Same here!quote:Op donderdag 11 september 2014 19:50 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik weet (bijna) zeker dat jou dat wel gaat lukken...
Je hebt nog tijd zat hoor!quote:Op donderdag 11 september 2014 23:02 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Klaar!
Niet helemaal tevreden, maar we zien wel.
Ik kreeg net een tip van iemand om slechts 1 element van het plaatje te gebruiken, maar ja: ik heb de mijne al ingeleverd!quote:
Nee, ik heb niet genoeg tijd.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt nog tijd zat hoor!
Ik zag net ook 2 details die ik eigenlijk nog wel zou willen bijwerken, maar dat moet bij een versie gebeuren waar meerdere stappen nog niet gebeurd zijn, en ik weet niet of het verstandig is om dat allemaal op de gok opnieuw te gaan doen. (Waren allemaal trial and error processen.)
Leuk druk?quote:Op donderdag 11 september 2014 23:22 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet genoeg tijd.
Ik heb een druk weekend!
Werkuhhhh, zaterdag en zondag om 4 uur mijn bedje uit!quote:Op donderdag 11 september 2014 23:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Leuk druk?
Vast niet, vanwege die smiley!
Klinkt als mijn nachtrust van de afgelopen weken, joy!quote:Op donderdag 11 september 2014 23:25 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Werkuhhhh, zaterdag en zondag om 4 uur mijn bedje uit!
En ik heb zaterdagavond ook nog feest, dus weinig slaap!!!!![]()
Ik was/ben vandaag en morgen van 9 tot 9 bezig, heb er niet eens tijd voor gehadquote:Op donderdag 11 september 2014 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kreeg net een tip van iemand om slechts 1 element van het plaatje te gebruiken, maar ja: ik heb de mijne al ingeleverd!
Ik ben er vanochtend rond half 6 of 6 uur aan begonnen en zo rond een uurtje of 10 had ik mijn eerste versie af.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was/ben vandaag en morgen van 9 tot 9 bezig, heb er niet eens tijd voor gehad
quote:Op donderdag 11 september 2014 23:57 schreef Osvaldo2 het volgende:
Er zijn nu al drie inzendingen binnen, gaat goed zo...![]()
En die van mijzelf is ook al bijna af, morgen nog even een half-uurtje beter afwerken...
Ik ben echt HEEEEEEEEEEL benieuwd naar de resulaten!quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:53 schreef Osvaldo2 het volgende:
Zo, de mijne is ook af... Nu dus al 4 deelnemers, maar dat mogen er nog wel wat meer worden...
Het zijn allemaal goede inzendingen!!! Als battlemaster voor deze keer mag ik helaas niets verraden... Maar ik mag wel zeggen dat het een goede battle gaat worden...quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben echt HEEEEEEEEEEL benieuwd naar de resulaten!
Echt helemaal niks, op wat vage ideetjes waar ik nu niks mee kan na dan...quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:26 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Echt helemaal niets? Je hebt nog tot morgenavond...
Ja uhh, ik heb nog 22 minutenquote:Op zondag 14 september 2014 19:32 schreef Osvaldo2 het volgende:
Niemand meer??? Dan ga ik zo de inzendingen posten...
quote:Op zondag 14 september 2014 19:43 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ben je nog bezig? Dan wacht ik nog even...
Yep, ontvangen... Nog net op tijd...quote:Op zondag 14 september 2014 19:59 schreef Nattekat het volgende:
DM van jou aan Osvaldo2
14-09-2014 @ 19:59:14
Het is toch niet pijnlijk duidelijk dat ik dit heel snel in elkaar gezet heb?quote:Op zondag 14 september 2014 20:02 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Yep, ontvangen... Nog net op tijd...
Gaat behoorlijk gelijk op!quote:Op zondag 14 september 2014 23:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb gewoon een stem dit keer, nu al meer dan de vorige ronde
Iedereen trouwens
FF iets verzinnen...quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:56 schreef JPO het volgende:
Danku danku! Eerste keer dat ik mee doe meteen 3 punten in de pocketen nu dus ook de eer om een nieuwe ronde te starten! Ik hoop dat ik alles goed doe!
Nieuwe Pica
Gezellig dansje!
[ afbeelding ]
Berichtje naar moi met uwe kunstwerk en dat op de 20e! Zullen we zeggen ergens s'avonds 20.00uur?
Maak er iets moois van!
Good luck all
Goh jij ook al?quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:28 schreef Nattekat het volgende:
Ah, ik heb iets![]()
Vannacht even iets te slecht geslapen om nu direct te beginnen, ik doe dat morgenavond maar
quote:
Vroeger kon ik met gemak tot 1u wakker blijven doordeweeks (vrijdag), om daarna prima wakker te worden rond 10u. Nu stort ik rond 11u al in en heb ik het idee dat ik iedere ochtend vanaf 7u al wakker lig zonder goede reden...quote:Op woensdag 17 september 2014 10:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik mijn hele leven al, maar de laatste weken is het extra erg. Ik dacht dat het door de aanpassing van mijn medicatie kwam, maar dat is nu teruggedraaid en nog steeds slaap ik bagger.
(Vannacht wat beter door zo'n Brainsessies-CD.)
Heh dit topic moet niet in een SC verzanden, dus ff verder via DM!quote:Op woensdag 17 september 2014 10:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vroeger kon ik met gemak tot 1u wakker blijven doordeweeks (vrijdag), om daarna prima wakker te worden rond 10u. Nu stort ik rond 11u al in en heb ik het idee dat ik iedere ochtend vanaf 7u al wakker lig zonder goede reden...
Indirect OTquote:Op woensdag 17 september 2014 10:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Heh dit topic moet niet in een SC verzanden, dus ff verder via DM!
Whehehe!quote:Op woensdag 17 september 2014 10:57 schreef JPO het volgende:
Ja ik dacht ik geef jullie wat extra tijd, toch een beetje rekening houden met de oudjes... En aangezien ToT al 9 uur nodig had voor zijn voorgaande kunstwerk in minder tijd, heeft hij nu iets meer tijd om die 9 uur over te verdelen! (y)
Verwachting ligt nu natuurlijk ook iets hoger.
De verkoudheid heeft mij in zijn greep, heb door het vroeg naar bed gaan geen tijd gehadquote:Op donderdag 18 september 2014 19:18 schreef JPO het volgende:
Die van mij is af, verder geen inzendingen gehad.
Leuke inzendingquote:Op donderdag 18 september 2014 22:55 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik heb de mijne af en ingezonden... En hoe gaat het bij jullie?
Eindelijk weer lekker geslapen/wakker gewordenquote:Op donderdag 18 september 2014 22:55 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik heb de mijne af en ingezonden... En hoe gaat het bij jullie?
Goh, jij ook al?quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eindelijk weer lekker geslapen/wakker geworden
Paar pogingen gedaan, maar bij 1 idee gaat er weer extreem veel tijd in zitten, en de andere is vrijwe onmogelijk realistisch te doen.quote:Kan eindelijk beginnen
Moest ook wel een keer, ging best bergafwaarts met me deze weekquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Goh, jij ook al?(Ik heb wel extreme maatregelen genomen om zeker te zijn dat ik kon slapen.)
[..]
Paar pogingen gedaan, maar bij 1 idee gaat er weer extreem veel tijd in zitten, en de andere is vrijwe onmogelijk realistisch te doen.
Een 3e idee is weer veel te simpeltjes, maar goed: simpele ideeën kunnen ook tof uitpakken.Godver, en nu krijg ik weer 5 nieuwe ideeën!
Same here.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moest ook wel een keer, ging best bergafwaarts met me deze week
Verkoudheidquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Same here.
Gisternacht geen seconde geslapen, de nachten ervoor ook erg weinig.Zou er iets in de atmosfeer hangen of zo dat we het beiden hebben?
Ah!quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verkoudheid
Mijn paint is ook ietwat geïnspireerd daardoor
Ik kan nog steeds van onderwerp veranderen hè, ik ga dat toch niet weggevenquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah!
Ja nu is het zo dus wel meteen duidelijk welke van jou is he!
En er valt genoeg te verzinnen met deze, in talloze richtingen die niet eens met dansen te maken hoeven hebben!quote:Op zaterdag 20 september 2014 02:11 schreef Osvaldo2 het volgende:
Nog maar even een nachtkickje... Je kan nog tot vanavond meedoen. Daarna niet meer hé!!! Dan ben je te laat en is je kans verkeken, jammer maar helaas... Dus!!!
Ik ga geen nieuwe meer maken, maar even als voorbeeld:quote:Op zaterdag 20 september 2014 08:12 schreef JPO het volgende:
Bedenk is iets dan want heb van jullie alleen nog maar dansers binnen! Goodluck!
Magic lasso tool, copy, nieuw plaatje openen, paste. Beetje resizen, klaar!quote:Op zaterdag 20 september 2014 10:56 schreef HeaN82 het volgende:
Ik weet niet of ik het ga redden....
Misschien wel, misschien niet.....quote:Op maandag 22 september 2014 20:27 schreef 44rdbei het volgende:
Kunnen jullie hier wat mee?
Nieuwe Foto
[ afbeelding ]
deadline instellen op de 27e om 20:00 ?
Jawel, heb al een paar ideetjes!quote:Op maandag 22 september 2014 20:27 schreef 44rdbei het volgende:
Kunnen jullie hier wat mee?
Nieuwe Foto
[ afbeelding ]
deadline instellen op de 27e om 20:00 ?
Ik heb na een lange speurtocht maar eentje gekozen die "goed genoeg" is.quote:
Alvast insturen maar dan gaan mopperen dat je weer vanaf het begin moet beginnen... Perfectionist...quote:Op donderdag 25 september 2014 02:21 schreef ToT het volgende:
Vanavond ingestuurd, maar ik ben er absoluut niet tevreden over, en misschien moet het van scratch af aan weer opnieuw gemaakt worden.
Ja ik stuur het vast in omdat ik overdag vaak aan het klussen ben en 's avonds druk met de radio en aanverwante zaken, dus ik weet nooit of ik de tijd ga nemen hier weer een paar uur aan te gaan zitten!quote:Op donderdag 25 september 2014 02:43 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Alvast insturen maar dan gaan mopperen dat je weer vanaf het begin moet beginnen... Perfectionist...![]()
Die van mij is ook af... Maar ik wil daar morgen ook nog een keer naar kijken voor ik hem inzend...
tot nu toe 5quote:Op donderdag 25 september 2014 22:41 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik heb de mijne zonet verzonden... Hoeveel inzendingen zijn er nu al in totaal?
Oh, dat gaat best goed...quote:Op donderdag 25 september 2014 22:53 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
tot nu toe 5![]()
Maar ik verwacht sowieso nog 1 inzending....toch Nattekat?
Koffie voor morgen staat al klaarquote:Op donderdag 25 september 2014 22:53 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
tot nu toe 5![]()
Maar ik verwacht sowieso nog 1 inzending....toch Nattekat?
Die 'weer' maakt duidelijk dat het aardig aan mij gericht isquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:54 schreef Osvaldo2 het volgende:
Nog geen 24 uur meer te gaan. Wie nog mee wil doen moet dus opschieten. Anders heb je weer een Battle gemist, en de rest van je leven spijt over deze gemiste kans...
Nee hoor, jij doet toch altijd mee. Ik doelde meer op al die mensen die wel meededen in andere paint-topics, die het dus best wel kunnen, maar nooit hier bij deze PS-Battles meedoen...quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die 'weer' maakt duidelijk dat het aardig aan mij gericht is
Op die manier gebruik ik layers ook en bij een complexe chop kunnen het er dan best al veel worden. Maar je hebt ook mensen die voor elke kleurcorrectie ofzo al weer een nieuwe (color adjustment) layer gaan aanmaken. Dan loopt het aantal snel op terwijl dat allemaal niet hoeft...quote:Op zaterdag 27 september 2014 09:48 schreef 44rdbei het volgende:
Goed boek, wel beetje prijzig.
Ik gebruik altijd vrij veel layers, voordeel is dat je alle elementen los van elkaar kan schuiven en bewerken.
Ohja 6 inzendingen
En de slechtste: die is van mij!quote:Op zaterdag 27 september 2014 09:48 schreef 44rdbei het volgende:
Goed boek, wel beetje prijzig.
Ik gebruik altijd vrij veel layers, voordeel is dat je alle elementen los van elkaar kan schuiven en bewerken.
Ohja 6 inzendingen
Ik had de laatste battle ook maar 1 stem...quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooi, de laatste 2 edities had ik de slechtste
Maar toch had Ik de slechtstequote:Op zaterdag 27 september 2014 19:46 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik had de laatste battle ook maar 1 stem...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |