Dat zou helemaal perfect zijn!!!quote:Op donderdag 4 september 2014 23:43 schreef Nattekat het volgende:
Ben nu op zoek naar een poll die een top3 kan maken
3 maanden is nog snel, ikzelf zou niet eens weten hoe ik daarmee zou moeten beginnen...quote:Op donderdag 4 september 2014 23:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk alleen dat ik er zelf één moet gaan maken, ik kan niet eens iets vinden dat in de buurt komt
En mezelf kennende duurt dat een maandje, of 3
Het is niet zo moeilijk... het enige wat het lastig maakt is de limiet van het forum, dan werkt het toevoegen van 3 polls nog beter.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:01 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
3 maanden is nog snel, ikzelf zou niet eens weten hoe ik daarmee zou moeten beginnen...
3 polls zou ook werken idd...quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk... het enige wat het lastig maakt is de limiet van het forum, dan werkt het toevoegen van 3 polls nog beter.
Zoals:
Foto 1: 1 | 2 | 3
Foto 2: 1 | 2| 3
En dan kan dat zo een top 3 worden in 3 polls, die pas na sluiting bekend worden gemaakt
Bizarre ontwikkeling idd, die inhaalslag!quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:34 schreef Gloorbek het volgende:
WTF just happened here, Spannend !!
Zeker bizar te noemen lolquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Bizarre ontwikkeling idd, die inhaalslag!
Dat deden we eerst wel ja.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:49 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Zeker bizar te noemen lol, hoe werkt het eigenlijk bij gelijk spel? wachten we dan op de doorslaggevende punt?
Meh, laat de muisjes maar winnen; ik heb het vermoeden dat iemand er achter is gekomen dat dat plaatje van mij was en dat diegene anderen heeft ingeseind om op mijn foto te stemmen. Weet ik niet zeker, maar die inhaalslag is gewoon te bizar om op een andere manier te kunnen verklaren.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:49 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Zeker bizar te noemen lol, hoe werkt het eigenlijk bij gelijk spel? wachten we dan op de doorslaggevende punt?
Ik heb geen idee, maar mij boeit het dan ook niks!quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, laat de muisjes maar winnen; ik heb het vermoeden dat iemand er achter is gekomen dat dat plaatje van mij was en dat diegene anderen heeft ingeseind om op mijn foto te stemmen. Weet ik niet zeker, maar die inhaalslag is gewoon te bizar om op een andere manier te kunnen verklaren.
Lief bedoeld natuurlijk, als het echt zo is, maar natuurlijk niet helemaal de bedoeling!
Snap ik, ik heb er sowieso niet om gevraagd en weet ook niet of het daadwerkelijk ook echt zo is (diegene van wie ik het vermoed is niet online nu), maar aan de andere kant lijkt het me ook geen actie die die persoon zou doen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:14 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar mij boeit het dan ook niks!
Dit topic is voor mij niets meer dan een leuke ontmoetingsplek voor mensen die het leuk vinden te painten
Als er mensen zijn die niet tegen verlies kunnen of voorkeur hebben en daardoor gaan manipuleren ben ik er vrij snel klaar mee.
Dat ik het bizar vind wil trouwens niet zeggen dat ik denk dat er vals gespeeld word of zo, laat dat even duidelijk zijnquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Snap ik, ik heb er sowieso niet om gevraagd en weet ook niet of het daadwerkelijk ook echt zo is (diegene van wie ik het vermoed is niet online nu), maar aan de andere kant lijkt het me ook geen actie die die persoon zou doen.
Ik wil het ook gewoon eerlijk spelen, daarom spreek ik mijn vermoedens uit; die inhaalslag was uiteraard een fijne verrassing, maar gevoelsmatig klopt het gewoon niet.
Er wordt toch niet gejankt?quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:02 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Dat ik het bizar vind wil trouwens niet zeggen dat ik denk dat er vals gespeeld word of zo, laat dat even duidelijk zijn![]()
Die inhaalslag is alleen maar mooi, maar mensen die niet tegen hun verlies kunnen en gaan janken heb ik geen zin in.
Het is een leuk gebeuren hier en hou dat dan ook zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ToT
Gefliciteerd met je 2e plaats, ik geef jou de eer een nieuwe battle te starten!
(deze jongen gaat lekker op vakantie morgen)
quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:00 schreef Gloorbek het volgende:
--< Battlepost, de uitslag! >--
[ afbeelding ]
de poll is gesloten en de stemmen zijn geteld!
[ afbeelding ]
De winnaar is:Gloorbek
![]()
[ afbeelding ]
1. Nattekat - Derde plaats! 1 punt
2. ToT: -Tweede plaats! 2 punten
3. Gloorbek - Winnaar! 3 punten
4. Mubassi
5. Osvaldo2Netjes gedaan man, feli!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ToT
Gefliciteerd met je 2e plaats, ik geef jou de eer een nieuwe battle te starten!
(deze jongen gaat lekker op vakantie morgen)
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |