Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De bedoeling is voor iedereen om dat zo leuk, mooi en origineel mogelijk te bewerken (met paint en/of photoshop). Dit moet opgestuurd worden naar het aangewezen inleverpunt voor het eindigen van de deadline. Het leuke is om het plaatje te begeleiden met titel. Mocht je nog ietsjes meer tijd nodig hebben na de deadline. Geef dit dan even van te voren aan.
Na de deadline zal diegene naar wie de inzendingen zijn gestuurd alle deelnames posten met titel. Er wordt geen naam van de maker erbij vermeld. Ook zet diegene er een poll bij zodat *lurkers* en liefhebbers kunnen stemmen op hun favoriet. Neem even de tijd om ze allemaal goed te bekijken voor je een keuze maakt. (Het is tof, als de stemmer, in een bericht post op wie en waarom er gestemd is, maar dat is geen moetje.)
Het plaatje dat binnen de vastgestelde tijd de meeste stemmen heeft is de winnaar. Deze krijgt 3 punten. (nummer 2 krijgt 2 punten en nummer 3 krijgt 1 punt). Bij gelijkspel spreken we onderling een verlenging af.
De makers zullen dan ook bekend gemaakt worden door de "battle master". En deze past de lijst der deelnemers aan door de punten erbij op te tellen.
Spelregels- Iedereen mag meedoen.
- Je mag paint, photoshop, etc. gebruiken. Zorg er wel voor dat hij origineel is, dus niet klakkeloos van internet halen!
- Je mag maar 1 plaatje per ronde inzenden.
- De deadline wordt onderling steeds afgesproken.
- Bij het stemmen: per persoon mag er maar 1x gestemd worden per ronde (niet op jezelf).
- De Battle master schat de stemtijd in en post deze sluitingstijd bij de poll.
- De winnaar mag het plaatje voor de volgende ronde uitkiezen, of hij zegt dat de volgende poster het mag doen.
- De Battle master is in principe de winnaar van de vorige ronde, maar hij of zij mag ook hulp inschakelen door een vervangende battle master te vragen.
SPOILER: Vorige Delen
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Scorebord 2014
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Scorebord 2012
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
De wedstrijd van deze keer! Je kunt nog meedoen!
quote:
Zend je naar het inlever adres
GloorbekSluitdatum: a.s. maandag 19:00
Geeft je creatie een titel mee ter ondersteuning van je inzending.
Deze sprak mij wel aan (bedelen om stemmen
)
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 augustus 2014 @ 23:02:04
Nattekat
De roze zeekat
quote:
Top! Ik kijk er nu al naar uit
*Gaap*
Er zitten toch stiekem best wat uurtjes focus in..
Hopen dat ik dit keer weer in de top drie zit
Ingezonden in ieder geval!
Osvaldo2
To boldly go...
quote:
Doen! We kunnen hier altijd meer deelnemers gebruiken...
quote:
Op zondag 24 augustus 2014 01:05 schreef Dottey het volgende:*Gaap*
Er zitten toch stiekem best wat uurtjes focus in..
Hopen dat ik dit keer weer in de top drie zit
Ingezonden in ieder geval!

Ik ben benieuwd...
Photoshop your own reality...
quote:
8!! whoot whoot..
overigens vind ik het wel leuk als iedereen die meedoet gewoon in de deelnemers lijst komt te staan!
Wie is het eenschgsch?
quote:
Op zondag 24 augustus 2014 22:55 schreef Dottey het volgende:[..]
8!! whoot whoot..
overigens vind ik het wel leuk als iedereen die meedoet gewoon in de deelnemers lijst komt te staan!
Wie is het eenschgsch?

Je bedoeld bij de stemronde?
quote:
Nee.. de deelnemers lijst
Scorebord
quote:
In de OP

of gewoon bij de uitslag net als in de vorige ronde?
quote:
Dat is dus beide...
Als het nieuwe topic geopend worden zal.. dan copy paste je ook de laatste geupdate scorebord erbij
quote:
Op zondag 24 augustus 2014 23:22 schreef Dottey het volgende:[..]
Dat is dus beide...
Als het nieuwe topic geopend worden zal.. dan copy paste je ook de laatste geupdate scorebord erbij

Lijkt mij een goed plan
Fok!kers die zich vandaag nog vervelen...... Hier is uw oplossing!
Lees de Fipo
Moderator / Redactie Sport maandag 25 augustus 2014 @ 12:54:56
Nattekat
De roze zeekat
quote:
Top!
Je hebt nog eventjes de tijd

hihi
quote:
TOF! hoe meer zielen/paints, hoe meer vreugd
Moderator / Redactie Sport maandag 25 augustus 2014 @ 14:09:55
Nattekat
De roze zeekat
quote:
Voelde je hete adem in je nek?
quote:
Mijn nek kan wel wat hitte gebruiken!

Chronische pijn.