Wat is daar nou weer saai aan? Pudding is juist saai.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Godverdomme Corrie, wat saai weer.
Als je nou "Hmmmm pudding!quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer saai aan? Pudding is juist saai.
Nee sorry, ik vind het echt viesquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als je nou "Hmmmm pudding!" had gepost dan had ik weer een nieuwe signature gehad.
Ik moet je nog even bedanken. Zit sinds jij het er laatst over had af en toe weer naar 192TV te luisteren. Dat is niet saai.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer saai aan? Pudding is juist saai.
Wat is dat? Hits uit 1934?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik moet je nog even bedanken. Zit sinds jij het er laatst over had af en toe weer naar 192TV te luisteren. Dat is niet saai.
Nee dat is echt superleuk. Vind het jammer dat ik die zender niet meer heb. Vooral op vrijdagavond, dacht ik, hadden ze classic dance clips. Helemaal geweldig.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik moet je nog even bedanken. Zit sinds jij het er laatst over had af en toe weer naar 192TV te luisteren. Dat is niet saai.
Ook geregeld disco-uurtjes. Niet mijn ding, maar voor jou wrs wel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat is echt superleuk. Vind het jammer dat ik die zender niet meer heb. Vooral op vrijdagavond, dacht ik, hadden ze classic dance clips. Helemaal geweldig.
Ja die dansjes en die kleding, ze hadden ook vaak clips uit Soultrain. Gewoon hartstikke leuk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ook geregeld disco-uurtjes. Niet mijn ding, maar voor jou wrs wel.
Leuk!quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:24 schreef Specularium het volgende:
Ik ga lekker hier posten over de wedstrijd, jongens.
Die livetopics gaan toch veel te snel.
Wehehe jaquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Op 0:18 doet sp3c een kek dansje.
Doe eens niet zo goor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:36 schreef Karina het volgende:
Ook DAT is seventies Tem. Lekker de shag uit je broek laten hangen.
Combineren met een afro onder je oksel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:36 schreef Karina het volgende:
Ook DAT is seventies Tem. Lekker de shag uit je broek laten hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |