De man die ons kampioen gaat makenquote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standerd Luik - Feyenoord
quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:44 schreef Trebo het volgende:
Knap dat het Feyenoord publiek ook stil is, gezien het gemiddelde IQ in dat vak.
Gewoon een hele goede keeper man. Hahn blijkbaar niks waard, dan is het een slimme zet om een van de betere Nederlandse keepers daarvoor in de plaats te halen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:43 schreef Scrummie het volgende:
Een bankzitter van de joden die bij ons de onbetwiste nummer 1 word. Droevenis. Geweldig joh, die Hahn halen, om te concurreren met die slappe zak van een Mulder. Vervolgens blijkt die Hahn niets en haal je de reserve keeper van de joden, de tyfus zeg. Betaal je er nog voor ook. Dik salaris ook natuurlijk, man man man man.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:45 schreef Helpmefok het volgende:
Kanker mongool het was mijn topic en de TT moest zijn:
"Terecht gejank op Geel"
Vermeer is een prima keeper man.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:45 schreef Helpmefok het volgende:
"Terecht gejank op Geel"
Die laat nu expres alles door. Morgen wordt hij trainer van Heracles.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:46 schreef Thunder0x het volgende:
Zou Mulder het al weten?
Lekkere pot wordt dat dan.....
Damn ook echt, hadden ze daar niet een paar uur mee kunnen wachtenquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:46 schreef Thunder0x het volgende:
Zou Mulder het al weten?
Lekkere pot wordt dat dan.....
Hahahahaquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:45 schreef Helpmefok het volgende:
"Terecht gejank op Geel"
Valt allemaal best mee. Hij was op gegeven moment gewoon het pispaaltje van de Ajax aanhang om het maar ergens op te kunnen gooien. Net als een Blind bijvoorbeeld ook heeft ondervonden.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:43 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kom op, elke hoge bal levert ook bij Vermeer een hartverzakking op
quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:46 schreef Helpmefok het volgende:
WTF is hij denkende
Die vermeer gaat expres fouten maken om ons te naaien![]()
JODENSTREKEN JODENSTREKEN JODENSTREKEN
HELEMAAL NIETS VIER MIN
Dit is een van de beste transfers deze transferperiode en jij, misschien wel zijn grootste fan, vind hem nu opeens prut?quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:45 schreef Helpmefok het volgende:
"Terecht gejank op Geel"
quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die laat nu expres alles door. Morgen wordt hij trainer van Heracles.
Hoho, wel eerst vertrouwen houden in Mulder hè. Toornstra speelt tenslotte ook nietquote:
You never wok alonequote:Op zondag 31 augustus 2014 16:47 schreef Keyos het volgende:
Het YNWA is bij Feyenoord al dramatisch. Maar bij Twente massa-verkrachten ze het YNWA jaar in jaar uit.
Mooi hek ook voor het stadion.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jezus wat is deze Liverpool imitatie triest.
Hoe jij elke keer geunbanned wordt mag joost wetenquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die kankerjood gaat expres doelpunten doorlaten DUH
Dit is als Hitler je club in nemen want het is zo'n aardige gozer
WALGELIJK BELEID
Haha, denk je toch niet echt hè?quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:46 schreef Helpmefok het volgende:
WTF is hij denkende
HELEMAAL NIETS VIER MIN
Ja, is door de keuring heen, morgen gepresenteerdquote:
Over een paar weekjes maakt hij een keer vóór ons een beslissende redding. In plaats van ons de overwinning afsnoepenquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Natuurlijk wel
JOden zijn niet te vertrouwen!
quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:48 schreef Henrys het volgende:
Misschien is Immers terminaal en is zijn laatste wens om in de basis te staan van Feyenoord. Hij wordt elk seizoen slechter dus dat verklaart het
Manu is supersubquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:49 schreef PizzaGeit het volgende:
En waarom speelt Manu niet??
Donderdag was hij zoooo bizar, nog nooit zóóóó'n ontlading in de Kuip meegemaakt![]()
![]()
En hij zat maar voor 2/3 vol
Feyenoord SPraag, achabarquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:49 schreef PizzaGeit het volgende:
En waarom speelt Manu niet??
Donderdag was hij zoooo bizar, nog nooit zóóóó'n ontlading in de Kuip meegemaakt![]()
![]()
En hij zat maar voor 2/3 vol
Zelfs dan is hij nog beter dan wat er nu staat. Maar lijkt me wel confronterend als de afdankertjes van je grootste rivaal bij jou waarschijnlijk basisspeler zijn. Zegt genoeg over waar je staat met je club.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:46 schreef Helpmefok het volgende:
WTF is hij denkende
HELEMAAL NIETS VIER MIN
Dat was echt veel minder dan afgelopen donderdag hoorquote:
Goffedomme.quote:
Toen speelde hij nog wel eens goed, hij heeft dit seizoen nog niks goed gedaan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:50 schreef Pleun2011 het volgende:
Feyenoord had Immers moeten laten gaan toen Engelse club interesse toonde.. maar ja, je kan niet alles hebben
Dat heb je al snel doorquote:
Dat zou vermakelijk zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:51 schreef H.FR het volgende:
Jongens, geen zorgen. Als Mulder top keept, zal Vermeer wissel staan.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nou niet overdrijven, hij staat opgesteld.
Ja want Vermeer wil zijn eigen carrière verneuken?quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:46 schreef Helpmefok het volgende:
WTF is hij denkende
HELEMAAL NIETS VIER MIN
Middlesborough?quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:50 schreef Pleun2011 het volgende:
Feyenoord had Immers moeten laten gaan toen Engelse club interesse toonde.. maar ja, je kan niet alles hebben
HET IS EEN SPION VAN DE JODENquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja want Vermeer wil zijn eigen carrière verneuken?
HMF is zijn medicatie weer vergetenquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen idee.. maar arm zijn ze niet want ze hebben ook Vossen gehaaldquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:52 schreef Vasion het volgende:
[..]
Middlesborough?![]()
Weet je wel niet wat zij wilde betalen?
Praktisch het zelfde in rotterdam voetballenquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:52 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Die Vermeer had toch een voorkeur voor het buitenland?
Wou een club die Europees speelde, we hebben dus aan Manu te danken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:52 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Elke mongool -2 > Mulderquote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:52 schreef BObNL het volgende:
[..]
Praktisch het zelfde in rotterdam voetballen
Die gasten zijn overal toe in staatquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Naar het schijnt is Twente ook geïnteresseerd.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:52 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Nadat hij bij ons tekende heeft hij geen een goede wedstrijd meer gekeeptquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:53 schreef Collide het volgende:
Zonde voor Hahn hij had dan beter bij Dordrecht kunnen blijven.
Twente is in alles geïnteresseerd waar Feyenoord ook maar naar kijktquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Naar het schijnt is Twente ook geïnteresseerd.
Een enkele ton, belachelijk laag, zelfs voor Immers.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Geen idee.. maar arm zijn ze niet want ze hebben ook Vossen gehaald
22, neequote:Op zondag 31 augustus 2014 16:54 schreef Tito_Otis het volgende:
Hoe oud is Hahn? Speler voor de toekomst?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik heb een trommel en ik sla op die trommel, walala, oh wat ben ik enig met mijn trommel, hihi, boem-boem, trommel-trommel, wij zij echte fans, joel neffe wok eh loon, bam-bam trommel-trommel, speeksel-speeksel.
Ik ook wel.. betere keeper dan Muler, ervaring.. niks mis mee.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:55 schreef Siyara het volgende:
Ik ben stiekem best blij dat Vermeer gehaald is.
Ik weet totaal niet wat ik ervan moet denken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:55 schreef Siyara het volgende:
Ik ben stiekem best blij dat Vermeerd gehaald is.
Nee, gewoon salaris. Wel transfervrij opgepikt bij Dordtquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:55 schreef Tito_Otis het volgende:
[..]
Gratis? Zoals die vent die door z'n pa betaald werd niet zo lang geleden?
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 31-08-2014 om 16:55:42Keeper #Ajax Kenneth Vermeer 4 jaar naar #Feyenoord. Rotterdammer wilden het stilhouden omdat Erwin Mulder nog moest keepen. reageer retweet
Aleen z'n voorgaande clubquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik ook wel.. betere keeper dan Muler, ervaring.. niks mis mee.
Da's goed gelukt dan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:56 schreef BobW het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 31-08-2014 om 16:55:42Keeper #Ajax Kenneth Vermeer 4 jaar naar #Feyenoord. Rotterdammer wilden het stilhouden omdat Erwin Mulder nog moest keepen. reageer retweet
Lekten 't expres uit nadat ze zelf verloren van Grunn.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:56 schreef BobW het volgende:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:57 schreef Bombvis het volgende:
Die Marsman is trouwens ook echt een mongool 1e klas hoor
Klootzak die Boerquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Lekten 't expres uit nadat ze zelf verloren van Grunn.
Nu haalt Ajax Diederik Boer.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Lekten 't expres uit nadat ze zelf verloren van Grunn.
En het feit dat hij ook de ene clowneske kansloze fout na de andere maakt...quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:56 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik weet totaal niet wat ik ervan moet denken.
Je bent eindelijk van Mulder af maar je hebt wel Vermeer nu, ipv de apatische hersendode Mulder nu een doorgedraaide ADHD'er. Naast het feit dat het een afdankertje van Ajax is
Bij nader inzien denk ik dat hij het donderdag voor de wedstrijd al wist.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:57 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mulder zal het toch wel niet doorgekregen hebben? Werd vlak voor de wedstrijd pas bekend.
Tring Tringquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:57 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mulder zal het toch wel niet doorgekregen hebben? Werd vlak voor de wedstrijd pas bekend.
Die gast moet echt wegquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:57 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En het feit dat hij ook de ene clowneske kansloze fout na de andere maakt...
Lekker de bal uittrappen richting de vrijstaande spits van de tegenpartij en zulks
Dit dus. Misschien mogen we ze wel allebei opstellen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jezus. Dan hebben we straks twee negers als keepers. Dat kan toch nooit goed gaan?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:58 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Tring Tring
NEE ERWIN NIET OPNEMEN
Dat gevoel heb ik ook. kan er niet rouwig om zijn. Veel betere keeper dan Mulderquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:55 schreef Siyara het volgende:
Ik ben stiekem best blij dat Vermeer gehaald is.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit dus. Misschien mogen we ze wel allebei opstellen.
4 jaarquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:56 schreef BobW het volgende:
Haha. Ach veel onzekerder kon Mulder toch al niet keepen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:56 schreef BobW het volgende:
Valse informatie gevenquote:
Nee goh, Rutten moet zijn spelers in bescherming nemen, voor De Boer maakt het niks uit.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:58 schreef Henrys het volgende:
Erger me wel echt aan Rutten, durft echt niks te zeggen en De Boer geeft het gewoon eerlijk toe en praat er niet omheen
Dit is om te jankenquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:58 schreef De_Pel het volgende:
[..]
4 jaar![]()
![]()
Dat je zo'n kerel goedkoop binnenhaalt als noodverband kan ik me nog voorstellen, maar ik mag toch hopen dat ze hard doorzoeken naar wat beters.![]()
![]()
De Boer is een viezerikquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee goh, Rutten moet zijn spelers in bescherming nemen, voor De Boer maakt het niks uit.
Rutten gaat dat niet voor de wedstrijd zeggen, wellicht na de wedstrijd. Nu heeft die nog alle vertrouwen in Mulder namelijkquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:58 schreef Henrys het volgende:
Erger me wel echt aan Rutten, durft echt niks te zeggen en De Boer geeft het gewoon eerlijk toe en praat er niet omheen
Ik ben er eigenlijk niet eens zo ontevreden over. Even zijn verleden en huidskleur buiten beschouwing gelaten.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Caland, effe serieus zeg er wat van man
Dit kan toch niet
Was meer uit hoop jankerdquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:58 schreef Helpmefok het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Valse tussenstand
Qua kwaliteiten is hij beter dan Mulder, a laquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk niet eens zo ontevreden over. Even zijn verleden en huidskleur buiten beschouwing gelaten.
Goede keepers zijn er bijna niet.. We hebben vroeger vaak mazzel gehad met keepers. Vermeer is wat mij betreft welkom.. jammer dat hij van Ajax moet komen, maar achquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:58 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat je zo'n kerel goedkoop binnenhaalt als noodverband kan ik me nog voorstellen, maar ik mag toch hopen dat ze hard doorzoeken naar wat beters.![]()
![]()
Die gaat zo wel weer blunderen, komt wel goedquote:
Kanjer eens op droeftoetert...quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die gast moet echt weg
Geel![]()
MOTIE VAN WANTROUWEN TEGEN VAN GEEL
Mazzel???quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Goede keepers zijn er bijna niet.. We hebben vroeger vaak mazzel gehad met keepers. Vermeer is wat mij betreft welkom.. jammer dat hij van Ajax moet komen, maar ach
quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:00 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kanjer eens op droeftoetert...
Ik heb nergens geroepen dat je anaalmaatje weg moet.
Je hyperbool maakt vooral jezelf belachelijk.
Nelom speelt de meeste wedstrijden goed maar maakt wat wilde, rare fouten waardoor het er allemaal afschuwelijk slecht uitziet.quote:
Voor 1 miljoen maar?quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:01 schreef nostra het volgende:
Gewoon een prima aankoop voor een miljoen.
Ik zei ook vroeger.. lang geleden (Dudek, De Goeij)quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mazzel???
Timmer, Mulder, Aerts,![]()
![]()
"GELUK"
HAHAHAHAHAHAHAHAH
JAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:01 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Nelom speelt de meeste wedstrijden goed maar maakt wat wilde, rare fouten waardoor het er allemaal afschuwelijk slecht uitziet.
Hij wint altijd veel duels en heeft een goede tackle.
Ik had besloten hier niet meer zo vaak te posten.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:00 schreef Divje het volgende:
Waar is RetRy? Er is een neger binnen gehaald!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |