
Ik hoop dat jullie er wat mee kunnen...
[ afbeelding ]
Uiterlijk inleveren op Zondag 14 september 20.00 uur...
Sturen naar Osvaldo2
Veel succes allemaal...
Ik weet (bijna) zeker dat jou dat wel gaat lukken...quote:Op donderdag 11 september 2014 19:03 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Zaterdag en zondag heb ik geen tijd op te soepen, dus ik moet snel iets verzinnen....
Same here!quote:Op donderdag 11 september 2014 19:50 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik weet (bijna) zeker dat jou dat wel gaat lukken...
Je hebt nog tijd zat hoor!quote:Op donderdag 11 september 2014 23:02 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Klaar!
Niet helemaal tevreden, maar we zien wel.
Ik kreeg net een tip van iemand om slechts 1 element van het plaatje te gebruiken, maar ja: ik heb de mijne al ingeleverd!quote:
Nee, ik heb niet genoeg tijd.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt nog tijd zat hoor!
Ik zag net ook 2 details die ik eigenlijk nog wel zou willen bijwerken, maar dat moet bij een versie gebeuren waar meerdere stappen nog niet gebeurd zijn, en ik weet niet of het verstandig is om dat allemaal op de gok opnieuw te gaan doen. (Waren allemaal trial and error processen.)
Leuk druk?quote:Op donderdag 11 september 2014 23:22 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet genoeg tijd.
Ik heb een druk weekend!
Werkuhhhh, zaterdag en zondag om 4 uur mijn bedje uit!quote:Op donderdag 11 september 2014 23:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Leuk druk?
Vast niet, vanwege die smiley!
Klinkt als mijn nachtrust van de afgelopen weken, joy!quote:Op donderdag 11 september 2014 23:25 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Werkuhhhh, zaterdag en zondag om 4 uur mijn bedje uit!
En ik heb zaterdagavond ook nog feest, dus weinig slaap!!!!![]()
Ik was/ben vandaag en morgen van 9 tot 9 bezig, heb er niet eens tijd voor gehadquote:Op donderdag 11 september 2014 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kreeg net een tip van iemand om slechts 1 element van het plaatje te gebruiken, maar ja: ik heb de mijne al ingeleverd!
Ik ben er vanochtend rond half 6 of 6 uur aan begonnen en zo rond een uurtje of 10 had ik mijn eerste versie af.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was/ben vandaag en morgen van 9 tot 9 bezig, heb er niet eens tijd voor gehad
quote:Op donderdag 11 september 2014 23:57 schreef Osvaldo2 het volgende:
Er zijn nu al drie inzendingen binnen, gaat goed zo...![]()
En die van mijzelf is ook al bijna af, morgen nog even een half-uurtje beter afwerken...
Ik ben echt HEEEEEEEEEEL benieuwd naar de resulaten!quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:53 schreef Osvaldo2 het volgende:
Zo, de mijne is ook af... Nu dus al 4 deelnemers, maar dat mogen er nog wel wat meer worden...
Het zijn allemaal goede inzendingen!!! Als battlemaster voor deze keer mag ik helaas niets verraden... Maar ik mag wel zeggen dat het een goede battle gaat worden...quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben echt HEEEEEEEEEEL benieuwd naar de resulaten!
Echt helemaal niks, op wat vage ideetjes waar ik nu niks mee kan na dan...quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:26 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Echt helemaal niets? Je hebt nog tot morgenavond...
Ja uhh, ik heb nog 22 minutenquote:Op zondag 14 september 2014 19:32 schreef Osvaldo2 het volgende:
Niemand meer??? Dan ga ik zo de inzendingen posten...
quote:Op zondag 14 september 2014 19:43 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ben je nog bezig? Dan wacht ik nog even...
Yep, ontvangen... Nog net op tijd...quote:Op zondag 14 september 2014 19:59 schreef Nattekat het volgende:
DM van jou aan Osvaldo2
14-09-2014 @ 19:59:14
Het is toch niet pijnlijk duidelijk dat ik dit heel snel in elkaar gezet heb?quote:Op zondag 14 september 2014 20:02 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Yep, ontvangen... Nog net op tijd...
Gaat behoorlijk gelijk op!quote:Op zondag 14 september 2014 23:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb gewoon een stem dit keer, nu al meer dan de vorige ronde
Iedereen trouwens
FF iets verzinnen...quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:56 schreef JPO het volgende:
Danku danku! Eerste keer dat ik mee doe meteen 3 punten in de pocketen nu dus ook de eer om een nieuwe ronde te starten! Ik hoop dat ik alles goed doe!
Nieuwe Pica
Gezellig dansje!
[ afbeelding ]
Berichtje naar moi met uwe kunstwerk en dat op de 20e! Zullen we zeggen ergens s'avonds 20.00uur?
Maak er iets moois van!
Good luck all
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |