Truste Belle!quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:47 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik ga om te ontspannen nog ff een serie kijken, en dan ga ik slapen.
Slaap lekker allemaal.
Ik vind Jim Carey echt 10 keer niets. Totaal niet grappig.quote:
Deze is mooi, voor het slapen gaanquote:Op woensdag 3 september 2014 00:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind Jim Carey echt 10 keer niets. Totaal niet grappig.
Is dat die middelste overspannen ADHD'er?quote:Op woensdag 3 september 2014 00:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Keine Ahnung of hij overspannen is, maar grappenmakers uit dat genre zijn niet mijn ding. Net zoals Eddy Murphy enzo.quote:Op woensdag 3 september 2014 00:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is dat die middelste overspannen ADHD'er?
quote:Op woensdag 3 september 2014 00:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben niet in een Donna Summer mood.quote:
Summer ain't over yet...quote:Op woensdag 3 september 2014 00:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben niet in een Donna Summer mood.
Het origineel is beter.quote:Op woensdag 3 september 2014 00:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben niet in een Donna Summer mood.
Wychen dat is bijna brabant, ik vind het wel een goede kleur voor een vluchtheuvel.quote:Op woensdag 3 september 2014 06:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooie kleuren voor in de Gelderse Bible Belt .. En een goedemorgen
Als ie in het donker goed opvalt ..quote:Op woensdag 3 september 2014 06:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wychen dat is bijna brabant, ik vind het wel een goede kleur voor een vluchtheuvel.
Dat lijkt me wel.quote:Op woensdag 3 september 2014 06:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ie in het donker goed opvalt ..
Domme fouten kunnen soms geniale ideeën opleveren.quote:Op woensdag 3 september 2014 06:54 schreef chufi het volgende:
Men zou veel meer kunnen doen met strepen en kleuren op de wegen ivm zichtbaarheid...
Echter niet alle ideeen worden ten uitvoer gebrachtquote:Op woensdag 3 september 2014 06:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Domme fouten kunnen soms geniale ideeën opleveren.
Nee ik heb er teveel.quote:Op woensdag 3 september 2014 07:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Echter niet alle ideeen worden ten uitvoer gebracht
Daar ben ik geboren, 25 jaar gewoond, heb er mijn vrouw ontmoet in een vage disco, wat denk jij?quote:Op woensdag 3 september 2014 07:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij ging vroeger toch ook weleens in Tilburg op stap?
Ik was dol op vage disco's.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar ben ik geboren, 25 jaar gewoond, heb er mijn vrouw ontmoet in een vage disco, wat denk jij?
Jij doet je wat dommer voor nu dan je bent.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik was dol op vage disco's.Niet op disco's, maar wel als ze vaag waren.
Verder meende ik me idd te herinneren dat je een link met Tilburg had en vond het al knap dat ik dat had onthouden.
Ik las dat stukje van die gozer over uitgaan in Tilburg en toen schoot jouw naam me te binnen.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij doet je wat dommer voor nu dan je bent.
Een redelijk bekende coffeeshop daar ben ik ooit samen met maat begonnen.
Post het dan maar in het topic waar ik naar linkte....daar past het prima.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat was elke avond op stap toen.
Dat is wel een mooi verhaal maar ga ik hier niet posten.
Tilburg heb ik achter me gelaten en er ging een hele nieuwe wereld voor me open daarna.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik las dat stukje van die gozer over uitgaan in Tilburg en toen schoot jouw naam me te binnen.
Hoe dat precies werkt met associaties dat moet je aan MM vragen, die heeft daar laatst een prachtig stukje overgeschreven. Ik maak alleen FOK!-linkjes zodat je niets interessants hoeft te missen. Kun je nostalgisch gaan doen met die Peter.
Ik weet teveel.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Post het dan maar in het topic waar ik naar linkte....daar past het prima.
Ik ben aan oefenen in diverse tipocs.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon jezelf dommer voordoen dan je bent. Werkt prima.
Ik zag in zijn pohi dat het zijn eerste posting sinds 10 jaar was, dus het kan zijn dat je even moet wachten om te zien of het werkt.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben aan oefenen in diverse tipocs.
Foutje bedanktquote:Op woensdag 3 september 2014 07:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die schilders hebben dubbel gelegen waarschijnlijk en dan gewoon doorgaan.
Ik post ook in teveel topics en raak het overzicht dan kwijt.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zag in zijn pohi dat het zijn eerste posting sinds 10 jaar was, dus het kan zijn dat je even moet wachten om te zien of het werkt.
Ik vind het wel een vrolijk kleurtje eigenlijk en het valt op en daar is zo'n vluchtheuvel toch voor?quote:Op woensdag 3 september 2014 08:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Foutje bedanktgaat je gemeentegeld
Ik ben deze morgen begonnen met een goedmakertje voor jou.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Foutje bedanktgaat je gemeentegeld
Nah... beetje een rotkleur...quote:Op woensdag 3 september 2014 08:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vind het wel een vrolijk kleurtje eigenlijk en het valt op en daar is zo'n vluchtheuvel toch voor?
ow..... even kijken...quote:Op woensdag 3 september 2014 08:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben deze morgen begonnen met een goedmakertje voor jou.
Na mijn KLB-topic van gisteren had je dat wel verdiend.![]()
NWS / Bestuurders willen verbod op wilde dieren in circus
Een vriend van mij die ging nog wel eens protesteren bij circussen. Was geen goed idee. Werden rake klappen uitgedeeld door boze circus-medwerkers.quote:
Niet zo veel, maar ten eerste is dit een rottige kleur roze en ten tweede en stomme kleur voorquote:
Nee, daar schiet je niet veel mee op, zoiets moeten ze bij de wet regelen...quote:Op woensdag 3 september 2014 08:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een vriend van mij die ging nog wel eens protesteren bij circussen. Was geen goed idee. Werden rake klappen uitgedeeld door boze circus-medwerkers.
Ja dat zijn meestal geen watjes.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een vriend van mij die ging nog wel eens protesteren bij circussen. Was geen goed idee. Werden rake klappen uitgedeeld door boze circus-medwerkers.
De wet is nooit zo snel, dus wat actie vanuit de bevolking is nooit verkeerd. Beetje folderen en boe-roepen bij circussen vinden ze daar natuurlijk niet zo leuk, maar ik schrok toch wel een beetje van de hoeveelheid geweld wat er gebruikt werd.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, daar schiet je niet veel mee op, zoiets moeten ze bij de wet regelen...
Laten we alles bij wet regelen.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, daar schiet je niet veel mee op, zoiets moeten ze bij de wet regelen...
Die hippies hadden wat beter naar de krakers moeten kijken....zelf als eerste met bommen gaan gooien.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja dat zijn meestal geen watjes.
Oh... maar die tenten zitten nog steeds vol hoorquote:Op woensdag 3 september 2014 08:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Laten we alles bij wet regelen.
Wanneer er geen mensen meer heengaan verdwijnt het vanzelf toch?
Heb je mij nog nooit bezig gezien wanneer een knol niet wil luisteren.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De wet is nooit zo snel, dus wat actie vanuit de bevolking is nooit verkeerd. Beetje folderen en boe-roepen bij circussen vinden ze daar natuurlijk niet zo leuk, maar ik schrok toch wel een beetje van de hoeveelheid geweld wat er gebruikt werd.
Dat klopt....plaats eens een video.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je mij nog nooit bezig gezien wanneer een knol niet wil luisteren.
Kan je nagaan hoe ze met die dieren omgaan dat soort gasten...quote:Op woensdag 3 september 2014 08:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De wet is nooit zo snel, dus wat actie vanuit de bevolking is nooit verkeerd. Beetje folderen en boe-roepen bij circussen vinden ze daar natuurlijk niet zo leuk, maar ik schrok toch wel een beetje van de hoeveelheid geweld wat er gebruikt werd.
Ik weet het. Ik ben dan ook tegen circussen, maar dat was je mss al opgevallen.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe ze met die dieren omgaan dat soort gasten...
Dat soort gasten weten meer van die beesten dan jij in je pink.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe ze met die dieren omgaan dat soort gasten...
Laten we dat soort gasten dan maar in een kooi opsluiten en kunstjes uit laten voeren.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat soort gasten weten meer van die beesten dan jij in je pink.
Ah ga toch wegquote:Op woensdag 3 september 2014 08:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat soort gasten weten meer van die beesten dan jij in je pink.
Ik gooi de sleutel wel wegquote:Op woensdag 3 september 2014 08:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Laten we dat soort gasten dan maar in een kooi opsluiten en kunstjes uit laten voeren.
Doen ze toch ook elke dag met hun kunstje, laten we dat veroordelen omdat ze best goed met de dieren omgaan.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Laten we dat soort gasten dan maar in een kooi opsluiten en kunstjes uit laten voeren.
ik zeg niks..quote:Op woensdag 3 september 2014 08:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
laten we dat veroordelen omdat ze best goed met de dieren omgaan.
Dat denk ik niet, maar dat maak jij er van...quote:Op woensdag 3 september 2014 08:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ok, dan ben ik ook een beul.
Ik wel, er zitten zeker weten ook uitwassen tussen maar een goed circus zorgt goed voor de beesten.quote:
Zo;n dier hoort daar niet, een olifant hoort niet aan een ketting te staan, maar goedquote:Op woensdag 3 september 2014 09:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik wel, er zitten zeker weten ook uitwassen tussen maar een goed circus zorgt goed voor de beesten.
Bij Ikea 1 Euro.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:01 schreef Treehut362 het volgende:
woensdag ga ik altijd naar de Kringloop-shop. Appeltaart en koffie 1,50
Momenteel ben ik op zoek naar een Theepot.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:01 schreef Treehut362 het volgende:
Is bij onze kringloopwinkel ookquote:Op woensdag 3 september 2014 09:01 schreef Treehut362 het volgende:
Waarom haal je gelijk de extremen erbij? De circuswereld is allang veranderd.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Zo;n dier hoort daar niet, een olifant hoort niet aan een ketting te staan, maar goed
ieder zijn mening Piet.
Die heb je toch zat in een kringloopwinkel?quote:Op woensdag 3 september 2014 09:04 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Momenteel ben ik op zoek naar een Theepot.
Hoe denk je dat ze die olifanten 's nachts en tijdens de wachturen in bedwang houden dan?quote:Op woensdag 3 september 2014 09:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom haal je gelijk de extremen erbij? De circuswereld is allang veranderd.
Ik hoop hetquote:Op woensdag 3 september 2014 09:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Die heb je toch zat in een kringloopwinkel?
Er ontsnappen er weinig.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ze die olifanten 's nachts en tijdens de wachturen in bedwang houden dan?
Ja, omdat ze aan de ketting liggenquote:
De circusbrance zou als terroristische organisatie aangemerkt moeten worden.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom haal je gelijk de extremen erbij? De circuswereld is allang veranderd.
Het is bovenaan de dijk...quote:
Ik ga nooit naar de kringloopwinkel.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Is bij onze kringloopwinkel ookhebben ze ook een koffiehoekje...
Thee is 1 euro, krijg je zo'n schattig klein potje Thee ook nog, goed voor 2 koppies
Wanneer die beesten niet presteren hoppa bij de slager de kop eraf.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De circusbrance zou als terroristische organisatie aangemerkt moeten worden.
Prachtig! Lijkt wel een beetje hier bij het IJquote:Op woensdag 3 september 2014 09:11 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Het is bovenaan de dijk...
Zo ziet het er vanuit Dordrecht uit:
[ afbeelding ]
Ik heb nog een poosje in de Noorderstraat ge-bivakkeerd en in de Paleisstraat stond mijn Drumstel.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Prachtig! Lijkt wel een beetje hier bij het IJ
Streetview April 2009.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:11 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Het is bovenaan de dijk...
Zo ziet het er vanuit Dordrecht uit:
[ afbeelding ]
Ik ging wel eens wel eens met mijn broertje mee, die was daar dol op en ik vond het zelf ookquote:Op woensdag 3 september 2014 09:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar de kringloopwinkel.
Ben altijd bang dat ik daar verplicht wordt om in kringetjes te gaan lopen.
zoietsquote:Op woensdag 3 september 2014 09:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ging wel eens wel eens met mijn broertje mee, die was daar dol op en ik vond het zelf ook
wel geinig om te snuffel, toen ik mijn keukentje Oud Hollandsch had ingericht, járen geleden,
heb ik daar wel leuke keukenspulletjes gekocht![]()
Zon'n oud kruidenkastje bijvoorbeeld, later weer verkocht op MP
Volgens mij heb ik zoiets nog in de berging liggen.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:19 schreef FANN het volgende:
[..]
zoietshad ik toen...
[ afbeelding ]
Mijn keukentje had ik ''oud blauw'' geschilderd.
Dat is handel!quote:Op woensdag 3 september 2014 09:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik zoiets nog in de berging liggen.
Ja écht, bij Antiek op MP dit moet je dan bij keukenspullen zettenquote:Op woensdag 3 september 2014 09:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Echt? Ik heb nog van alles in de berging liggen of staan.
Lijkt wel een poppenkastding. Waar kleine meisjes mee spelen. Die je dan uitnodigen voor hun theefeestje.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:19 schreef FANN het volgende:
[..]
zoietshad ik toen...
[ afbeelding ]
Mijn keukentje had ik ''oud blauw'' geschilderd.
quote:Op woensdag 3 september 2014 09:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lijkt wel een poppenkastding. Waar kleine meisjes mee spelen. Die je dan uitnodigen voor hun theefeestje.
Ze doen niks.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
DIe kutbeesten lopen op het pad.
Veel treuriger ga je het niet krijgen.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:31 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
Station R'dam Lombardijen
Het is "high-tech" om van A naar B te gaan.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Veel treuriger ga je het niet krijgen.
Best wel lastig als je daar met je mountainbike langs wil kan ik je vertellen.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
DIe kutbeesten lopen op het pad.
Ze gaan ook niet aan de kant.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Best wel lastig als je daar met je mountainbike langs wil kan ik je vertellen.
Van 0 naar 1 meer is het niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:35 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Het is "high-tech" om van A naar B te gaan.
Binnen staan mijn boeken.quote:
Boekenwijsheden heb ik weinig mee en sorry dat ik wat abrassief ben, ik wilde gaan slapen, beginnen er ineens wat figuren met maaimachines de boel de snoeien met veel kabaal.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:40 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Binnen staan mijn boeken.
[ afbeelding ]
Ik FIETS dan daar heen.quote:
Ik zie Treehut wel op een Oma fietsquote:Op woensdag 3 september 2014 09:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een electrische of ga je in strak pakkie op zo'n wielrending?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij loopt halve marathons dan ga je niet op een oma fiets zitten.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zie Treehut wel op een Oma fiets
Met asbakje aan het stuur om alle peuken in te doen die hij onderweg vindt.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zie Treehut wel op een Oma fiets
Doe ik ookquote:Op woensdag 3 september 2014 09:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij loopt halve marathons dan ga je niet op een oma fiets zitten.
quote:Op woensdag 3 september 2014 09:49 schreef Kingstown het volgende:
Godsamme, wat een taalfout....
Ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 september 2014 09:49 schreef Kingstown het volgende:
Godsamme, wat een taalfout....
ghehehheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee man,was maar waarquote:Op woensdag 3 september 2014 09:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Loop jij ook halve marathons?
Met fietstassen?quote:
Zodra ik de halve Marathon kan lopenquote:Op woensdag 3 september 2014 09:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer gaan we een keer meeten? Ik tiep me nu te pleuren zo.
Ik weet wel goede trainingquote:Op woensdag 3 september 2014 09:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Zodra ik de halve Marathon kan lopen
Die blijft grappig met die droogkloot van een Wyman erbij...quote:Op woensdag 3 september 2014 00:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wel weer even naar Je suis un Rockstar geluisterd eerder vanavond....thank you.
Het leuke aan die top-5 is wmb dat je af en toe van die "ow ja" nummers voorbij ziet komen en dat was nu ook het geval. Ga je weer zo'n mooi cijferlijstje maken van de uitslag?quote:Op woensdag 3 september 2014 10:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die blijft grappig met die droogkloot van een Wyman erbij...
George Baker is natuurlijk ruk, maar die was nog niet genoemd.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het leuke aan die top-5 is wmb dat je af en toe van die "ow ja" nummers voorbij ziet komen en dat was nu ook het geval. Ga je weer zo'n mooi cijferlijstje maken van de uitslag?
Ik zat nog heel even te denken om "El Pussycat" van Bad Manners te noemen, maar dat vond ik net weer wat te ver gezocht. Vond het al bizar dat nog niemand Blitzkrieg Pop had genoemd.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
George Baker is natuurlijk ruk, maar die was nog niet genoemd.
Dat soort dingen noemen is een sport op zich, vond het nog best lastig.
Ik zal even kijken of ik in de gelegenheid ben voor tellen...
Waarom heten al die veulens iets beginnend met een J? Is dat een soort afspraak?quote:Op woensdag 3 september 2014 16:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo nu naar de veulenveiling.
http://www.veulen-veiling.nl/
www.vueling.com/nlquote:Op woensdag 3 september 2014 16:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo nu naar de veulenveiling.
http://www.veulen-veiling.nl/
Ik had de chocolademelk al klaar gezet en het bed al opgemaakt en nu kom je niet?quote:Op woensdag 3 september 2014 12:52 schreef AdoraBelle het volgende:
Goeiemiddag allemaal.
Mijn date van vanmiddag gaat helaas niet door... dus ik zal ook in m'n eigen bed moeten slapen vannacht.
Gabbertje belde....of je zijn ausie naar de hakkuhbar komt brengen.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:58 schreef MadMaster het volgende:
Weet iemand waar ik de Allahak Bar kan vinden?
Hoor er veel berichten over de laatste tijd...
Prima, maar waar dan?quote:Op woensdag 3 september 2014 18:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gabbertje belde....of je zijn ausie naar de hakkuhbar komt brengen.
Nee ik hou me tot de Tomatito in Spanjequote:Op woensdag 3 september 2014 18:02 schreef MadMaster het volgende:
Niks voor jou, Sjoef, met jouw ervaring op dit gebied?
http://www.at5.nl/artikel(...)gen-russische-boycot
Die reacties onder dat bericht....quote:Op woensdag 3 september 2014 18:02 schreef MadMaster het volgende:
Niks voor jou, Sjoef, met jouw ervaring op dit gebied?
http://www.at5.nl/artikel(...)gen-russische-boycot
Sorry... maar de date was met die blonde vriendin uit m'n fotoboek... Ik zal haar voortaan wel Madonna noemenquote:Op woensdag 3 september 2014 17:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik had de chocolademelk al klaar gezet en het bed al opgemaakt en nu kom je niet?
Socio Amsterdam roert zich altijd weer goed bij dit soort berichten...quote:Op woensdag 3 september 2014 18:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die reacties onder dat bericht....
Taksi is me ietsje te gewaagd. Zo ruig ben ik nou ook weer niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:22 schreef AdoraBelle het volgende:
Maar ik kom graag een keer chocolademelk bij je drinken hoor. Of Taksi.
Mjah....eigenlijk is het (bijna) overal hetzelfde wat dat betreft.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Socio Amsterdam roert zich altijd weer goed bij dit soort berichten...
Hihiquote:Op woensdag 3 september 2014 18:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Taksi is me ietsje te gewaagd. Zo ruig ben ik nou ook weer niet.
Wat doet ze al voor geks ? Vitamine shots wisten we gisteren alquote:Op woensdag 3 september 2014 19:46 schreef Kingstown het volgende:
Ik ben een beetje misselijk.
Heb net teveel rare verhalen van Patty Brard gelezen.
Ik zie helemaal geen reacties?quote:Op woensdag 3 september 2014 18:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die reacties onder dat bericht....
Allen Snackbarquote:Op woensdag 3 september 2014 17:58 schreef MadMaster het volgende:
In Arabië?quote:Op woensdag 3 september 2014 17:58 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op woensdag 3 september 2014 18:00 schreef MadMaster het volgende:
Next:
http://www.at5.nl/artikel(...)en-in-hegeraatstraat
Zo denk ik ook wel eensquote:Opnieuw een liquidatie dus in Amsterdam. 'Zolang ze elkaar maar afknallen, vin ik ut best', aldus een buurtbewoonster..
Iemand van de hakkenbar?quote:Op woensdag 3 september 2014 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij was dat iemand uit het circuit die een tijdje terug in A'veen geliquideerd is
Allemaal vieze praat die pas na kinderbedtijd gepost mag worden.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat doet ze al voor geks ? Vitamine shots wisten we gisteren al
Wat voor soort vitamine shots neemt Patty Brard dan?quote:Op woensdag 3 september 2014 20:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Allemaal vieze praat die pas na kinderbedtijd gepost mag worden.
Dat van die vitamineshots dat wist ik niet, daar kwam chufi mee.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat voor soort vitamine shots neemt Patty Brard dan?
Lijkt me meer een typje voor andere shotjes
ow...... dat heb ik gemist ...quote:Op woensdag 3 september 2014 20:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat van die vitamineshots dat wist ik niet, daar kwam chufi mee.
Dit ging meer over cumshots.
Nee dus niet.... dat was Gwinnet Martha of zo...quote:Op woensdag 3 september 2014 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij was dat iemand uit het circuit die een tijdje terug in A'veen geliquideerd is
Hoe kan ik dan nu jouw bericht gelezen hebben?quote:Op woensdag 3 september 2014 20:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Scrollen is inderdaad best een moeilijk concept.
Met mijn mobiel kan ik jouw reactie niet zien.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoe kan ik dan nu jouw bericht gelezen hebben?
Denk dat mobiel de reacties gewoon niet laat zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je nog wel het bonnetje?quote:Op woensdag 3 september 2014 23:04 schreef Treehut362 het volgende:
Ik had een mooie thermoskan gekocht maar
,afgerekend en toen per ongeluk bij de kassa laten staan.![]()
Ja, nou je het zegt maar ik kom er 1 keer in de week en het was maar 1,2 euro...quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 22:48 schreef chufi het volgende:
Wie van de .....ik gok D H Juwel M Dundee M x Pion x ElcaroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op woensdag 3 september 2014 23:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zag er wel iets in en na mijn bod ging het niet meer hoger.
Hoe heet hij of zij ? Jquote:Op woensdag 3 september 2014 23:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb een stukje live gezien op de "Webcam".quote:Op woensdag 3 september 2014 23:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb ik jaren gedaan, dat geeft best een kick zo door de ring rennen.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:14 schreef Treehut362 het volgende:
Die stewards leggen ook aardig wat metertjes af.
Dat gaat wel goedkomen.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:21 schreef drakin het volgende:
Wat een verschrikkelijk muziekje bij dat filmpje, maar mooi veulen hoor, moet nog wel wat steviger worden. gespierder, nu ziet hij/zij er nog zo iel uit.
Mooie veulentje PP,, Gefeliciteerd.. Ben benieuwd wat je bod was... Was het de eerste van de veiling?quote:Op woensdag 3 september 2014 23:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Deze
http://www.veulen-veiling(...)cht/197-jumanji.html
Ik dacht even dat je achter de knoppen stonedquote:Op woensdag 3 september 2014 23:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat gaat wel goedkomen.
Tsja en de muziek daar?
3400quote:Op woensdag 3 september 2014 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooie veulentje PP,, Gefeliciteerd.. Ben benieuwd wat je bod was... Was het de eerste van de veiling?
Ik stond vlakbij de camera. Ben vaak in beeld geweest vrees ik.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:10 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik heb een stukje live gezien op de "Webcam".
De meeste waren te duur voor me maar deze die toevallig als 1e aan de beurt was beviel me wel.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:34 schreef drakin het volgende:
Dat ia toch helemaal niet zo duur? Paarden zijn gewoon geen goedkope huisdieren en wat ik las heb je ook leuke ouders bij deze. En kleur en bles zegt niks over wat er in zit.
Ik heb idd ook even gekeken of ik je kon bespeuren , maar dat was in het begin... Tijdens het veilen stopten de streams er bij mee....quote:Op woensdag 3 september 2014 23:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik stond vlakbij de camera. Ben vaak in beeld geweest vrees ik.
Ik zat eerst tijd te lullen op de VIP tribune toen de veiling begon ben ik op de plek gaan staan waar ze naar binnen en buiten gaan.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb idd ook even gekeken of ik je kon bespeuren , maar dat was in het begin... Tijdens het veilen stopten de streams er bij mee....
Vip wel gezien, maar daar skipten ze vrij snel langs ... In en uit was niet echt op de cam... Maakt niet je bent weer een veulen rijkerquote:Op woensdag 3 september 2014 23:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zat eerst tijd te lullen op de VIP tribune toen de veiling begon ben ik op de plek gaan staan waar ze naar binnen en buiten gaan.
Op gevoel, beviel me wel, heb de poen en het is afwachten.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Vip wel gezien, maar daar skipten ze vrij snel langs ... In en uit was niet echt op de cam... Maakt niet je bent weer een veulen rijker
Zet een paard voor je raam vannacht...quote:Op woensdag 3 september 2014 23:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar goed genoeg peerdengelul nu.
quote:Op woensdag 3 september 2014 23:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zet een paard voor je raam vannacht...
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lees deze pagina maar even....dan ben je weer helemaal bij.
quote:Op woensdag 3 september 2014 23:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zet een paard voor je raam vannacht...
gewoon een suikerklontje gevenquote:Op donderdag 4 september 2014 00:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw mijn vrouw was beetje boos dat ik veulen gekocht heb maar die draait wel weer bij want het is een toffe.
jaquote:Op donderdag 4 september 2014 00:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Be carefull where you ask for....
Ik waarschuwde je nog dat het over cumshots ging en toen werd je helemaal opgewonden en nieuwsgierig.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:18 schreef FANN het volgende:
[..]
jaik dacht aan een vitamine B shot ofzo
Hoezo? het komt lekker op gang nu.quote:
Ja, ik had gelijk een opvliegerquote:Op donderdag 4 september 2014 00:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik waarschuwde je nog dat het over cumshots ging en toen werd je helemaal opgewonden en nieuwsgierig.
Waren satirische verhaaltjes over Patty van een jaar of 10 geleden vlak voordat haar boek verscheen. Uit de duim gezogen door Dijkshoorn en Patty was daar zo boos over dat ze hem daarover heeft aangeklaagd.quote:
ah... dus had ze niet zelf geschreven, valt alweer meerquote:Op donderdag 4 september 2014 00:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waren satirische verhaaltjes over Patty van een jaar of 10 geleden vlak voordat haar boek verscheen. Uit de duim gezogen door Dijkshoorn en Patty was daar zo boos over dat ze hem daarover heeft aangeklaagd.
Is er nog iemand die Patty serieus neemt?quote:Op donderdag 4 september 2014 00:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waren satirische verhaaltjes over Patty van een jaar of 10 geleden vlak voordat haar boek verscheen. Uit de duim gezogen door Dijkshoorn en Patty was daar zo boos over dat ze hem daarover heeft aangeklaagd.
Ze was furieus....was een "uitgelekte" recensie over haar boek waarvan achteraf bleek dat het allemaal fake was.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... dus had ze niet zelf geschreven, valt alweer meer![]()
als ik ineens weg ben heb ik weer last van een blauw scherm trouwens![]()
al 3x gebeurt vandaag...
Ik heb nog wel een goede laptop te koop.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... dus had ze niet zelf geschreven, valt alweer meer![]()
als ik ineens weg ben heb ik weer last van een blauw scherm trouwens![]()
al 3x gebeurt vandaag...
Ik hoop het wel voor haar....ze hoeft van mij niet droog te staan.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is er nog iemand die Patty serieus neemt?
Ah... zulke dingen mis ik vaak, maar of ik er echt iets aan mis weet ik nietquote:Op donderdag 4 september 2014 00:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ze was furieus....was een "uitgelekte" recensie over haar boek waarvan achteraf bleek dat het allemaal fake was.
Is ook nog wel een heel oud topic over in SHO.
SHO / Patty Brard boos op Nico Dijkshoorn
Met hoed op was die veulenkeuring wel wat voor jou geweest.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... zulke dingen mis ik vaak, maar of ik er echt iets aan mis weet ik niet
Nee, ik wacht altijd totdat er topic over is,quote:Op donderdag 4 september 2014 00:44 schreef Kingstown het volgende:
Kennen jullie die zaak nog van Alberto Stegeman en ene Emmelie?
Geef dr een BoomHut, gaat ze iig vroeg op stokquote:Op donderdag 4 september 2014 00:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn vrouw is echt boos nu, die heb er weer 1 bij en ik speel mooi weer.
Had ze maar niet met zo'n eigenwijze moeten trouwen.
Ze is weer wakker nu en kijkt nog steeds boos,quote:Op donderdag 4 september 2014 06:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Geef dr een BoomHut, gaat ze iig vroeg op stok
Oh Oh .. Welterusten PPquote:Op donderdag 4 september 2014 06:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze is weer wakker nu en kijkt nog steeds boos,
Ze is de deur al uitquote:Op donderdag 4 september 2014 07:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
De voordeur gaat nogal hard dicht.
Ze neemt wel de auto mee, moet ik me nu zorgen gaan maken?quote:Op donderdag 4 september 2014 07:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze is de deur al uitHad ze een koffer bij zich?
Geen idee, wat ze normaal om deze tijd doet.. Gaat ze niet gewoon naar dr werk?quote:Op donderdag 4 september 2014 07:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze neemt wel de auto mee, moet ik me nu zorgen gaan maken?
Er staan nu 3 paarden te wachten.quote:Op donderdag 4 september 2014 07:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, wat ze normaal om deze tijd doet.. Gaat ze niet gewoon naar dr werk?
Ah zij verzorgt de paardenquote:Op donderdag 4 september 2014 07:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er staan nu 3 paarden te wachten.
Ja ik doe de handel, het vervoer en erop rijden maar dat kan pas over paar jaar bij dat veulen.quote:
Dus je vrouw is nu 50% langer aan het werk met de verzorging...quote:Op donderdag 4 september 2014 07:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja ik doe de handel, het vervoer en erop rijden maar dat kan pas over paar jaar bij dat veulen.
Onderschat mijn rol niet.quote:Op donderdag 4 september 2014 07:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus je vrouw is nu 50% langer aan het werk met de verzorging...
Er is een topicreeks wat eigenlijk al afgerond was, totdat aan het einde van het vorige topic opeens de persoon in kwestie zich kwam melden. Opeens is er weer leven....en een hoop popcorn.quote:Op donderdag 4 september 2014 01:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee, ik wacht altijd totdat er topic over is,
Misschien ruilt zij jou wel eerder in dat dat jij haar in kan ruilenquote:Op donderdag 4 september 2014 07:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik denk dat daarom de deur ook wat harder dichtging. Voelde de bui al hangen.
Van ruilen komt huilen.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien ruilt zij jou wel eerder in dat dat jij haar in kan ruilen![]()
Boontje komt om zijn loontje![]()
om maar even in de spreekwoorden te blijven
Dat van die Jari en Emmelie?quote:Op donderdag 4 september 2014 11:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ook dat! Spijt komt ná de zonde![]()
Ik ben dat topic aan het lezen waar je naar linkte
Als ik me een keer verveel ga ik het wel lezenquote:Op donderdag 4 september 2014 11:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat van die Jari en Emmelie?
Die Jari is dus pruim.j mocht dat nog niet duidelijk zijn.
Gewoon een account op FOK! aanmaken en dan niet weten hoe het hier werkt....is ook wel weer een beetje zielig. Mag niets zeggen, want een contract met Alberto Stegeman getekent.
quote:
Waar een wil is, is een weg.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ik me een keer verveel ga ik het wel lezen![]()
Threehut heeft ook een spreekwoord geplaatst![]()
[..]
Die staat er al inquote:Op donderdag 4 september 2014 11:10 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Waar een wil is, is een weg.
Dank je wel Treehutquote:Op donderdag 4 september 2014 11:17 schreef Treehut362 het volgende:
Ik heb het even op alfabetische volgorde gezet en ge-bookmarked
Aap wat heb je mooie jongen.
Achteraf kijk je een koe in z'n reet.
Als de armoe door de deur komt, vliegt de liefde het venster uit.
Als de ene blinde de andere leidt, vallen ze beide in de gracht
Als de herder verdwaalt dolen de schapen.
Als de stok stijf staat is de uil gaan vliegen.
Als de wijn is in de man, is de wijsheid in de kan
als een kip naar het onweer kijken
Als het kalf verdronken is, dempt men de put.
Als hij op zijn rug zou vallen, zou hij nog zijn neus breken.
Als mijn tante kloten had, dan was ze mijn oom.
AS is verbrande turf.
As Parijs van sneeuw was, was het nu gesmolten.
Beter een luis in de pot dan helemaal geen vlees.
Bij nag een man bij dag een man
D'r komt een schip met zure appelen aan
Daarom is geen reden. Als je van de trap valt, ben je snel beneden.
Dat gaat erin als een preek in een ouderling.
dat raakt kant nog wal
Dat slaat als een lul op een drumstel.
de armoe houdt je netjes
De bokkepruik op hebben
De derde hond in het kegelspel.
De druiven zijn zuur.
De laatste loodjes wegen het zwaarst.
de lamme leidt de blinde
De mens wikt, maar God beschikt.
De morgenstond heeft goud in de mond.
De pot verwijt de ketel dat die zwart ziet.
De tong heeft geen botten maar kan botten breken
De zon in het water kunnen zien schijnen.
denken moet je aan 'n paard overlaten
door roeien en ruiten gaan
Doorgaan tot het gaatje.
Driemaal is scheepsrecht.
Dubbel genaaid houdt beter
Een bakkersdozijn
Een brutaal mens heeft de halve wereld.
Een dood paard aan een boom vastbinden
Een ezel stoot zich in het algemeen geen tweemaal aan dezelfde steen.
Eén onderrok trekt meer dan twee paarden.
een pijpje uitkloppen
een rib uit je lijf
Een veeg uit de pan krijgen
Eigen haard is goud waard.
Elke gezin heeft zijn probleempje(Joods)
Energie gaat niet verloren
Geen koe zo bont of er zit wel een vlekje aan.
Gezegend zijn de eenvoudigen van geest
Gezond zijn is koning zijn
Hee hef oonder n droad hen vretten.
het hemd is nader dan de rok.
Het is botertje tot de boom.
het is ook altijd hop of drop met jou
het klappen van de zweep kennen
Het lid op de neus krijgen
het paard ruikt de stal.
Het zijn niet de gekken die het maken, het zijn de gekken die het kopen
Hij is zo wijs als Salomo's kat
Hoeren, Snoeren, Taxirijden.
Huishouden van Jan Steen
Hussen met je neus ertussen.
Ieder huisje heeft zijn kruisje (RK)
Iemand een oor aannaaien
Iemand knollen voor citroenen verkopen
Ik ben Boele niet.
Ik denk, dus ik besta.
Ik wens je veel personeel! (Joods)
In troebel water is het goed vissen.
In weeld' siet toe.
Je kan geen omelet maken zonder eieren te breken.
Je krijgt er geen hond mee achter de kachel vandaan.
Je kunt toch wel dansen, al dans je niet met de bruid
Je moet niet de rijkste man van het kerkhof willen zijn
Je weet nooit hoe een koe een haas vangt
Kleine potjes hebben grote oren.
knollen van gaten
Lelijk in 'n luier, mooi in 'n sluier.
Lik op stuk krijgen
Muziek is voedsel voor je geest
niet bitter van de smaak, maar van bitje -> tand
Nieuwsgierig Aagje
oog om oog, tand om tand.
Oost west, thuis best.
Oost-Indisch doof zijn
Op de Fles gaan
Op de gesondheyt van het nassaus basie, in de eene hant het rapier, in de anderen hant het glaesie.'
Poespas
slampamper
Slecht gemutst zijn
Stop niet al je eieren in één mand
tot het bittere eind
Uitstel is afstel.
Van de Prins geen kwaad weten
van ezels komen geen paarden voort
Van het ei tot en met de appels
Van twee walletjes eten.
Van wijn word je een spotter, van drank een braller
Voor Pampus liggen
Waar een wil is, is er een weg
Wie "A" zegt, moet ook "B" zeggen.
Wie appelen vaart, die appelen eet.
Wie een kuil graaft voor een ander, valt er zelf in.
wie zich op tijd voorziet, doet in zijn broekske niet
Wie zijn gat brandt, moet op de blaren zitten.
Wijn na bier geeft plezier, bier na wijn geeft venijn
Zijn handen in onschuld wassen
zo de ouden zongen, zo piepen de jongen
Zo gewonnen, zo geronnen.
Zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens.
Ik heb de rest ook maar even gedaan, was een goed idee van jou!quote:Op donderdag 4 september 2014 11:17 schreef Treehut362 het volgende:
Euh... wat is dit?quote:Op donderdag 4 september 2014 11:17 schreef Treehut362 het volgende:
Aap wat heb je mooie jongen.
Achteraf kijk je een koe in z'n reet.
Als de armoe door de deur komt, vliegt de liefde het venster uit.
Als de ene blinde de andere leidt, vallen ze beide in de gracht
Als de herder verdwaalt dolen de schapen.
Als de stok stijf staat is de uil gaan vliegen.
Als de wijn is in de man, is de wijsheid in de kan
als een kip naar het onweer kijken
Als het kalf verdronken is, dempt men de put.
Als hij op zijn rug zou vallen, zou hij nog zijn neus breken.
Als mijn tante kloten had, dan was ze mijn oom.
AS is verbrande turf.
As Parijs van sneeuw was, was het nu gesmolten.
Beter een luis in de pot dan helemaal geen vlees.
Bij nag een man bij dag een man
D'r komt een schip met zure appelen aan
Daarom is geen reden. Als je van de trap valt, ben je snel beneden.
Dat gaat erin als een preek in een ouderling.
dat raakt kant nog wal
Dat slaat als een lul op een drumstel.
de armoe houdt je netjes
De bokkepruik op hebben
De derde hond in het kegelspel.
De druiven zijn zuur.
De laatste loodjes wegen het zwaarst.
de lamme leidt de blinde
De mens wikt, maar God beschikt.
De morgenstond heeft goud in de mond.
De pot verwijt de ketel dat die zwart ziet.
De tong heeft geen botten maar kan botten breken
De zon in het water kunnen zien schijnen.
denken moet je aan 'n paard overlaten
door roeien en ruiten gaan
Doorgaan tot het gaatje.
Driemaal is scheepsrecht.
Dubbel genaaid houdt beter
Een bakkersdozijn
Een brutaal mens heeft de halve wereld.
Een dood paard aan een boom vastbinden
Een ezel stoot zich in het algemeen geen tweemaal aan dezelfde steen.
Eén onderrok trekt meer dan twee paarden.
een pijpje uitkloppen
een rib uit je lijf
Een veeg uit de pan krijgen
Eigen haard is goud waard.
Elke gezin heeft zijn probleempje(Joods)
Energie gaat niet verloren
Geen koe zo bont of er zit wel een vlekje aan.
Gezegend zijn de eenvoudigen van geest
Gezond zijn is koning zijn
Hee hef oonder n droad hen vretten.
het hemd is nader dan de rok.
Het is botertje tot de boom.
het is ook altijd hop of drop met jou
het klappen van de zweep kennen
Het lid op de neus krijgen
het paard ruikt de stal.
Het zijn niet de gekken die het maken, het zijn de gekken die het kopen
Hij is zo wijs als Salomo's kat
Hoeren, Snoeren, Taxirijden.
Huishouden van Jan Steen
Hussen met je neus ertussen.
Ieder huisje heeft zijn kruisje (RK)
Iemand een oor aannaaien
Iemand knollen voor citroenen verkopen
Ik ben Boele niet.
Ik denk, dus ik besta.
Ik wens je veel personeel! (Joods)
In troebel water is het goed vissen.
In weeld' siet toe.
Je kan geen omelet maken zonder eieren te breken.
Je krijgt er geen hond mee achter de kachel vandaan.
Je kunt toch wel dansen, al dans je niet met de bruid
Je moet niet de rijkste man van het kerkhof willen zijn
Je weet nooit hoe een koe een haas vangt
Kleine potjes hebben grote oren.
knollen van gaten
Lelijk in 'n luier, mooi in 'n sluier.
Lik op stuk krijgen
Muziek is voedsel voor je geest
niet bitter van de smaak, maar van bitje -> tand
Nieuwsgierig Aagje
oog om oog, tand om tand.
Oost west, thuis best.
Oost-Indisch doof zijn
Op de Fles gaan
Op de gesondheyt van het nassaus basie, in de eene hant het rapier, in de anderen hant het glaesie.'
Poespas
slampamper
Slecht gemutst zijn
Stop niet al je eieren in één mand
tot het bittere eind
Uitstel is afstel.
Van de Prins geen kwaad weten
van ezels komen geen paarden voort
Van het ei tot en met de appels
Van twee walletjes eten.
Van wijn word je een spotter, van drank een braller
Voor Pampus liggen
Waar een wil is, is er een weg
Wie "A" zegt, moet ook "B" zeggen.
Wie appelen vaart, die appelen eet.
Wie een kuil graaft voor een ander, valt er zelf in.
wie zich op tijd voorziet, doet in zijn broekske niet
Wie zijn gat brandt, moet op de blaren zitten.
Wijn na bier geeft plezier, bier na wijn geeft venijn
Zijn handen in onschuld wassen
zo de ouden zongen, zo piepen de jongen
Zo gewonnen, zo geronnen.
Zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |