Geeft niet. Ik ben de moeilijkste nietquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt. Toch ga ik deze fout echt op het gebruik van een telefoon gooien.
Turken.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:40 schreef napoleonfour het volgende:
Smoofie vertel mij eens waarom die mensen op bol tweedehands skere gasten niet reageren op mijn mailtjes of ze dat stomme boek nog hebben?
chill mijn archer is bijna 6quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:35 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Isaac: Mijn reus is lvl 4 nu![]()
quote:
Dan is ie donkerpaars ofnie?quote:
ja man, nu is die nog robin hood styloquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]_!
[..]
Dan is ie donkerpaars ofnie?
Jij bent zeker ook zo'n gelover in de illuminati? Knap hoe een 13 miljoen tellig volkje anderhalf miljard bezig houdt _o-.quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 00:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n gelover in de illuminati? Knap hoe een 13 miljoen tellig volkje anderhalf miljard bezig houdt _o-.
heh wat?quote:Op woensdag 3 september 2014 00:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n gelover in de illuminati? Knap hoe een 13 miljoen tellig volkje anderhalf miljard bezig houdt _o-.
Goedenavond gewaardeerde moderatorquote:Op woensdag 3 september 2014 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Rens.
* GGMM begint heel hard te zwaaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |