Heeft ze ook..quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haar charme schijnt een geile uitstraling te zijn, maar ik vind haar eigenlijk gewoon een vervelende, domme kop hebben.
Brede schouders, vind ik niet heel erg als het echt een zandlopertje is met brede heupen, maar dat heeft ze niet .quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heeft ze ook..
Daarnaast heeft ze een aparte buik, wat een mollig frame lijkt maar toch heeft ze aardig strijk figuur maar het klopt gewoon niet. En dan haar fame-makers.. tja buitenproporties groot en ze zien er niet mooi uit
2008 is echt geweldig, met geen andere FM zoveel plezier gehad. Speel laatste jaren alleen eigenlijk met databases, en de editor van 08 is te simplistischquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
2008 ofc. Een van de betere FM.
Misschien is dat het.. ik weet niet, ik vind het gewoon vaag en niet aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Brede schouders, vind ik niet heel erg als het echt een zandlopertje is met brede heupen, maar dat heeft ze niet .
Je hebt het in ieder geval goed analyseert zie ikquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
Ze heeft wel een mooi roze kutje, dat moet ik wel toegeven
geanalyseerd*quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt het in ieder geval goed analyseert zie ik
quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt het in ieder geval goed analyseerd zie ik
Die Kim K begint ook steeds meer uit te zakken, haar zusjes daar in tegenquote:
Heb Kim K nooit mooi gevonden. En Sinds wanneer post jij weerquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die Kim K begint ook steeds meer uit te zakken, haar zusjes daar in tegen
uit te zakken, die blijft er maar siliconen inpompenquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die Kim K begint ook steeds meer uit te zakken, haar zusjes daar in tegen
sinds ik wil soggen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb Kim K nooit mooi gevonden. En Sinds wanneer post jij weer?
ja maar die kinderen blijft ze eruit poepen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
uit te zakken, die blijft er maar siliconen inpompen
Nee, ik fap niet op haar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |