Ik heb hetzelfde probleem...quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:50 schreef ToT het volgende:
Ik weet al precies wat ik ga doen!
Tenminste, als het vanuit deze hoek zo kan.
Ik nietquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:50 schreef ToT het volgende:
Ik weet al precies wat ik ga doen!
Tenminste, als het vanuit deze hoek zo kan.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem...
[ afbeelding ]
Wat is deze.....quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:46 schreef Gloorbek het volgende:
Nieuwe battle!
![]()
Miauw!
[ afbeelding ]
Sluitdatum: a.s woensdag 3 September om 19.00
Inleveradres: Gloorbek
Hoe humor zou dat zijn als jullie beide met het zelfde aankomenquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]Jij hebt never nooit niet het zelfde idee als ik!
Ik zie dat de hoek totaal geen probleem is, maar de achtergrond die ik wil gebruiken is echt alleen maar in fucking postzegelformaat te vinden, en/of te veel gecropped!quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:00 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Hoe humor zou dat zijn als jullie beide met het zelfde aankomen
ja hier ookquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zie dat de hoek totaal geen probleem is, maar de achtergrond die ik wil gebruiken is echt alleen maar in fucking postzegelformaat te vinden, en/of te veel gecropped!
Ja ik ben niet helemaal tevreden over het contrast tussen de kat en de achtergrond plus nog iets, maar fuck it for now.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Te snel
Ik heb niet eens een achtergrond
Soft selectionquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:35 schreef d4v1d het volgende:
offtopic: die redbull chick was dus door mij. maar dr arm was een beetje.. Raarheeft photoshop een mogelijkheid om dat netjes te maken
je had van haar knie zo een elleboog kunnen makenquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:35 schreef d4v1d het volgende:
offtopic: die redbull chick was dus door mij. maar dr arm was een beetje.. Raarheeft photoshop een mogelijkheid om dat netjes te maken
quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Soft selection
Weet niet of PS het heeft, maar dat moet haast wel. Paint.NET heeft dat iig niet, gelukkig ook bijna nooit nodig.
[ afbeelding ]
Kwam dit plaatje tegen...
Alsof mensen direct om 20:00 begonnen zijn en de hele avond doorwerkenquote:
quote:Op maandag 1 september 2014 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alsof mensen direct om 20:00 begonnen zijn en de hele avond doorwerken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |