Haal adem!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:52 schreef zyx1981 het volgende:
Ik geef op. Dit levert me teveel stress op.
Lees: ik ben dusdanig zwaar perfectionistisch en ongeduldig, dat ik eerst wel een cursus Gimp ga volgen ofzo.... anders wordt ik hier echt gek van wanneer ik niet dood eenvoudig door zo'n programma kan navigeren.![]()
![]()
![]()
Ik kan er van alles mee, als ik maar de juiste plaatjes kon vinden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:13 schreef GuitarJJ het volgende:
4 inzendingen tot nu toe...
Misschien was het plaatje toch slecht gekozen
Ik heb geen tijd meer.....quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:13 schreef GuitarJJ het volgende:
4 inzendingen tot nu toe...
Misschien was het plaatje toch slecht gekozen
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:14 schreef ToT het volgende:
Ik geef de mijne op, sorry. Te veel problemen.
Zwak hoor, dat noemt zichzelf dan Painters...quote:
*knuf*quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:37 schreef Dottey het volgende:
[..]
Haal adem!
Dot helpt!
Lees hier eens in de OP bij PNG maken..
ONZ / Onzin Paints!
Overigens tof dat je mee wil doen en toch stiekem de uitdaging niet uit de weg gaat. je maakt er gewoon eerst een beetje ruimte voor in je hoofd![]()
Ik wilde haar op een stenen altaar leggen voor een satanisch ritueel, maar waar ik mee bezig was, was haar als Spidergirl.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:26 schreef Osvaldo2 het volgende:
Een paar ideetjes dan...
Trampoline springen, van een duikplank, ontvoerd door een reuzenvogel, of draak, op de dansvloer, parachute springen, een platform-spel waar ze op de tegenstanders moet springen, twee lovers die elkaar in de armen springen, gewichtloos zwevend in een ruimtestation...
Deze keer is er tijd tot 20.00 uur...
Ja ik zit hier sowieso ook stevig te klussen na een verhuizing, ben van alles aan het uitdokteren voor de plaatsing van apparatuur en het wegwerken van de kabels enz. Ik kan me ook totaal niet concentreren op paints. (Daarbij zit ik ook nog eens in de gewenningsfase van een medicijn, wat ook invloed heeft op mijn concentratie.)quote:
Je maakt het voor jezelf wel moeilijk hoor...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wilde haar op een stenen altaar leggen voor een satanisch ritueel, maar waar ik mee bezig was, was haar als Spidergirl.
Eigenlijk wilde ik haar benen om een vlaggenmast hebben hangen, maar ik kon geen eentje vinden die vanaf een gevel naar voren stak, dus heb ik nog geprobeerd haar maar te laten slingeren met spinnenwebben, maar het zag er veel te cartoon-achtig uit allemaal.
Ja dat merkte ik!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:28 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Je maakt het voor jezelf wel moeilijk hoor...
Die vind ik ook leuk bedacht, beste idee van deze battle...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:22 schreef ToT het volgende:
1 vind ik heel leuk bedacht!Geen sprong!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:39 schreef Dottey het volgende:
Raad eens welke van mij is!!LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:51 schreef Gloorbek het volgende:
Ik heb op foto 2 gestemd, simpel maar toch heel mooi gedaan, de high res kubussen en paddestoel passen prima in de foto, en de schaduwen maken het af
SPOILER: Tussenstand 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thnxquote:
Jij niet? Hoeft toch niet zo veel werk te zijn?quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:09 schreef Gloorbek het volgende:
Maar is er iemand die de graag de battlemaster wil zijn deze ronde?
Is het ook niet maar misschien stonden er mensen te trappelen omquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:11 schreef Nattekat het volgende:
Toch nog een last-minute stem erbij
Jammergenoeg op de verkeerde
[..]
Jij niet? Hoeft toch niet zo veel werk te zijn?
Dan moet je helemaal een leuk plaatje zoekenquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:14 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Is het ook niet maar misschien stonden er mensen te trappelen om
battlemaster te zijn
Deze moet jij wel winnen, past helemaal in jou straatjequote:Op zondag 31 augustus 2014 19:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan moet je helemaal een leuk plaatje zoeken
DAAAAAAAMN!!!!quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:46 schreef Gloorbek het volgende:
Nieuwe battle!
![]()
Miauw!
[ afbeelding ]
Sluitdatum: a.s woensdag 3 September om 19.00
Inleveradres: Gloorbek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |