SV is SeizoensVla?quote:Op woensdag 3 september 2014 00:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb mijn sv doorgeknipt en op de post gedaan naar Ajax uit protest! Dat ie sinds vorig jaar niet meer geldig is moet nu uitmaken. Ik voelde mij echt even weer even die hard
Je hebt een stadionverbod doorgeknipt?quote:Op woensdag 3 september 2014 00:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb mijn sv doorgeknipt en op de post gedaan naar Ajax uit protest! Dat ie sinds vorig jaar niet meer geldig is moet nu uitmaken. Ik voelde mij echt even weer even die hard
Sc jaquote:Op woensdag 3 september 2014 00:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je hebt een stadionverbod doorgeknipt?.
Ik denk dat je een SC bedoeld?
Ach je hoeft je dit jaar niet te melden voor een huldigingquote:Op woensdag 3 september 2014 00:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sc ja![]()
Is uit eindelijk wel een sv
Zou die willen dat hij er zo makkelijk vanaf kon komenquote:Op woensdag 3 september 2014 00:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je hebt een stadionverbod doorgeknipt?.
Nee dat scheelt weerquote:Op woensdag 3 september 2014 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ach je hoeft je dit jaar niet te melden voor een huldiging
Oh? Wie denk je dat kampioen wordt dan?quote:Op woensdag 3 september 2014 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ach je hoeft je dit jaar niet te melden voor een huldiging
Ik deed een echte jodenstreek en probeerde gratis naar binnen te gaan want had mijn kaart al uitgeleend en wou alsnog heenquote:Op woensdag 3 september 2014 00:19 schreef Doublepain het volgende:
Waarom had je ook alweer een stadion verbod?
Psv dus gefeliciteerd alvast. Kakkerlakken hebben de beste aankopen maar jullie hebben Wijnaldum en Depay en wij Zimlingquote:Op woensdag 3 september 2014 00:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh? Wie denk je dat kampioen wordt dan?
een jodenstreek is toch dat je de stadion van een andere club zou pakken en zeggen dat voortaan ajax daar nu zijn thuiswedstrijden speelt?quote:Op woensdag 3 september 2014 00:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik deed een echte jodenstreek en probeerde gratis naar binnen te gaan want had mijn kaart al uitgeleend en wou alsnog heen
Zeker in een bezemkast verstopt om de security te ontlopen?quote:Op woensdag 3 september 2014 00:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik deed een echte jodenstreek en probeerde gratis naar binnen te gaan want had mijn kaart al uitgeleend en wou alsnog heen
Ken ik niet.quote:
PSV en daar durf ik een wedje voor te leggen, alleen is GGMM pussyquote:Op woensdag 3 september 2014 00:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vak 128 mist je.quote:Op woensdag 3 september 2014 00:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zou het leuk vinden maar eerst nog maar eens zienquote:Op woensdag 3 september 2014 00:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Psv dus gefeliciteerd alvast. Kakkerlakken hebben de beste aankopen maar jullie hebben Wijnaldum en Depay en wij Zimling
Ik vrees PSV.quote:Op woensdag 3 september 2014 00:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ff afwachten ja. Ik hoop echt dat de spelers niet te snel polonaise lopenquote:Op woensdag 3 september 2014 00:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zou het leuk vinden maar eerst nog maar eens ziendit counter voetbal kun je niet spelen tegen de rest van de clubs.
Ik vak 128 ookquote:
Zat je echt 128 ja? Midden tussen de oude garde ja toch... vak 127 is voor huppelkutjes ja toch!quote:
Weet ik niet. Voorhoede is nu echt dodelijk ja en dat kan inkakken maar denk dat het dit jaar niet gebeurt en eerlijk is eerlijk die Depay is een baasquote:Op woensdag 3 september 2014 00:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zou het leuk vinden maar eerst nog maar eens ziendit counter voetbal kun je niet spelen tegen de rest van de clubs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |