Je hebt gelijk sorry was beetje een haastklus, zal zo even aanpassen (heb net eten op het vuur staanquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:40 schreef Osvaldo2 het volgende:
Volgens mij klopt de puntentelling niet...
Foto 8 van d4v1d moet 2 punten hebben en foto 4 van Dottey maar 1 punt...
Plus dat ik nu twee keer in de tussenstand sta...
En gefeli GuitarJJ...
Fixed (domme foutquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:40 schreef Osvaldo2 het volgende:
En gefeli GuitarJJ...
Kan ik wel wat meequote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:42 schreef GuitarJJ het volgende:
Nieuwe battle!
[ afbeelding ]
Waar, waarom, hoe of met wie springt deze dame?
Deadline: vrijdag 29 augustus om 20.00
Inleveradres: GuitarJJ
Good luck!
Hmmm ik heb wel een paar ideetjes.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:42 schreef GuitarJJ het volgende:
Nieuwe battle!
[ afbeelding ]
Good luck!
Ditquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:01 schreef ToT het volgende:
@ hoe je die uitslag hebt gemaakt man!!!!
En feli, Gitaar!
Mensen blijven soms eigenwijs stemmen als de stembus gesloten is.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:40 schreef Osvaldo2 het volgende:
En gefeli GuitarJJ...
misschien ook even aanpassen in je post waarin je de punten verdeeld.. ik was blij met een dooie musquote:
ik had op de jouwe gestemdquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:49 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... in de laatste uren van de 3e plek geedonderd
Wat moet ik hier nou meequote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:42 schreef GuitarJJ het volgende:
Nieuwe battle!
[ afbeelding ]
Good luck!
Doet er maar bij ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Ditquote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
Doet er maar bij ..Dat is de dollar uit mijn 'paint'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
en de mijne is uit mijn gedachtekoppeling bij 1 dollar biljetten zo gevouwen..quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is de dollar uit mijn 'paint'
Ok... wilde fantasie heb je.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:00 schreef Dottey het volgende:
[..]
en de mijne is uit mijn gedachtekoppeling bij 1 dollar biljetten zo gevouwen..
Ja.. maar daar horen geen 1 dollar biljetten bijquote:
Volgens mij kloppen die 24 stemmen wel en heeft er niemand meer na sluitingstijd gestemd...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:51 schreef Dottey het volgende:
[..]
Mensen blijven soms eigenwijs stemmen als de stembus gesloten is.
Het is idd .handig om de aantal stemmen erbij te zetten die geteld en verdeeld zijn...
Om verwarring of teleur gestelde blikken te krijgen.
Shittt, heb er gister wel weer een zooitje van gemaakt zegquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:52 schreef Dottey het volgende:
[..]
misschien ook even aanpassen in je post waarin je de punten verdeeld.. ik was blij met een dooie mus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Gloorbek op 28-08-2014 12:14:47 ]
Als je al een idee hebt bij het plaatje, loop je nog steeds voor op mijn inzending ..quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:33 schreef Nattekat het volgende:
Jullie hebben weer mazzel, ik moet vandaag onverwachts werken en kan dus enkel vanavond nog aan de paint werken. Dat wordt dus weer een snelle
Dan is het goedquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:17 schreef Dottey het volgende:
[..]
Als je al een idee hebt bij het plaatje, loop je nog steeds voor op mijn inzending ..
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:59 schreef GuitarJJ het volgende:
Joehoeee, doe eens inzenden mensen!![]()
Net gedaanquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:59 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik heb morgen nog de hele dagquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:59 schreef GuitarJJ het volgende:
Gebruik paintquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:36 schreef zyx1981 het volgende:
Ik voel me echt dom nu. 10 minuten nog, dan geef ik het op.
Paint.netquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:36 schreef zyx1981 het volgende:
Ik voel me echt dom nu. 10 minuten nog, dan geef ik het op.
Paint.NETquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:39 schreef zyx1981 het volgende:
Op windows 8.1 zit geen paint meer toch? Dat moest er zo nodig van af van een of andere EU troll.
Maar beter ook, paintquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:39 schreef zyx1981 het volgende:
Op windows 8.1 zit geen paint meer toch? Dat moest er zo nodig van af van een of andere EU troll.
Er zijn ook nog wel oude versies van gimp te vinden voor windows 8.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:29 schreef zyx1981 het volgende:
Fuck wat is Gimp gruwelijk ingewikkeld en niet-intuitief geworden zeg.Ooit was ik er handig mee, maar geen enkele functie doet wat je er van zou mogen verwachten. Dit gaat heel veel meer tijd kosten dan ik dacht, hehe. Enfin, hoe snij ik dat meisje uit dat je er omheen van die blokjes ziet? Ik had dat gedaan dacht ik, maar Gimp gooit de achtergrondafbeelding over de dame heen, waarna alles wit wordt.
Overigens zou ik met mijn scripte bezig moeten zijn.![]()
Nee, voor mijn gevoel werkte helemaal niets. Oftewel: ik deed alles verkeerd. Intuïtie is in elk geval iets waar je bij dat programma helemaal niets aan hebt. En dat wil wat zeggen, daar ik een hele rij 3D softwarepaketten mezelf aangeleerd heb (Revit, Allplan, Tekla).quote:
Al doende leert men, daar hoort opgeven niet bijquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:54 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Nee, voor mijn gevoel werkte helemaal niets. Oftewel: ik deed alles verkeerd. Intuïtie is in elk geval iets waar je bij dat programma helemaal niets aan hebt. En dat wil wat zeggen, daar ik een hele rij 3D softwarepaketten mezelf aangeleerd heb (Revit, Allplan, Tekla).
Met 3DS Max kan je geen bruggen of gebouwen maken.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:02 schreef Nattekat het volgende:
Oja, 3DS Max al eens ontmoet? Dat is pas 3d software. Die voorbeelden van je zijn de MS Paint van die groep
Dan had ik het natuurlijk over complexiteit van de softwarequote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:21 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Met 3DS Max kan je geen bruggen of gebouwen maken.Met die andere drie wel. Ik maak 3D modellen van bruggen en tunnels + bijbehorende bouwtekeningen. Met een master bijna op zak wel wat onder mijn niveau... maar gezien mijn faalangst wel prima zo (daar loop ik nu ook tegen aan met een simpel paint topic.
). Deze week eerst mijn scriptie maar afmaken, dan heb ik daarna wel de rust in mijn hoofd om andere dingen te gaan doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarnaast reguliere bouwtekeningen natuurlijk. Binnenkort zal ik Gimp wel uitzoeken, dan doe ik hier dan wel weer mee, want prutsen met plaatjes boeit me zeker wel.![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:29 schreef zyx1981 het volgende:
Beetje of topic, hieronder een greep van wat ik met Revit gedaan heb:Ok, jij wintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarnaast reguliere bouwtekeningen natuurlijk. Binnenkort zal ik Gimp wel uitzoeken, dan doe ik hier dan wel weer mee, want prutsen met plaatjes boeit me zeker wel.
Ik ben niet zo van het modelleren van gebouwen, meer van kleine dingen zoals opgevouwen dollars. Al zou ik best een keer een cursusje of workshop willen volgen
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ben er wel een paar jaar mee bezig geweest om zo ver te komen he.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ok, jij wint
Ik ben niet zo van het modelleren van gebouwen, meer van kleine dingen zoals opgevouwen dollars. Al zou ik best een keer een cursusje of workshop willen volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |