Gefeliciteerd!quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:46 schreef Gloorbek het volgende:
Nieuwe battle!
![]()
Miauw!
[ afbeelding ]
Sluitdatum: a.s woensdag 3 September om 19.00
Inleveradres: Gloorbek
Aanvulling:quote:Op maandag 1 september 2014 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tja, jouw punten komen voort uit 2 rondes en 2 overwinningen, waarmee je eigenlijk zelf ook al een keer 'gedupeerd' bent. En dan is het vooral beter om dit nu te beginnen, zodat het zo eerlijk mogelijk blijft verder.
De winnaar uit de vorige ronde kiest het plaatje.. en de winnaar van het vorige rondje hoeft niet perse de battlemaster te zijn.quote:Op maandag 1 september 2014 15:35 schreef ToT het volgende:
Ik weet wel zeker dat de battlemaster altijd mee mocht doen, want ik heb me wel vaker bedacht dat deze een ietwat oneerlijke voorsprong op de rest KAN hebben door een plaatje te kiezen waar hij/zij al meteen een goed idee bij heeft.
Dat lijkt me echter niet zo zwaarwegend dat hij/zij niet mee zou mogen doen.
Lees anders de battle nog even opnieuwquote:Op maandag 1 september 2014 21:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Mijn inzending: Het natte poesje van Ariana Grande
[ afbeelding ]
Cryptische omschrijving dat je een ban wil hebben?quote:
Dat was de discussie niet, maar dat niets verplicht is, klopt idd.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:20 schreef Dottey het volgende:
[..]
De winnaar uit de vorige ronde kiest het plaatje.. en de winnaar van het vorige rondje hoeft niet perse de battlemaster te zijn.
Jij haalde het wel aan in de "discussie"quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat was de discussie niet, maar dat niets verplicht is, klopt idd.
Standaard is de winnaar wel de battlemaster, en de battlemaster mag gewoon meedoen, maar de winnaar is niet verplicht om battlemaster te worden of om per sé weer mee te doen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:30 schreef Dottey het volgende:
[..]
Jij haalde het wel aan in de "discussie"![]()
anders zou ik er nooit op hebben kunnen reageren.![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Standaard is de winnaar wel de battlemaster, en de battlemaster mag gewoon meedoen, maar de winnaar is niet verplicht om battlemaster te worden of om per sé weer mee te doen.Waar heb ik ergens beweerd van wel dan?
Je leest het denk ik anders dan ik.quote:Op maandag 1 september 2014 15:35 schreef ToT het volgende:
Ik weet wel zeker dat de battlemaster altijd mee mocht doen, want ik heb me wel vaker bedacht dat deze een ietwat oneerlijke voorsprong op de rest KAN hebben door een plaatje te kiezen waar hij/zij al meteen een goed idee bij heeft.
Dat lijkt me echter niet zo zwaarwegend dat hij/zij niet mee zou mogen doen.
Oh volgens mij hebben we ook vaak zat gehad dat de battlemaster WEL het nieuwe plaatje uitkoos (zeker als diegene mobiel zit of geen tijd heeft), maar volgens mij is dat een keuze die de winnaar zelf kan maken.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:39 schreef Dottey het volgende:
[..]
[..]
Je leest het denk ik anders dan ik.
De battlemaster kiest het plaatje niet zoals ik een paar post boven mij aangaf. Het is de winnaar die het plaatje kiest.
*pietlut uit*
Maar dat is dus aan de winnaar ^^,quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh volgens mij hebben we ook vaak zat gehad dat de battlemaster WEL het nieuwe plaatje uitkoos (zeker als diegene mobiel zit of geen tijd heeft), maar volgens mij is dat een keuze die de winnaar zelf kan maken.
Yupquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:42 schreef Dottey het volgende:
[..]
Maar dat is dus aan de winnaar ^^,
Lees eens goed wat er staat voor je mij onzin noemtquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:18 schreef Dottey het volgende:
[..]
ONZIN.. Battlemaster heeft net zoveel recht om mee te doen als een ander.
Je stemt niet op jezelf, je moet net zo hard werken aan je shop, andere mensen moeten op je stemmen. Je hebt geen reet in de handik zei reet in de hand
Als je er moeilijk over doet dat de battlemaster misschien ergens een voordeel zou hebben als battlemaster, dan moet je verdorie beter gaan painten en geen sore loser gedrag vertonen!![]()
![]()
![]()
my 50 cents en die tellen zwaar jah!
Weet ik, maar ik nam aan dat dit niet serieus was?quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:21 schreef Dottey het volgende:
[..]
Lees anders de battle nog even opnieuw![]()
Inzenden, niet gelijk posten
Ik zeg doen!quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:52 schreef Gloorbek het volgende:
Denk dat ook beter is dat ik deze ronde meedoe aangezien er nog maar 2 inzendingen zijn![]()
Dus haal de potloden uit de kast, de kwasten uit het water en stop nieuwe batterijen in je muis en ga los
Hier een lekker muziekje ter inspiratie
Insturen die zooi
Nattekat ideeënlijstje voor de foto: natte kat (quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:35 schreef Dottey het volgende:
Ik krijg er gewoon niets bij verzonnen
De Crea Queen kan niks verzinnen, moet niet gekker worden hierquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:35 schreef Dottey het volgende:
Dat is Hajee toch? (of koning)quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:52 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
De Crea Queen kan niks verzinnen, moet niet gekker worden hier![]()
3e inzending is net binnen
Manneke Pis er bij of zo?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:35 schreef Dottey het volgende:
Ik heb eindeloos zitten zoeken naar een goede foto van een kwijlende hond, zo eentje waar de slierten uit zijn bek hangen. Die dan op de achtergrond, kwijlend op die kat...quote:Op woensdag 3 september 2014 01:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Manneke Pis er bij of zo?Of maak hem groen van het slijm van Slimer (Van Ghostbusters)
Whehehe ook een leuk idee, ja!quote:Op woensdag 3 september 2014 01:47 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik heb eindeloos zitten zoeken naar een goede foto van een kwijlende hond, zo eentje waar de slierten uit zijn bek hangen. Die dan op de achtergrond, kwijlend op die kat...
Ik heb daar geen geschikte foto voor kunnen vinden maar als je die wel vindt...
Is altijd vervelend als je een goed idee hebt maar er geen passende foto bij kan vinden.quote:Op woensdag 3 september 2014 01:47 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik heb eindeloos zitten zoeken naar een goede foto van een kwijlende hond, zo eentje waar de slierten uit zijn bek hangen. Die dan op de achtergrond, kwijlend op die kat...
Ik heb daar geen geschikte foto voor kunnen vinden maar als je die wel vindt...
Ja, de ice bucket dus...... of een zeekat..quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:52 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
De Crea Queen kan niks verzinnen, moet niet gekker worden hier![]()
3e inzending is net binnen
Niet helemaalquote:Op woensdag 3 september 2014 20:17 schreef ToT het volgende:
[..]Dit!
Goed gedetailleerd Dottey-werk!
(Lijkt me!Kan ook Osvaldo2 zijn, als die meedoet)
Niveau gaat omhoogquote:Op woensdag 3 september 2014 21:36 schreef Dottey het volgende:
Er zitten overigens best leuke grapskes tussen hoor ^^,
Eigenlijk hebben ze allemaal wel wat
Dat houd je scherpquote:Op woensdag 3 september 2014 21:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niveau gaat omhoog
Meer competitie
Wat? Welke foto?quote:Op woensdag 3 september 2014 21:39 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat houd je scherp![]()
Dat jij niet meer met die foto kon zeg!!!![]()
Je doet je naam geen eer aan
Die van de Natte katquote:
Heeft niet eens schaduwenquote:Op woensdag 3 september 2014 22:53 schreef Osvaldo2 het volgende:
Heb ook op de Mice Bucket Challenge gestemd, gewoon de beste van de vijf.
Het lijkt me nu al een gelopen race...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |