quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik gun het 7 gewoon niet... eigenlijk hoort dit niet in ONZ thuis
Natuurlijk is het al een oude grap, uitgekauwd idd... Maar hij is best goed gemaakt...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:15 schreef Dottey het volgende:
[..]
persoonlijk, vind ik die grap uitgekauwd...![]()
maar we zitten tenslotte in ONZ en daar zijn 7 en 8 goed op het publiek ingespeeld.![]()
We kunnen ook een schopje naar CRE vragen
Alsof jij altijd in ONZ verblijftquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee.
What happens in ONZ, stays in ONZ.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee.
What happens in ONZ, stays in ONZ.
Dat er meer mensen meegedaan hebben vind ik alleen maarquote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:01 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
[..]
Natuurlijk is het al een oude grap, uitgekauwd idd... Maar hij is best goed gemaakt...![]()
En nu we die weer hebben gehad, en ook meteen die friet vs patat kwestie, zijn we daar weer vanaf (voor een tijdje althans)..
Twee keer zoveel bijdragen als de vorige battle en ook veel meer stemmers stemt toch positief... Gewoon doorgaan...
Als er een schopje naar CRE komt doe ik niet meer mee hoor!!! Dat is zoiets als van een druk bezocht marktplein naar een achteraf gelegen steegje verhuizen...
Ik gebeur dan ook niet in ONZ.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alsof jij altijd in ONZ verblijft
Tip: plaats er meteen een link bij.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat er meer mensen meegedaan hebben vind ik alleen maar![]()
![]()
![]()
we hadden gisterenavond "maar 10 stemmers" (21-10 deelnemers) dusssssssssssssssss....daar kan veul meer bij!
Overigens is in CRE een tof topic waar je digital art kunt showen, voor diegene die het eng vinden om zich daar te bevinden tussen het creatief volk...... toch een kijkje waard
Tip: zoek CRE en zoek de titel digital artquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:24 schreef Maringo het volgende:
[..]
Tip: plaats er meteen een link bij.
Ehhh zit je wel in het juiste topic?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:36 schreef JavaForumsNL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waarschijnlijk niet, zag in CRE een link naar dit topic paint battle maar op niet gelezenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ehhh zit je wel in het juiste topic?
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:32 schreef JavaForumsNL het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet, zag in CRE een link naar dit topic paint battle maar op niet gelezen
Dat is echt vet moeilijk hoor!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:32 schreef Dottey het volgende:
[..]
Tip: zoek CRE en zoek de titel digital art
SPOILER: Tussenstand 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GuitarJJ gefeliciteerd!, je mag de nieuwe battle starten.
[ Bericht 0% gewijzigd door Gloorbek op 28-08-2014 10:53:25 ]
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:01 schreef ToT het volgende:
@ hoe je die uitslag hebt gemaakt man!!!!
En feli, Gitaar!
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:11 schreef zyx1981 het volgende:
Hoe gaat de volgende ronde nu beginnen? GitaarJJ zet een plaatje op en dan mag de rest gaan painten enzo?
Ik is een nieuw in dit topic.![]()
Dankuquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:18 schreef GekkePoes het volgende:
[..]![]()
zie deze link post ONZ / [ONZ] PS/ paint Battle #49. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |