Mja... ik houd me wel in nu.quote:Op maandag 1 september 2014 23:07 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is dan wel weer mooi dat je weer terug mocht....
Tja, is allemaal wat te heftig voor Fok Bella
Zelfs in R&P in het Depressie & Angst topic mag het niet. En in R&P is er dan zelfs een topic over snijden. Ik vind het maar lastig...quote:Op maandag 1 september 2014 23:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja misschien zou een apart sub forum soelaas bieden...
Lotgenoten enzo...
is er geen ander forum waar je meer over je problemen kan praten?quote:Op maandag 1 september 2014 23:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mja... ik houd me wel in nu.
[..]
Zelfs in R&P in het Depressie & Angst topic mag het niet. En in R&P is er dan zelfs een topic over snijden. Ik vind het maar lastig...
Maar goed, mijn mond is nu gesnoerd.
Ja, het is op zich wel frustrerend. En voor de rest zijn er in mijn vriendenkring ook niet echt mensen waarmee ik erover kan praten. Maarja...quote:Op maandag 1 september 2014 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]
is er geen ander forum waar je meer over je problemen kan praten?
Niet dat ik je weg wil jagen van Fok, maar als je er hier niets over mag zeggen
lijkt het me ook frustrerend...
Daar begrijp ik geen hol van, maar mag dat niet besproken worden hier?quote:Op maandag 1 september 2014 23:18 schreef FANN het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Automutilatie
Ik weet er ook weinig toch niets van Bella, maar misschien is dit iets voor jou?quote:Op maandag 1 september 2014 23:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, het is op zich wel frustrerend. En voor de rest zijn er in mijn vriendenkring ook niet echt mensen waarmee ik erover kan praten. Maarja...
Ja, ik weet ook niet precies waarom dit niet mag, misschien toch te eng, of te weinigquote:Op maandag 1 september 2014 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar begrijp ik geen hol van, maar mag dat niet besproken worden hier?
Ik zie topics hier met de meest extreme onderwerpen, dan kan dit m.i. ook wel...
Nee, dat bedoel ik dus, wij weten niet wat we erop moet zeggen...quote:Op maandag 1 september 2014 23:28 schreef MadMaster het volgende:
Ik probeer nu iets zinnigs te zeggen, maar ik weet even niks...
Op FOK! rondhangen is ook een vorm van auto-mutilatie.quote:Op maandag 1 september 2014 23:28 schreef MadMaster het volgende:
Ik probeer nu iets zinnigs te zeggen, maar ik weet even niks...
Ik hoop dat dat forum actiever is dan die site zelf, want het meest recente bericht op die site komt uit 2013quote:Op maandag 1 september 2014 23:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet er ook weinig toch niets van Bella, maar misschien is dit iets voor jou?
http://www.automutilatie-site.nl/
ow... misschien moet je even googelen dan?quote:Op maandag 1 september 2014 23:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat forum actiever is dan die site zelf, want het meest recente bericht op die site komt uit 2013.
Een bot mes nemen.quote:Op maandag 1 september 2014 23:36 schreef FANN het volgende:
Of gewoon stoppen met snijden, maar dat is waarschijnlijk te makkelijk gedacht...
Ik kijk wel evenquote:Op maandag 1 september 2014 23:35 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... misschien moet je even googelen dan?
We mogen het hier niet over hebben hequote:Op maandag 1 september 2014 23:36 schreef FANN het volgende:
Of gewoon stoppen met snijden, maar dat is waarschijnlijk te makkelijk gedacht...
denk het niet, straks heb je weer een ban...quote:Op maandag 1 september 2014 23:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik kijk wel even.
Ik heb in ieder geval een lieve vriendin die me steunt en die boos wordt als ik het doe. Ik durf haar alleen er niet altijd mee lastig te vallen. Zij heeft het zelf ook al moeilijk genoeg.
[..]
We mogen het hier niet over hebben he.
Da's gewoon cut...quote:Op maandag 1 september 2014 23:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op FOK! rondhangen is ook een vorm van auto-mutilatie.
We zitten in een onzichtbaar hoekje. Niemand die ons ziet.quote:Op maandag 1 september 2014 23:41 schreef FANN het volgende:
[..]
denk het niet, straks heb je weer een ban...
Ja, van mij mag ze er over praten hoor, maar ik zou niet weten hoe ik haar kan helpenquote:Op maandag 1 september 2014 23:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We zitten in een onzichtbaar hoekje. Niemand die ons ziet.
Dit is geen hulpverleningstopic maar een SC.....daar kun je niets verkeerds zeggen.quote:Op maandag 1 september 2014 23:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, van mij mag ze er over praten hoor, maar ik zou niet weten hoe ik haar kan helpen
en dan ben ik bang dat ik iets verkeerd zeg, zo'n luchtig onderwerp is dit nu ook weer niet...
Daarom deed ik wat ik wou zeggen maar ff in DM.quote:Op maandag 1 september 2014 23:41 schreef FANN het volgende:
[..]
denk het niet, straks heb je weer een ban...
Oh nee, ik wil het er ook niet over hebben met jullie denk ik. Dit is meer mijn happy placequote:Op maandag 1 september 2014 23:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, van mij mag ze er over praten hoor, maar ik zou niet weten hoe ik haar kan helpen
en dan ben ik bang dat ik iets verkeerd zeg, zo'n luchtig onderwerp is dit nu ook weer niet...
quote:Op maandag 1 september 2014 23:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit is geen hulpverleningstopic maar een SC.....daar kun je niets verkeerds zeggen.
Sommige dingen kunnen verkeerd opgevat worden, dat dan weer wel, maar dat is logisch op onze leeftijd.
quote:Op maandag 1 september 2014 23:55 schreef MadMaster het volgende:
Ik snij even een ander onderwerp aan: Tot morgen!
Dat is tenminste positief, want een happy place is altijd fijn!quote:Op maandag 1 september 2014 23:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Daarom deed ik wat ik wou zeggen maar ff in DM.
[..]
Oh nee, ik wil het er ook niet over hebben met jullie denk ik. Dit is meer mijn happy place.
Slaap lekker FANNiequote:
Ik dacht al dat je ziek was dat je er twee dagen zo weinig wasquote:
Sta al hoog genoeg genoteerd in de stats van augustus, dus wou wat minderen hier...quote:Op dinsdag 2 september 2014 07:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je ziek was dat je er twee dagen zo weinig was
of dat je verkering had![]()
2 redenen waarommensen ineens een stuk minder gaan posten voor een tijdje
Waarom zou je?quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Sta al hoog genoeg genoteerd in de stats van augustus, dus wou wat minderen hier...
Gewoon wat rustiger aan. Ik wil dit jaar nog niet over de 200K heenquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom zou je?
Omdat iemand een rotopmerking maakt?
Het boeit me niet of ik hoog of laag sta.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon wat rustiger aan. Ik wil dit jaar nog niet over de 200K heen
Daarvoor hoef je niet rustiger aan te doen. Als je je gemiddelde van 70 per dag haalt, dan kom je nog steeds niet over de 200k aan het einde van dit jaar.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon wat rustiger aan. Ik wil dit jaar nog niet over de 200K heen
Is er écht iemand die zich daar druk om maakt?quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je niet rustiger aan te doen. Als je je gemiddelde van 70 per dag haalt, dan kom je nog steeds niet over de 200k aan het einde van dit jaar.
Chufi blijkbaar en ik stel hem gerust dat hij zich daar geen zorgen over hoeft te maken met zijn huidige postgedrag.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Is er écht iemand die zich daar druk om maakt?
Het oordeel van andere mensen over mijn leven vind ik sowieso nooit belangrijk. Als men zich geroepen voelt daar iets van te vinden, dan moet men dat vooral doen. Wat een ander met zijn/haar leven doet vind ik ook allemaal prima.quote:Als ik nu lekker naar buiten zou kunnen zou ik allang buiten lopen of fietsen, maar ja
dat gaat niet, als iemand zich daar aan stoort dan is dat toch écht wel het láátste
waar ik me druk over ga maken.
Chuf moet gewoon lekker doen waar hij zin in heeft...quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:27 schreef Kingstown het volgende:
[quote]Chufi blijkbaar en ik stel hem gerust dat hij zich daar geen zorgen over hoeft te maken met zijn huidige postgedrag.
Dat bedoel ikquote:Het oordeel van andere mensen over mijn leven vind ik sowieso nooit belangrijk. Als men zich geroepen voelt daar iets van te vinden, dan moet men dat vooral doen. Wat een ander met zijn/haar leven doet vind ik ook allemaal prima.
Nee ik maak me er niet echt zorgen om ... Ik begon er alleen over n.a.v. MM 75K vorige week ... Thats itquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Chufi blijkbaar en ik stel hem gerust dat hij zich daar geen zorgen over hoeft te maken met zijn huidige postgedrag.
[..]
Vraag ? Welke, die moet ik dan gemist hebben?quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hé, jij hebt me nog geen antwoord gegeven op m'n vraag.
Ik geloof dat ik je gisteren iets vroeg. Maar ik kan me niet herinneren dat je me daar antwoord op gegeven hebtquote:Op dinsdag 2 september 2014 11:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Vraag ? Welke, die moet ik dan gemist hebben?
Als ''iemand'' er iets van zegt halen we gewoon de stats van Utopia erbij, daar valt het reuze meequote:Op dinsdag 2 september 2014 11:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik maak me er niet echt zorgen om ... Ik begon er alleen over n.a.v. MM 75K vorige week ... Thats it
quote:Op zondag 16 februari 2014 01:03 schreef GekkePoes het volgende:
[ afbeelding ] Top 500 subforum Utopia van 23-12-2013 t/m 16-02-2014
nr / aantal posts / gebruiker
001 6246 waxmask
002 5276 Pearlbitch
003 5191 Burner82
004 5137 Urb
005 4978 Toverheks
006 4864 5thencounter
007 4704 Flow3r
008 4555 HiDiHo
009 4364 GekkePoes
010 4153 renevanlaaren
011 4130 Soury
012 3989 Ransjih
013 3939 Capaja
014 3908 beequeen
015 3586 iBenny
016 3509 Voxs
017 3487 Jian
018 3431 Dotteke
019 3239 Baconbus
020 3085 BoonDockSaint
021 2948 community
022 2889 RVer
023 2840 Pocher-a-gogo
024 2799 Tayu
025 2681 Parlay
026 2665 Gert
027 2662 oma-Nijn
028 2653 LekkerSimpel
029 2552 sjampoeh
030 2531 Disana
031 2479 vuurvliegje5258
032 2453 blanket
033 2436 PoezeligDing
034 2253 Grunge.
035 2160 Mallika
036 2118 Chanel5
037 2098 Scrutinizer
038 1986 Injetta
039 1942 Dottey
040 1932 rokkutsaains
041 1897 Sodeknetters
042 1809 notturna
043 1787 Copycat
044 1763 J0kkebr0k
045 1761 chufi [/b]
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Onder voorbehoud van zet en drukfouten, behaalde rendementen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Het is misschien handiger als je het gewoon nog een keer vraagt?quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik je gisteren iets vroeg. Maar ik kan me niet herinneren dat je me daar antwoord op gegeven hebt.
4130 postings in UTO verklaart ook waarom zuurtje de hele tijd ongesteld is.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ''iemand'' er iets van zegt halen we gewoon de stats van Utopia erbij, daar valt het reuze mee
met jou
[..]
Ja, doe ik. Ik was ff die vraag aan het opzoeken omdat mijn geheugen niet echt meewerkte.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Het is misschien handiger als je het gewoon nog een keer vraagt?
Euhm... het ging over websites. Ik begreep dat jij daar goed mee bent. Wat doe je zoal?quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Vraag ? Welke, die moet ik dan gemist hebben?
Oh, is het daar nogal een chaos dan?quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
4130 postings in UTO verklaart ook waarom zuurtje de hele tijd ongesteld is.
Dat weet ik niet natuurlijk hoe het daarmee staat, maar er is een uitdrukking voorquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
4130 postings in UTO verklaart ook waarom zuurtje de hele tijd ongesteld is.
In UTO zitten vooral mensen die constant naar een stream kijken en dan op FOK! commentaar gaan leveren....daar wordt een mens natuurlijk niet vrolijker van. Als je dat te lang doet, dan krijg je last van permanente ongesteldheid.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, is het daar nogal een chaos dan?.
Die vraag. Kingstown meldde dat in het begin ooit dat je mij maar moest vragen omdat ik daar zogenaamd goed in zou zijn, maar dat heeft ie uit zn duim gezogen. Ik heb er wel eens meegespeeld, maar elke middelbare scholier kan het stukken beter.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Euhm... het ging over websites. Ik begreep dat jij daar goed mee bent. Wat doe je zoal?
Tot nu toe heb ik niets om me over te schamen gepost, dat wil ik graag zo houdenquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ach....mijn kinderhand is gauw gevuld.
Ah ja... ik heb in het verleden zo de streams van De Gouden Kooi gevolgd...quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In UTO zitten vooral mensen die constant naar een stream kijken en dan op FOK! commentaar gaan leveren....daar wordt een mens natuurlijk niet vrolijker van. Als je dat te lang doet, dan krijg je last van permanente ongesteldheid.
Oh, echt? Wat een grappenmakerquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Die vraag. Kingstown meldde dat in het begin ooit dat je mij maar moest vragen omdat ik daar zogenaamd goed in zou zijn, maar dat heeft ie uit zn duim gezogen. Ik heb er wel eens meegespeeld, maar elke middelbare scholier kan het stukken beter.
Ik heb er dus geen verstand van ... Sorry
Moet je ook niet doen. Het is bij mij niet heel groot, maar ik ben blij met wat ik hebquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:53 schreef FANN het volgende:
Niet dat ik me voor mijn tetten schaam![]()
dat dan weer niet
Misschien is zoiets iets voor jou?quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:03 schreef AdoraBelle het volgende:
Oh, echt? Wat een grappenmaker.
Geeft niet hoor, dan ga ik er zelf wel wat mee spelen. Uiteindelijk komt er wel iets.
Klein maar fijn zeggen ze toch altijdquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen. Het is bij mij niet heel groot, maar ik ben blij met wat ik heb.
Bedankt voor de tip, die is niet duurquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien is zoiets iets voor jou?
http://www.one.com/nl/?gclid=CKeCgIC_wsACFYrpwgodp2kAbw
Haha. Hoe groter ze zijn, hoe sneller ze gaan hangen en hoe sneller je last krijgt van je rugquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Klein maar fijn zeggen ze toch altijden groot slaat dood
Uh nee. Jij claimde dat er hier genoeg mensen waren die haar wilden helpen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Die vraag. Kingstown meldde dat in het begin ooit dat je mij maar moest vragen omdat ik daar zogenaamd goed in zou zijn, maar dat heeft ie uit zn duim gezogen. Ik heb er wel eens meegespeeld, maar elke middelbare scholier kan het stukken beter.
Ik heb er dus geen verstand van ... Sorry
Help haar dan ook even door te melden wie dat zijn als je het zelf blijkbaar niet bent. Anders ken je vast nog wel iemand die iemand kent die dat wel kan....toch?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zijn hier genoeg gasten die je willen helpen
Waarom zou je dat doen?quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:13 schreef AdoraBelle het volgende:
Haha. Hoe groter ze zijn, hoe sneller ze gaan hangen en hoe sneller je last krijgt van je rug.
Alleen bij mij groeit het allemaal nog, dus het kan best zijn dat ik over een half jaar een cupmaat groter ben.
En misschien laat ik ze ook nog wel vergroten, zodat ze beter passen bij mijn lengte en mijn knuffelbare postuur.
Misschien komt het doordat ik nogal onzeker ben. En hoop dat het daarmee gaat veranderen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen?![]()
Gewoon lekker zo laten,alleen maar ellende met die nepborsten, kunnen gaan lekken enzo
en het is niet eens mooi
Dat gaat niet veranderen hoor, ik heb er nog nooit last van gehad dat ik geen Cup C hadquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Misschien komt het doordat ik nogal onzeker ben. En hoop dat het daarmee gaat veranderen.
Sowieso vind ik een C-cup echt mooi qua grootte.
Ik zeg ook niet dat ik er last van heb, maar ik denk dat mijn wens daar misschien weg komt. Omdat ik het mooi vind en omdat ik onzeker ben over mijn lichaam.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat gaat niet veranderen hoor, ik heb er nog nooit last van gehad dat ik geen Cup C had
in elk geval
Ik weet niet waar je allemaal onzeker over bent te dik of te dun, daar is iets aan te doenquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik er last van heb, maar ik denk dat mijn wens daar misschien weg komt. Omdat ik het mooi vind en omdat ik onzeker ben over mijn lichaam.
Voldoen aan een ideaalbeeld wat je op allerlei manieren continue door je strot geduwd krijgt in allerlei media. Als je daar gevoelig voor bent icm onzekerheid over je eigen lichaam, dan is die gedachte snel gemaakt.quote:
Tja ideaalbeeld... dat is volgens mij ook voor iedereen anders, als je die al hebt....quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voldoen aan een ideaalbeeld wat je op allerlei manieren continue door je strot geduwd krijgt in allerlei media. Als je daar gevoelig voor bent icm onzekerheid over je eigen lichaam, dan is die gedachte snel gemaakt.
Overigens ken ik meerdere vrouwen die een borstvergroting hebben laten doen en dat zijn niet allemaal van die horrorverhalen die jij schetst.
Dat is best een rare fotoquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:45 schreef Kingstown het volgende:
SPT / rarara ¿¿¿ welke sport beoefen ik ???
Jij bent in m'n fotoboek geweest en je hebt het niet gezien. Dat vind ik dan wel weer een compliment eigenlijk. Dat het voor anderen blijkbaar lang niet zo zichtbaar is als dat het voor mij is.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je allemaal onzeker over bent te dik of te dun, daar is iets aan te doen
natuurlijk, zonder operaties, tenzij je 400 kg weegt natuurlijk![]()
Te lang of te kort is weinig aan te doen...
Je haar kan je veranderen, korter of langer of een kleurtje...
Sporten krijg je ook een mooi lichaam van of in elk geval een beetje meer beweging.
Kijk, die heb ik dan weer wel volgens mijquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:39 schreef FANN het volgende:
Ik had wel graag van de héle lange benen gehad, maar ja die heb ik nu eenmaal niet,
lig ik nu ook weer niet wakker van
Wat heb je op dit moment aan je hoofd FANNie?quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:39 schreef FANN het volgende:
Trouwens... ik heb wel iets anders aan mijn hoofd
Ieuwwww!!quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:45 schreef Kingstown het volgende:
SPT / rarara ¿¿¿ welke sport beoefen ik ???
Wat heb je aan je hoofd?quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:39 schreef FANN het volgende:
Trouwens... ik heb wel iets anders aan mijn hoofd
Ik dacht misschien een mooie hoed ofzo...quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat heb je aan je hoofd?![]()
Bloedt het?
Die heeft ze wel...quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik dacht misschien een mooie hoed ofzo...
quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat heb je aan je hoofd?![]()
Bloedt het?
Nee hoor ik zie niks raars en ik volgens mij ben je helemaal niet extreem dik,quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij bent in m'n fotoboek geweest en je hebt het niet gezien. Dat vind ik dan wel weer een compliment eigenlijk. Dat het voor anderen blijkbaar lang niet zo zichtbaar is als dat het voor mij is.
Sporten is wel iets wat ik van plan ben. Ook omdat het schijnt dat als je depressief bent, je je beter voelt door te sporten ofzo. Misschien dat ik vandaag maar weer eens begin ermee.
[..]
Kijk, die heb ik dan weer wel volgens mij.
[..]
Ten eerste zou ik dan een stukkie langer zijnquote:
Nog steeds aan de slaappillen dus ...quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Ten eerste zou ik dan een stukkie langer zijnen ik vind het mooi, maar ik lig er ook
weer niet echt wakker van hoor
Ja ja, daar stop je niet in één keer mee Chufquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog steeds aan de slaappillen dus ...
daar hebben ze toch hakken voor uitgevondenquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Ten eerste zou ik dan een stukkie langer zijnen ik vind het mooi, maar ik lig er ook
weer niet echt wakker van hoor
Ik zei al dat ik er niet echt wakker van lag, dus hakken is me teveel gedoequote:Op dinsdag 2 september 2014 17:05 schreef sacha het volgende:
[..]
daar hebben ze toch hakken voor uitgevonden
Volgens mij is het ook niet zo Sas dr ding.. denk ikquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zei al dat ik er niet echt wakker van lag, dus hakken is me teveel gedoe
Ik weet het niet zeker, maar ik zie Sas ook eerder op sportieve schoenen, maar misschien schatquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook niet zo Sas dr ding.. denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |