Die vind ik ook leuk bedacht, beste idee van deze battle...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:22 schreef ToT het volgende:
1 vind ik heel leuk bedacht!Geen sprong!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:39 schreef Dottey het volgende:
Raad eens welke van mij is!!LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:51 schreef Gloorbek het volgende:
Ik heb op foto 2 gestemd, simpel maar toch heel mooi gedaan, de high res kubussen en paddestoel passen prima in de foto, en de schaduwen maken het af
SPOILER: Tussenstand 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thnxquote:
Jij niet? Hoeft toch niet zo veel werk te zijn?quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:09 schreef Gloorbek het volgende:
Maar is er iemand die de graag de battlemaster wil zijn deze ronde?
Is het ook niet maar misschien stonden er mensen te trappelen omquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:11 schreef Nattekat het volgende:
Toch nog een last-minute stem erbij
Jammergenoeg op de verkeerde
[..]
Jij niet? Hoeft toch niet zo veel werk te zijn?
Dan moet je helemaal een leuk plaatje zoekenquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:14 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Is het ook niet maar misschien stonden er mensen te trappelen om
battlemaster te zijn
Deze moet jij wel winnen, past helemaal in jou straatjequote:Op zondag 31 augustus 2014 19:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan moet je helemaal een leuk plaatje zoeken
DAAAAAAAMN!!!!quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:46 schreef Gloorbek het volgende:
Nieuwe battle!
![]()
Miauw!
[ afbeelding ]
Sluitdatum: a.s woensdag 3 September om 19.00
Inleveradres: Gloorbek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |