Mja... ik houd me wel in nu.quote:Op maandag 1 september 2014 23:07 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is dan wel weer mooi dat je weer terug mocht....
Tja, is allemaal wat te heftig voor Fok Bella
Zelfs in R&P in het Depressie & Angst topic mag het niet. En in R&P is er dan zelfs een topic over snijden. Ik vind het maar lastig...quote:Op maandag 1 september 2014 23:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja misschien zou een apart sub forum soelaas bieden...
Lotgenoten enzo...
is er geen ander forum waar je meer over je problemen kan praten?quote:Op maandag 1 september 2014 23:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mja... ik houd me wel in nu.
[..]
Zelfs in R&P in het Depressie & Angst topic mag het niet. En in R&P is er dan zelfs een topic over snijden. Ik vind het maar lastig...
Maar goed, mijn mond is nu gesnoerd.
Ja, het is op zich wel frustrerend. En voor de rest zijn er in mijn vriendenkring ook niet echt mensen waarmee ik erover kan praten. Maarja...quote:Op maandag 1 september 2014 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]
is er geen ander forum waar je meer over je problemen kan praten?
Niet dat ik je weg wil jagen van Fok, maar als je er hier niets over mag zeggen
lijkt het me ook frustrerend...
Daar begrijp ik geen hol van, maar mag dat niet besproken worden hier?quote:Op maandag 1 september 2014 23:18 schreef FANN het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Automutilatie
Ik weet er ook weinig toch niets van Bella, maar misschien is dit iets voor jou?quote:Op maandag 1 september 2014 23:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, het is op zich wel frustrerend. En voor de rest zijn er in mijn vriendenkring ook niet echt mensen waarmee ik erover kan praten. Maarja...
Ja, ik weet ook niet precies waarom dit niet mag, misschien toch te eng, of te weinigquote:Op maandag 1 september 2014 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar begrijp ik geen hol van, maar mag dat niet besproken worden hier?
Ik zie topics hier met de meest extreme onderwerpen, dan kan dit m.i. ook wel...
Nee, dat bedoel ik dus, wij weten niet wat we erop moet zeggen...quote:Op maandag 1 september 2014 23:28 schreef MadMaster het volgende:
Ik probeer nu iets zinnigs te zeggen, maar ik weet even niks...
Op FOK! rondhangen is ook een vorm van auto-mutilatie.quote:Op maandag 1 september 2014 23:28 schreef MadMaster het volgende:
Ik probeer nu iets zinnigs te zeggen, maar ik weet even niks...
Ik hoop dat dat forum actiever is dan die site zelf, want het meest recente bericht op die site komt uit 2013quote:Op maandag 1 september 2014 23:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet er ook weinig toch niets van Bella, maar misschien is dit iets voor jou?
http://www.automutilatie-site.nl/
ow... misschien moet je even googelen dan?quote:Op maandag 1 september 2014 23:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat forum actiever is dan die site zelf, want het meest recente bericht op die site komt uit 2013.
Een bot mes nemen.quote:Op maandag 1 september 2014 23:36 schreef FANN het volgende:
Of gewoon stoppen met snijden, maar dat is waarschijnlijk te makkelijk gedacht...
Ik kijk wel evenquote:Op maandag 1 september 2014 23:35 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... misschien moet je even googelen dan?
We mogen het hier niet over hebben hequote:Op maandag 1 september 2014 23:36 schreef FANN het volgende:
Of gewoon stoppen met snijden, maar dat is waarschijnlijk te makkelijk gedacht...
denk het niet, straks heb je weer een ban...quote:Op maandag 1 september 2014 23:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik kijk wel even.
Ik heb in ieder geval een lieve vriendin die me steunt en die boos wordt als ik het doe. Ik durf haar alleen er niet altijd mee lastig te vallen. Zij heeft het zelf ook al moeilijk genoeg.
[..]
We mogen het hier niet over hebben he.
Da's gewoon cut...quote:Op maandag 1 september 2014 23:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op FOK! rondhangen is ook een vorm van auto-mutilatie.
We zitten in een onzichtbaar hoekje. Niemand die ons ziet.quote:Op maandag 1 september 2014 23:41 schreef FANN het volgende:
[..]
denk het niet, straks heb je weer een ban...
Ja, van mij mag ze er over praten hoor, maar ik zou niet weten hoe ik haar kan helpenquote:Op maandag 1 september 2014 23:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We zitten in een onzichtbaar hoekje. Niemand die ons ziet.
Dit is geen hulpverleningstopic maar een SC.....daar kun je niets verkeerds zeggen.quote:Op maandag 1 september 2014 23:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, van mij mag ze er over praten hoor, maar ik zou niet weten hoe ik haar kan helpen
en dan ben ik bang dat ik iets verkeerd zeg, zo'n luchtig onderwerp is dit nu ook weer niet...
Daarom deed ik wat ik wou zeggen maar ff in DM.quote:Op maandag 1 september 2014 23:41 schreef FANN het volgende:
[..]
denk het niet, straks heb je weer een ban...
Oh nee, ik wil het er ook niet over hebben met jullie denk ik. Dit is meer mijn happy placequote:Op maandag 1 september 2014 23:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, van mij mag ze er over praten hoor, maar ik zou niet weten hoe ik haar kan helpen
en dan ben ik bang dat ik iets verkeerd zeg, zo'n luchtig onderwerp is dit nu ook weer niet...
quote:Op maandag 1 september 2014 23:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit is geen hulpverleningstopic maar een SC.....daar kun je niets verkeerds zeggen.
Sommige dingen kunnen verkeerd opgevat worden, dat dan weer wel, maar dat is logisch op onze leeftijd.
quote:Op maandag 1 september 2014 23:55 schreef MadMaster het volgende:
Ik snij even een ander onderwerp aan: Tot morgen!
Dat is tenminste positief, want een happy place is altijd fijn!quote:Op maandag 1 september 2014 23:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Daarom deed ik wat ik wou zeggen maar ff in DM.
[..]
Oh nee, ik wil het er ook niet over hebben met jullie denk ik. Dit is meer mijn happy place.
Slaap lekker FANNiequote:
Ik dacht al dat je ziek was dat je er twee dagen zo weinig wasquote:
Sta al hoog genoeg genoteerd in de stats van augustus, dus wou wat minderen hier...quote:Op dinsdag 2 september 2014 07:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je ziek was dat je er twee dagen zo weinig was
of dat je verkering had![]()
2 redenen waarommensen ineens een stuk minder gaan posten voor een tijdje
Waarom zou je?quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Sta al hoog genoeg genoteerd in de stats van augustus, dus wou wat minderen hier...
Gewoon wat rustiger aan. Ik wil dit jaar nog niet over de 200K heenquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom zou je?
Omdat iemand een rotopmerking maakt?
Het boeit me niet of ik hoog of laag sta.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon wat rustiger aan. Ik wil dit jaar nog niet over de 200K heen
Daarvoor hoef je niet rustiger aan te doen. Als je je gemiddelde van 70 per dag haalt, dan kom je nog steeds niet over de 200k aan het einde van dit jaar.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon wat rustiger aan. Ik wil dit jaar nog niet over de 200K heen
Is er écht iemand die zich daar druk om maakt?quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je niet rustiger aan te doen. Als je je gemiddelde van 70 per dag haalt, dan kom je nog steeds niet over de 200k aan het einde van dit jaar.
Chufi blijkbaar en ik stel hem gerust dat hij zich daar geen zorgen over hoeft te maken met zijn huidige postgedrag.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Is er écht iemand die zich daar druk om maakt?
Het oordeel van andere mensen over mijn leven vind ik sowieso nooit belangrijk. Als men zich geroepen voelt daar iets van te vinden, dan moet men dat vooral doen. Wat een ander met zijn/haar leven doet vind ik ook allemaal prima.quote:Als ik nu lekker naar buiten zou kunnen zou ik allang buiten lopen of fietsen, maar ja
dat gaat niet, als iemand zich daar aan stoort dan is dat toch écht wel het láátste
waar ik me druk over ga maken.
Chuf moet gewoon lekker doen waar hij zin in heeft...quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:27 schreef Kingstown het volgende:
[quote]Chufi blijkbaar en ik stel hem gerust dat hij zich daar geen zorgen over hoeft te maken met zijn huidige postgedrag.
Dat bedoel ikquote:Het oordeel van andere mensen over mijn leven vind ik sowieso nooit belangrijk. Als men zich geroepen voelt daar iets van te vinden, dan moet men dat vooral doen. Wat een ander met zijn/haar leven doet vind ik ook allemaal prima.
Nee ik maak me er niet echt zorgen om ... Ik begon er alleen over n.a.v. MM 75K vorige week ... Thats itquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Chufi blijkbaar en ik stel hem gerust dat hij zich daar geen zorgen over hoeft te maken met zijn huidige postgedrag.
[..]
Vraag ? Welke, die moet ik dan gemist hebben?quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hé, jij hebt me nog geen antwoord gegeven op m'n vraag.
Ik geloof dat ik je gisteren iets vroeg. Maar ik kan me niet herinneren dat je me daar antwoord op gegeven hebtquote:Op dinsdag 2 september 2014 11:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Vraag ? Welke, die moet ik dan gemist hebben?
Als ''iemand'' er iets van zegt halen we gewoon de stats van Utopia erbij, daar valt het reuze meequote:Op dinsdag 2 september 2014 11:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik maak me er niet echt zorgen om ... Ik begon er alleen over n.a.v. MM 75K vorige week ... Thats it
quote:Op zondag 16 februari 2014 01:03 schreef GekkePoes het volgende:
[ afbeelding ] Top 500 subforum Utopia van 23-12-2013 t/m 16-02-2014
nr / aantal posts / gebruiker
001 6246 waxmask
002 5276 Pearlbitch
003 5191 Burner82
004 5137 Urb
005 4978 Toverheks
006 4864 5thencounter
007 4704 Flow3r
008 4555 HiDiHo
009 4364 GekkePoes
010 4153 renevanlaaren
011 4130 Soury
012 3989 Ransjih
013 3939 Capaja
014 3908 beequeen
015 3586 iBenny
016 3509 Voxs
017 3487 Jian
018 3431 Dotteke
019 3239 Baconbus
020 3085 BoonDockSaint
021 2948 community
022 2889 RVer
023 2840 Pocher-a-gogo
024 2799 Tayu
025 2681 Parlay
026 2665 Gert
027 2662 oma-Nijn
028 2653 LekkerSimpel
029 2552 sjampoeh
030 2531 Disana
031 2479 vuurvliegje5258
032 2453 blanket
033 2436 PoezeligDing
034 2253 Grunge.
035 2160 Mallika
036 2118 Chanel5
037 2098 Scrutinizer
038 1986 Injetta
039 1942 Dottey
040 1932 rokkutsaains
041 1897 Sodeknetters
042 1809 notturna
043 1787 Copycat
044 1763 J0kkebr0k
045 1761 chufi [/b]
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Onder voorbehoud van zet en drukfouten, behaalde rendementen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Het is misschien handiger als je het gewoon nog een keer vraagt?quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik je gisteren iets vroeg. Maar ik kan me niet herinneren dat je me daar antwoord op gegeven hebt.
4130 postings in UTO verklaart ook waarom zuurtje de hele tijd ongesteld is.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ''iemand'' er iets van zegt halen we gewoon de stats van Utopia erbij, daar valt het reuze mee
met jou
[..]
Ja, doe ik. Ik was ff die vraag aan het opzoeken omdat mijn geheugen niet echt meewerkte.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Het is misschien handiger als je het gewoon nog een keer vraagt?
Euhm... het ging over websites. Ik begreep dat jij daar goed mee bent. Wat doe je zoal?quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Vraag ? Welke, die moet ik dan gemist hebben?
Oh, is het daar nogal een chaos dan?quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
4130 postings in UTO verklaart ook waarom zuurtje de hele tijd ongesteld is.
Dat weet ik niet natuurlijk hoe het daarmee staat, maar er is een uitdrukking voorquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
4130 postings in UTO verklaart ook waarom zuurtje de hele tijd ongesteld is.
In UTO zitten vooral mensen die constant naar een stream kijken en dan op FOK! commentaar gaan leveren....daar wordt een mens natuurlijk niet vrolijker van. Als je dat te lang doet, dan krijg je last van permanente ongesteldheid.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, is het daar nogal een chaos dan?.
Die vraag. Kingstown meldde dat in het begin ooit dat je mij maar moest vragen omdat ik daar zogenaamd goed in zou zijn, maar dat heeft ie uit zn duim gezogen. Ik heb er wel eens meegespeeld, maar elke middelbare scholier kan het stukken beter.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Euhm... het ging over websites. Ik begreep dat jij daar goed mee bent. Wat doe je zoal?
Tot nu toe heb ik niets om me over te schamen gepost, dat wil ik graag zo houdenquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ach....mijn kinderhand is gauw gevuld.
Ah ja... ik heb in het verleden zo de streams van De Gouden Kooi gevolgd...quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In UTO zitten vooral mensen die constant naar een stream kijken en dan op FOK! commentaar gaan leveren....daar wordt een mens natuurlijk niet vrolijker van. Als je dat te lang doet, dan krijg je last van permanente ongesteldheid.
Oh, echt? Wat een grappenmakerquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Die vraag. Kingstown meldde dat in het begin ooit dat je mij maar moest vragen omdat ik daar zogenaamd goed in zou zijn, maar dat heeft ie uit zn duim gezogen. Ik heb er wel eens meegespeeld, maar elke middelbare scholier kan het stukken beter.
Ik heb er dus geen verstand van ... Sorry
Moet je ook niet doen. Het is bij mij niet heel groot, maar ik ben blij met wat ik hebquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:53 schreef FANN het volgende:
Niet dat ik me voor mijn tetten schaam![]()
dat dan weer niet
Misschien is zoiets iets voor jou?quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:03 schreef AdoraBelle het volgende:
Oh, echt? Wat een grappenmaker.
Geeft niet hoor, dan ga ik er zelf wel wat mee spelen. Uiteindelijk komt er wel iets.
Klein maar fijn zeggen ze toch altijdquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen. Het is bij mij niet heel groot, maar ik ben blij met wat ik heb.
Bedankt voor de tip, die is niet duurquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien is zoiets iets voor jou?
http://www.one.com/nl/?gclid=CKeCgIC_wsACFYrpwgodp2kAbw
Haha. Hoe groter ze zijn, hoe sneller ze gaan hangen en hoe sneller je last krijgt van je rugquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Klein maar fijn zeggen ze toch altijden groot slaat dood
Uh nee. Jij claimde dat er hier genoeg mensen waren die haar wilden helpen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Die vraag. Kingstown meldde dat in het begin ooit dat je mij maar moest vragen omdat ik daar zogenaamd goed in zou zijn, maar dat heeft ie uit zn duim gezogen. Ik heb er wel eens meegespeeld, maar elke middelbare scholier kan het stukken beter.
Ik heb er dus geen verstand van ... Sorry
Help haar dan ook even door te melden wie dat zijn als je het zelf blijkbaar niet bent. Anders ken je vast nog wel iemand die iemand kent die dat wel kan....toch?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zijn hier genoeg gasten die je willen helpen
Waarom zou je dat doen?quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:13 schreef AdoraBelle het volgende:
Haha. Hoe groter ze zijn, hoe sneller ze gaan hangen en hoe sneller je last krijgt van je rug.
Alleen bij mij groeit het allemaal nog, dus het kan best zijn dat ik over een half jaar een cupmaat groter ben.
En misschien laat ik ze ook nog wel vergroten, zodat ze beter passen bij mijn lengte en mijn knuffelbare postuur.
Misschien komt het doordat ik nogal onzeker ben. En hoop dat het daarmee gaat veranderen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen?![]()
Gewoon lekker zo laten,alleen maar ellende met die nepborsten, kunnen gaan lekken enzo
en het is niet eens mooi
Dat gaat niet veranderen hoor, ik heb er nog nooit last van gehad dat ik geen Cup C hadquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Misschien komt het doordat ik nogal onzeker ben. En hoop dat het daarmee gaat veranderen.
Sowieso vind ik een C-cup echt mooi qua grootte.
Ik zeg ook niet dat ik er last van heb, maar ik denk dat mijn wens daar misschien weg komt. Omdat ik het mooi vind en omdat ik onzeker ben over mijn lichaam.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat gaat niet veranderen hoor, ik heb er nog nooit last van gehad dat ik geen Cup C had
in elk geval
Ik weet niet waar je allemaal onzeker over bent te dik of te dun, daar is iets aan te doenquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik er last van heb, maar ik denk dat mijn wens daar misschien weg komt. Omdat ik het mooi vind en omdat ik onzeker ben over mijn lichaam.
Voldoen aan een ideaalbeeld wat je op allerlei manieren continue door je strot geduwd krijgt in allerlei media. Als je daar gevoelig voor bent icm onzekerheid over je eigen lichaam, dan is die gedachte snel gemaakt.quote:
Tja ideaalbeeld... dat is volgens mij ook voor iedereen anders, als je die al hebt....quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voldoen aan een ideaalbeeld wat je op allerlei manieren continue door je strot geduwd krijgt in allerlei media. Als je daar gevoelig voor bent icm onzekerheid over je eigen lichaam, dan is die gedachte snel gemaakt.
Overigens ken ik meerdere vrouwen die een borstvergroting hebben laten doen en dat zijn niet allemaal van die horrorverhalen die jij schetst.
Dat is best een rare fotoquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:45 schreef Kingstown het volgende:
SPT / rarara ¿¿¿ welke sport beoefen ik ???
Jij bent in m'n fotoboek geweest en je hebt het niet gezien. Dat vind ik dan wel weer een compliment eigenlijk. Dat het voor anderen blijkbaar lang niet zo zichtbaar is als dat het voor mij is.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je allemaal onzeker over bent te dik of te dun, daar is iets aan te doen
natuurlijk, zonder operaties, tenzij je 400 kg weegt natuurlijk![]()
Te lang of te kort is weinig aan te doen...
Je haar kan je veranderen, korter of langer of een kleurtje...
Sporten krijg je ook een mooi lichaam van of in elk geval een beetje meer beweging.
Kijk, die heb ik dan weer wel volgens mijquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:39 schreef FANN het volgende:
Ik had wel graag van de héle lange benen gehad, maar ja die heb ik nu eenmaal niet,
lig ik nu ook weer niet wakker van
Wat heb je op dit moment aan je hoofd FANNie?quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:39 schreef FANN het volgende:
Trouwens... ik heb wel iets anders aan mijn hoofd
Ieuwwww!!quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:45 schreef Kingstown het volgende:
SPT / rarara ¿¿¿ welke sport beoefen ik ???
Wat heb je aan je hoofd?quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:39 schreef FANN het volgende:
Trouwens... ik heb wel iets anders aan mijn hoofd
Ik dacht misschien een mooie hoed ofzo...quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat heb je aan je hoofd?![]()
Bloedt het?
Die heeft ze wel...quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik dacht misschien een mooie hoed ofzo...
quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat heb je aan je hoofd?![]()
Bloedt het?
Nee hoor ik zie niks raars en ik volgens mij ben je helemaal niet extreem dik,quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij bent in m'n fotoboek geweest en je hebt het niet gezien. Dat vind ik dan wel weer een compliment eigenlijk. Dat het voor anderen blijkbaar lang niet zo zichtbaar is als dat het voor mij is.
Sporten is wel iets wat ik van plan ben. Ook omdat het schijnt dat als je depressief bent, je je beter voelt door te sporten ofzo. Misschien dat ik vandaag maar weer eens begin ermee.
[..]
Kijk, die heb ik dan weer wel volgens mij.
[..]
Ten eerste zou ik dan een stukkie langer zijnquote:
Nog steeds aan de slaappillen dus ...quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Ten eerste zou ik dan een stukkie langer zijnen ik vind het mooi, maar ik lig er ook
weer niet echt wakker van hoor
Ja ja, daar stop je niet in één keer mee Chufquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog steeds aan de slaappillen dus ...
daar hebben ze toch hakken voor uitgevondenquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Ten eerste zou ik dan een stukkie langer zijnen ik vind het mooi, maar ik lig er ook
Ik zei al dat ik er niet echt wakker van lag, dus hakken is me teveel gedoequote:Op dinsdag 2 september 2014 17:05 schreef sacha het volgende:
[..]
daar hebben ze toch hakken voor uitgevonden
Volgens mij is het ook niet zo Sas dr ding.. denk ikquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zei al dat ik er niet echt wakker van lag, dus hakken is me teveel gedoe
Ik weet het niet zeker, maar ik zie Sas ook eerder op sportieve schoenen, maar misschien schatquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook niet zo Sas dr ding.. denk ik
Loopt een stuk makkelijker door al dat zandquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar ik zie Sas ook eerder op sportieve schoenen, maar misschien schat
ik dat wel helemaal verkeerd in ...
quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Loopt een stuk makkelijker door al dat zand
Leuk om te horen. Ja, ik wil op zich nog wel een beetje afvallen. Alleen dan wordt m'n boezem ook kleiner natuurlijkquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee hoor ik zie niks raars en ik volgens mij ben je helemaal niet extreem dik,
als je er een paar kilootjes af wil hebben is sporten wél heel goed![]()
En goed voor het humeur ook! In de sportschool waren te veel ramen en TL licht
dus dat was helaas pindakaas voor mij..
Nouuuuuuuuuuu, je kan je beter concentreren op wat je wél leuk vindt aan jezelf
en lange benen ben ik jaloers op
Haha. Nouja, ik ben al 1.84, dus op zich al best lang. Met hakken nog langer, maar ik blijf wel hakken dragen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Ik draag die hakken ook niet altijd. Maar ik denk wel vaker dan dat jij doet.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:27 schreef sacha het volgende:
ik ben praktisch, als je woont waar ik woon heb je grof geschut aan je voeten of gewoon niets![]()
ik kan overigens nog steeds kwijlen bij prachtige schoenen met hakken maar eh, op een gegeven moment droeg ik die alleen nog bij begrafenissen...
ik heb in je fotoboek gesnuffeldquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Ik draag die hakken ook niet altijd. Maar ik denk wel vaker dan dat jij doet.
Alleen nu even niet want ik ben door m'n enkel gegaan en nu moet dat eerst even herstellen.
Als ik moet autorijden doe ik gewoon m'n allstars aan. En als ik lang moet staan of ver moet lopen ook.
ik meld het altijd aan de betreffende user omdat ik het gênant vind dat ik dat doequote:Op dinsdag 2 september 2014 17:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Leuk. Daar hoef je toch niet voor te blozen? Hihi.
Je naam komt er toch bij te staan, of je moet anoniem gaanquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:59 schreef sacha het volgende:
[..]
ik meld het altijd aan de betreffende user omdat ik het gênant vind dat ik dat doe
quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:37 schreef AdoraBelle het volgende:
Vroeger ging ik gewoon buiten te hardlopen. Maar ik ben één keer aangevallen door een groep jongens in de buurt van het azc, en toen ben ik ermee gestopt omdat ik me toch niet echt veilig voelde in m'n eentje.
Oké, dat kan. Leuk dat je het meldt in ieder gevalquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:59 schreef sacha het volgende:
[..]
ik meld het altijd aan de betreffende user omdat ik het gênant vind dat ik dat doe
Is misschien wel een idee. Maar ik denk dat ik het bij fietsen houd nu. Maar misschien dat ik zo'n ding koop voor als ik alsnog vervelende jongens tegenkom. Bedankt voor de tipquote:
eg wel! en dan word je ook nog voyeur genoemdquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Je naam komt er toch bij te staan, of je moet anoniem gaan
Of stalkerquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:19 schreef sacha het volgende:
[..]
eg wel! en dan word je ook nog voyeur genoemd
weet ik niet meer, moet dat?quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Of stalkerHeb je wel een bij mij gekeken?
Heb je wel eens bij Sacha gekeken hoeveel stalkers die heeft?quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:28 schreef FANN het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net geleerd in het spreekwoorden topic![]()
Ja ze heeft je net gestalktquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Sas heeft geen eens een Foboquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je wel eens bij Sacha gekeken hoeveel stalkers die heeft?
gedaan!quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je wel eens bij Sacha gekeken hoeveel stalkers die heeft?
quote:
Wat is dat nou?quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:39 schreef sacha het volgende:
en dan staat er bij het uitroepteken: klaag over deze gebruiker
Nee... ik zie niks nergens, maar ik weet niet waar ik moet kijkenquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:42 schreef sacha het volgende:
als ik over je klaag komt dat dan bij jou terecht?
Oeps....hopelijk is mijn klacht dan niet in verkeerde handen terecht gekomen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee... ik zie niks nergens, maar ik weet niet waar ik moet kijken
kijk eens in iemand anders fotoboek en zoek het uitroepteken in gele driehoek, hoover en huiverquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee... ik zie niks nergens, maar ik weet niet waar ik moet kijken
ow....... ga ik effe doenquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:45 schreef sacha het volgende:
[..]
kijk eens in iemand anders fotoboek en zoek het uitroepteken in gele driehoek, hoover en huiver
Ik ben er al mee bezig.....quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oeps....hopelijk is mijn klacht dan niet in verkeerde handen terecht gekomen.
gek he?quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:47 schreef FANN het volgende:
Ja godver niemand heeft een Fobo hier effe die van Belle opzoeken
ja best welquote:
Ik heb ondertussen al 5 klachten bij je ingediend.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ja best wel
ik heb gezien, bij Belle is het ook zo, écht nooooooooooit geweten dat dat bestond
en volgens mij heeft dus niemand ooit een klacht bij mij ingediend
Ik vind het idioot dit
Ik heb niks gekregen, noppes nadaquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen al 5 klachten bij je ingediend.
Maar je kan je klachten ook gewoon hier kwijt hoor, ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen al 5 klachten bij je ingediend.
Maar dan rapporteer je de post , niet de persoonquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar je kan je klachten ook gewoon hier kwijt hoor, ik ben benieuwd
Je kan toch gewoon tegen iemand klagen op het Forum? Hoef je geen TR te plaatsen,quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dan rapporteer je de post , niet de persoon
ow jeequote:Op dinsdag 2 september 2014 20:14 schreef AdoraBelle het volgende:
Die klachten komen terecht bij de moderators van het FOK!fotoboek geloof ik.
Die zal blij zijn om te lezen dat ik meer hoeden foto's van FANN wil zien.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:14 schreef AdoraBelle het volgende:
Die klachten komen terecht bij de moderators van het FOK!fotoboek geloof ik.
Een testklacht?quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat voor klacht had je over jezelf trouwens ingediend?
Ik heb nog nooit een TR gemacht, dat vind ik ook klinkklare onzin, maar een beetje kutten via FoBo kan natuurlijk wel leuk zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon tegen iemand klagen op het Forum? Hoef je geen TR te plaatsen,
vind ik altijd zo lafjes ook![]()
effe de Juf roepen effe klikken, daar lijkt het op...
Dat valt gelukkig nog meequote:Op dinsdag 2 september 2014 20:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die zal blij zijn om te lezen dat ik meer hoeden foto's van FANN wil zien.
gewoonquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat voor klacht had je over jezelf trouwens ingediend?
dus dat...quote:
Ik denk dat je kan klagen als iemand hele idiote foto's in hun Fobo hebben staan,quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een TR gemacht, dat vind ik ook klinkklare onzin, maar een beetje kutten via FoBo kan natuurlijk wel leuk zijn.
Er staat toch echt een klacht bij FANN indienen en niet over FANN.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:19 schreef FANN het volgende:
[..]
gewoon
lalalalalalala
meer niet gelukkig
[..]
dus dat...
Ja, daarom dacht ik ook dat ik iets zou ontvangen, dus tekst klopt niet...quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er staat toch echt een klacht bij FANN indienen en niet over FANN.
Hele slechte- en misleidende tekst. Laten we Koning Klant inschakelen!
FB kan de pot op.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, daarom dacht ik ook dat ik iets zou ontvangen, dus tekst klopt niet...
Je kan een topic openen in FB ik ga daar niet aan beginnen
doe maarquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
FB kan de pot op.
KLB lijkt me wel wat.
Ja doeiiiiiiiiii laat mij er effe buitenquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zal ik er meteen voor zorgen dat je 24 extra stalkers krijgt.
Nee tuurlijk niet....moet wel een leuk verhaaltje worden natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja doeiiiiiiiiii laat mij er effe buiten
Zet een foto in je Fobo.. dan kan je je eigen Fobo gebruiken als voorbeeldquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet....moet wel een leuk verhaaltje worden natuurlijk.
Stelletje piemolsquote:
Whahahaquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die zal blij zijn om te lezen dat ik meer hoeden foto's van FANN wil zien.
Heb je een scherp mesje voor nodig.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:31 schreef AdoraBelle het volgende:
Maar waar zitten die knopjes dan? Ik zie alleen een "klaag over deze gebruiker".
Knopje indrukken en dan krijg je dit.. Daar staat indienen bijquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:31 schreef AdoraBelle het volgende:
Maar waar zitten die knopjes dan? Ik zie alleen een "klaag over deze gebruiker".
Hmm... dat is best wel verwarrendquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Knopje indrukken en dan krijg je dit.. Daar staat indienen bij
Fotoboek van complaint
Ik was even afgeleid.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Zet een foto in je Fobo.. dan kan je je eigen Fobo gebruiken als voorbeeld
Dan gaat het echt foutquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Knopje indrukken en dan krijg je dit.. Daar staat indienen bij
Fotoboek van complaint
Ah ja... die fout maak ik ook weleensquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik was even afgeleid.
Kwam in KLB en meteen allemaal rare topics waar ik op ging reageren.
Een Fobo op Fok! is vragen om moeilijkheden en beetje raar wanneer je niets van FB moet hebben.quote:
Belle is bollequote:Op dinsdag 2 september 2014 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo van; Deze krullebol is Oranje , maar het WK is al mislukt , dus ik wil geen FANN meer zien
ik heb een foboquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een Fobo op Fok! is vragen om moeilijkheden en beetje raar wanneer je niets van FB moet hebben.
Check.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:57 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik heb een fobo
Fotoboek van Treehut362
Dat is banwaardigquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zou er stel knollen in kunnen zetten dan komen er veel stoofvlees reacties.
Ik weet dat je nu heel blij met mij gaat zijn....quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja doeiiiiiiiiii laat mij er effe buiten
quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:57 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik heb een fobo
Fotoboek van Treehut362
quote:Code #FB1013
Je bekijkt het FOK!fotoboek anoniem, en de eigenaar van dit profiel heeft aangegeven dat anonieme gebruikers deze pagina niet mogen bekijken. Druk bovenin in het menu op Instellingen wijzigen om het fotoboek niet-anoniem te bekijken.
shitquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik weet dat je nu heel blij met mij gaat zijn....![]()
KLB / Klacht invoeren bij
Ik heb het wel gelezenquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ach....veel te lange tekst voor een topic in KLB....geen hond die het leest.
Volgens mij moet dat speciaal opnieuw ontwikkelt worden door een Developper.. Dat kan maanden durenquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is ook te grappig, dat snappen ze niet daar.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Pas maar op met zulke opmerkingen...straks hebben we de KLB-knokploeg weer voor de deur staan.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is ook te grappig, dat snappen ze niet daar.
Daar sturen we Soury op af.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Pas maar op met zulke opmerkingen...straks hebben we de KLB-knokploeg weer voor de deur staan.
quote:
Ik voel me gediscrimineerd als anonieme gebruiker.quote:Code #FB1013
Je bekijkt het FOK!fotoboek anoniem, en de eigenaar van dit profiel heeft aangegeven dat anonieme gebruikers deze pagina niet mogen bekijken. Druk bovenin in het menu op Instellingen wijzigen om het fotoboek niet-anoniem te bekijken.
Dat denk ik ook welquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zou er stel snollen in kunnen zetten dan komen er veel reacties.
Ja,,, daaar kan ik ook niks aan doen... dat moet je zelf even veranderenquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Ik voel me gediscrimineerd als anonieme gebruiker.
Die photoshop ik wel op de knollen voor extra reacties.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat denk ik ook welvooral als ze een legging aan hebben
Je kunt ook instellen anonieme FOK!kers toe te laten.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja,,, daaar kan ik ook niks aan doen... dat moet je zelf even veranderen
Kan jij photoshoppen?quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die photoshop ik wel op de knollen voor exra reacties.
lafaard wel willen kijken maar niemand mag het zien.....quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kunt ook instellen anonieme FOK!kers toe te laten.
Dat houdt het een beetje spannend.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:25 schreef FANN het volgende:
[..]
lafaard wel willen kijken maar niemand mag het zien.....
Ah, er was laatst een topic over iemand die graag toekeek, heb je die gezien?quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat houdt het een beetje spannend.
Helaas heb ik geen overburen, anders zou ik zo'n grote telescoop aanschaffen.
Nee, die heb ik helaas gemist. R&P ofzo?quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah, er was laatst een topic over iemand die graag toekeek, heb je die gezien?
ik weet niet meer waar het was... let ik nooit zo opquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee, die heb ik helaas gemist. R&P ofzo?
Sacha had wel een punt over het woord voyeur....dat is meestal anoniem en niet met naam en toenaam.
Ik heb een bolhoed fetisj, zie mijn FoBo.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoe is het met jou trouwens? Heb jij wat op/aan je hoofd?
Ah, oké. Word je daar niet kaal van? Altijd iets op je hoofd?quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een bolhoed fetisj, zie mijn FoBo.
Maar doorgaans draag ik een baseball cap...
Ik heb nooit iets op mn hoofd, maar helaas helpt dat niet tegen kaalheidquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ah, oké. Word je daar niet kaal van? Altijd iets op je hoofd?
Ik draag niks op m'n hoofd, maar dat is ook omdat ik het zo los en lang veel mooier vind bij meiden (en dus mezelf).
Wees blij dat je je hoofd nog hebt, ik zat net te kijken naar beelden van de tweedequote:Op dinsdag 2 september 2014 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets op mn hoofd, maar helaas helpt dat niet tegen kaalheid
Is dat jouw vrouw in je FoBo met die rode haren en die bloemen?quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een bolhoed fetisj, zie mijn FoBo.
Maar doorgaans draag ik een baseball cap...
Dan zou MM misschien baat hebben bij een John Steed, van de Wrekers, bolhoed... Met metalen voering ...quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Wees blij dat je je hoofd nog hebt, ik zat net te kijken naar beelden van de tweede
journalist die is onthoofd![]()
Niet de onthoofding laten ze zin natuurlijk, maar die man daar zo op zijn knieën...
Ik word daar niet meer kaal van, ik ben al sinds mijn 14e een baldie.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ah, oké. Word je daar niet kaal van? Altijd iets op je hoofd?
Dat is een mooitjequote:Op dinsdag 2 september 2014 22:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is dat jouw vrouw in je FoBo met die rode haren en die bloemen?
Nee, dat is een mede-Fokster die ik die bloemen heb gegeven...quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is dat jouw vrouw in je FoBo met die rode haren en die bloemen?
Die toevallig op hetzelfde adres woont?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat is een mede-Fokster die ik die bloemen heb gegeven...
Kan ik me niet meer herinneren, dat daar metaal in zat dan, wel nog vaag iets van d wrekersquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zou MM misschien baat hebben bij een John Steed, van de Wrekers, bolhoed... Met metalen voering ...
Nee, ze woont in Utrecht...quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Die toevallig op hetzelfde adres woont?
Mooie dame....afgezien van de duckface.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik krijg nooit bloemenquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die foto is ongeveer 8 jaar oud, ze moet die pose zo'n beetje uitgevonden hebben...quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mooie dame....afgezien van de duckface.
Tja... dan had je maar een vrouw moeten zijn. Ik weet niet of het de oestrogeen is of het gebrek aan testosteron, maar wij vrouwen hebben er veel minder last van.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat heeft je doen besluiten om kaal te zijn dan?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik word daar niet meer kaal van, ik ben al sinds mijn 14e een baldie.
Toen ging voor het eerst de tondeuse op standje 1 er over heen, de laatste decennia gebruik ik nog slechts een scheermes...
Als ik buiten ben, heb ik meestal wel een cap op of het moet snikheet zijn.
Dan ga ik naakt op straat...
Misschien als ik een legging aantrekquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet er ook wel iets voor doen...
Ze gaan doooooooooootquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als ik op visite mag komen krijg je bloemen.
Het was in de tijd van de ska en skinheads.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat heeft je doen besluiten om kaal te zijn dan?
Dat maakt mij niet uit, dan ben ik allang weer wegquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze gaan doooooooooootdus zou ik niet doen
Mja... ik wacht op een 40+ meet, da's veilig want die komt toch nooitquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vaker met FOK!kers meeten dan maar.
Piet, Fann wil bloemen van je!quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien als ik een legging aantrek
quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat maakt mij niet uit, dan ben ik allang weer weg.
Er was een spreekwoord over kale mannen, maar dat ben ik vergeten.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Tja... dan had je maar een vrouw moeten zijn. Ik weet niet of het de oestrogeen is of het gebrek aan testosteron, maar wij vrouwen hebben er veel minder last van.
Ik heb ca. 25 petjes en 6 mutsen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar hersens zitten, kan geen haar groeienquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er was een spreekwoord over kale mannen, maar dat ben ik vergeten.
Oki, dank voor de uitlegquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was in de tijd van de ska en skinheads.
Ik werd dus praktiserend skinhead. Heb het na de dood van Kerwin Duinmeijer wel weer laten groeien, maar niet voor lang. Het ging er na een half jaar weer af en dat is zo gebleven...
Vandaar dat ik al zo jong kaal werd.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Waar hersens zitten, kan geen haar groeien![]()
Gelukkig heb ik een hele bos
Preciesquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vandaar dat ik al zo jong kaal werd.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik bedenk dat ik daarmee eigenlijk ook een snijder ben...
Ik weet niet of dit wel zo grappig isquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat je het mes in je haar zet?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon dragen wat je leuk vindt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:19 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik heb wel caps van vroeger... maar ik weet niet of ik die moet dragen. Ik probeer er nu wat vrouwelijker uit te zien namelijk.
Ja, en bewust...quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Omdat je het mes in je haar zet?
Een kapper werd vroeger ook wel barbier of snijder genoemd...quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit wel zo grappig is
Dat is wel weer waar.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een kapper werd vroeger ook wel barbier of snijder genoemd...
Inmiddels kom ik dan niet veel verder meer dan een kerstkrans, vrees ik.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is wel weer waar.
maar je bent niet écht kaal dus, als je wil kan je het nog laten groeien?
En in het Duits ("Germanisme").quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil het nu gewoon een beetje vrouwelijk. Ik ben heel lang nogal nerdy geweest, ook qua uiterlijk. Nu wil ik gewoon nerdy zijn met een vrouwelijk uiterlijkquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon dragen wat je leuk vindt.
Dat je een vrouw bent zal men toch wel zien.
Ik ga er maar niet meer op in. Ik heb geen zin in nog een ban.quote:
Je hebt gelijk, maar het schoot me ineens te binnen...quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ga er maar niet meer op in. Ik heb geen zin in nog een ban.
Ow ja....die kwam je vaak tegen in cryptogrammen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik met mes ga scheren is dat ook minimaal een snee.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat doe je precies verkeerd om Piet....quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als ik met mes ga scheren is dat ook minimaal een snee.
Shoarma eten en daarna de kroeg in meestal 1 in mijn neus.
Meestal heb ik dan eerst bij een maat zitten zuipen, dan krijgen we honger, lopen naar de shoarmatent, hebben daarna weer dorst en eindigen dan 2 of 3 deuren verder.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat doe je precies verkeerd om Piet....
Ik had het over de neus en de snee.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Meestal heb ik dan eerst bij een maat zitten zuipen, dan krijgen we honger, lopen naar de shoarmatent, hebben daarna weer dorst en eindigen dan 2 of 3 deuren verder.
Ja maar deze is beetje saai.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik had het over de neus en de snee.
Zit je trouwens weer naar de rijdende rechter te kijken?
'quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar ik heb nog wel een pratende kut...
Doen we hier toch allemaalquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik word soms doodmoe van mezelf.
Slap geouwehoer de hele tijd...
Ik hou niet zo van sikjes en snorren om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik spiegel je even voor wat een pratende kut met je doet...
Mijn kut is ook gemilimeterd.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van sikjes en snorren om eerlijk te zijnmaar héél soms is er
wel eens eentje die het écht staat...
maar die zijn zeldzaammisschien behoor jij wel bij die groep, dat weet ik niet...
Wordt het weer hip om de boel te laten staan?quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet altijd, de bever komt weer terug in Nederland...
Je ziet het ook niet vaak meer volgens mij...quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:32 schreef AdoraBelle het volgende:
Doe maar gewoon kaal. Zo'n bos haar is alleen maar zweterig en ik vind het er vies uitzien.
Nee, ik denk dat ook het schaamhaar met de mode mee gaatquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Je ziet het ook niet vaak meer volgens mij...
We hebben het niet over zo'n vies behaarde borst / rug.quote:
Kan je daarna nog lopen?quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:32 schreef AdoraBelle het volgende:
Het wordt bij mij met laser permanent onthaard daar trouwens.
Dat idee had ik al.quote:
Daar begin ik niet aanquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:32 schreef AdoraBelle het volgende:
Het wordt bij mij met laser permanent onthaard daar trouwens.
Als het je met scheermessen lukt, zou ik het je afraden om te laten laseren.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat idee had ik al.
Ik ben zo behendig met scheermessen dat ik dat laseren maar even laat zitten...
Haha, ik zou het je ook niet aanraden hoorquote:
Appelstroop zal voor mij nooit meer hetzelfde zijnquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met appelstroop.
Vanwege de sweet dreams na afloop dan....
Appelstroop moet je te lang laten zitten voordat het genoeg plakt en hard geworden is.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met appelstroop.
Vanwege de sweet dreams na afloop dan....
Het is en blijft rins spul...quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Appelstroop zal voor mij nooit meer hetzelfde zijn.
Dan moet je er gewoon eerst nog een nachtje over slapen...quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Appelstroop moet je te lang laten zitten voordat het genoeg plakt en hard geworden is.
Oh je wilt niet weten hoe pijnlijkquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:39 schreef FANN het volgende:
[..]nou ik dacht eerder aan dat het pijnlijk zou zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |