Truste Belle!quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:47 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik ga om te ontspannen nog ff een serie kijken, en dan ga ik slapen.
Slaap lekker allemaal.
Ik vind Jim Carey echt 10 keer niets. Totaal niet grappig.quote:
Deze is mooi, voor het slapen gaanquote:Op woensdag 3 september 2014 00:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind Jim Carey echt 10 keer niets. Totaal niet grappig.
Is dat die middelste overspannen ADHD'er?quote:Op woensdag 3 september 2014 00:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Keine Ahnung of hij overspannen is, maar grappenmakers uit dat genre zijn niet mijn ding. Net zoals Eddy Murphy enzo.quote:Op woensdag 3 september 2014 00:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is dat die middelste overspannen ADHD'er?
quote:Op woensdag 3 september 2014 00:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben niet in een Donna Summer mood.quote:
Summer ain't over yet...quote:Op woensdag 3 september 2014 00:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben niet in een Donna Summer mood.
Het origineel is beter.quote:Op woensdag 3 september 2014 00:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben niet in een Donna Summer mood.
Wychen dat is bijna brabant, ik vind het wel een goede kleur voor een vluchtheuvel.quote:Op woensdag 3 september 2014 06:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooie kleuren voor in de Gelderse Bible Belt .. En een goedemorgen
Als ie in het donker goed opvalt ..quote:Op woensdag 3 september 2014 06:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wychen dat is bijna brabant, ik vind het wel een goede kleur voor een vluchtheuvel.
Dat lijkt me wel.quote:Op woensdag 3 september 2014 06:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ie in het donker goed opvalt ..
Domme fouten kunnen soms geniale ideeën opleveren.quote:Op woensdag 3 september 2014 06:54 schreef chufi het volgende:
Men zou veel meer kunnen doen met strepen en kleuren op de wegen ivm zichtbaarheid...
Echter niet alle ideeen worden ten uitvoer gebrachtquote:Op woensdag 3 september 2014 06:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Domme fouten kunnen soms geniale ideeën opleveren.
Nee ik heb er teveel.quote:Op woensdag 3 september 2014 07:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Echter niet alle ideeen worden ten uitvoer gebracht
Daar ben ik geboren, 25 jaar gewoond, heb er mijn vrouw ontmoet in een vage disco, wat denk jij?quote:Op woensdag 3 september 2014 07:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij ging vroeger toch ook weleens in Tilburg op stap?
Ik was dol op vage disco's.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar ben ik geboren, 25 jaar gewoond, heb er mijn vrouw ontmoet in een vage disco, wat denk jij?
Jij doet je wat dommer voor nu dan je bent.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik was dol op vage disco's.Niet op disco's, maar wel als ze vaag waren.
Verder meende ik me idd te herinneren dat je een link met Tilburg had en vond het al knap dat ik dat had onthouden.
Ik las dat stukje van die gozer over uitgaan in Tilburg en toen schoot jouw naam me te binnen.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij doet je wat dommer voor nu dan je bent.
Een redelijk bekende coffeeshop daar ben ik ooit samen met maat begonnen.
Post het dan maar in het topic waar ik naar linkte....daar past het prima.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat was elke avond op stap toen.
Dat is wel een mooi verhaal maar ga ik hier niet posten.
Tilburg heb ik achter me gelaten en er ging een hele nieuwe wereld voor me open daarna.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik las dat stukje van die gozer over uitgaan in Tilburg en toen schoot jouw naam me te binnen.
Hoe dat precies werkt met associaties dat moet je aan MM vragen, die heeft daar laatst een prachtig stukje overgeschreven. Ik maak alleen FOK!-linkjes zodat je niets interessants hoeft te missen. Kun je nostalgisch gaan doen met die Peter.
Ik weet teveel.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Post het dan maar in het topic waar ik naar linkte....daar past het prima.
Ik ben aan oefenen in diverse tipocs.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon jezelf dommer voordoen dan je bent. Werkt prima.
Ik zag in zijn pohi dat het zijn eerste posting sinds 10 jaar was, dus het kan zijn dat je even moet wachten om te zien of het werkt.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben aan oefenen in diverse tipocs.
Foutje bedanktquote:Op woensdag 3 september 2014 07:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die schilders hebben dubbel gelegen waarschijnlijk en dan gewoon doorgaan.
Ik post ook in teveel topics en raak het overzicht dan kwijt.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zag in zijn pohi dat het zijn eerste posting sinds 10 jaar was, dus het kan zijn dat je even moet wachten om te zien of het werkt.
Ik vind het wel een vrolijk kleurtje eigenlijk en het valt op en daar is zo'n vluchtheuvel toch voor?quote:Op woensdag 3 september 2014 08:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Foutje bedanktgaat je gemeentegeld
Ik ben deze morgen begonnen met een goedmakertje voor jou.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Foutje bedanktgaat je gemeentegeld
Nah... beetje een rotkleur...quote:Op woensdag 3 september 2014 08:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vind het wel een vrolijk kleurtje eigenlijk en het valt op en daar is zo'n vluchtheuvel toch voor?
ow..... even kijken...quote:Op woensdag 3 september 2014 08:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben deze morgen begonnen met een goedmakertje voor jou.
Na mijn KLB-topic van gisteren had je dat wel verdiend.![]()
NWS / Bestuurders willen verbod op wilde dieren in circus
Een vriend van mij die ging nog wel eens protesteren bij circussen. Was geen goed idee. Werden rake klappen uitgedeeld door boze circus-medwerkers.quote:
Niet zo veel, maar ten eerste is dit een rottige kleur roze en ten tweede en stomme kleur voorquote:
Nee, daar schiet je niet veel mee op, zoiets moeten ze bij de wet regelen...quote:Op woensdag 3 september 2014 08:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een vriend van mij die ging nog wel eens protesteren bij circussen. Was geen goed idee. Werden rake klappen uitgedeeld door boze circus-medwerkers.
Ja dat zijn meestal geen watjes.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een vriend van mij die ging nog wel eens protesteren bij circussen. Was geen goed idee. Werden rake klappen uitgedeeld door boze circus-medwerkers.
De wet is nooit zo snel, dus wat actie vanuit de bevolking is nooit verkeerd. Beetje folderen en boe-roepen bij circussen vinden ze daar natuurlijk niet zo leuk, maar ik schrok toch wel een beetje van de hoeveelheid geweld wat er gebruikt werd.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, daar schiet je niet veel mee op, zoiets moeten ze bij de wet regelen...
Laten we alles bij wet regelen.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, daar schiet je niet veel mee op, zoiets moeten ze bij de wet regelen...
Die hippies hadden wat beter naar de krakers moeten kijken....zelf als eerste met bommen gaan gooien.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja dat zijn meestal geen watjes.
Oh... maar die tenten zitten nog steeds vol hoorquote:Op woensdag 3 september 2014 08:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Laten we alles bij wet regelen.
Wanneer er geen mensen meer heengaan verdwijnt het vanzelf toch?
Heb je mij nog nooit bezig gezien wanneer een knol niet wil luisteren.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De wet is nooit zo snel, dus wat actie vanuit de bevolking is nooit verkeerd. Beetje folderen en boe-roepen bij circussen vinden ze daar natuurlijk niet zo leuk, maar ik schrok toch wel een beetje van de hoeveelheid geweld wat er gebruikt werd.
Dat klopt....plaats eens een video.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je mij nog nooit bezig gezien wanneer een knol niet wil luisteren.
Kan je nagaan hoe ze met die dieren omgaan dat soort gasten...quote:Op woensdag 3 september 2014 08:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De wet is nooit zo snel, dus wat actie vanuit de bevolking is nooit verkeerd. Beetje folderen en boe-roepen bij circussen vinden ze daar natuurlijk niet zo leuk, maar ik schrok toch wel een beetje van de hoeveelheid geweld wat er gebruikt werd.
Ik weet het. Ik ben dan ook tegen circussen, maar dat was je mss al opgevallen.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe ze met die dieren omgaan dat soort gasten...
Dat soort gasten weten meer van die beesten dan jij in je pink.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe ze met die dieren omgaan dat soort gasten...
Laten we dat soort gasten dan maar in een kooi opsluiten en kunstjes uit laten voeren.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat soort gasten weten meer van die beesten dan jij in je pink.
Ah ga toch wegquote:Op woensdag 3 september 2014 08:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat soort gasten weten meer van die beesten dan jij in je pink.
Ik gooi de sleutel wel wegquote:Op woensdag 3 september 2014 08:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Laten we dat soort gasten dan maar in een kooi opsluiten en kunstjes uit laten voeren.
Doen ze toch ook elke dag met hun kunstje, laten we dat veroordelen omdat ze best goed met de dieren omgaan.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Laten we dat soort gasten dan maar in een kooi opsluiten en kunstjes uit laten voeren.
ik zeg niks..quote:Op woensdag 3 september 2014 08:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
laten we dat veroordelen omdat ze best goed met de dieren omgaan.
Dat denk ik niet, maar dat maak jij er van...quote:Op woensdag 3 september 2014 08:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ok, dan ben ik ook een beul.
Ik wel, er zitten zeker weten ook uitwassen tussen maar een goed circus zorgt goed voor de beesten.quote:
Zo;n dier hoort daar niet, een olifant hoort niet aan een ketting te staan, maar goedquote:Op woensdag 3 september 2014 09:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik wel, er zitten zeker weten ook uitwassen tussen maar een goed circus zorgt goed voor de beesten.
Bij Ikea 1 Euro.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:01 schreef Treehut362 het volgende:
woensdag ga ik altijd naar de Kringloop-shop. Appeltaart en koffie 1,50
Momenteel ben ik op zoek naar een Theepot.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:01 schreef Treehut362 het volgende:
Is bij onze kringloopwinkel ookquote:Op woensdag 3 september 2014 09:01 schreef Treehut362 het volgende:
Waarom haal je gelijk de extremen erbij? De circuswereld is allang veranderd.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Zo;n dier hoort daar niet, een olifant hoort niet aan een ketting te staan, maar goed
ieder zijn mening Piet.
Die heb je toch zat in een kringloopwinkel?quote:Op woensdag 3 september 2014 09:04 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Momenteel ben ik op zoek naar een Theepot.
Hoe denk je dat ze die olifanten 's nachts en tijdens de wachturen in bedwang houden dan?quote:Op woensdag 3 september 2014 09:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom haal je gelijk de extremen erbij? De circuswereld is allang veranderd.
Ik hoop hetquote:Op woensdag 3 september 2014 09:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Die heb je toch zat in een kringloopwinkel?
Er ontsnappen er weinig.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ze die olifanten 's nachts en tijdens de wachturen in bedwang houden dan?
Ja, omdat ze aan de ketting liggenquote:
De circusbrance zou als terroristische organisatie aangemerkt moeten worden.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom haal je gelijk de extremen erbij? De circuswereld is allang veranderd.
Het is bovenaan de dijk...quote:
Ik ga nooit naar de kringloopwinkel.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Is bij onze kringloopwinkel ookhebben ze ook een koffiehoekje...
Thee is 1 euro, krijg je zo'n schattig klein potje Thee ook nog, goed voor 2 koppies
Wanneer die beesten niet presteren hoppa bij de slager de kop eraf.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De circusbrance zou als terroristische organisatie aangemerkt moeten worden.
Prachtig! Lijkt wel een beetje hier bij het IJquote:Op woensdag 3 september 2014 09:11 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Het is bovenaan de dijk...
Zo ziet het er vanuit Dordrecht uit:
[ afbeelding ]
Ik heb nog een poosje in de Noorderstraat ge-bivakkeerd en in de Paleisstraat stond mijn Drumstel.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Prachtig! Lijkt wel een beetje hier bij het IJ
Streetview April 2009.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:11 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Het is bovenaan de dijk...
Zo ziet het er vanuit Dordrecht uit:
[ afbeelding ]
Ik ging wel eens wel eens met mijn broertje mee, die was daar dol op en ik vond het zelf ookquote:Op woensdag 3 september 2014 09:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar de kringloopwinkel.
Ben altijd bang dat ik daar verplicht wordt om in kringetjes te gaan lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |