Is dat Erasmus? Er zit toch geen andere Uni in rotterdam?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
RSM, ooit van gehoord?. Mooi man, voor mijn 35e zo binnen dat ik nooit meer hoef te werken.
Nou, veel plezier met je VMBO-K he.
Zelfs als de helft van jouw verhalen waar zijn dan heb je ze snel gehaald.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik deed er drie levensjaren over: het is dus best te doen.
Ga gewoon even zoeken op RSM,quote:Op woensdag 3 september 2014 15:54 schreef Syntix het volgende:
Is dat Erasmus? Er zit toch geen andere Uni in rotterdam?
Dat vroeg ik mij ook al afquote:Op woensdag 3 september 2014 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Waar slaat deze pointer op?
Najah, je merkt wel degelijk verschil tussen die goedkope dingetjes en de wat duurdere dingetjes. Maar het boeit mij eigenlijk vrij weinig. Beetje hoe ik over Syntix denk, ziet er heel stoer uit met zijn titels, maar het boeit mij eigenlijk vrij weinig.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jawel. Maar dat zei ik ook.
Alle merkspijkerbroeken zijn per definitie overpriced. Dat geldt eigenlijk voor merkkleding in zijn totaal. Niet normaal wat alles tegenwoordig kost. Beetje overhemd kost minimaal ¤ 100. Toch niet normaal.
Top, dan ook niet meer in SC en Ajax topic komen he. Oké bedankt!quote:Op woensdag 3 september 2014 15:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ga gewoon even zoeken op RSM,. En val me verder niet lastig, ik weiger te praten met het gepeupel
Alleen al omdat hij jouw grammar-nazi eigenschap niet respecteert, dien je de TT niet aan te passen.quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 15:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Najah, je merkt wel degelijk verschil tussen die goedkope dingetjes en de wat duurdere dingetjes. Maar het boeit mij eigenlijk vrij weinig. Beetje hoe ik over Syntix denk, ziet er heel stoer uit met zijn titels, maar het boeit mij eigenlijk vrij weinig.
Je erkent nu dat de joden gepeupel zijnquote:Op woensdag 3 september 2014 15:55 schreef Syntix het volgende:
[..]
Top, dan ook niet meer in SC en Ajax topic komen he. Oké bedankt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |