quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standerd Luik - Feyenoord
Dat ja.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:20 schreef elCholo het volgende:
Kazim gaat mondjes snoeren, doe maar rustig jongens.
Wat een vermoeiend gelul steeds weer van jou.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:22 schreef PIETR het volgende:
Zal Toornstra vandaag in de basis beginnen? Hoop het wel, of zou Fred hem rustig willen brengen? Wat nergens op slaat natuurlijk, want je moet gewoon altijd je beste 11 het veld insturen.
Gewoon een normale vraag. Dat ophemelen van Kazim is vermoeiend, want dat is totaal nergens op gebaseerd.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat een vermoeiend gelul steeds weer van jou.
Sowieso. Riep ik al twee jaar terug, dat die jongen dat kon (Quote'jes gepost van de week allesquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:24 schreef Muto het volgende:
Te Vrede maakt er dit seizoen minimaal 20.
Dat gejank dat Kazim geen eerste spits kan worden is vermoeiend, want dat is totaal nergens op gebaseerd.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:25 schreef PIETR het volgende:
[..]
Gewoon een normale vraag. Dat ophemelen van Kazim is vermoeiend, want dat is totaal nergens op gebaseerd.
Pelle wel dan?quote:"Hij scoorde voorheen nooit"
Het is gebaseerd op zijn fysiek en ervaring, waardoor hij wordt geacht als een malle te kunnen gaan scoren in de eredivisie.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:25 schreef PIETR het volgende:
[..]
Gewoon een normale vraag. Dat ophemelen van Kazim is vermoeiend, want dat is totaal nergens op gebaseerd.
Moet je wel het elftal volledig op Te Vrede aanpassen. Zolang Boëtius met zijn verkeerde been staat, komen er geen voorzetten bijvoorbeeld. Ook Immers helpt niet echt mee.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sowieso. Riep ik al twee jaar terug, dat die jongen dat kon (Quote'jes gepost van de week alles).
Kazim lijkt me helemaal een fenomeen in wording.Dat lijf
2 spitsen en 4 middenvelders.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Moet je wel het elftal volledig op Te Vrede aanpassen. Zolang Boëtius met zijn verkeerde been staat, komen er geen voorzetten bijvoorbeeld. Ook Immers helpt niet echt mee.
Dat is het ding met Dost: het is een summier betere Te Vrede. Kan beter koppen, beter rennen, maar heeft verder totaal geen onderscheidende kwaliteiten t.o.v. Mitchell. Ik snap dan ook niet die stijve piemels t.a.v. Dost, die net zo hard afhankelijk is van flankaanvoer als Mitch.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Moet je wel het elftal volledig op Te Vrede aanpassen. Zolang Boëtius met zijn verkeerde been staat, komen er geen voorzetten bijvoorbeeld. Ook Immers helpt niet echt mee.
Grootste nadeel van Te Vrede is dat hij voetballend erg zwak is. Als hij niet scoort, dan vraag je je af of hij wel meedeed. Met Pellè had je dat niet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is het ding met Dost: het is een summier betere Te Vrede. Kan beter koppen, beter rennen, maar heeft verder totaal geen onderscheidende kwaliteiten t.o.v. Mitchell. Ik snap dan ook niet die stijve piemels t.a.v. Dost, die net zo hard afhankelijk is van flankaanvoer als Mitch.
Tomasso heeft hier leuke plaatjes van. Je speelt gewoon met 10 man met die jongen, deden we vorig seizeon ook al. Zal hem vanavond even posten.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Grootste nadeel van Te Vrede is dat hij voetballend erg zwak is. Als hij niet scoort, dan vraag je je af of hij wel meedeed. Met Pellè had je dat niet.
Eens.. Dost was leuk geweest als je Narsingh had gehaald.. vind hem verder ook maar een boomstam. Ook niet echt een sympathiek figuur volgens mij, dus beetje jammer dat Van Geel zich maanden op deze gozer heeft blind lopen staren. Had dan een wat onbekender spitsje gescout waar we in de toekomst nog lol van kunnen hebben..quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is het ding met Dost: het is een summier betere Te Vrede. Kan beter koppen, beter rennen, maar heeft verder totaal geen onderscheidende kwaliteiten t.o.v. Mitchell. Ik snap dan ook niet die stijve piemels t.a.v. Dost, die net zo hard afhankelijk is van flankaanvoer als Mitch.
Kerel heeft 100 clubs achter zn naam staan, en is nergens geslaagd. Logisch dat je weinig vertrouwen hebt in zo'n spits. 'Ja maar Pelle dit dat'. Wat een dooddoener. Zo kun je alle statistieken goed praten ..quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat gejank dat Kazim geen eerste spits kan worden is vermoeiend, want dat is totaal nergens op gebaseerd.
[..]
Pelle wel dan?
Mitch heeft 1 groot voordeel, die kan nog stuk beter worden, dat zie ik bij Dost niet gebeuren.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jamaar Pelle.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:34 schreef PIETR het volgende:
[..]
Kerel heeft 100 clubs achter zn naam staan, en is nergens geslaagd. Logisch dat je weinig vertrouwen hebt in zo'n spits. 'Ja maar Pelle dit dat'. Wat een dooddoener. Zo kun je alle statistieken goed praten ..
Mjah, we zien wel of het wat gaat worden.
Vraag me af hoeveel beter hij nog kan worden.. talent heb je, of heb je niet, toch?quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mitch heeft 1 groot voordeel, die kan nog stuk beter worden, dat zie ik bij Dost niet gebeuren.
Niets dan lof voor Te Vrede, maar hij legt je complete aanvalsspel lam. Fijn dat hij er zoveel inlegt maar als daardoor je middenveld en vleugels extreem veel moeite hebben om bij de goal te komen kom je alsnog veel doelpunten te kort.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sowieso. Riep ik al twee jaar terug, dat die jongen dat kon (Quote'jes gepost van de week alles).
Kazim lijkt me helemaal een fenomeen in wording.Dat lijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |