Manneke Pis er bij of zo?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:35 schreef Dottey het volgende:
Ik krijg er gewoon niets bij verzonnen
Ik heb eindeloos zitten zoeken naar een goede foto van een kwijlende hond, zo eentje waar de slierten uit zijn bek hangen. Die dan op de achtergrond, kwijlend op die kat...quote:Op woensdag 3 september 2014 01:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Manneke Pis er bij of zo?Of maak hem groen van het slijm van Slimer (Van Ghostbusters)
Whehehe ook een leuk idee, ja!quote:Op woensdag 3 september 2014 01:47 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik heb eindeloos zitten zoeken naar een goede foto van een kwijlende hond, zo eentje waar de slierten uit zijn bek hangen. Die dan op de achtergrond, kwijlend op die kat...
Ik heb daar geen geschikte foto voor kunnen vinden maar als je die wel vindt...
Is altijd vervelend als je een goed idee hebt maar er geen passende foto bij kan vinden.quote:Op woensdag 3 september 2014 01:47 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik heb eindeloos zitten zoeken naar een goede foto van een kwijlende hond, zo eentje waar de slierten uit zijn bek hangen. Die dan op de achtergrond, kwijlend op die kat...
Ik heb daar geen geschikte foto voor kunnen vinden maar als je die wel vindt...
Ja, de ice bucket dus...... of een zeekat..quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:52 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
De Crea Queen kan niks verzinnen, moet niet gekker worden hier![]()
3e inzending is net binnen
Niet helemaalquote:Op woensdag 3 september 2014 20:17 schreef ToT het volgende:
[..]Dit!
Goed gedetailleerd Dottey-werk!
(Lijkt me!Kan ook Osvaldo2 zijn, als die meedoet)
Niveau gaat omhoogquote:Op woensdag 3 september 2014 21:36 schreef Dottey het volgende:
Er zitten overigens best leuke grapskes tussen hoor ^^,
Eigenlijk hebben ze allemaal wel wat
Dat houd je scherpquote:Op woensdag 3 september 2014 21:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niveau gaat omhoog
Meer competitie
Wat? Welke foto?quote:Op woensdag 3 september 2014 21:39 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat houd je scherp![]()
Dat jij niet meer met die foto kon zeg!!!![]()
Je doet je naam geen eer aan
Die van de Natte katquote:
Heeft niet eens schaduwenquote:Op woensdag 3 september 2014 22:53 schreef Osvaldo2 het volgende:
Heb ook op de Mice Bucket Challenge gestemd, gewoon de beste van de vijf.
Het lijkt me nu al een gelopen race...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |