Alleen vlees-etende planten, da's kill of be killed en dat maakt het een eerlijke strijd.quote:Op donderdag 4 september 2014 01:00 schreef pionnetje het volgende:
een plantje heeft ook gevoel
mag je die dan ook niet eten?
Zal vast vaak om gebeden worden, door kinderen. Dus als God bestaat, en veelvoorkomende gebeden verhoort, was het allang gebeurd. Maar dan zou het wel een enorme rotzooi zijn in de natuur. Dode dieren worden niet meer opgegeten, en enorm lang liggen te rotten(*). En soorten zouden na een stuk of wat generaties verzwakken, omdat allerlei erfelijke ziektes niet weggeselecteerd worden. Dan moet God dus hele legioenen engelen sturen voor faunabeheer. Ook in de oceanen. Bovendien zou hij alle carnivoren een genetische make-over moeten geven, anders gaan die dood van de honger. Of nog veel meer engelen sturen, die overal vleesvervangers neerleggen.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:44 schreef 00ll0l0l het volgende:
We zouden met zijn allen aan God moeten gaan vragen dat het eten van dieren tussen elkaar ophoudt. Een andere oplossing daarvoor dus.
Tja.. eigenlijk alleen die planten, die er goed tegen kunnen. Gras gedijt juist beter als het begraasd wordt. Maar voor de rest een heleboel niet. Zelfs geen noten en zaden, want dat zijn de kindjes van de plant. Dan pleeg je dus abortus. Alleen vruchten, en dan in het vrije veld gaan poepen om de zaden te verspreiden.quote:Op donderdag 4 september 2014 01:00 schreef pionnetje het volgende:
een plantje heeft ook gevoel
mag je die dan ook niet eten?
Die bestaan ook niet meer, als God het gebed verhoort. Hij snapt heus wel, dat TS die killers vergeten was.quote:Op donderdag 4 september 2014 01:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Alleen vlees-etende planten, da's kill of be killed en dat maakt het een eerlijke strijd.
quote:Op donderdag 4 september 2014 02:32 schreef Pinpoint het volgende:
Maar als er alleen planten waren, was er veel teveel zuurstof. En dan zouden bij elke blikseminslag de branden niet meer te temmen zijn. Ook niet bepaald prettig voor planten en bomen.
ja maar een bliksem heeft ook gevoel!quote:Op donderdag 4 september 2014 02:32 schreef Pinpoint het volgende:
[..]
Tja.. eigenlijk alleen die planten, die er goed tegen kunnen. Gras gedijt juist beter als het begraasd wordt. Maar voor de rest een heleboel niet. Zelfs geen noten en zaden, want dat zijn de kindjes van de plant. Dan pleeg je dus abortus. Alleen vruchten, en dan in het vrije veld gaan poepen om de zaden te verspreiden.
Maar als er alleen planten waren, was er veel teveel zuurstof. En dan zouden bij elke blikseminslag de branden niet meer te temmen zijn. Ook niet bepaald prettig voor planten en bomen.
Zeker. Ik vind ze bijvoorbeeld nogal schichtig. En ook heetgebakerd. Als ze een gezicht hadden, stond dat op onweer. Daarom is het maar goed, dat wij dieren het overschot aan zuurstof wegwerken. Kan die bliksem lekker z'n gang gaan.quote:Op donderdag 4 september 2014 02:41 schreef pionnetje het volgende:
[..]
[..]
ja maar een bliksem heeft ook gevoel!
ha!quote:Op donderdag 4 september 2014 02:43 schreef Pinpoint het volgende:
Zeker. Ik vind ze bijvoorbeeld nogal schichtig. En ook heetgebakerd. Als ze een gezicht hadden, stond dat op onweer. Daarom is het maar goed, dat wij dieren het overschot aan zuurstof wegwerken. Kan die bliksem lekker z'n gang gaan.
En, nog steeds in vuur en vlam?quote:Op donderdag 4 september 2014 02:50 schreef pionnetje het volgende:
[..]
ha!
ik ben al 3 jaar getrouwd met een luciferstokje!
ze houd me best wel warmquote:
De god in de bijbel at zelf dieren. Overdrachtelijk dan, maar je moest ze wel voor 'm slachten, en klaarleggen als maaltijd. Allah eist dat nog steeds. En lang door het oude testament heen, vind je teksten over andere goden. Pas later wordt vrij consequent gezegd dat er maar één god is. Wat er met de rest gebeurd is, vermeld de bijbel niet. Misschien wel opgegeten. Kannibalisme komt voor bij mens en dier, dus waarom niet bij goden?quote:Op donderdag 4 september 2014 08:29 schreef waht het volgende:
Nee.
Dat dieren elkaar eten is juist wat er moet gebeuren. God of geen god.
Zijn zoon niet, die heeft eens tweeduizend varkens vermoord. Hoe het zit met leeuwen of beren die mensen opeten is niet duidelijk. De ene keer stuurt de Heer ze op een een stel kwajongens af die een profeet lopen te jennen, of op een profeet die erin geluisd is door een collega, de andere keer wordt een een profeet die voor de leeuwen gegooid wordt, niet opgegeten. Nou waren profeten vaak oud en taai, maar deze was nog jong en mals. Dus de Heer staat niet altijd aan dezelfde kant.quote:Op donderdag 4 september 2014 08:24 schreef Catch22- het volgende:
De Heer houdt even veel van al zijn scheppingen.
Iedereen maakt fouten; ook de Zoon.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:33 schreef Pinpoint het volgende:
[..]
Zijn zoon niet, die heeft eens tweeduizend varkens vermoord. Hoe het zit met leeuwen of beren die mensen opeten is niet duidelijk. De ene keer stuurt de Heer ze op een een stel kwajongens af die een profeet lopen te jennen, of op een profeet die erin geluisd is door een collega, de andere keer wordt een een profeet die voor de leeuwen gegooid wordt, niet opgegeten. Nou waren profeten vaak oud en taai, maar deze was nog jong en mals. Dus de Heer staat niet altijd aan dezelfde kant.
Hier trouwens een video, van een man die probeert leeuwen te bekeren tot het christendom:
Tevergeefs. Op zich het goed recht van die leeuw, maar hij reageert wel een beetje agressief.
Zal wel geen atheïstische leeuw zijn. Ik denk van een ander geloof, moslim of zo.
Van fouten leer je. Die zoon is nu de meest gegeten mens die ooit op Aarde heeft rondgelopen.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:34 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Iedereen maakt fouten; ook de Zoon.
Dan moet de paus eerst maar eens al die mensen ontslaan, die lijdende mensen wijsmaken dat hun lijden zin heeft, of die het zelfs verheerlijken in hun ziekelijke passie voor ellende. Zoals Moeder Theresa, God hebbe haar ziel. En Hij voede die ziel posthuum alsnog op tot een weldenkende heilige.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:35 schreef tijnhet het volgende:
Ja, en laten we dat dan ook wat breder trekken. God is almachtig en in staat om al het lijden te doen verdwijnen. Laat 'm dat dan ook eens een keertje doen! Weg met dat eeuwige gemoord en die nare ziektes zoals kanker en kinkhoest. Gewoon iedereen gezond, iedereen lief, regen alleen boven de weilanden en de plantjes en de mensen die daar zin in hebben, en de rest zon. Ik vind dat er een petitie moet worden opgestart, en ingeleverd bij de juiste instantie (de Paus en Sinterklaas lijken me goede opties).
Ik stel me zo voor dat je bidt tot God, en God zegt, verrek, daarin heb je best wel gelijk, en vanaf dan eten dieren mannah en niet elkaar.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:44 schreef 00ll0l0l het volgende:
We zouden met zijn allen aan God moeten gaan vragen dat het eten van dieren tussen elkaar ophoudt. Een andere oplossing daarvoor dus.
Dat mannah was hartstikke diervriendelijk, maar God strooide ook kwartels in de woestijn. Daar moeten er miljoenen van opgegeten zijn, als de verhalen kloppen. En als vis kon je ook maar beter diep wegduiken, als zijn zoon in de buurt was. Maar dat was toen, en de mens heeft sindsdien oog gekregen voor dierenleed. Dus misschien God ook wel. En komt er mannah volgens een nieuw recept, waar al genoeg eiwitten in zitten. Moet 'ie er wel een anticonceptiemiddel door doen. En overal kadaverbakken neerzetten, en die regelmatig leeghalen.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:03 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Ik stel me zo voor dat je bidt tot God, en God zegt, verrek, daarin heb je best wel gelijk, en vanaf dan eten dieren mannah en niet elkaar.
Dat verandert wel, als je een vos of een spin mannah ziet eten, en overal ineens blikjes kattenvoer liggen op mannah-basis. Met "made in Heaven" erop, in het Aramees.quote:Ik geloof alleen niet zo in God maar dat is maar een detail.
O ja, want nu is de natuur nog nodig voor een plofkip. Maar we kunnen alvast beginnen met ruimen, ook als die fabriek nog niet bestaat. Zoveel mensen met overgewicht zijn er. Wat dacht je van een MacDonalds naast de liposuctie-kliniek?quote:Op donderdag 4 september 2014 11:42 schreef pokkerdepok het volgende:
ach, in de toekomst roeien wij alle natuur uit, en kweken ons vlees in een fabriek, zonder dier eraan.
in de toekomst hebben we ook geen overgewicht meer. gewoon even genetisch fixen, klaar.quote:Op donderdag 4 september 2014 12:06 schreef Pinpoint het volgende:
[..]
O ja, want nu is de natuur nog nodig voor een plofkip. Maar we kunnen alvast beginnen met ruimen, ook als die fabriek nog niet bestaat. Zoveel mensen met overgewicht zijn er. Wat dacht je van een MacDonalds naast de liposuctie-kliniek?
Zou wel schelen op de kosten van kattevoer. Maar kan me niet voorstellen dat mijn kat geen vlees meer wil. Als dat gebeurt wordt ik Christelijkquote:Op donderdag 4 september 2014 12:00 schreef Pinpoint het volgende:
Dat verandert wel, als je een vos of een spin mannah ziet eten, en overal ineens blikjes kattenvoer liggen op mannah-basis. Met "made in Heaven" erop, in het Aramees.
Och, dit topic stoort toch niemand? O ja, jou. Maar het is met mensen net als met honden, toch? Als je die niet begrijpt, en ze ravotten op een losloop-veldje, ga je dan uitgerekend daar zitten met je klapstoeltje, je E-reader en een kratje bier, als je wat rust zoekt? Niet dat 00ll0l0l een hond is, laat dat duidelijk zijn.quote:Op donderdag 4 september 2014 12:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Wat is dit nou weer voor een aids-topic. Kan die 01010-figuur niet gewoon geband worden, met z'n voortdurende geklooi?
Doet me denken aan het verhaal van Zuster Maria. Non en werkzaam in de R.K. thuiszorg, gekleed als pinguïn non. Zuster Maria zit bijna zonder benzine, maar ze rijdt nog net een stukje om voordat ze gaat tanken. Daar moet ze namelijk een cliënt bezoeken. Helaas, verkeerd gegokt: haar auto valt stil een paar honderd meter voor het tankstation. Maar Zuster Maria is een kordate vrouw, dus in plaats van de telefoon te pakken, zoekt ze achterin naar iets om zelf benzine te halen. En jawel, daar liggen een paar grote plas-flessen. Ze laat die vullen met benzine, loopt terug en opent de tankdop. Aan de overkant van de straat staan een twee moslims met stijgende verbazing te kijken, hoe Zuster Maria de inhoud in de tank giet. Als ze instapt, en de auto start, zegt de één tegen de ander: Ik word katholiek!quote:Op donderdag 4 september 2014 12:17 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Zou wel schelen op de kosten van kattevoer. Maar kan me niet voorstellen dat mijn kat geen vlees meer wil. Als dat gebeurt wordt ik Christelijk
Gods koninkrijk:quote:Op donderdag 4 september 2014 00:44 schreef 00ll0l0l het volgende:
beter dan een wereldwijde kalifaat.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:52 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Gods koninkrijk:
6 En de wolf zal met het lam verkeren, en de luipaard bij den geitenbok nederliggen; en het kalf, en de jonge leeuw, en het mestvee te zamen, en een klein jongske zal ze drijven.
7 De koe en de berin zullen te zamen weiden, haar jongen zullen te zamen nederliggen, en de leeuw zal stro eten, gelijk de os.
8 En een zoogkind zal zich vermaken over het hol van een adder; en een gespeend kind zal zijn hand uitsteken in de kuil van den basilisk.
9 Men zal nergens leed doen noch verderven op den gansen berg Mijner heiligheid; want de aarde zal vol van kennis des HEEREN zijn, gelijk de wateren den bodem der zee bedekken.
Jesaja 11
21 En zij zullen huizen bouwen en bewonen, en zij zullen wijngaarden planten, en derzelver vrucht eten.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:56 schreef Manke het volgende:
[..]
beter dan een wereldwijde kalifaat.
God zal zich kenbaar maken aan elk schepsel, elk wezen zal God kennenquote:Op donderdag 4 september 2014 15:00 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
21 En zij zullen huizen bouwen en bewonen, en zij zullen wijngaarden planten, en derzelver vrucht eten.
22 Zij zullen niet bouwen, dat het een ander bewone; zij zullen niet planten, dat het een ander ete, want de dagen Mijns volks zullen zijn als de dagen eens booms, en Mijn uitverkorenen zullen het werk hunner handen verslijten.
23 Zij zullen niet tevergeefs arbeiden, noch baren ter verstoring; want zij zijn het zaad der gezegenden des HEEREN, en hun nakomelingen met hen.
24 En het zal geschieden, eer zij roepen, zo zal Ik antwoorden; terwijl zij nog spreken, zo zal Ik horen.
25 De wolf en het lam zullen te zamen weiden, en de leeuw zal stro eten als een rund, en stof zal de spijze der slang zijn; zij zullen geen kwaad doen noch verderven op Mijn gansen heiligen berg, zegt de HEERE.
Jesaja 65
Geen zorgen, er is geen haast bij.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:45 schreef 00ll0l0l het volgende:
Mogelijk reageer ik zelf morgenavond pas weer in dit onderwerp
Mag ik dan veronderstellen dat het legioen zelf aan gaf dat ze in die varkens wilden.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:33 schreef Pinpoint het volgende:
[..]
Zijn zoon niet, die heeft eens tweeduizend varkens vermoord. Hoe het zit met leeuwen of beren die mensen opeten is niet duidelijk. De ene keer stuurt de Heer ze op een een stel kwajongens af die een profeet lopen te jennen, of op een profeet die erin geluisd is door een collega, de andere keer wordt een een profeet die voor de leeuwen gegooid wordt, niet opgegeten. Nou waren profeten vaak oud en taai, maar deze was nog jong en mals. Dus de Heer staat niet altijd aan dezelfde kant.
Hier trouwens een video, van een man die probeert leeuwen te bekeren tot het christendom:
Tevergeefs. Op zich het goed recht van die leeuw, maar hij reageert wel een beetje agressief.
Zal wel geen atheïstische leeuw zijn. Ik denk van een ander geloof, moslim of zo.
Ja, en? Als jij erin slaagt een stel hooligans weg te sturen die een winkel terroriseren, doordat je overwicht hebt of zo (of een wapen) en zij geven aan dat ze een bus willen stelen en ergens in een kanaal dumpen, zeg je toch ook niet "OK, doe maar"?quote:Op donderdag 4 september 2014 15:43 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Mag ik dan veronderstellen dat het legioen zelf aan gaf dat ze in die varkens wilden.
Het waren demonen die zich legioen noemde omdat ze met velen waren, die in een jongen zaten.
Hiermee bedoelde ik op lijn te gaan zitten van dat het gewoon een interessant iets is.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:47 schreef 00ll0l0l het volgende:
[..]
Ja, klinkt ook lekker melig op de juiste manier he?
Bekende tekst. Eigenlijk stelt 00ll0l0l dus voor, om God te vragen of hij van plan is om te doen wat in Jesaja beweerd wordt. Zo gek is die vraag niet voor een gelovige, want profeten hebben zelden tot nooit iets goed voorspeld, dat niet ook met gezond verstand en levenservaring te bedenken was. De tekst hierboven hoort daar niet bij, dus als dat allemaal gebeurt, neem ik alsnog mijn petje af voor Jesaja.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:52 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Gods koninkrijk:
6 En de wolf zal met het lam verkeren, en de luipaard bij den geitenbok nederliggen; en het kalf, en de jonge leeuw, en het mestvee te zamen, en een klein jongske zal ze drijven.
7 De koe en de berin zullen te zamen weiden, haar jongen zullen te zamen nederliggen, en de leeuw zal stro eten, gelijk de os.
8 En een zoogkind zal zich vermaken over het hol van een adder; en een gespeend kind zal zijn hand uitsteken in de kuil van den basilisk.
9 Men zal nergens leed doen noch verderven op den gansen berg Mijner heiligheid; want de aarde zal vol van kennis des HEEREN zijn, gelijk de wateren den bodem der zee bedekken.
Jesaja 11
Ik vind het zelf een prachtige hartverwarmende tekst. Een fantastische weergave van een vreedzame wereld die een antwoord biedt op sommige wreedheden die we in onze wereld zien en ons af doen vragen waar God toch te bekennen valt, als hij bestaat.quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:12 schreef Pinpoint het volgende:
[..]
Bekende tekst. Eigenlijk stelt 00ll0l0l dus voor, om God te vragen of hij van plan is om te doen wat in Jesaja beweerd wordt. Zo gek is die vraag niet voor een gelovige, want profeten hebben zelden tot nooit iets goed voorspeld, dat niet ook met gezond verstand en levenservaring te bedenken was. De tekst hierboven hoort daar niet bij, dus als dat allemaal gebeurt, neem ik alsnog mijn petje af voor Jesaja.
Het is maar waar je op let. Ik zie in gedachten vooral een schrijver die behoorlijk ver van het padje is.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:43 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik vind het zelf een prachtige hartverwarmende tekst. Een fantastische weergave van een vreedzame wereld die een antwoord biedt op sommige wreedheden die we in onze wereld zien en ons af doen vragen waar God toch te bekennen valt, als hij bestaat.
In wezen zegt hij dat de zaken terug zullen keren naar hun oorspronkelijke staat. In genesis is het voedsel van de dieren gras.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:49 schreef Pinpoint het volgende:
[..]
Het is maar waar je op let. Ik zie in gedachten vooral een schrijver die behoorlijk ver van het padje is.![]()
En daar vind ik weinig hartverwarmends aan.
Niet in mijn bijbel. Dus ik ben benieuwd:quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:56 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
In wezen zegt hij dat de zaken terug zullen keren naar hun oorspronkelijke staat. In genesis is het voedsel van de dieren gras.
OMG, dat moet betekenen dat er geen dieren waren die elkaar opvraten? Nog los van dat het een idyllische tekst is, er staat alleen maar dat ze elke plant mogen opeten. Iets wat bijna alle roofdieren tot op heden ook doen, want bijna geen dier is 100% carnivoor. Er zijn ook bijna geen 100% herbivoren. Niet alleen wordt in toenemende mate ontdekt dat prominente herbivoren zoals schapen en herten, wel eens een vogeltje opeten, maar hoe kan een dier bladeren eten, zonder insecten binnen te krijgen? Een Gorilla wordt ziek, als 'ie in de dierentuin alleen maar gewassen groente krijgt. Omdat daar te weinig insecten in zitten.quote:genesis 1:30 Maar aan al het gedierte der aarde, en aan al het gevogelte des hemels, en aan al het kruipende gedierte op de aarde, waarin een levende ziel is, heb Ik al het groene kruid tot spijze gegeven. En het was alzo.
Jah, http://forum.fok.nl/topic/2139712/1/999#143891528 . Maar het is echt, het bestaat. Hoe dit er nu voorstaat kan echt niet. Jouw woorden alleen al bewijzen dat.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:45 schreef tijnhet het volgende:
Ik weet niet hoe het met de rest zit, maar als ik die teksten lees, dan zie ik echt alleen maar een psychose, of een andere aandoening met een extreem hoog gehalte van vaagheid en magisch denken. Beetje zorgelijk.
Dit onderschrijf ik wel, maar het is aan de omgeving van deze persoon om professionele hulp in te schakelen. Ik vind dat een forum daar buiten kan blijven zonder nalatig te zijn.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:45 schreef tijnhet het volgende:
Ik weet niet hoe het met de rest zit, maar als ik die teksten lees, dan zie ik echt alleen maar een psychose, of een andere aandoening met een extreem hoog gehalte van vaagheid en magisch denken. Beetje zorgelijk.
Wat voor informatie dan ook hier neerzetten? Dat lijkt me geen goed idee. Maar als jij denkt van wel, heb ik wel een link voor je:quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:08 schreef 00ll0l0l het volgende:
Goed, maar iemand al wat voor informatie dan ook gezien om hier neer te zetten, na de vraag in de eerste post gedaan te hebben?
En ik vind dat niemand zich zorgen hoeft te maken zomaar op een forum.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:08 schreef 00ll0l0l het volgende:
ezien om hier neer te zetten, na de
Ik maak me wel zorgen, maar niet om het onderwerp.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:36 schreef 00ll0l0l het volgende:
[..]
En ik vind dat niemand zich zorgen hoeft te maken zomaar op een forum.
Maar dit is nog steeds mijn kijk erop: http://forum.fok.nl/topic/2139712/1/999#143891528
Ik kom niet eens echt aan inhoudelijke behandeling van wat je allemaal voorstelt toe. Je berichten zijn structuurloos en je springt van de hak op de tak zonder uit te leggen waar je heen springt, zonder af te maken waar je mee bezig was, en zonder ook maar iets begrijpelijker te maken.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:00 schreef 00ll0l0l het volgende:
[..]
Jah, http://forum.fok.nl/topic/2139712/1/999#143891528 . Maar het is echt, het bestaat. Hoe dit er nu voorstaat kan echt niet. Jouw woorden alleen al bewijzen dat.
Bovendien en dit dan? (ook alleen deel van het hele verhaal) http://forum.fok.nl/topic/2136854/1/999#143427639
Hoe kan er zo'n enorme agressie bestaan in verband met iets wat simpelweg is ?quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:39 schreef tijnhet het volgende:
e, of zo, maar het ziet er vanaf hier echt behoorlijk
quote:Op zondag 7 september 2014 01:48 schreef 00ll0l0l het volgende:
[..]
Hoe kan er zo'n enorme agressie bestaan in verband met iets wat simpelweg is ?
Een chaotisch ervoorstaand onderwerp dus.quote:Het chaotische zit niet in mij, maar hoe het onderwerp ervoorstaat.
Zoals ik al had aangekondigd in mijn laatste alinea, probeer je om de "fout" buiten jezelf te zoeken. Terwijl iedereen die dit topic leest vrijwel niets van jouw woorden kan maken, waar je het ook over wil hebben.quote:Op zondag 7 september 2014 01:48 schreef 00ll0l0l het volgende:
[..]
Hoe kan er zo'n enorme agressie bestaan in verband met iets wat simpelweg is ?
Jij bent de enige hier die überhaupt een gevoel heeft te denken te snappen waar hij het over heeft. Niemand hier weet wat jij bedoelt met "het onderwerp", waar je het steeds over hebt. Desgevraagd kan jij dat ook niet verduidelijken. Er is een grote kans dat "het onderwerp" een gevoel is dat zich alleen in jouw hoofd bevindt, ongestructureerd en onzinnig. En er is eveneens een grote kans dat jij in een psychose (of zoiets) zit met dat gevoel, hoewel ik snap dat je dat idee uit alle macht zal willen ontkennen omdat het voor jou als "de waarheid" voelt.quote:Het chaotische zit niet in mij, maar hoe het onderwerp ervoorstaat.
Nee, dat is het niet. Waar heb je het over? Wat is "het onderwerp", en geef eens door middel van precieze zinssnede-citaten (niet links naar complete reacties, maar precieze zinnen met dikgedrukt de relevante stukken) aan dat je dat onderwerp al vele malen "duidelijk" hebt genoemd? Want hier in dit topic (of in het vorige topic, dat vastliep op precies hetzelfde punt - toen jij het onderwerp niet kon verduidelijken) is niemand die je snapt.quote:Maar wat het is en hoe het denkt is in ieder geval duidelijk.
Ik heb 00ll0l0l de afgelopen week een keer of wat aangeraden, zijn berichten waarvan anderen zeggen dat ze die niet begrijpen, voor te leggen aan een bekende, buiten FOK!. Iemand die durft te zeggen waar het op staat. Zo te zien is dat nog niet gebeurd. Dus ik betwijfel of 00ll0l0l wel wil weten of er zoveel schort aan zijn teksten.quote:Op zondag 7 september 2014 11:47 schreef tijnhet het volgende:
Hoe weet je dan zo zeker dat het aan "het onderwerp" ligt, en niet aan jou?
Niks mis met zijn berichten. Jullie kunnen gewoon allemaal niet lezen. Ik ook niet trouwens.quote:Op zondag 7 september 2014 15:41 schreef Pinpoint het volgende:
[..]
Ik heb 00ll0l0l de afgelopen week een keer of wat aangeraden, zijn berichten waarvan anderen zeggen dat ze die niet begrijpen, voor te leggen aan een bekende, buiten FOK!. Iemand die durft te zeggen waar het op staat. Zo te zien is dat nog niet gebeurd. Dus ik betwijfel of 00ll0l0l wel wil weten of er zoveel schort aan zijn teksten.
Ah, we gaan palliatief. Nou, vooruit dan maar: ik heb net mijn handicap officiëel laten vaststellen.quote:Op zondag 7 september 2014 15:55 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Niks mis met zijn berichten. Jullie kunnen gewoon allemaal niet lezen. Ik ook niet trouwens.
Ja. Ik zag vorige week een dier een dier eten en toen dacht ik: mwoah, eigenlijk is dit minder erg dan het lijkt.quote:Op zondag 7 september 2014 16:19 schreef 00ll0l0l het volgende:
Iemand al interessante informatie gezien nav de eerste post die te noemen is?
Die sluiten we op.quote:Op zondag 7 september 2014 16:39 schreef Goejedag het volgende:
Hoe zit het eigelijk met mensen die mensen eten
Ja, ongeveer hetzelfde, maar dan anders. Een beetje zoals een supermarktketen en een kurkentrekker.quote:Op zondag 7 september 2014 16:39 schreef Goejedag het volgende:
Hoe zit het eigelijk met mensen die mensen eten
Ja, het geestelijke moet echt stoppen. Al die onzedigheid... Brrrr...quote:Op zondag 7 september 2014 16:51 schreef 00ll0l0l het volgende:
Maar zie de Romeinen http://forum.fok.nl/topic/2139230/1/999#143479576 (hier zette ik ook weleens iets neer erover)
Zij werden het gelukkigste en machtigste volk op aarde omdat ze bepaalde dingen het meest juist deden.
Sorry hoor maar het verhaal over het geestelijke is nu net een boze droom. Dus wat mij betreft de welbekende grote roze olifant die het verhaaltje ....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |