Ik heb hetzelfde probleem...quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:50 schreef ToT het volgende:
Ik weet al precies wat ik ga doen!
Tenminste, als het vanuit deze hoek zo kan.
Ik nietquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:50 schreef ToT het volgende:
Ik weet al precies wat ik ga doen!
Tenminste, als het vanuit deze hoek zo kan.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem...
[ afbeelding ]
Wat is deze.....quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:46 schreef Gloorbek het volgende:
Nieuwe battle!
![]()
Miauw!
[ afbeelding ]
Sluitdatum: a.s woensdag 3 September om 19.00
Inleveradres: Gloorbek
Hoe humor zou dat zijn als jullie beide met het zelfde aankomenquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]Jij hebt never nooit niet het zelfde idee als ik!
Ik zie dat de hoek totaal geen probleem is, maar de achtergrond die ik wil gebruiken is echt alleen maar in fucking postzegelformaat te vinden, en/of te veel gecropped!quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:00 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Hoe humor zou dat zijn als jullie beide met het zelfde aankomen
ja hier ookquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zie dat de hoek totaal geen probleem is, maar de achtergrond die ik wil gebruiken is echt alleen maar in fucking postzegelformaat te vinden, en/of te veel gecropped!
Ja ik ben niet helemaal tevreden over het contrast tussen de kat en de achtergrond plus nog iets, maar fuck it for now.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Te snel
Ik heb niet eens een achtergrond
Soft selectionquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:35 schreef d4v1d het volgende:
offtopic: die redbull chick was dus door mij. maar dr arm was een beetje.. Raarheeft photoshop een mogelijkheid om dat netjes te maken
je had van haar knie zo een elleboog kunnen makenquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:35 schreef d4v1d het volgende:
offtopic: die redbull chick was dus door mij. maar dr arm was een beetje.. Raarheeft photoshop een mogelijkheid om dat netjes te maken
quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Soft selection
Weet niet of PS het heeft, maar dat moet haast wel. Paint.NET heeft dat iig niet, gelukkig ook bijna nooit nodig.
[ afbeelding ]
Kwam dit plaatje tegen...
Alsof mensen direct om 20:00 begonnen zijn en de hele avond doorwerkenquote:
quote:Op maandag 1 september 2014 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alsof mensen direct om 20:00 begonnen zijn en de hele avond doorwerken
450 euro zeker.....quote:Op maandag 1 september 2014 14:07 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Psst.. ideetje kopen?, heb er nog één over
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:37 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Niet van mij in ieder geval, ik heb niet mee gedaan
quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:39 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Ik ging er van uit dat de battlemaster niet mee mocht doen, maar lees net dat er niks over vermeld staat in de OP
Maar bij de vorige 2 battles hebben de battlemasters ook nie mee gedaan, dus wel zo eerlijk zo![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarom zou de battlemaster niet mee mogen doen?Je hebt geen invloed op het stemgedrag van anderen of de uitslag (tenzij je de uitslag roept als je net aan kop staat bij een nek-aan-nek race, maar daarvoor is het doel van 10 stemmen opgesteld).
En als je 2x achter elkaar zou winnen; mooi toch?Dan heb je het blijkbaar verdiend!
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:21 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in, weet ik het voor de volgende ronde
Zie bovenstaande, als mensen het er niet mee eens zijn, geef het dan even aan scheelt mij een hoop werkquote:Op maandag 1 september 2014 14:17 schreef Nattekat het volgende:
Sinds wanneer mag de quizmaster eigenlijk ook meedoen?
Ik vind het primaquote:Op maandag 1 september 2014 14:33 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Zie bovenstaande, als mensen het er niet mee eens zijn, geef het dan even aan scheelt mij een hoop werk
Van mij mag je. Stemming wordt toch niet beheerd door de battlemaster.quote:Op maandag 1 september 2014 14:33 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Zie bovenstaande, als mensen het er niet mee eens zijn, geef het dan even aan scheelt mij een hoop werk
Persoonlijk vind ik het ook eerlijker als de battlemaster niet mee doet, alleen al omdat bij de vorige ronden van dit jaar de battlemasters ook niet mee deden en zo de punten telling eerlijk blijft.quote:
Dus ja zeg het maarquote:Op maandag 1 september 2014 14:47 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het ook eerlijker als de battlemaster niet mee doet, alleen al omdat bij de vorige ronden van dit jaar de battlemasters ook niet mee deden en zo de punten telling eerlijk blijft.
Tja, jouw punten komen voort uit 2 rondes en 2 overwinningen, waarmee je eigenlijk zelf ook al een keer 'gedupeerd' bent. En dan is het vooral beter om dit nu te beginnen, zodat het zo eerlijk mogelijk blijft verder.quote:
Prima, dan doe ik deze ronde gewoon niet mee wel zo eerlijkquote:Op maandag 1 september 2014 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tja, jouw punten komen voort uit 2 rondes en 2 overwinningen, waarmee je eigenlijk zelf ook al een keer 'gedupeerd' bent. En dan is het vooral beter om dit nu te beginnen, zodat het zo eerlijk mogelijk blijft verder.
Je mag best meedoen hoorquote:Op maandag 1 september 2014 15:03 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Prima, dan doe ik deze ronde gewoon niet mee wel zo eerlijk![]()
Moet Dottey of HeaN deze regel even in de OP zetten
Het gaat mij er meer om dat de vorige ronden van dit jaar geen enkele battlemaster mee heeft gedaan in zijn battle. dus zou ik nu wel meedoen en winnen, dat niet eerlijk zou zijn tegenover de anderen.quote:Op maandag 1 september 2014 15:35 schreef ToT het volgende:
Ik weet wel zeker dat de battlemaster altijd mee mocht doen, want ik heb me wel vaker bedacht dat deze een ietwat oneerlijke voorsprong op de rest KAN hebben door een plaatje te kiezen waar hij/zij al meteen een goed idee bij heeft.
Dat lijkt me echter niet zo zwaarwegend dat hij/zij niet mee zou mogen doen.
Gewoon doen. Moeten ze maar beter lezen.quote:Op maandag 1 september 2014 15:39 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Het gaat mij er meer om dat de vorige ronden van dit jaar geen enkele battlemaster mee heeft gedaan in zijn battle. dus zou ik nu wel meedoen en winnen, dat niet eerlijk zou zijn tegenover de anderen.
Ik heb meegedaan in mijn kick van dit topicquote:Op maandag 1 september 2014 15:39 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Het gaat mij er meer om dat de vorige ronden van dit jaar geen enkele battlemaster mee heeft gedaan in zijn battle. dus zou ik nu wel meedoen en winnen, dat niet eerlijk zou zijn tegenover de anderen.
Haal die kat eens wegquote:Op maandag 1 september 2014 21:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Mijn inzending: Het natte poesje van Ariana Grande
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |