SV is SeizoensVla?quote:Op woensdag 3 september 2014 00:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb mijn sv doorgeknipt en op de post gedaan naar Ajax uit protest! Dat ie sinds vorig jaar niet meer geldig is moet nu uitmaken. Ik voelde mij echt even weer even die hard
Je hebt een stadionverbod doorgeknipt?quote:Op woensdag 3 september 2014 00:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb mijn sv doorgeknipt en op de post gedaan naar Ajax uit protest! Dat ie sinds vorig jaar niet meer geldig is moet nu uitmaken. Ik voelde mij echt even weer even die hard
Sc jaquote:Op woensdag 3 september 2014 00:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je hebt een stadionverbod doorgeknipt?.
Ik denk dat je een SC bedoeld?
Ach je hoeft je dit jaar niet te melden voor een huldigingquote:Op woensdag 3 september 2014 00:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sc ja![]()
Is uit eindelijk wel een sv
Zou die willen dat hij er zo makkelijk vanaf kon komenquote:Op woensdag 3 september 2014 00:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je hebt een stadionverbod doorgeknipt?.
Nee dat scheelt weerquote:Op woensdag 3 september 2014 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ach je hoeft je dit jaar niet te melden voor een huldiging
Oh? Wie denk je dat kampioen wordt dan?quote:Op woensdag 3 september 2014 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ach je hoeft je dit jaar niet te melden voor een huldiging
Ik deed een echte jodenstreek en probeerde gratis naar binnen te gaan want had mijn kaart al uitgeleend en wou alsnog heenquote:Op woensdag 3 september 2014 00:19 schreef Doublepain het volgende:
Waarom had je ook alweer een stadion verbod?
Psv dus gefeliciteerd alvast. Kakkerlakken hebben de beste aankopen maar jullie hebben Wijnaldum en Depay en wij Zimlingquote:Op woensdag 3 september 2014 00:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh? Wie denk je dat kampioen wordt dan?
een jodenstreek is toch dat je de stadion van een andere club zou pakken en zeggen dat voortaan ajax daar nu zijn thuiswedstrijden speelt?quote:Op woensdag 3 september 2014 00:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik deed een echte jodenstreek en probeerde gratis naar binnen te gaan want had mijn kaart al uitgeleend en wou alsnog heen
Zeker in een bezemkast verstopt om de security te ontlopen?quote:Op woensdag 3 september 2014 00:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik deed een echte jodenstreek en probeerde gratis naar binnen te gaan want had mijn kaart al uitgeleend en wou alsnog heen
Ken ik niet.quote:
PSV en daar durf ik een wedje voor te leggen, alleen is GGMM pussyquote:Op woensdag 3 september 2014 00:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vak 128 mist je.quote:Op woensdag 3 september 2014 00:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zou het leuk vinden maar eerst nog maar eens zienquote:Op woensdag 3 september 2014 00:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Psv dus gefeliciteerd alvast. Kakkerlakken hebben de beste aankopen maar jullie hebben Wijnaldum en Depay en wij Zimling
Ik vrees PSV.quote:Op woensdag 3 september 2014 00:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ff afwachten ja. Ik hoop echt dat de spelers niet te snel polonaise lopenquote:Op woensdag 3 september 2014 00:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zou het leuk vinden maar eerst nog maar eens ziendit counter voetbal kun je niet spelen tegen de rest van de clubs.
Ik vak 128 ookquote:
Zat je echt 128 ja? Midden tussen de oude garde ja toch... vak 127 is voor huppelkutjes ja toch!quote:
Weet ik niet. Voorhoede is nu echt dodelijk ja en dat kan inkakken maar denk dat het dit jaar niet gebeurt en eerlijk is eerlijk die Depay is een baasquote:Op woensdag 3 september 2014 00:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zou het leuk vinden maar eerst nog maar eens ziendit counter voetbal kun je niet spelen tegen de rest van de clubs.
Niet weer dit Doublepainquote:Op woensdag 3 september 2014 00:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
10x beter dan die huurling van jullie
[..]
Ga jij weleens naar Ajax? Mag dat wel met een SC van Heerenveen?
En de supportersquote:Op woensdag 3 september 2014 00:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ff afwachten ja. Ik hoop echt dat de spelers niet te snel polonaise lopen
128 jaquote:Op woensdag 3 september 2014 00:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zat je echt 128 ja? Midden tussen de oude garde ja toch... vak 127 is voor huppelkutjes ja toch!
Ik zal je nog eens een liedje geven die al je Palestina gevoelens beschrijftquote:Op woensdag 3 september 2014 00:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
10x beter dan die huurling van jullie
[..]
Ga jij weleens naar Ajax? Mag dat wel met een SC van Heerenveen?
Ja, maar die was zondag fucking egoistischquote:Op woensdag 3 september 2014 00:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Voorhoede is nu echt dodelijk ja en dat kan inkakken maar denk dat het dit jaar niet gebeurt en eerlijk is eerlijk die Depay is een baas
quote:Op woensdag 3 september 2014 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens een liedje geven die al je Palestina gevoelens beschrijft
Ik kan zowel naar wedstrijden van Ajax als Heerenveen, is niet verboden. Alleen bij rivaliserende clubs.quote:Op woensdag 3 september 2014 00:25 schreef Doublepain het volgende:
Stylo
[..]
Was niet verkeerd bedoelt verder.
Jammer van dat capo hekje op de F.quote:Op woensdag 3 september 2014 00:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
128 javanaf het terughalen van f-side en 127 is meer oude garde met vriendin enzo
Ja dat ookquote:
Als Narsingh zijn niveau van Heerenveen haalt dan hoeft de Jongh alleen zijn pens tegen de bal te zetten en scoort ie als een malle en dan is ie ineens weer de bestequote:Op woensdag 3 september 2014 00:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, maar die was zondag fucking egoistischkan ook wel erger worden wat je mogelijk goals en punten kost. Daarnaast denk ik dat de Jong niet goed genoeg is, Narshgin ..
nuff said, verdediging blijft zwak.. en iedereen weet dat Depay goed is dus 2 mannetjes erop en hij kan een stuk minder.
quote:
ff luisterenquote:Op woensdag 3 september 2014 00:25 schreef Doublepain het volgende:
Stylo
[..]
Was niet verkeerd bedoelt verder.
Op woensdag 3 september 2014 00:27 schreef RensAjacied het volgende:
hmm ok..quote:Op woensdag 3 september 2014 00:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kan zowel naar wedstrijden van Ajax als Heerenveen, is niet verboden. Alleen bij rivaliserende clubs.
Volgens mij worden bij de KNVB Cambuur en Groningen als risico beschouwt. Terwijl in praktijk alleen Cambuur dat is. SCH - Groningen is een gemaakte derby waar ze iig in Friesland niks om geven.quote:Op woensdag 3 september 2014 00:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
hmm ok..
Wat is rivaliserend van Heerenveen? Alleen Emmen, Cambuur en Groningen toch?
quote:Op woensdag 3 september 2014 00:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
Stylo ma main nigga hindabuilding
?quote:
410 invloeden héquote:Jajaren terug stonden er trommelaars en pakte we altijd die stokjes af maar een hek afpakken gaat wat lastig
410 bestond nog niet en Ordaan trommelde ook niet toenquote:
Ik heb het over dat hekkie.quote:Op woensdag 3 september 2014 00:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
410 bestond nog niet en Ordaan trommelde ook niet toen
Ah zo. Ja zuid is al tijden dood maar dat ultra gelul kan voor mij ook oprotten.quote:
Gewoon CAN YOU HEAR THE F-SIDE SING ja toch niet dan.quote:Op woensdag 3 september 2014 00:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ah zo. Ja zuid is al tijden dood maar dat ultra gelul kan voor mij ook oprotten.
Maar goed het is bedtijd dus laters
trustenquote:Op woensdag 3 september 2014 00:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ah zo. Ja zuid is al tijden dood maar dat ultra gelul kan voor mij ook oprotten.
Maar goed het is bedtijd dus laters
HAHAHAHAHAHHA RENS HOUDT VAN YES-R!!!quote:Op woensdag 3 september 2014 00:36 schreef RensAjacied het volgende:
Ik vind alle nummers van hem kut, echt slechte lyrics etc. Beetje kids top 20 mooiboy rappertje. Maar deze vind ik stiekem wel hard![]()
Alleen dat nummer. Vind het wel hard eigenlijk.quote:Op woensdag 3 september 2014 00:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHHA RENS HOUDT VAN YES-R!!!
Konkonummer manquote:Op woensdag 3 september 2014 00:36 schreef RensAjacied het volgende:
Ik vind alle nummers van hem kut, echt slechte lyrics etc. Beetje kids top 20 mooiboy rappertje. Maar deze vind ik stiekem wel hard![]()
Broederliefde fanboy ben jij he.quote:Op woensdag 3 september 2014 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Konkonummer man
10000000x slechter dan welk broederliefde nummer dan ook
om ons heen gewoon een van de betere nummers van 2014 in nederlandquote:
> elk nummer van yes-r ooitquote:
Ik kom niet uit Friesland voor de zoveelste keer. Gelukkig ben jij heel ghetto verder.quote:Op woensdag 3 september 2014 00:42 schreef Doublepain het volgende:
Rensie jij bent een boerenpummel uit Friesland, waarom luister je stoere gangstermuziek?
Mijn hemel wat een bagger.quote:
Huh ik dacht dat jij een fries was?quote:Op woensdag 3 september 2014 00:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kom niet uit Friesland voor de zoveelste keer. Gelukkig ben jij heel ghetto verder.
Nee. Geboren Amsterdammer woonachtig in Overijssel dus niks Fries in mij.quote:Op woensdag 3 september 2014 00:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Huh ik dacht dat jij een fries was?
hmmm... waarom in hemelsnaam Heerenveen dan?quote:Op woensdag 3 september 2014 00:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee. Geboren Amsterdammer woonachtig in Overijssel dus niks Fries in mij.
Sc met me opa. Heel het verhaal spytool je maar terug, ik heb het al honderd keer uitgelegd.quote:Op woensdag 3 september 2014 00:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
hmmm... waarom in hemelsnaam Heerenveen dan?
quote:Op woensdag 3 september 2014 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
amsterdam op je paspoort hebben staan
wordquote:
wtf.quote:
Continuum begonnen ja? Matige serie tot wat ik gezien heb (eind seizoen 2 geloof ik).quote:Op woensdag 3 september 2014 02:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Al ga ik nu wel mijn aflevering van Continuum afkijken.
4 afleveringen gezien nu denk ik en het bevalt mij wel eigenlijk. Al kan het niet anders dat jij dit ook hebt gevonden aangezien je tot het einde van seizoen 2 bent gekomen.quote:Op woensdag 3 september 2014 02:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Continuum begonnen ja? Matige serie tot wat ik gezien heb (eind seizoen 2 geloof ik).
Ja, vermakelijk wel. Maar dat heb ik al snel met een setting als deze.quote:Op woensdag 3 september 2014 02:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
4 afleveringen gezien nu denk ik en het bevalt mij wel eigenlijk. Al kan het niet anders dat jij dit ook hebt gevonden aangezien je tot het einde van seizoen 2 bent gekomen.
Aha. Het verhaal is nu nog diepgang aan het krijgen natuurlijk. De oplossingen en uitkomsten moet ik nog zien dus daar kan ik moeilijk al een oordeel over geven.quote:Op woensdag 3 september 2014 02:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, vermakelijk wel. Maar dat heb ik al snel met een setting als deze.
Dunno, ik vond sommige dingen gewoon net wat te makkelijk gedaan. Orange is the new Black afgekeken ook gisteren.
Echt? Gebruik hem nu als onderzetter voor mijn biertje.quote:Op woensdag 3 september 2014 02:17 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben The Da Vinci Code aan het kijken. Meesterlijke film.
Volgend jaar komt Inferno uit. Dat boek was het beste boek dat ik ooit heb gelezen
Prima schrijver. Van begin tot eind zit je er in. Begon gelijk al met actie ipv dikke nutteloze inleiding.quote:Op woensdag 3 september 2014 02:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Echt? Gebruik hem nu als onderzetter voor mijn biertje.
Heb nog best veel boeken van Dan Brown liggen.
Ik had eens een droom door die serie dat ik terug in de tijd was gegaan (zeg maar naar iets van groep 3 ofzo) en ik wist wat er ging gebeuren.quote:Op woensdag 3 september 2014 02:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha. Het verhaal is nu nog diepgang aan het krijgen natuurlijk. De oplossingen en uitkomsten moet ik nog zien dus daar kan ik moeilijk al een oordeel over geven.
En ik houd ook wel van dit soort series. Ik word netjes gestuurd door mijn serie verslaafde mentor
quote:Op woensdag 3 september 2014 02:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik had eens een droom door die serie dat ik terug in de tijd was gegaan (zeg maar naar iets van groep 3 ofzo) en ik wist wat er ging gebeuren.
Heel erg als je dan weer wakker wordt.
Dromendagboekquote:Op woensdag 3 september 2014 02:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Ik onthoud mijn dromen helaas niet, nooit gedaan ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |