Is dat Erasmus? Er zit toch geen andere Uni in rotterdam?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
RSM, ooit van gehoord?. Mooi man, voor mijn 35e zo binnen dat ik nooit meer hoef te werken.
Nou, veel plezier met je VMBO-K he.
Zelfs als de helft van jouw verhalen waar zijn dan heb je ze snel gehaald.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik deed er drie levensjaren over: het is dus best te doen.
Ga gewoon even zoeken op RSM,quote:Op woensdag 3 september 2014 15:54 schreef Syntix het volgende:
Is dat Erasmus? Er zit toch geen andere Uni in rotterdam?
Dat vroeg ik mij ook al afquote:Op woensdag 3 september 2014 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Waar slaat deze pointer op?
Najah, je merkt wel degelijk verschil tussen die goedkope dingetjes en de wat duurdere dingetjes. Maar het boeit mij eigenlijk vrij weinig. Beetje hoe ik over Syntix denk, ziet er heel stoer uit met zijn titels, maar het boeit mij eigenlijk vrij weinig.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jawel. Maar dat zei ik ook.
Alle merkspijkerbroeken zijn per definitie overpriced. Dat geldt eigenlijk voor merkkleding in zijn totaal. Niet normaal wat alles tegenwoordig kost. Beetje overhemd kost minimaal ¤ 100. Toch niet normaal.
Top, dan ook niet meer in SC en Ajax topic komen he. Oké bedankt!quote:Op woensdag 3 september 2014 15:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ga gewoon even zoeken op RSM,. En val me verder niet lastig, ik weiger te praten met het gepeupel
Alleen al omdat hij jouw grammar-nazi eigenschap niet respecteert, dien je de TT niet aan te passen.quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 15:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Najah, je merkt wel degelijk verschil tussen die goedkope dingetjes en de wat duurdere dingetjes. Maar het boeit mij eigenlijk vrij weinig. Beetje hoe ik over Syntix denk, ziet er heel stoer uit met zijn titels, maar het boeit mij eigenlijk vrij weinig.
Je erkent nu dat de joden gepeupel zijnquote:Op woensdag 3 september 2014 15:55 schreef Syntix het volgende:
[..]
Top, dan ook niet meer in SC en Ajax topic komen he. Oké bedankt!
HAHAHAHAquote:
Eens ja.quote:
Ik zie een potentieel Olof lid in jou.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ga gewoon even zoeken op RSM,. En val me verder niet lastig, ik weiger te praten met het gepeupel
veranderd*quote:Op woensdag 3 september 2014 15:55 schreef Syntix het volgende:
[..]
Eens in die zin dat je ook vindt dat ie verandert moet worden?
Ajaxtopicquote:Op woensdag 3 september 2014 15:55 schreef Syntix het volgende:
[..]
Top, dan ook niet meer in SC en Ajax topic komen he. Oké bedankt!
mmh nee...quote:Op woensdag 3 september 2014 15:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je erkent nu dat de joden gepeupel zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Chinoquote:Op woensdag 3 september 2014 15:56 schreef kapiteintje het volgende:
Als iemand mij nog een keer een Chino noemt ben ik weg.
quote:Op woensdag 3 september 2014 15:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Najah, je merkt wel degelijk verschil tussen die goedkope dingetjes en de wat duurdere dingetjes. Maar het boeit mij eigenlijk vrij weinig. Beetje hoe ik over Syntix denk, ziet er heel stoer uit met zijn titels, maar het boeit mij eigenlijk vrij weinig.
*veranderdquote:Op woensdag 3 september 2014 15:55 schreef Syntix het volgende:
[..]
Eens in die zin dat je ook vindt dat ie verandert moet worden?
Ook eens. Goede OP ookquote:
We heten niet allemaal Kennethquote:Op woensdag 3 september 2014 15:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Word gewoon Feyenoorder joh flappie.
Nee. Ik weiger met geestelijk gehandicapten te posten in het Ajaxtopic, dat is alles.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Word gewoon Feyenoorder joh flappie.
Gaat altijd kapot tussen mijn benen. Aan de linkerkant. Ik ben linksdragend.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn broeken zijn van Levi's, omdat dat extreem goede kwaliteit is en ze dus ook niet overpriced zijn.
Nein nee njet nonquote:
Doe even normaal man. GGMM heeft hier misschien niet een hoge status maar staat nog altijd stukken hoger op de ladder dan dat jij doet.quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 15:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gaat altijd kapot tussen mijn benen. Aan de linkerkant. Ik ben linksdragend.
Ik ben een jood en wil graag dat de TT zo blijft.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nein nee njet non
Joden krijgen hun zin niet
Nou je ster weer voorhangen en in de rij gaan staan, oké?
Zijn jullie toch dol op, sterren
quote:Op woensdag 3 september 2014 15:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Doe even normaal man. GGMM heeft hier misschien niet een hoge status maar staat nog altijd stukken hoger op de ladder dan dat jij doet.
Goed bezig pikquote:
Rene heeft hem al aangepastquote:Op woensdag 3 september 2014 15:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben een jood en wil graag dat de TT zo blijft.
wat denk je wat voor volk er in die evenementhal in de Bijlmer zitquote:Op woensdag 3 september 2014 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Ik weiger met geestelijk gehandicapten te posten in het Ajaxtopic, dat is alles.
Jepquote:Op woensdag 3 september 2014 15:58 schreef Syntix het volgende:
[..]je weet dat ik de meest waardeloze user van Fok ben he.
Jongens, belt iemand het Pieter Baan even. Gaat niet helemaal goed daar: schijnbaar heeft iemand een laptop naar binnen gesmokkeld waar Syntix zich weer op aan het uitleven is.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:58 schreef Syntix het volgende:
[..]je weet dat ik de meest waardevolle user van Fok ben he.
Joden krijgen echt nooit hun zinquote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 15:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jongens, belt iemand het Pieter Baan even. Gaat niet helemaal goed daar: schijnbaar heeft iemand een laptop naar binnen gesmokkeld waar Syntix zich weer op aan het uitleven is.
Wees blij dat ze je een keer bellen xD xDquote:Op woensdag 3 september 2014 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die bellen als je net tandenpoetst.
Vraag 't eens aan de rest johquote:Op woensdag 3 september 2014 15:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt een kei harde autistische savant in real life
Wat begrijp je niet aan meest waardeloze?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:59 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dus die ladder theorie van jou klopt niet helemaal...
Ik eet altijd expres een broodje filet met haring met uitjes voordat ik naar de tandarts ga. Zal hem leren die klootzak met zn hoge rekening.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die bellen als je net tandenpoetst.
Eet voor de grap eens surstrumming. Al gaat je vriendin dat je niet in dank afnemen.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik eet altijd expres een broodje filet met haring met uitjes voordat ik naar de tandarts ga. Zal hem leren die klootzak met zn hoge rekening.
Betaal jij de volle buit dan? Bij mij gaat er altijd 90% af ofzo.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik eet altijd expres een broodje filet met haring met uitjes voordat ik naar de tandarts ga. Zal hem leren die klootzak met zn hoge rekening.
Op welke manier heb ik daarmee geluk?quote:Op woensdag 3 september 2014 16:00 schreef Helpmefok het volgende:
Ach Syntix heb geluk
Ik ben zo alweer weg
Feyenoorders vliegen altijd weg met hun jetpack.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:00 schreef Helpmefok het volgende:
Ach Syntix heb geluk
Ik ben zo alweer weg
Dat was geen fluor in dat bakje wat jij in je mond deed.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Betaal jij de volle buit dan? Bij mij gaat er altijd 90% af ofzo.
Ik vind je een interessant persoon maar om nou mensen in DM aan te spreken hoe jij in het echt bent gaat mij toch iets te ver.quote:
Ik ben ook enorm interessant.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind je een interessant persoon maar om nou mensen in DM aan te spreken hoe jij in het echt bent gaat mij toch iets te ver.
Zijn de filmpjes al uit.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:02 schreef Helpmefok het volgende:
Ik zou haar echt zo hard klop geven he
Met mn lul. BAM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |