Een paar haartjes is niet een pak Van Nelle buiten de gulp.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Jij bent er ook zo eentje die bang is voor een paar haartjes zeker.
Oe ik heb er wel een programmaatje voor. Maar ik ben er niet zo goed in.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:38 schreef sp3c het volgende:
das idd wel een heel kek dansje moet ik zeggen
ik keur het gewoon goed, wie maakt het gifje
Toch niemand die het ziet man.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een paar haartjes is niet een pak Van Nelle buiten de gulp.
Uiteraard niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kijk je ook? Dan kunnen we tegelijk posten.
Zo'n onverschillige bos.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit lijkt me iets van Tinkebell.
Die heeft volgens mij ook een afro in de broek.
Zo rolt OProgje.quote:
Zitten er op VBL niet een paar vriendjes van je die daar heel handig in zijn en dat voor je willen doen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:46 schreef Karina het volgende:
Nou dat gifje lukt me niet hoor, ik ben steeds te vroeg of te laat
Die zitten nu voetballen te kijken maar wel een goed idee om het daar te vragen. In het VI topic zitten er wel een paar.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zitten er op VBL niet een paar vriendjes van je die daar heel handig in zijn en dat voor je willen doen?
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:36 schreef Karina het volgende:
Ook DAT is seventies Tem. Lekker de shag uit je broek laten hangen.
Dus we mogen alles posten?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:50 schreef Specularium het volgende:
Heb de google maar weer uitgezet.
Jammer.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik droeg heul geen korsetten hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |