Heeft ze ook..quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haar charme schijnt een geile uitstraling te zijn, maar ik vind haar eigenlijk gewoon een vervelende, domme kop hebben.
Brede schouders, vind ik niet heel erg als het echt een zandlopertje is met brede heupen, maar dat heeft ze niet .quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heeft ze ook..
Daarnaast heeft ze een aparte buik, wat een mollig frame lijkt maar toch heeft ze aardig strijk figuur maar het klopt gewoon niet. En dan haar fame-makers.. tja buitenproporties groot en ze zien er niet mooi uit
2008 is echt geweldig, met geen andere FM zoveel plezier gehad. Speel laatste jaren alleen eigenlijk met databases, en de editor van 08 is te simplistischquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
2008 ofc. Een van de betere FM.
Misschien is dat het.. ik weet niet, ik vind het gewoon vaag en niet aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Brede schouders, vind ik niet heel erg als het echt een zandlopertje is met brede heupen, maar dat heeft ze niet .
Je hebt het in ieder geval goed analyseert zie ikquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
Ze heeft wel een mooi roze kutje, dat moet ik wel toegeven
geanalyseerd*quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt het in ieder geval goed analyseert zie ik
quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt het in ieder geval goed analyseerd zie ik
Die Kim K begint ook steeds meer uit te zakken, haar zusjes daar in tegenquote:
Heb Kim K nooit mooi gevonden. En Sinds wanneer post jij weerquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die Kim K begint ook steeds meer uit te zakken, haar zusjes daar in tegen
uit te zakken, die blijft er maar siliconen inpompenquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die Kim K begint ook steeds meer uit te zakken, haar zusjes daar in tegen
sinds ik wil soggen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb Kim K nooit mooi gevonden. En Sinds wanneer post jij weer?
ja maar die kinderen blijft ze eruit poepen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
uit te zakken, die blijft er maar siliconen inpompen
Nee, ik fap niet op haar.quote:
#NUKEPALESTINAquote:
Ik kom daar niet, teveel serieuze mensen..quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ga naar NWS, allemaal aluhoedjes bij Irak topic.
Ik vind haar achterwerk een beetje eng, ik hou best van een beetje kont maar bij haar is het gewoon teveelquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja maar die kinderen blijft ze eruit poepen.
Houden negers van, en zij houdt van negers.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind haar achterwerk een beetje eng, ik hou best van een beetje kont maar bij haar is het gewoon teveel
Alsof er een kind in groeitquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind haar achterwerk een beetje eng, ik hou best van een beetje kont maar bij haar is het gewoon teveel
Ja ik vind het ook niet helemaal geweldig, maar ik ben dan ook een roomblanke jongen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zegt niksquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook niet helemaal geweldig, maar ik ben dan ook een roomblanke jongen.
ja dus wel, feiten enzo. Alexis Ren vind ik wel leuk.quote:
Zij heeft ook brede schouders maar geen brede heupen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja dus wel, feiten enzo. Alexis Ren vind ik wel leuk.
heeft ze ook puntige knieën?quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zij heeft ook brede schouders maar geen brede heupen.
Die doen het niet voor het geld, enkel om de partijen te waarschuwen over de veiligheid..quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:17 schreef hafcfan het volgende:
Zouden die naakt foto's van Ariane Grande echt zijn? Die hacker is ook niet al te snugger. Hij had daar miljoenen aan kunnen verdienen.
Ik zeg niet dat ze lelijk is, ik zeg wat ik waarneem.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
heeft ze ook puntige knieën?
Maar wat ik me afvraag.. het is allemaal via die icloud storage gegaan toch? Is dan alles gehacked en heeft ie lang zitten zoeken.. lijkt mij niet, maar hoe komt hij aan hun bewuste telefoon(nummer) en bijbehorende inloggegevens?quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:17 schreef hafcfan het volgende:
Zouden die naakt foto's van Ariane Grande echt zijn? Die hacker is ook niet al te snugger. Hij had daar miljoenen aan kunnen verdienen.
Sowieso, waarom hebben ze allemaal nude pics of fucking iCloud?quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar wat ik me afvraag.. het is allemaal via die icloud storage gegaan toch? Is dan alles gehacked en heeft ie lang zitten zoeken.. lijkt mij niet, maar hoe komt hij aan hun bewuste telefoon(nummer) en bijbehorende inloggegevens?
Ik geloof niet dat je via heartbleed ofiets aan hun specifieke nicknames oid komt
Wellicht hebben ze het aanstaan dat ook hun foto's automatisch gebackupped moeten worden naar the cloud (als ze op wifi zitten) ?quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sowieso, waarom hebben ze allemaal nude pics of fucking iCloud?
Ze zullen waarschijnlijk aan hebben staan dat elke foto standaard op iCloud komt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik verbaas mij ook over de enorme hoeveelheid naakt foto's.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo?quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze zullen waarschijnlijk aan hebben staan dat elke foto standaard op iCloud komt.
Ik heb het uitstaan.quote:
Weet niet of dat default is, ik heb het uitgezetquote:
Mij maakt het ook niet veel uit. Maak toch geen naakt foto'squote:Op dinsdag 2 september 2014 23:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet niet of dat default is, ik heb het uitgezet
niet? ook niet voor je tindr girls?quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mij maakt het ook niet veel uit. Maak toch geen naakt foto's
Ik niet als ik naar de historie van mijn ex kijkquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik verbaas mij ook over de enorme hoeveelheid naakt foto's.
Ook vervelend als je icloud vol is en daardoor je contacts en agenda niet meer geupload wordtquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mij maakt het ook niet veel uit. Maak toch geen naakt foto's
Ik moet er niet aan denkenquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
niet? ook niet voor je tindr girls?
Heb gewoon apart albumpje die penernap4 heet, gewoon goeie zaak hoor. Ook mapje met boobies4napquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
niet? ook niet voor je tindr girls?
=Dquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb gewoon apart albumpje die penernap4 heet, gewoon goeie zaak hoor. Ook mapje met boobies4nap
En daarna doorgestuurd naar je vrienden hé smeerlap.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik niet als ik naar de historie van mijn ex kijk
Dan word je zeker betrapt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:17 schreef hafcfan het volgende:
Bioscoop fapper gespotquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:27 schreef Geo4kant het volgende:
Nu die wijven toch al naakt op internet staan kunnen ze vanaf nu ook naaktscenes doen
Die ene gast die zijn matras neukt zeker?quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sinds iemand mij hier heeft uitgelegd heeft wat een bioscoopbroek is.. boh
Hij neukt nu zijn kat.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die ene gast die zijn matras neukt zeker?
lol nee..quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die ene gast die zijn matras neukt zeker?
Nee man, ben geen neger..quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En daarna doorgestuurd naar je vrienden hé smeerlap.
ZEG WALLAH DAN ZEG WALLAHquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee man, ben geen neger..
Een mattie van me, laat weleens foto's zien van een chick die wat naar hem stuurt, wekelijks wel een ander.. Dus hierover kan ik me iig niet verbazen.
Geeft niet. Ik ben de moeilijkste nietquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt. Toch ga ik deze fout echt op het gebruik van een telefoon gooien.
Turken.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:40 schreef napoleonfour het volgende:
Smoofie vertel mij eens waarom die mensen op bol tweedehands skere gasten niet reageren op mijn mailtjes of ze dat stomme boek nog hebben?
chill mijn archer is bijna 6quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:35 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Isaac: Mijn reus is lvl 4 nu![]()
quote:
Dan is ie donkerpaars ofnie?quote:
ja man, nu is die nog robin hood styloquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]_!
[..]
Dan is ie donkerpaars ofnie?
Jij bent zeker ook zo'n gelover in de illuminati? Knap hoe een 13 miljoen tellig volkje anderhalf miljard bezig houdt _o-.quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 00:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n gelover in de illuminati? Knap hoe een 13 miljoen tellig volkje anderhalf miljard bezig houdt _o-.
heh wat?quote:Op woensdag 3 september 2014 00:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n gelover in de illuminati? Knap hoe een 13 miljoen tellig volkje anderhalf miljard bezig houdt _o-.
Goedenavond gewaardeerde moderatorquote:Op woensdag 3 september 2014 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Rens.
* GGMM begint heel hard te zwaaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |