quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standerd Luik - Feyenoord
Dat ja.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:20 schreef elCholo het volgende:
Kazim gaat mondjes snoeren, doe maar rustig jongens.
Wat een vermoeiend gelul steeds weer van jou.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:22 schreef PIETR het volgende:
Zal Toornstra vandaag in de basis beginnen? Hoop het wel, of zou Fred hem rustig willen brengen? Wat nergens op slaat natuurlijk, want je moet gewoon altijd je beste 11 het veld insturen.
Gewoon een normale vraag. Dat ophemelen van Kazim is vermoeiend, want dat is totaal nergens op gebaseerd.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat een vermoeiend gelul steeds weer van jou.
Sowieso. Riep ik al twee jaar terug, dat die jongen dat kon (Quote'jes gepost van de week allesquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:24 schreef Muto het volgende:
Te Vrede maakt er dit seizoen minimaal 20.
Dat gejank dat Kazim geen eerste spits kan worden is vermoeiend, want dat is totaal nergens op gebaseerd.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:25 schreef PIETR het volgende:
[..]
Gewoon een normale vraag. Dat ophemelen van Kazim is vermoeiend, want dat is totaal nergens op gebaseerd.
Pelle wel dan?quote:"Hij scoorde voorheen nooit"
Het is gebaseerd op zijn fysiek en ervaring, waardoor hij wordt geacht als een malle te kunnen gaan scoren in de eredivisie.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:25 schreef PIETR het volgende:
[..]
Gewoon een normale vraag. Dat ophemelen van Kazim is vermoeiend, want dat is totaal nergens op gebaseerd.
Moet je wel het elftal volledig op Te Vrede aanpassen. Zolang Boëtius met zijn verkeerde been staat, komen er geen voorzetten bijvoorbeeld. Ook Immers helpt niet echt mee.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sowieso. Riep ik al twee jaar terug, dat die jongen dat kon (Quote'jes gepost van de week alles).
Kazim lijkt me helemaal een fenomeen in wording.Dat lijf
2 spitsen en 4 middenvelders.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Moet je wel het elftal volledig op Te Vrede aanpassen. Zolang Boëtius met zijn verkeerde been staat, komen er geen voorzetten bijvoorbeeld. Ook Immers helpt niet echt mee.
Dat is het ding met Dost: het is een summier betere Te Vrede. Kan beter koppen, beter rennen, maar heeft verder totaal geen onderscheidende kwaliteiten t.o.v. Mitchell. Ik snap dan ook niet die stijve piemels t.a.v. Dost, die net zo hard afhankelijk is van flankaanvoer als Mitch.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Moet je wel het elftal volledig op Te Vrede aanpassen. Zolang Boëtius met zijn verkeerde been staat, komen er geen voorzetten bijvoorbeeld. Ook Immers helpt niet echt mee.
Grootste nadeel van Te Vrede is dat hij voetballend erg zwak is. Als hij niet scoort, dan vraag je je af of hij wel meedeed. Met Pellč had je dat niet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is het ding met Dost: het is een summier betere Te Vrede. Kan beter koppen, beter rennen, maar heeft verder totaal geen onderscheidende kwaliteiten t.o.v. Mitchell. Ik snap dan ook niet die stijve piemels t.a.v. Dost, die net zo hard afhankelijk is van flankaanvoer als Mitch.
Tomasso heeft hier leuke plaatjes van. Je speelt gewoon met 10 man met die jongen, deden we vorig seizeon ook al. Zal hem vanavond even posten.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Grootste nadeel van Te Vrede is dat hij voetballend erg zwak is. Als hij niet scoort, dan vraag je je af of hij wel meedeed. Met Pellč had je dat niet.
Eens.. Dost was leuk geweest als je Narsingh had gehaald.. vind hem verder ook maar een boomstam. Ook niet echt een sympathiek figuur volgens mij, dus beetje jammer dat Van Geel zich maanden op deze gozer heeft blind lopen staren. Had dan een wat onbekender spitsje gescout waar we in de toekomst nog lol van kunnen hebben..quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is het ding met Dost: het is een summier betere Te Vrede. Kan beter koppen, beter rennen, maar heeft verder totaal geen onderscheidende kwaliteiten t.o.v. Mitchell. Ik snap dan ook niet die stijve piemels t.a.v. Dost, die net zo hard afhankelijk is van flankaanvoer als Mitch.
Kerel heeft 100 clubs achter zn naam staan, en is nergens geslaagd. Logisch dat je weinig vertrouwen hebt in zo'n spits. 'Ja maar Pelle dit dat'. Wat een dooddoener. Zo kun je alle statistieken goed praten ..quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat gejank dat Kazim geen eerste spits kan worden is vermoeiend, want dat is totaal nergens op gebaseerd.
[..]
Pelle wel dan?
Mitch heeft 1 groot voordeel, die kan nog stuk beter worden, dat zie ik bij Dost niet gebeuren.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jamaar Pelle.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:34 schreef PIETR het volgende:
[..]
Kerel heeft 100 clubs achter zn naam staan, en is nergens geslaagd. Logisch dat je weinig vertrouwen hebt in zo'n spits. 'Ja maar Pelle dit dat'. Wat een dooddoener. Zo kun je alle statistieken goed praten ..
Mjah, we zien wel of het wat gaat worden.
Vraag me af hoeveel beter hij nog kan worden.. talent heb je, of heb je niet, toch?quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mitch heeft 1 groot voordeel, die kan nog stuk beter worden, dat zie ik bij Dost niet gebeuren.
Niets dan lof voor Te Vrede, maar hij legt je complete aanvalsspel lam. Fijn dat hij er zoveel inlegt maar als daardoor je middenveld en vleugels extreem veel moeite hebben om bij de goal te komen kom je alsnog veel doelpunten te kort.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sowieso. Riep ik al twee jaar terug, dat die jongen dat kon (Quote'jes gepost van de week alles).
Kazim lijkt me helemaal een fenomeen in wording.Dat lijf
Talent voor de goal heeft ie, nu de rest nog.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel beter hij nog kan worden.. talent heb je, of heb je niet, toch?
Zat in de voorselectie, is niet geselecteerd in de definitieve selectiequote:Op zondag 31 augustus 2014 12:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is een laatbloeier. Hij gaat toch ook mee met Italiaans elftal tegenwoordig?
Tsja, dachten we bij Immers ook. Te Vrede is een leuke back up maar niet geschikt voor het niveau dat ik bij Feyenoord wil zien. Maar ja, we moeten het er maar mee doen..quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Talent voor de goal heeft ie, nu de rest nog.
Ok maar ben benieuwd of ie nog in beeld komt daar.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:39 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zat in de voorselectie, is niet geselecteerd in de definitieve selectie
Immers kan een nuttige speler zijn wanneer je de tegenstander wil afmatten.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:40 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Tsja, dachten we bij Immers ook. Te Vrede is een leuke back up maar niet geschikt voor het niveau dat ik bij Feyenoord wil zien. Maar ja, we moeten het er maar mee doen..
Dat je moet waken voor kliekjes vorming nu.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En waarom is het precies relevant wat de afkomst is van die jongens?
Ik denk dat ze binnenkort een kalifaat gaan uitroepenquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat je moet waken voor kliekjes vorming nu.
Ja doe er maar grappig over, Maar die gasten gaan wel samen hangen op de trainingen etc.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:46 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik denk dat ze binnenkort een kalifaat gaan uitroepen
Zolang ze het maar met de bal doen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:46 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik denk dat ze binnenkort een kalifaat gaan uitroepen
Ja, en alle Nederlanders sloten vorig jaar ook de buitenlanders buiten toch? Pellč helemaal in z'n eentje met z'n grafItaliaans, JPB, Kongolo en vast nog wel meer als hardcore christenen bij elkaar. Nee sorry, ik kan het niet serieus nemenquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja doe er maar grappig over, Maar die gasten gaan wel samen hangen op de trainingen etc.
Zelfde cultuur je weet.
Wacht maar af rond de winterstop krijgen we de eerste verhalen erover bij Vi aan tafel.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:49 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja, en alle Nederlanders sloten vorig jaar ook de buitenlanders buiten toch? Pellč helemaal in z'n eentje met z'n grafItaliaans, JPB, Kongolo en vast nog wel meer als hardcore christenen bij elkaar. Nee sorry, ik kan het niet serieus nemen
Je kunt het natuurlijk al bij voorbaat het graf in lullen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:49 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja, en alle Nederlanders sloten vorig jaar ook de buitenlanders buiten toch? Pellč helemaal in z'n eentje met z'n grafItaliaans, JPB, Kongolo en vast nog wel meer als hardcore christenen bij elkaar. Nee sorry, ik kan het niet serieus nemen
quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wacht maar af rond de winterstop krijgen we de eerste verhalen erover bij Vi aan tafel.
Fredje zou beter moeten weten die had bij psv zo iets met donkere spelers.
Neuh, VI begint er volgende week al over, valt mee dat ze het nog niet gedaan hebben. VI (nou ja, Derksen wellicht speciaal) kraakt alles af van Feyenoordquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wacht maar af rond de winterstop krijgen we de eerste verhalen erover bij Vi aan tafel.
Spoor je wel helemaal?quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze Immers en Mulder ronselen voor de strijd in Syrië.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja doe er maar grappig over, Maar die gasten gaan wel samen hangen op de trainingen etc.
Zelfde cultuur je weet.
Gelijk paspoort kwijt dan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:55 schreef elCholo het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze Immers en Mulder ronselen voor de strijd in Syrië.
we hebben toch dat Zweeds talentje in het vizier/binnen? Die herrmann oid? Dad precies wat jij omschrijftquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Had dan een wat onbekender spitsje gescout waar we in de toekomst nog lol van kunnen hebben..
Dat is de enige manier toch?quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lach er allemaal maar mee, De tijd zou het uitwijzen
Die is pas 17 hč, iemand voor de toekomst dus. Spitsen van 20-23 worden vooralsnog niet gescoutquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:00 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
we hebben toch dat Zweeds talentje in het vizier/binnen? Die herrmann oid? Dad precies wat jij omschrijft
Dat hangt af van de coach, misschien heeft ie nu meer mogelijkheden en over een week zeker.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:02 schreef Kerftminister het volgende:
Hangt af wie er op 10 staat vandaag of we winnen. Zal wel Immers zijn, dan wordt het lastig. Hoop toch op Toornstra.
Een Belgische constructie waarschijnlijk.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:04 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat zou Feyenoord krijgen voor Vormer? Ik gok op een tonnetje of 5, maar is misschien te optimistisch
lees dan wat ik quootquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die is pas 17 hč, iemand voor de toekomst dus. Spitsen van 20-23 worden vooralsnog niet gescout
True true. Maar er zijn meer dan 3 spitsen in deze leeftijdsklasse. Ach, ze zullen best wel op zoek zijn, maar het heeft nog weinig opgeleverd.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:11 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
lees dan wat ik quoot
Spitsen van 20-23 zijn vrij prijzig, en ook daar werd er volgens de geruchten toch voornamelijk naar gekeken? Met bijv Zapata, Guidetti, Kramaric?
k kan niet wachtenquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:20 schreef Tortugal het volgende:
Mulder gaat vandaag een geweldige wedstrijd keepen, let maar op
Miazek is wel een talentje toch.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:17 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja, en van al die namen is Mulder de beste.. schei toch uit.
Ik kom nooit op trainingen, dus weet niet. Miazek is een talent, maar wat vroeg om nu al voor de leeuwen te gooien. Hahn moet Mulder wel uit de basis kunnen keepen lijkt mij, Graafland is er alleen voor de sfeer denk (en voor het geval het echt niet anders kan)quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:17 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja, en van al die namen is Mulder de beste.. schei toch uit.
Een paar ton lijkt me.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:11 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Iemand een idee wat hij zou kunnen opleveren?
Hahahahahaha.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zelfde cultuur je weet.
Ook met de Arabieren?quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vandaag weer lekker 3 puntjes pakken tegen de Duitsers.
vast wel zolang het geen ramadan is.quote:
Transfer van Kalou levert Feyenoord ook weer een solidariteitsbijdrage op. Zal niet heel veel zijn maar met al die spelers uit de eigen opleiding die tegenwoordig op de velden rondlopen, blijft de kassa rinkelen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Een paar ton lijkt me.
Overigens, Kalou getekend bij Hertha BSC tot 2017, dus die mag over drie jaar transfervrij terug naar Feyenoord komen.
Gaat er weer 3 doorlaten ja. Geweldig.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:20 schreef Tortugal het volgende:
Mulder gaat vandaag een geweldige wedstrijd keepen, let maar op
quote:Volgens verscheidene Nederlandse media tekent middenvelder Ruud Vormer vandaag bij Club Brugge. Hij komt over van Feyenoord, waar hij op een zijspoor zat
Ruud Vormer verruilde in 2012 Roda JC voor Feyenoord. Bij de Rotterdamse club kon de 26-jarige middenvelder nooit echt doorbreken, in twee seizoenen kwam hij maar 53 keer in actie. Technisch directeur Martin van Geel maakte de transfer bekend voor de camera’s van FOX Sports.
De Nederlander was alvast aanwezig in het Jan Breydelstadion voor de match Club Brugge - Anderlecht.
Van Geel weet al ongeveer 12-14 maanden dat de kans heel groot is dat er een goede spits moet worden gehaald met een budget van 2,5-5 miljoen euro. Daarin heeft hij gefaald, en ik vind dat hem dat aangerekend mag worden. Wil niet zeggen dat hij weg moet, hij heeft ook genoeg goede dingen gedaan maar dit is gewoon prutswerk.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:36 schreef Maastoren het volgende:
#vangeelout
Gefaald om een goede spits te halen. Wanbeleid
Fer en Wijnaldum denk ik.. Vlaar.. weet niet of hij zijn hele periode bij Feyenoord bedoelde?quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:56 schreef Karelnoord het volgende:
Zei van Geel aan tafel bij Kees Jansma nou dat die voor +/- 50 miljoen had verkocht en voor 8 miljoen had gekocht?
Uit wat bestaat die 8 miljoen dan? Want Bilal en Toornstra is samen al 7+ en dan heb je ook nog Pelle, El Ahmadi en Singh waar transfersommen zijn voor betaald.
Toornstra 3.5quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:56 schreef Karelnoord het volgende:
Zei van Geel aan tafel bij Kees Jansma nou dat die voor +/- 50 miljoen had verkocht en voor 8 miljoen had gekocht?
Uit wat bestaat die 8 miljoen dan? Want Bilal en Toornstra is samen al 7+ en dan heb je ook nog Pelle, El Ahmadi en Singh waar transfersommen zijn voor betaald.
Bilal en Toornstra samen 6 dan denk ik.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:56 schreef Karelnoord het volgende:
Dit is 10 miljoen bij elkaar.Er van uitgaande dat hij Immers als huursom ziet. Ik neem aan dat Van Geel gewoon kan rekenen. Zijn Toornstra en Pelle bevestigd op die prijzen of zijn dit schattingen/media gebrabbel?quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Toornstra 3.5
Bilal 2.5
El Ahmadi 7 ton
Singh 3 ton
Immers 7-9 ton (?)
Pelle 3 miljoen
Directeur van Utrecht noemde dat bedrag voor Toornstra, dus dat is wel zeker. Pelle weet ik zo niet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:02 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Dit is 10 miljoen bij elkaar.Er van uitgaande dat hij Immers als huursom ziet. Ik neem aan dat Van Geel gewoon kan rekenen. Zijn Toornstra en Pelle bevestigd op die prijzen of zijn dit schattingen/media gebrabbel?
Heb voor Pelle destijds ook wel eens 2,5 miljoen gelezen, maar je weet het idd nooit zeker als het niet wordt bevestigdquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:02 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Dit is 10 miljoen bij elkaar.Er van uitgaande dat hij Immers als huursom ziet. Ik neem aan dat Van Geel gewoon kan rekenen. Zijn Toornstra en Pelle bevestigd op die prijzen of zijn dit schattingen/media gebrabbel?
Dat zal wel waar zijn dan inderdaad. Echt betrouwbare artikelen over Pelle zijn er niet. Wel dit artikel, maar goed dit is van Krabbedam dus niet echt heel betrouwbaar te noemen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Directeur van Utrecht noemde dat bedrag voor Toornstra, dus dat is wel zeker. Pelle weet ik zo niet.
Slaat echt he-le-maal nergens op dit. #RuttenOutquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:24 schreef Kerftminister het volgende:
Tuurlijk start Toornstra niet, ze zouden Immers nog niet eens voor Di Maria op de bank houden.
twitter:fnetwerk twitterde op zondag 31-08-2014 om 15:29:03Feyenoord: Mulder, Wilkshire, Van Beek, Mathijsen, Nelom, Clasie, Immers, Vilhena, Schaken, Te Vrede, Boetius #twefey reageer retweet
Godver.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:32 schreef Maastoren het volgende:
twitter:fnetwerk twitterde op zondag 31-08-2014 om 15:29:03Feyenoord: Mulder, Wilkshire, Van Beek, Mathijsen, Nelom, Clasie, Immers, Vilhena, Schaken, Te Vrede, Boetius #twefey reageer retweet
die meningquote:
Immers passeren?quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:34 schreef Tomatenboer het volgende:
Tegen Willem II over 2 weken zullen ongetwijfeld Kongolo, El Ahmadi en Toornstra spelen.
Natuurlijk wel. Toornstra is echt niet voor niks gehaald hoor.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:35 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Immers passeren?
Misschien in 2025 ergens.
Jammer dat je er maar 3 van kan inbrengenquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:38 schreef Euribob het volgende:
Wat hebben we eigenlijk een kwaliteitsbank nu.
De bank is sterker dan de basisquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Onze bank is bijna sterker dan de basis 11.
Hij heeft natuurlijk wel God Immers voor hem.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:44 schreef Slobeend het volgende:
Dat is altijd zo'n achterlijk trainersdingetje, een nieuwe speler niet laten beginnen
Ik denk dat Immers een lugubere grap is van de KNVB. Destijds toen we in een slechte financiële situatie zaten heeft de KNVB het door de vingers gezien en ons gepromoveerd naar categorie 2 op voorwaarde dat we Immers altijd laten spelen, iets anders kan ik niet bedenken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk wel God Immers voor hem.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:49 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik denk dat Immers een lugubere grap is van de KNVB. Destijds toen we in een slechte financiële situatie zaten heeft de KNVB het door de vingers gezien en ons gepromoveerd naar categorie 2 op voorwaarde dat we Immers altijd laten spelen, iets anders kan ik niet bedenken.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:49 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik denk dat Immers een lugubere grap is van de KNVB. Destijds toen we in een slechte financiële situatie zaten heeft de KNVB het door de vingers gezien en ons gepromoveerd naar categorie 2 op voorwaarde dat we Immers altijd laten spelen, iets anders kan ik niet bedenken.
Supersub dit datquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:03 schreef Henrys het volgende:
Manu is in vorm en gemotiveerder dan ooit en dan zet je hem op de bank
Post dat lekker ergens anders.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:09 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Heb ik jouw toestemming nodig? Mafkees
Wat ben je lekker recalcitrant.quote:
Kazim is ook een laatbloeierquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is een laatbloeier. Hij gaat toch ook mee met Italiaans elftal tegenwoordig?
Inderdaad, thuis nog wel.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wij hebben van Utrecht verloren.
En op gelijke hoogte met Excelsior.quote:
Inderdaad.quote:
Idd. Die gaan er gewoon op, hoe beroerd Feyenoord ook is. Zij zijn nóg beroerderquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:25 schreef SjaakBauer het volgende:
Gelukkig heeft Twente ook gewoon een zaadteam.
Maar het scheelt, want dat kan je ook zeggen over Twente. Wat dat betreft zijn het 2 gelijkwaardige teams, allebei vol prutsersquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad.
Sowieso is iedere aanval van Twente billenknijpen, want Mathijsen, ieder schot op doel zenuwslopend want Mulder, iedere opbouw van onze zijde frustrerend want Immers, en iedere aanvalspoging van Feyenoord nagelbijten, want Te Vrede.
Op iedere linie hebben we minimaal één Feyenoord-onwaardige prutser.
En je hebt op de bank waardige vervangers zitten..quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad.
Sowieso is iedere aanval van Twente billenknijpen, want Mathijsen, ieder schot op doel zenuwslopend want Mulder, iedere opbouw van onze zijde frustrerend want Immers, en iedere aanvalspoging van Feyenoord nagelbijten, want Te Vrede.
Op iedere linie hebben we minimaal één Feyenoord-onwaardige prutser.
Ik houd het op een klassieke Eredivisie-wedstrijd: 3-3.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:26 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar het scheelt, want dat kan je ook zeggen over Twente. Wat dat betreft zijn het 2 gelijkwaardige teams, allebei vol prutsers
quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:27 schreef XSbig het volgende:
[..]
En je hebt op de bank waardige vervangers zitten..
Ik vind Twente wel beter op elkaar ingespeeld, en enkele technisch zeer begaafde spelers hebben. Die hebben wij niet. Wij hebben daarentegen wel enkele technisch zeer beperkte spelers zoals Immers en Te Vrede.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:26 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar het scheelt, want dat kan je ook zeggen over Twente. Wat dat betreft zijn het 2 gelijkwaardige teams, allebei vol prutsers
Yellow zei toch dat alleen Dost nog eventueel komt en verder niemand meer?quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:31 schreef Bombvis het volgende:
FOX gaat melden dat Vermeer naar Feyenoord gaat?
Als spits ja.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Yellow zei toch dat alleen Dost nog eventueel komt en verder niemand meer?
Tja, FOX meldt opmerkelijk keepernieuws tussen Ajax en Feyenoord. Dit lijkt mij dan meest logischequote:Op zondag 31 augustus 2014 16:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, dat zei hij niet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ben benieuwd.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Bij Fox melden ze opmerkelijk keepernieuws tussen Ajax en Feyenoord? Werd zojuist aangekondigd als cliffhanger.
Mulder naar Ajax?quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Bij Fox melden ze opmerkelijk keepernieuws tussen Ajax en Feyenoord? Werd zojuist aangekondigd als cliffhanger.
quote:
Logischer dan dat Mulder naar Ajax zou gaan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:32 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tja, FOX meldt opmerkelijk keepernieuws tussen Ajax en Feyenoord. Dit lijkt mij dan meest logische
Oh, dan was ik nog niet helder toen ik wakker werd vanmorgen.quote:
quote:
Ik zou er direct voor tekenen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Oh, dan was ik nog niet helder toen ik wakker werd vanmorgen.
Maar ja, Vermeer.... Weet niet wat ik daarvan moet denken
ik loop ook nog niet echt warm van het ideequote:Op zondag 31 augustus 2014 16:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Oh, dan was ik nog niet helder toen ik wakker werd vanmorgen.
Maar ja, Vermeer.... Weet niet wat ik daarvan moet denken
quote:
Mja, bij Mulder erger ik me er vooral aan dat die nooit van z'n lijn komt en elke voorzet gevaarlijk is (want op de lijn vind ik het niet eens zo'n slechte keeper). Dat los je niet op met Vermeerquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zou er direct voor tekenen.
Ja, zou wel opvallend zijn jaquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:35 schreef Thunder0x het volgende:
Fox met primeurs... gaat niet gebeuren
Van Geel zat bij Fox vanmorgen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:35 schreef Thunder0x het volgende:
Fox met primeurs... gaat niet gebeuren
Cilessen naar Feyenoord.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Vermeer is na Cillesen de beste keeper van de eredivisie. Mulder staat op nummer veertig ofzo.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mja, bij Mulder erger ik me er vooral aan dat die nooit van z'n lijn komt en elke voorzet gevaarlijk is (want op de lijn vind ik het niet eens zo'n slechte keeper). Dat los je niet op met VermeerDie gaat dan wel z'n goal uit, maar overal onderdoor.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:36 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Vermeer is na Cillesen de beste keeper van de eredivisie. Mulder staat op nummer veertig ofzo.
twitter:Mkrabby twitterde op zondag 31-08-2014 om 16:37:16#Feyenoord is inderdaad bezig met #Vermeer, keeper is al gepolst. reageer retweet
Vermeer kan ook niet keepenquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:36 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Vermeer is na Cillesen de beste keeper van de eredivisie. Mulder staat op nummer veertig ofzo.
Maar beter dan Mulder.quote:
OORLOG!!!!!!!!!quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:37 schreef TC03 het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op zondag 31-08-2014 om 16:37:16#Feyenoord is inderdaad bezig met #Vermeer, keeper is al gepolst. reageer retweet
Dat zegt iedereen alleen maar omdat ie tegen Vitesse voor de verandering 2 ballen tegenhield. Ik vind het gewoon een clown.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:36 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Krabby kijkt ook FOXquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:37 schreef TC03 het volgende:
Vermeer kan fantastisch keepen, maar ook gigantisch blunderen. Als je hem nou tijdens dat blunderen op de bank zet, dan heb je een heel goed keepertje...quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:36 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hier zal Scrummie wel blij mee zijn, die suggereert al weken dat Feyenoord Vermeer moet halen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:37 schreef TC03 het volgende:
Mr spuit 11 komt er ook altijd achteraan kakken om de primeurs van anderen te bevestigen of ontkennen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:37 schreef TC03 het volgende:
En springenquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en een neger
Negers kunnen niet keepen alleen rennen en kip eten
ggmm post wat jongens. hahaquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier zal Scrummie wel blij mee zijn, die suggereert al weken dat Feyenoord Vermeer moet halen.
Ook iemand die in mijn ogen niet zijn defensie goed kan neerzetten. Wel goede reflexen, maar soms erg onstuimig.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar beter dan Mulder.
Al is dat niet zo heel moeilijk.
Goede keeper gewoon man. Net zoveel blunders als Mulder, maar betere coaching en veel meer reddingen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:37 schreef Thunder0x het volgende:
Als Vermeer komt vervang je de ene clown met de andere. Zou er niet raar van opkijken iig.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mr spuit 11 komt er ook altijd achteraan kakken om de primeurs van anderen te bevestigen of ontkennen.
Doet hij mee aan de ramadan?quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:38 schreef Caland het volgende:
Dan hebben ze wel heel weinig vertrouwen in Hahn. En terecht trouwens.
Hij is wel zwart trouwens.
Die kan er gewoon echt helemaal niks van joh. Op varkenoord zijn ze er zelfs van geschrokken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:39 schreef WethouderHekking het volgende:
Niet tevreden over Hahn die nog geen wedstrijd gekeept heeft ??????????
Probeer eens objectief te zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Frank geeft aan dat het zo goed als rond is
KANKER
Nou, Mulder kan ook heel goed blunderen. Alleen dat andere heb ik eigenlijk nauwelijks bij hem gezien.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Vermeer kan fantastisch keepen, maar ook gigantisch blunderen. Als je hem nou tijdens dat blunderen op de bank zet, dan heb je een heel goed keepertje...
Vermeer kan er ook geen tering van.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kan er gewoon echt helemaal niks van joh. Op varkenoord zijn ze er zelfs van geschrokken.
vooral tegen utrechtquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:41 schreef DaveDave09 het volgende:
Als dit waar is, is van geel een echte baas, holyshit vermeer gaat zoveel meer punten binnenhalen dan mulder
MAAR HET IS EEN JOOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:42 schreef GGMM het volgende:
Ik snap echt niet waarom hier gezeur over is. Veel beter dan mulder.
Idd, Zou zeer blij zijn als feyenoorderquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:42 schreef GGMM het volgende:
Een goede zet.quote:
AJACIED BRAAKBRAAK TAAATUUUUTAAATUUUUquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:42 schreef GGMM het volgende:
Ben het vaak oneens met je, maar hier heb je gelijk in.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:42 schreef GGMM het volgende:
Goede actie ook van Van Geel dat hij verder kijkt dan wat sentimentenquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:42 schreef GGMM het volgende:
Kom op, elke hoge bal levert ook bij Vermeer een hartverzakking opquote:
Van Gaal zag hem ook een tijd als eerste keeper van het NL elftal. Is ook niet compleet voor niks.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Vermeer is in de meeste wedstrijden gewoon een uitstekende keeper. Één van de betere in de Eredivisie, maar hij blundert ook een aantal wedstrijden per jaar opzichtig inderdaad.
Maar nog altijd vele malen beter dan Mulder die nooit een wereldpartij keept.
Vermeer straalt daarnaast veel meer uit, kan een defensie neerzetten, straalt vertrouwen uit, en heerst meer in het strafschopgebied (al heeft hij inderdaad ook z'n momentjes dat hij onder de bal doorgaat).
Maar al met al een veel betere keeper dan Mulder. Maar dat was vrijwel iedere andere aankoop ook geweest.
Heeft gigantisch goede reflexen en hij kan ook mee voetballenquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:43 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kom op, elke hoge bal levert ook bij Vermeer een hartverzakking op
Voor het eerst, of niet?quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:42 schreef Caland het volgende:
Het hek voor het maasgebouw zijn ze as we speak aan het dichtrollen.
Is dat niet die Colombiaanse drugsbaron?quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:43 schreef Caland het volgende:
Ik heb echt nog nooit van die Pedo Salasar gehoord.
Nog steeds beter dan Mulder.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:43 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kom op, elke hoge bal levert ook bij Vermeer een hartverzakking op
Vermeerquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:42 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
Het is een aardige lijnkeeper ja, daar houdt het wel mee opquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:43 schreef Henrys het volgende:
[..]
Heeft gigantisch goede reflexen en hij kan ook mee voetballen
Dat zegt dan meer over jouquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:43 schreef Caland het volgende:
Ik heb echt nog nooit van die Pedo Salasar gehoord.
Oh ja salaris zal boven het miljoen gaanquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:43 schreef Scrummie het volgende:
Een bankzitter van de joden die bij ons de onbetwiste nummer 1 word. Droevenis. Geweldig joh, die Hahn halen, om te concurreren met die slappe zak van een Mulder. Vervolgens blijkt die Hahn niets en haal je de reserve keeper van de joden, de tyfus zeg. Betaal je er nog voor ook. Dik salaris ook natuurlijk, man man man man.
janlulquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:44 schreef PizzaGeit het volgende:
Iemand een goeie stream van Feyenoord?
Vooruit: gooi ik liever Miazek voor de leeuwen. Ik zet liever Immers op doel, ga je er ook op vooruitquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog steeds beter dan Mulder.
Wil je erop vooruit gaan of stil blijven staan?
Mongool.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:44 schreef Trebo het volgende:
Knap dat het Feyenoord publiek ook stil is, gezien het gemiddelde IQ in dat vak.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:44 schreef Trebo het volgende:
Knap dat het Feyenoord publiek ook stil is, gezien het gemiddelde IQ in dat vak.
Terechtquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:42 schreef Caland het volgende:
Het hek voor het maasgebouw zijn ze as we speak aan het dichtrollen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |