quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:19 schreef Dottey het volgende:
Ik heb even de actievelingen in digital art van CRE gewaarschuwd dat we hier weer bezig zijn ^^,
* Dottey rolt de rode loper uit en zingt Welkom welkom..
Zyxquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:40 schreef zyx1981 het volgende:
[..]ik loop alvast warm voor de volgende ronde.
Edit: misschien kunnen we dan iets met een hont of een paart gaan doen?
Lang geleden samen in een topic op Fok!quote:
Zeg.. stem eens op de mijne!quote:
Dat mag ik woensdag pas zeggenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:08 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Ik had op nummer 7 gestemd.Welke was van jou?
Niet van mij in ieder geval, ik heb niet mee gedaanquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:35 schreef ToT het volgende:
[..]
WHAAAAAAAAAA!!!![]()
![]()
En ik denk dat bij deze wel duidelijk van wie nummer 7 is!
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:37 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Niet van mij in ieder geval, ik heb niet mee gedaan
Ik ging er van uit dat de battlemaster niet mee mocht doen, maar lees net dat er niks over vermeld staat in de OPquote:
Waarom zou de battlemaster niet mee mogen doen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:39 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Ik ging er van uit dat de battlemaster niet mee mocht doen, maar lees net dat er niks over vermeld staat in de OP
Maar bij de vorige 2 battles hebben de battlemasters ook nie mee gedaan, dus wel zo eerlijk zo![]()
Daar zit wel wat in, weet ik het voor de volgende rondequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarom zou de battlemaster niet mee mogen doen?Je hebt geen invloed op het stemgedrag van anderen of de uitslag (tenzij je de uitslag roept als je net aan kop staat bij een nek-aan-nek race, maar daarvoor is het doel van 10 stemmen opgesteld).
En als je 2x achter elkaar zou winnen; mooi toch?Dan heb je het blijkbaar verdiend!
Je kunt als battlemaster dan wel weer kijken wat de rest ervan baktquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarom zou de battlemaster niet mee mogen doen?Je hebt geen invloed op het stemgedrag van anderen of de uitslag (tenzij je de uitslag roept als je net aan kop staat bij een nek-aan-nek race, maar daarvoor is het doel van 10 stemmen opgesteld).
En als je 2x achter elkaar zou winnen; mooi toch?Dan heb je het blijkbaar verdiend!
True, maar dan moet je maar gewoon meteen aan de slag gaan!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:23 schreef Dottey het volgende:
[..]
Je kunt als battlemaster dan wel weer kijken wat de rest ervan bakt![]()
maar je kunt wel gewoon meedoen
Ja... ik moet nog 7 stemmen op zijn minstquote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:09 schreef Nattekat het volgende:
Er is nog een tie-break die weg moet
Ik gun het 7 gewoon niet... eigenlijk hoort dit niet in ONZ thuisquote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:12 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja... ik moet nog 7 stemmen op zijn minstdan is het opgelost
persoonlijk, vind ik die grap uitgekauwd...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik gun het 7 gewoon niet... eigenlijk hoort dit niet in ONZ thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |