Niet weer dit Doublepainquote:Op woensdag 3 september 2014 00:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
10x beter dan die huurling van jullie
[..]
Ga jij weleens naar Ajax? Mag dat wel met een SC van Heerenveen?
En de supportersquote:Op woensdag 3 september 2014 00:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ff afwachten ja. Ik hoop echt dat de spelers niet te snel polonaise lopen
128 jaquote:Op woensdag 3 september 2014 00:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zat je echt 128 ja? Midden tussen de oude garde ja toch... vak 127 is voor huppelkutjes ja toch!
Ik zal je nog eens een liedje geven die al je Palestina gevoelens beschrijftquote:Op woensdag 3 september 2014 00:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
10x beter dan die huurling van jullie
[..]
Ga jij weleens naar Ajax? Mag dat wel met een SC van Heerenveen?
Ja, maar die was zondag fucking egoistischquote:Op woensdag 3 september 2014 00:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Voorhoede is nu echt dodelijk ja en dat kan inkakken maar denk dat het dit jaar niet gebeurt en eerlijk is eerlijk die Depay is een baas
quote:Op woensdag 3 september 2014 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens een liedje geven die al je Palestina gevoelens beschrijft
Ik kan zowel naar wedstrijden van Ajax als Heerenveen, is niet verboden. Alleen bij rivaliserende clubs.quote:Op woensdag 3 september 2014 00:25 schreef Doublepain het volgende:
Stylo
[..]
Was niet verkeerd bedoelt verder.
Jammer van dat capo hekje op de F.quote:Op woensdag 3 september 2014 00:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
128 javanaf het terughalen van f-side en 127 is meer oude garde met vriendin enzo
Ja dat ookquote:
Als Narsingh zijn niveau van Heerenveen haalt dan hoeft de Jongh alleen zijn pens tegen de bal te zetten en scoort ie als een malle en dan is ie ineens weer de bestequote:Op woensdag 3 september 2014 00:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, maar die was zondag fucking egoistischkan ook wel erger worden wat je mogelijk goals en punten kost. Daarnaast denk ik dat de Jong niet goed genoeg is, Narshgin ..
nuff said, verdediging blijft zwak.. en iedereen weet dat Depay goed is dus 2 mannetjes erop en hij kan een stuk minder.
quote:
ff luisterenquote:Op woensdag 3 september 2014 00:25 schreef Doublepain het volgende:
Stylo
[..]
Was niet verkeerd bedoelt verder.
Op woensdag 3 september 2014 00:27 schreef RensAjacied het volgende:
hmm ok..quote:Op woensdag 3 september 2014 00:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kan zowel naar wedstrijden van Ajax als Heerenveen, is niet verboden. Alleen bij rivaliserende clubs.
Volgens mij worden bij de KNVB Cambuur en Groningen als risico beschouwt. Terwijl in praktijk alleen Cambuur dat is. SCH - Groningen is een gemaakte derby waar ze iig in Friesland niks om geven.quote:Op woensdag 3 september 2014 00:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
hmm ok..
Wat is rivaliserend van Heerenveen? Alleen Emmen, Cambuur en Groningen toch?
quote:Op woensdag 3 september 2014 00:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
Stylo ma main nigga hindabuilding
?quote:
410 invloeden héquote:Jajaren terug stonden er trommelaars en pakte we altijd die stokjes af maar een hek afpakken gaat wat lastig
410 bestond nog niet en Ordaan trommelde ook niet toenquote:
Ik heb het over dat hekkie.quote:Op woensdag 3 september 2014 00:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
410 bestond nog niet en Ordaan trommelde ook niet toen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |