Ik niet als ik naar de historie van mijn ex kijkquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik verbaas mij ook over de enorme hoeveelheid naakt foto's.
Ook vervelend als je icloud vol is en daardoor je contacts en agenda niet meer geupload wordtquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mij maakt het ook niet veel uit. Maak toch geen naakt foto's
Ik moet er niet aan denkenquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
niet? ook niet voor je tindr girls?
Heb gewoon apart albumpje die penernap4 heet, gewoon goeie zaak hoor. Ook mapje met boobies4napquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
niet? ook niet voor je tindr girls?
=Dquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb gewoon apart albumpje die penernap4 heet, gewoon goeie zaak hoor. Ook mapje met boobies4nap
En daarna doorgestuurd naar je vrienden hé smeerlap.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik niet als ik naar de historie van mijn ex kijk
Dan word je zeker betrapt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:17 schreef hafcfan het volgende:
Zouden die naakt foto's van Ariane Grande echt zijn? Die hacker is ook niet al te snugger. Hij had daar miljoenen aan kunnen verdienen.
Bioscoop fapper gespotquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:27 schreef Geo4kant het volgende:
Nu die wijven toch al naakt op internet staan kunnen ze vanaf nu ook naaktscenes doen
Die ene gast die zijn matras neukt zeker?quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sinds iemand mij hier heeft uitgelegd heeft wat een bioscoopbroek is.. boh
Hij neukt nu zijn kat.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die ene gast die zijn matras neukt zeker?
lol nee..quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die ene gast die zijn matras neukt zeker?
Nee man, ben geen neger..quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En daarna doorgestuurd naar je vrienden hé smeerlap.
ZEG WALLAH DAN ZEG WALLAHquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee man, ben geen neger..
Een mattie van me, laat weleens foto's zien van een chick die wat naar hem stuurt, wekelijks wel een ander.. Dus hierover kan ik me iig niet verbazen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |